Modules
  • Ana Sayfa
  • AvantGo
  • Downloads
  • FAQ
  • Feedback
  • Forums
  • Journal
  • Private Messages
  • Recommend Us
  • Search
  • Statistics
  • Stories Archive
  • Submit News
  • Surveys
  • Top 10
  • Topics
  • Web Links
  • Your Account

  • Who's Online
    Şu an sitede, 1 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

    Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

    Languages
    Site Lisanını Seçin


    FrpWorld.Com :: View topic - Beyin Fırtınası: 12. seviye savaÅ?çı
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Beyin Fırtınası: 12. seviye savaÃ…?çı View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 6:35 pm Reply with quoteBack to top

    SavaÅ?çıların genellikle tek bir düÅ?üncesi vardır: En büyük yarayı açabilmek.
    32 puan alma yöntemiyle yapılmıÅ? 12. seviye bir savaÅ?çı düÅ?ünün.

    Irk ECL+4'e kadar serbest.
    Feat ve Prestij Sınıf seçmede bütün Wizard of the Coast kitapları dahildir.
    �zel durumlarda verilebilen hasarlar (�rnek: sinsi atak flanking gerektirir) sayılmayacak.
    Büyülü eÅ?ya kullanılmayacak.
    Büyü yapabilen savaÅ?çılar yaptıkları büyülerden sonraki hasarları hesaplayabilirler.

    Bilgilerimizi, sırlarımızı ortaya dökelim, en fazla kim hasar verecek?
    Back to top View user's profileSend private message
    SacoKhan
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 10, 2005
    Posts: 2585
    Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 8:59 pm Reply with quoteBack to top

    Neden 12? sana lazımmıÅ? gibi hissettim Evil or Very Mad ben öyle yardım etmem bu arada, benim taktiklerim gizlidir ama tek bir Å?ey söyleyebilirim madem hiçbirÅ?ey düÅ?ünmeden sadece hasar vermeyi düÅ?ünüyorsun o zaman level adjustmentı en yüksek olanlardan alabilirsin...

    _________________
    And i still wonder if you ever wonder the same!...
    Back to top View user's profileSend private messageICQ Number
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 9:05 pm Reply with quoteBack to top

    Arenada büyü kullanımı baÅ?lıÄ?ında güzel fikirler görüyoruz SavaÅ? karargahında da
    deÄ?iÅ?ik fikirler görelim diye bu baÅ?lıÄ?ı açtım.

    12 seviye olma sebebi:
    1- Sadece fighter giden birinin Gr. Specialization alabilmesi.
    2- Ä°ki silahla dövüÅ?en savaÅ?çıların saldırı sayısı artmaya baÅ?layınca daha dengeli oluyor büyük silah kullananlara göre.
    Back to top View user's profileSend private message
    SacoKhan
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 10, 2005
    Posts: 2585
    Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 9:27 pm Reply with quoteBack to top

    Anlıyorum haklısın, arkadaÅ?larımızın düÅ?ünceleri nedir acaba?

    _________________
    And i still wonder if you ever wonder the same!...
    Back to top View user's profileSend private messageICQ Number
    Mark
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 31, 2006
    Posts: 2004
    Location: Midkemia, portal/istanbul

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 9:40 pm Reply with quoteBack to top

    Nerde,karÅ?ılaÅ?ıyorlar? SavaÅ? alanı çok önemli. Ormanda mı? Su kenarında mı? ...

    _________________
    Kendi doÄ?anı öÄ?ren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman baÅ?layabilir. Kendini reddetmek herÅ?eyi reddetmektir.
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 10:00 pm Reply with quoteBack to top

    Bir karÅ?ılaÅ?ma söz konusu deÄ?il. Okçu, tek elde büyük kılıç ya da iki kılıç. Nasıl bir savaÅ?çı yapardınız?
    Ben örnek olarak bir tane yazıyorum, bu karakterin dezavantajı critical vurulamayan yaratıklara karÅ?ı Elegant Strike ve Insightful Strike iÅ?lemiyor.

    Irk: Elf
    Sınıf: 4 Fighter (PHB)/ 2Ranger (PHB)/ 3 Swashbuckler (CW)/ Champion of Corellon 2 (RotW)

    Str:14 +2
    Dex:20 +5 (+3 seviyeden)
    Con:12 +1
    Int:16 +3
    Wis:10 0
    Cha:10 0

    1 Ranger
    2 Ranger
    3 Fighter
    4 Fighter
    5 Swashbuckler
    6 Swashbuckler
    7 Ranger
    8 Fighter
    9 Swashbuckler
    10 Fighter
    11 C.of Corellon
    12 C.of Corellon

    Feats:
    1-Dodge
    3-Mobility
    6-Mounted Combat
    9-Imp.Two Weapon Fighting
    12-Gr.Two Weapon Fighting

    Ranger Feat:
    1-Two Weapon Fighting

    Swashbuckler Feat:
    1-Weapon Finesse

    Fighter Feats:
    1-Imp.Weapon Familiarity
    2-Weapon Focus (Elven Thinblade)
    4-Weapon Specialization (Elven Thinblade)

    3. Seviye Swashbuckler özelliÄ?i Insightful Strike Int bonusu hasara ekleniyor.
    2. Seviye C.o.C. özelliÄ?i Elegant Strike dex bonusu hasara ekleniyor.

    Toplama sırasıyla Silah, Str bonusu, Int Bonusu, Dex Bonusu, W.Specialization.
    Atak sayısı 3 adet
    1d8+2+3+5+2= 16 (silah hasarı 4 olarak alınmıÅ?tır.)
    Atak sayısı 3 adet
    1d8+1+3+5+2= 15

    Toplam ortalama = 93 hasar
    Back to top View user's profileSend private message
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 10:33 pm Reply with quoteBack to top

    Ben ne karakter yapımının ayrıntılarında anlarım, ne taktik dinlerim.Karakterimi ben bildiÄ?im kadarıyla yaparım.Biliyorum, fazla iyi yapamam belki, ama yine de az biraz iyi olur.

    Irk:Ä°nsan
    Seviye:12. seviye SavaÅ?çı

    Str:16
    Dex:18
    Con:14
    Int:14
    Wis:8
    Char:10

    TTACK ATTACK DAMAGE CRITICAL
    Adamantine Flaming Rapier +1 19/14/9 1d6+8 18-20/x2


    FORT
    constitution
    10 = 8 + 2 + 0 + 0 +

    REFLEX
    dexterity
    10 = 4 + 4 + 0 + 2 +

    WILL
    wisdom
    3 = 4 + -1 + 0 + 0 +


    Feats
    Shield Proficiency
    Simple Weapon Proficiency
    Greater Weapon Focus (Rapier)
    Weapon Focus (Rapier)
    Greater Weapon Specialization (Rapier)
    Weapon Specialization (Rapier)
    Whirlwind Attack
    Dodge
    Combat-Reflexes
    Mobility
    Lightning Reflexes
    Spring Attack
    Improved Critical (Rapier)
    Weapon Finesse
    Armor Proficiency (heavy)
    Combat Expertise
    Armor Proficiency (light)
    Armor Proficiency (medium)
    Martial Weapon Proficiency

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    SacoKhan
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 10, 2005
    Posts: 2585
    Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden

    PostPosted: Sun Apr 27, 2008 1:33 am Reply with quoteBack to top

    Edmond hoÅ? bir karakter olmuÅ?, yalnız 18-20 deÄ?il 15-20 ye kadar geniÅ?liyor kritik aralıÄ?ı haberin olsun. Sadece player handbook eseri çok tatlı bir fighter. Zaten genel olarak düÅ?üncem feat kaybına uÄ?ramamak için fighter'ın üzerine ikinci bir class yada prestige class baÅ?lamamaktır.

    _________________
    And i still wonder if you ever wonder the same!...
    Back to top View user's profileSend private messageICQ Number
    Tersyuz
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 20, 2007
    Posts: 1426

    PostPosted: Tue Apr 29, 2008 9:22 pm Reply with quoteBack to top

    Berserk (Deities and Demigods), Exotic Weapon Master ve Frenzied Berseeker (Complete Warrior) kitaplarındaki prestij sınıflardan oluÅ?turduÄ?um insan barbar. 12 seviyede Str 38'e çıkıyor.Smile

    Irk: Human
    Sınıf: 4 Fighter (PHB)/ 1 Barbarian(PHB)/ 1 Exotic Weapon Master (CW)/ 1 Berserk (DaD)/ 5 Frenzied Berseeker (CW)

    Str:20 +5 (3 seviyeden) 38 +14
    Dex:13 +1
    Con:16 +3
    Int:9 -1
    Wis:12 +1
    Cha:8 -1

    1 Barbarian
    2 Fighter
    3 Fighter
    4 Fighter
    5 Fighter
    6 Berserk
    7 Exotic Weapon Master (Uncanny Blow)
    8 Frenzied Berserker
    9 Frenzied Berserker
    10 Frenzied Berserker
    11 Frenzied Berserker
    12 Frenzied Berserker

    Feats:
    1-Reckless Rage (RoS)
    3-Destructive Rage
    6-Intimidating Rage
    9-Monkey Grip (Bastard Sword)
    12-Heavy Weapon (MoF)

    Fighter Feats:
    1-Exotic Weapon (Bastard Sword)
    2-P.Attack
    4-Cleave

    Barbarian
    Rage +4 Str +4 Con
    Reckless Rage +2 Str, +2 Con

    Berserk
    Battle Fury +6 Str,+6 Con

    Frenzied Berserker
    Frenzy +6 Str
    Imp.Pover attack -1/+3

    Exotic Weapon Master
    Uncanny Blow Str hasarı 1,5 yerine 2 katı olarak ekleniyor.

    Bastard Sword 1d10
    Monkey Grip sayesinde Large kullanıyorum 2d8
    Heavy Weapon feati sayesinde bir kategori daha büyüyor 3d8 ortalama 12 olarak aldım.

    Normal atak sayısı 3 adet
    3d8+10 = 22
    Toplam ortalama= 66

    Rage+Frenzy+Battle Frenzy
    Atak sayısı 4 adet
    3d8+28 = 40

    Rage+Frenzy+Battle Frenzy, Power Attack -12
    Atak sayısı 4 adet
    3d8+28+36 = 76

    DiÄ?er savaÅ?çılar için üzgünüm.Very Happy
    Toplam ortalama= 304

    _________________
    Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
    Str: 31
    Dex:14
    Con:26
    Pençe:
    Saldırı, +16/+16
    Hasar, 1d6+12
    Back to top View user's profileSend private message
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Wed Apr 30, 2008 12:49 am Reply with quoteBack to top

    Frenzy kraldır ama kral olsa etrafındaki orduyu da telef ederdi Very Happy

    Ben eski kafalı biriyim bu sebeple delicesine deliren (!) savaÅ?çıları çok severim. TAktikte hata yapmıÅ? olabilirim çünkü oyunu kurallarını unuttum denebilir.

    Taktik adamın üstüne charge ile gitmek allah ne verdiyse elinde yada baÅ?ka neresinde tuttuÄ?u her neyi varsa ona vurmak ve bunun yanında her neye veurduysak da zarar vererek öldürmek.

    İsim: �küz Can İnsan
    Sınıf: SavaÅ?çı (Ayu)
    Irk: Minator görünümlü insan

    str:23
    Dex:14
    Con:14
    Int: Kim takar
    Wis: Kim takar
    Char: BeÄ?enmeyen ölsün

    Silah: Spiked chain (BAyılıyorum bu silaha hatta bir featimi buna kıydım)

    Feat
    Exotic weapon (Spiked chain)
    Weapon focus
    Weapon specialisation
    Power attack
    Combat reflexes
    Improved sunder
    Leap attack
    Improved initiative
    Combat brute
    Ä°mproved combat reflexes
    Deadly coclusion
    Greater weapon focus
    Weapon mastery
    Greater combat reflexes

    Taktik:
    Charge ile koÅ?a koÅ?a hedefin üstündeki bir eÅ?yayı sunder'i leap attack ile yapmak suretiyle x2 power attack hasarı vermek suretiyle kırmak ve deadly conclusion sayesinde kırılan silaha verilen hasarı aynen hedefe vermek ve üstüne birde combat brute sayesinde charge sonrası 2 saldırımı da yapabilmek. Hedef ölmez ise reach sebebiyle adamdan uzakta bitireceÄ?im charge adamın bana yaklaÅ?masını gerektirecek ve greater combat reflexes sayesinde 3 adet Aoo yapabileceÄ?im. Ã?stüne yine ölmezse bir sonraki round combat brute sayesinde power attacklerim x2 olacak.

    Hasar:
    round 1: Charge:
    2d4 spiked chain
    +7 Str
    +48 -12att (power attack)

    60 dmg silaha (Silah kırıldı) + 60 dmg adama (Deadly conclusion) + 60 dmg adama )Combat brute)
    Sonuc: 120 hasar + silahsız bırakma

    KarÅ?ı saldırıya Aoo:
    (2d4 +7 +24)x3 ... 102 hasar adama

    2. round: Saldırı
    2d4 spiked chain
    +7 str
    + 36 (Combat brute)

    Sonuç: 138 hasar

    DediÄ?im gibi bir yerde yada mantıkta hata varsa kusura bakmayın oyunun kurallarını bayaa unuttum.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi ka
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed Apr 30, 2008 8:56 pm Reply with quoteBack to top

    Evet, güzel fikirler çıkmaya baÅ?ladı.

    Tersyüz:
    Frenzied Berserker ya da Berserk ikiside önüne gelene vuran tipler, parti içindeki bir oyuncunun alması gerçekten zor, ancak Å?u an sadece ne olabilir diye düÅ?ünüyoruz.
    Berserk prestij sınıfı 3.0 ed için yapılmıÅ?, DM kabul ederse gerçekten de anormal bir hasar ortaya çıkıyor.

    Darkgnome:
    Seninkine benzer bir karakter bende düÅ?ünmüÅ?tüm, gerçekten ölümcül bir karakter.
    Yalnız 12. seviye savaÅ?çıya göre 2 marifet fazlan var. (Str'ye bakarak insan olmadıÄ?ını farzediyorum.)

    Deadly Concussion Dragon Magazine'de bulunan bir marifet, ama senin yaptıÄ?ın gibi Combat Brute sayesinde Sunder'dan sonraki ikinci saldırıyı verir gerçektende.
    Leap Attack ile beraber kullanılabilecek bir marifet ise Battle Jump (Unapproachable East)
    EÄ?er rakibinin üzerine 5 feet yukarıdan düÅ?erek saldırırsan iki kat fazla hasar veriyorsun.
    Gerçi orta boy bir yaratıÄ?a bu Å?ekilde vurabilmen için Jump zarını 40 tutturman gerekiyor.
    Weapon Mastery yazdıÄ?ın Gr.Weapon Specialization olacak herhalde. Toplamda daha fazla hasar veriyorsun.

    Silah+Str*1.5+W.Spec+P.A.-12
    2d4+9+4+48=65
    EÄ?er Battle jump eklenirse x2 130'a çıkıyor.

    130 dmg silaha (Silah kırıldı) + 130 dmg adama (Deadly Concussion) + 130 dmg adama (Combat brute)
    Sonuc: 260 hasar + silahsız bırakma

    KatılmadıÄ?ım tek nokta A.o.O. yaratılması, adamın sana 5.ft yaklaÅ?ması yeterli olacaktır, bu da A.o.O. yaratmaz.
    Back to top View user's profileSend private message
    SacoKhan
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 10, 2005
    Posts: 2585
    Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden

    PostPosted: Wed Apr 30, 2008 10:42 pm Reply with quoteBack to top

    Bir de Å?öyle bir durum var, her aoo için bir kez saldırı yapılabilir, 3 saldırı için 3 aoo lazım gnomcum

    _________________
    And i still wonder if you ever wonder the same!...
    Back to top View user's profileSend private messageICQ Number
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Thu May 01, 2008 2:51 pm Reply with quoteBack to top

    Evet bu karakteri önceden düÅ?ündüÄ?üm için bazı konularını unutmuÅ?um o zaman hemen çamura yatarak aslında ben Å?öyle demek istemiÅ?tim diyeyim.

    Aslında insan olacaktı ama nedense ben oraya 23 yazmıÅ?ım aslında 21 olacak. O sırada sular kesildi dikkatim daÄ?ılmıÅ?.

    Spiked chain için feat alınca domuzlaÅ?mıÅ? karakter. Alsın eline mızraÄ?ını o zaman insan gibi otursun. (Belki domuzlaÅ?tı diye +2 str geldiÄ?ini düÅ?ünmüÅ?tüm.)

    weapon mastery diyerrek aslında melee weapon matery piercing demek istedim. Bu Å?ekilde kalabilir. Bu seviye de ben bunu alarak +2 saldırı +2 hasar veriyorum. Almam greater wepon specialization felan.

    Benim improwed ve greater combat reflexes ı alma sebebim tek kiÅ?iye her açık verdiÄ?inde 3 saldırı yapmaktı zati.

    Å?imdi son bir düzeltme yapayım o zaman. Aslında bu karakteri baÅ?ka bir ırk için yapmıÅ?tım. Ä°nsan olsun dedim yemedi. Yine dragon magazine den bir template katmak suretiyle 1 seviye kaybedip bu sebeple 2 feat kaybediyor ancak artık half ogre oluyorum. Hatta insan ile birleÅ?mesi durumunda +1 feat alarak sadece 1 feat kaybediyorm.

    ArkadaÅ? babası ogrenin 1 insan annesi (Tersinin olabileceÄ?ini zannetmiyorum) ile çiftleÅ?tirdiÄ?im bu zavallı (!) bahtsız (ama reach alıyor) yarı ogre artık large (yani kocaman) yaratık oluyor. Hızı 10 artıyor ki bu charge sırasında +20 demek ve ayrıyetten orada yazan boyut artıÅ?ı sayesinde alacaÄ?ı tüm stat artıÅ?larını alır kelimesinden yola çıkarak ve phb 3.5 ta templateler ile boyut artıÅ?ı statlerinde aynı bir canovarın boyut artıÅ?ından etkilenmesi gibi etkiler sözünden de destek alarak ve kocaman bir yüzsüzlük ederek zaten template ile gelen +4 str ye bir +6 akleyerek stry'e +10 alıyorum. crystalkeep'ten aldıÄ?ım iÅ?in gerçekte baÅ?ka bir Å?ekilde etikelnebileceÄ?ini ekleyeyim. Bilen kiÅ?i lütfen düzeltsin.

    E Å?imdi ne oldu. Adamın 20 strsi olacaktı 30 oldu. maÅ?allah oldu. Bir de bu fazladan kuvvetini reach ile kullanabiliyor der isek reach silah sayesinde alcaÄ?ı +10 reach sayesinde charge sonrası karÅ?ısındaki buna 1 greater combat reflexes sayesinde ise 3 saldırı Å?ansı verecektir.

    Ayrıyetten uzun boyu sayesinde hayatımda ilk kez duyduÄ?um battle jump fetini kullanmak için yeterli boya ve +2 jump skiline sahip olacak o muzzam hasarını verebilecektir.

    Featlerden greater weapon focus (O stryle buna pek gerek kalmıyor) ve exotic weapon (spiked chain) olayını çıkartırsak vereceÄ?i hasar

    Charge sonrası
    +1d10 (glaive (acaba nasıl bir Å?ekli var Very Happy )) + 44 (11 power attack) +15 (str) + 2 (speacilalization) +2 mastery... 68 dmg

    olaÄ?an üstü derecede hoÅ?uma gitmiÅ? ancak kendisini ilk kez gördüÄ?üm ... neydi o... battle jump feati ile 136 hasar silaha + 272 hasar sayesinde karÅ?ımızdaki cesedi silahsız bırakıyoruz.

    Ã?stüne birde 10 feat uzaÄ?ında inerekten gelde bana Aoo ver diyoruz. Tabee 3 featimi sömüren combat reflex'es heba olacak gibime geliyor. Ã?ünkü hiç kimse 272 hasar alıp silahını kaybetip bir yarı ogreye yumruklarıyla dalmaz herhalde. (Tabee bir half golem monk deÄ?ilse Very Happy) (bu karakter sankim o celallenip üstüne dellenen karakterleri bile indirecekmiÅ? gibi bir his geldi bana)

    Ya üstüne birde barbar seviyesi mi koysam dedim birden Razz

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi ka
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Tersyuz
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 20, 2007
    Posts: 1426

    PostPosted: Thu May 01, 2008 3:24 pm Reply with quoteBack to top

    Senin yarı-ogre midir nedir artık, fena birÅ?ey oldu gerçekten. Very Happy
    Silahları parçalayıp satamadıÄ?ın için biraz fakir olacak büyük ihtimalle ama olsun.
    Bir tek Å?u var büyülü silahları sunder etmek için sunder eden silahında en az o deÄ?erde olması lazım. Onun haricinde süper. :clap:

    Tabii bir de silah kullanmayan tekme, tokat giren canavarlar var. Sad

    _________________
    Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
    Str: 31
    Dex:14
    Con:26
    Pençe:
    Saldırı, +16/+16
    Hasar, 1d6+12
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Thu May 01, 2008 5:13 pm Reply with quoteBack to top

    Darkgnome güzel düÅ?ünmüÅ?sün ama A.o.O'da gine sorun var. Aranızda 10 ft. olduÄ?una göre bu sefer karakter A.o.O. almadan rahatlıkla Charge edebilir.
    Tabii varsayım olarak, yoksa bende kimsenin o kadar yara aldıktan sonra yumrukla saldıracaÄ?ını zannetmiyorum.
    Back to top View user's profileSend private message
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

    Sayfa Üretimi: 0.16 Saniye