Bence gücünü doÄ?ru kullanamadıÄ?ından deÄ?ilde sesi güzel olmadıÄ?ından sevmiyor.
Benim hayalimde yaÅ?anan ama canlanmamıÅ? oyun;
Herhangi biri: Aha! Trol çıktı Å?imdi ne yapacaÄ?ız
Sheverash: Å?imdi ben bu roundumun single action kısmında Bardic song: Fascinate yapıyorum. fa-la-la (PHB'de verilen örnek Å?arkı)
Herhangi baÅ?ka bir oyuncu: Abi sus iÄ?rençsin!
Sheverash: Zaten Bard gereksiz bir sınıf!
Bu 4E biraz fazlamı mangalaÅ?mıÅ?. Hatta manganın ne bileyim mecha tarzına dönmeye baÅ?lamıÅ?. Ã?ift kılıç kullnırken etrafındakilere elektirk hasarı veren kolcular. Ä°nsan gibi olsa da, büyüler öyle oyuncak gibi kullnılmasa. 3E gelirken onca laf ettim, bu gelirken etmesem ayıp olur.
3E'nin, 2E'den daha güzel bir sistem olduÄ?unu düÅ?ünüyordum sadece biraz deÄ?iÅ?iklikle havası da geri kazandırılabilirdi. Mesela yaratıklara kiÅ?ilik kazandırma, büyüyü korkulacak ama zor kullanılır bir hale getirme, Abartı seviyelere çıkıpta aÅ?ırı HP'leri önleme...
Ama 4E'de yaratıklar kesilmek için yaratılmıtır mantıÄ?ı var. Büyü doÄ?ru tonda hapÅ?ırsa dahi ortaya çıkıyor, herhangi bir derinliÄ?i kalmamıÅ?. Tanrılar da artık birer yaratık. Bu sistemde savaÅ?tan çok hikayeye önem veren DM'lerin iÅ?i daha da zorlaÅ?ıyor.
Haksız olduÄ?umu düÅ?ünen kiÅ?inin bunu bana da ispatlamasını o kadar çok istiyorum ki. Yoksa gerçekten yeni baÅ?layan oyuncular için üzülmeye devam edeceÄ?im.
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi ka
Bence eger bir kiÅ?i bile gereksiz olmadıÄ?ını düÅ?ünüyorsa yeterlidir. Edmond gereksiz olmadıÄ?ını düÅ?ünüyor bard'ın. Cunku belli ki onunla oynadıÄ?ı bir oyundan zevk almıÅ? yada onun oyunda olmasından keyif almıÅ?.
Biz role play oynuyoruz. Bence role play için uygun bir class tır bard. Mesela fighter dan daha cok role play hissi verir.
Ä°yi bir bard yanındakileri de cok artılar verir. Saving throwlar artar, vuruslar kolaylarÅ?ır ve daha onlarcası. Ama yine de onu oynamaya uygun kılan role playdir. Zarlar deÄ?il.
Darkgnome a bir cevap.
4th edition ı her hattıyla inceledim. Matematik sistemi cok guzel oturtulmuÅ?. Kurallar saÄ?lam. Role playden bahseden yok evet. Ama zaten bunu kurgulayacak olan bizler deÄ?ilmiyiz. Ä°stediÄ?imiz gibi Å?ekillendiririz.
Bunu soylerken de sana da hak veriyorum. Biz pokemon istemiyoruz. Role play istiyoruz ama eklenen seylerin olumlu yonlerinden bakarsan insan hoslanıyor da.
Ben yaÅ?lanan bir dm im. 1st te second 3rd te 3.5 ta oynadım. Å?imdi de 4th edition sipariÅ? verdim. Kurallar ne olursa olsun. Oyuna zevk veren dm ve oyunculardır. Kurallar zar mantıÄ?ını belirler. Cok ta onemli deÄ?il.
Joined: Jan 15, 2005
Posts: 1310
Location: Ä°zmir
Posted:
Sat May 31, 2008 12:03 am
Abicim makara yapıyorum siz de Gnome zaten var Monsters Manuel`in arkasında oynanabilir ırkların arasında. Bard`da gelecek zaten ileride, benim demek istediÄ?im farklıydı zaten, daha iyi anlaÅ?ılmıÅ? böyle olunca...
Shevo, hepimiz biliyoruz ki sen Lawful evil'sın. Bardlar ise lawful karakter olamazlar. Sen bu sebeple bu karakteri sevmiyorsun. Ã?ünkü sadece kuralları çiÄ?neme potansiyeline sahip deÄ?il ayrıca bunu büyük kitlelere yayabilecek güçlere de sahip.
Ancak zaten herkes anlamıÅ?tır herhalde D&D de oynamadıÄ?ı sınıf kalmamıÅ? birisinin her Å?eyin her an gerekebileceÄ?ini bileceÄ?ini. Ama bence paladinler gereksiz bir sınıf.
Amanchanamun:
Oyunda hava bir yere kadar verilir bence. Kılıcını salladıÄ?ı yanında elektrikte vuran bir ranger oyunda varken büyünün mistikliÄ?inden bahsedilemez. Yada herkeste iyileÅ?me yetisi varken bu büyülerin kutsallıÄ?ından, ulaÅ?ılamazlıÄ?ından.
Ã?ıplak elleriyle daÄ?ları deviren monklar zaten bu geçiÅ?e bir iÅ?aretti ama bu kadar abartacaklarını düÅ?ünmemiÅ?tim. Bence D&D de mekanikelri geliÅ?tirirken ayrıca yaratıklarıda güçlendirmelilerdi. Mesela eskilerin korkulu rüyası zombiler bu oyunda zavallı böcekler, filimlerde kesinlikle en korkulacak yaratıklara benzeyen bansheler (Garez, the ring) bu oyunda kesildikçe kesilesi varlıklar oluyorlar. Eskiden en azından bunlar çıktımı bir kere daha düÅ?ünürdük. Kaçardık saklanırdık. Å?imdi bir yerden sonra golemler Oz büyücüsündeki teneke adamlara dönecekler.
Yaratıkları güçlendirmek derken onlara büyülü güçler vermek demek istemiyorum yanlıÅ? anlaÅ?ılmasın. Bunun baÅ?ka yolları da var. Ancak 2E'de ve kısmi olarak 3E'de kurallarda oynamalar yaparak oyunda havanızı kendiniz belirlerken, bunca (ne kadar olduÄ?unu bilmesem de) matematiksel denge içinde gelen güçlerde ufak oynamalar bile bir sınıfın aÅ?ırı güçlenmesine yada diÄ?erinin güçsüzleÅ?mesine sebep olabilir. Oyundaki bütün dengeleri alt üst edebilir. Bu sistemin ancak bilgisayarda onun öyle olduÄ?unu kabul ettiÄ?inde çalıÅ?acaÄ?ı anlmına gelir benim gözümde.
Ayrıca denge nerey kadar olabilir. Herkes bilirki yaÅ?ı 10 olanla yaÅ?ı 20 olanın büyücü oynatıÅ?ı farklıdır. 10 yaÅ?ındakiler düÅ?ünülerek yapılan bir oyunda 20 yaÅ?ındaki büyücüler güölerini dengeyi bozacak Å?ekilde kullanır. D&D sisteminde denge bozan bir yan görüldüde mi bu büyülerin kullanımları kısıtlanır.
Mesela en büyük örnek polymorph self büyüsüdür. Büyücü Å?ekil deÄ?iÅ?tirir ama bu Å?u yaratık olamaz bu Å?u yaratıkta ise bunları alamaz. Derken sonunda etki süresini 1 saatten 1 dakikaya kadar indirerek yaratıklarıda kıstılar ki büyünün asıl anlamını tamamen yok bence.
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi ka
Joined: Jan 15, 2005
Posts: 1310
Location: Ä°zmir
Posted:
Sat May 31, 2008 1:57 am
Büyünün mistikliÄ?i önemli ama önemli yere tesam etmiÅ?siniz, karakterleri sallayın bu DM`e baÄ?lı. Popülasyon içineki warlock ve wizard sayısını 20.000`de 1`e düÅ?ürürse çok güzel mistik olur. Etrafa da yüzlerce yıl önce büyücülerin yanlıÅ?lıkla yok ettiÄ?i bir Å?ehrin söylencelerini koyar, büyücülerde de genç yaÅ?ta bu yetenekleri keÅ?fedip saklı tutmaları gibi birÅ?eyler söyler. Gayet te mistik olur...
Olay sadece büyücülerde bitmiyor ki. Bütün sınıflarda büyüsel patlamalar oluyor. Etrafta insan dıÅ?ı yaratıklar dolaÅ?ıyor (Darksun'daki gibi olsa canıma minnet ama...).
Bir yarı ejderha diyor
"bak ben kendimi iyileÃ…?tirebiliyorum"
Ä°nsan çocuÄ?u da cevap veriyor
"Eee noolmuÅ? bende yaparım onu!"
Yani ortam o kadar acaip olacak ki.
Yani barbarın 3.5E de
"Ben günde ancak bir kere sinirlenebiliyorum sonra sinirim deÅ?arj oluyor sinirlenemiyorum. Ä°nÅ?allah ileride daha fazla sinirlenebilecÄ?im"
demesini bile arayacakmıÅ?ız gibi geliyor.
Ha aslında sistem de çok güzel Å?eyler var bence. Ã?zellikle savaÅ?çılara deÄ?iÅ?ik hareketleri bu sistem ile verecek olurlarsa harika olur. Ama örneÄ?in günde bir kere sınırlamak yerine her kullandıÄ?ında biraz daha etkisiz olan hareketler olarak koysalar
Mesela savaÅ?çı bir özel hareketini bir kere yapar karÅ?ısındakini afallatır
Ä°kinci defa yapar karÅ?ıdaki tam kavrayamadıÄ?ından hareket biraz daha etkisiz olsa da iÅ?ler
Ã?öüncü kez yapar bu sefer karÅ?ıdaki bundan etkilenmez
Dördüncü yapıÅ?ında ise savaÅ?çımız bir karÅ?ı saldırı yer yaptıÄ?ına piman olur!
Ancak savaÅ?tan versemde bu herÅ?ey için kullılabilecek bir sistem.
Büyücülerde mesela aynı büyü o ortamda bir kere yapılınca gücü düÅ?sün ve o rtamda ard arda her yapılıÅ?ında etrafta o büyüye kaynak saÄ?layacak enerji düÅ?üyor diye daha da güçsüzleÅ?sin. Hatta bunu sınıflara ayırsınlar ki her büyücü psiÅ?ikler gibi sınıf seçsin ve o büyü okulundan bu adamlar büyülerini güçsüzleÅ?tiriyorlar diye birbirlerinden nefret etsinler ortama bir hikaye girsin. Gerçekten hikaye yaratılacak öalzemeler olsun.
Bunları ev yapımı kurallarla yapabiliriz gibi geliyor ama sistem o kadar matematiksel dengeye sokuldukça ev yapımı kurallarının müdahalesi ile sistemin devrilme tehlikesi baÅ? gösteriyor. Yani mecburen uçan savaÅ?çılar, alev saçan kolcular, barda sarhoÅ? olan yarı ejderler gibi acaip bir dünyada oynamak zorununda kalıyorsunuz.
Bana lütfen örnek ile gösterin. Yani deyinki
Bak savaÅ?çıya öyle özellikler gelmiyor
Kolcuların elektrik saçmaları için zaten aÅ?ırı büyülü bir yolu seçip baÅ?ka her Å?eylerinden feragat etmeleri gerekiyor
Hırsızlar öyle kafalarına göre kendilerini iyileÅ?tiremiyor
Bana bunu gösterin bende sisteme bir kerede daha az ön yargı ile bakayım...
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi ka
Joined: Oct 04, 2007
Posts: 2670
Location: Innsmouth
Posted:
Sat May 31, 2008 10:10 am
Darkgnome wrote:
Hırsızlar öyle kafalarına göre kendilerini iyileÅ?tiremiyor
Bak sen öyle deyince aklıma nayt onlayn geldi. Onda da assassinler kendisini iyileÅ?tirebiliyordu. Hemde rahiplerden daha hızlı.
Neyse, darkgnome, aynen senin dediÄ?in gibi bir sistem üzerinde çalıÅ?ıyorum. Her önüne gelen büyücü olamıyor, ruhbanlar asit ve meteor yaÄ?dıran garip bulutlar yaratamıyorlar. HerÅ?ey daha gerçekçi ve daha esrarengiz. Büyü ile ilgili olan kısmı ile baÅ?layacaÄ?ım ilk olarak. Ã?ünkü beni en çok ilgilendiren kısmı orası.
Aslında siteye yazıp yazmamaktan emin deÄ?ilim, her neyse bir kaç küçük bilgi vereyim. Büyücülük asıl olarak doÄ?uÅ?tan gelme bir güç. Ã?ok nadir kiÅ?iye bahÅ?edilen bir Å?ey ve büyü yapmanın Å?ekli Å?emali yok. D&D'deki gibi bir büyü kısıtlaması da yok, aynen Belgariad ve Yüzüklerin Efendisindeki gibi, büyücüler istediÄ?i her Å?eyi yapabiliyorlar. DoÄ?uÅ?tan büyücülüÄ?ü elde edememiÅ? fakat büyü için yanıp tutuÅ?an kiÅ?iler rün kullanıyorlar. Ve bunlar için bir büyü kısıtlaması var.
DoÄ?uÅ?tan büyücülüÄ?ü kazanmıÅ? kiÅ?iler (sorcerer) büyülerini kadim lisandan dualar okuyarak yaparlar. Sonradan kazanmıÅ? kiÅ?iler ise (wizard) bu kadim lisandaki duaları her gün istediÄ?i kadar parÅ?omenlere yazmak zorundadırlar. Büyü yapacakları zaman bu parÅ?omeni okurlar. Okudukları sırada parÅ?omen parçalara ayrılıp yok olur. ParÅ?omen yok olduktan sonra büyüleri tamamlanır. Fakat wizardlar için bir büyü repertuarı vardır. Ä°stedikleri her Å?eyi yapamazlar, sadece önceden belirli Å?eyleri yapabilirler. Fakat sorcererların bir sınırlaması yoktur, sadece büyü yaptıklarında yorulurlar ve aynı zamanda büyünün küçük bir Å?ans ile boÅ?a gitmesi var (konsantrasyonla ilgili deÄ?il) ya da daha da küçük bir Å?ans ile geri tepmeside olabilir. Geri tepme düzeyi büyü zorlaÅ?tıkça artar.
Aynı zamanda sorcererlar savaÅ?çıda olabilir. Mesela level 1 fighter baÅ?lamıÅ? ve doÄ?duÄ?unda Å?ansına (zarlarla) kendisine büyü bahÅ?edilmiÅ?. Fakat arkadaÅ? fighter olmak istiyor. 1. level'ı sorcerer olarak mı oynayacak? Hayır, çünkü o büyücülük ona doÄ?duÄ?unda verilmiÅ?, bunun için bir çaba sarf etmemiÅ?. Bu yüzden doÄ?duÄ?unda verilen büyü gücü kiÅ?inin levelını düÅ?ürmez. EÄ?er üzerinde çalıÅ?ır ve bir büyücü olmaya karar verirse ancak bu leveldan düÅ?er.
He, Å?imdi bu arkadaÅ? savaÅ?çı oldu ve büyücülüÄ?üne hiç çalıÅ?madı. Peki yüksek level büyüleri yapamaz mı? Yapabilir, fakat geri tepme olasılıÄ?ı çok çok yüksek olur. Ki böylelikle kendisini öldürebilir bile! He, eÄ?er yaparsa ne âlâ, ama yapamazsa elveda..
Ruhbanlara gelince; hani büyüklerimiz bazen arkamızdan dua okurlar ya, ardından da "bu dua seni kazalardan koruyacak" derler. Bu mantıktan yola çıkarak bir Å?ey yaptım.
Paladin ve lawful good ortadan kalktı, çünkü her insan hata yapabilir. Bilerek olsa da yapar, kimse bütün hayatını hiç yalan söylemeden geçirmez. Ve lawful good diye bir alignment dünyada yok. Kabullenelim, kimse melek deÄ?il. Bu ancak peygamberlerin göstereceÄ?i bir davranıÅ? biçimi. Ki bu peygamberlerde (elçi demeyi tercih ediyorum) tanrılarının gücü yettiÄ?ince güçlüler. Bir tanrı diÄ?erinden daha güçlüyse, o zaman güçlü olan tanrının elçisi daha güçlüdür.
Bunun gibi bir kaç Å?ey daha.. Sadece Å?imdi aklıma gelenler...
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi ka
Hırsızlar öyle kafalarına göre kendilerini iyileÅ?tiremiyor
Bak sen öyle deyince aklıma nayt onlayn geldi. Onda da assassinler kendisini iyileÅ?tirebiliyordu. Hemde rahiplerden daha hızlı.
Neyse, darkgnome, aynen senin dediÄ?in gibi bir sistem üzerinde çalıÅ?ıyorum. Her önüne gelen büyücü olamıyor, ruhbanlar asit ve meteor yaÄ?dıran garip bulutlar yaratamıyorlar. HerÅ?ey daha gerçekçi ve daha esrarengiz. Büyü ile ilgili olan kısmı ile baÅ?layacaÄ?ım ilk olarak. Ã?ünkü beni en çok ilgilendiren kısmı orası.
Aslında siteye yazıp yazmamaktan emin deÄ?ilim, her neyse bir kaç küçük bilgi vereyim. Büyücülük asıl olarak doÄ?uÅ?tan gelme bir güç. Ã?ok nadir kiÅ?iye bahÅ?edilen bir Å?ey ve büyü yapmanın Å?ekli Å?emali yok. D&D'deki gibi bir büyü kısıtlaması da yok, aynen Belgariad ve Yüzüklerin Efendisindeki gibi, büyücüler istediÄ?i her Å?eyi yapabiliyorlar. DoÄ?uÅ?tan büyücülüÄ?ü elde edememiÅ? fakat büyü için yanıp tutuÅ?an kiÅ?iler rün kullanıyorlar. Ve bunlar için bir büyü kısıtlaması var.
DoÄ?uÅ?tan büyücülüÄ?ü kazanmıÅ? kiÅ?iler (sorcerer) büyülerini kadim lisandan dualar okuyarak yaparlar. Sonradan kazanmıÅ? kiÅ?iler ise (wizard) bu kadim lisandaki duaları her gün istediÄ?i kadar parÅ?omenlere yazmak zorundadırlar. Büyü yapacakları zaman bu parÅ?omeni okurlar. Okudukları sırada parÅ?omen parçalara ayrılıp yok olur. ParÅ?omen yok olduktan sonra büyüleri tamamlanır. Fakat wizardlar için bir büyü repertuarı vardır. Ä°stedikleri her Å?eyi yapamazlar, sadece önceden belirli Å?eyleri yapabilirler. Fakat sorcererların bir sınırlaması yoktur, sadece büyü yaptıklarında yorulurlar ve aynı zamanda büyünün küçük bir Å?ans ile boÅ?a gitmesi var (konsantrasyonla ilgili deÄ?il) ya da daha da küçük bir Å?ans ile geri tepmeside olabilir. Geri tepme düzeyi büyü zorlaÅ?tıkça artar.
Aynı zamanda sorcererlar savaÅ?çıda olabilir. Mesela level 1 fighter baÅ?lamıÅ? ve doÄ?duÄ?unda Å?ansına (zarlarla) kendisine büyü bahÅ?edilmiÅ?. Fakat arkadaÅ? fighter olmak istiyor. 1. level'ı sorcerer olarak mı oynayacak? Hayır, çünkü o büyücülük ona doÄ?duÄ?unda verilmiÅ?, bunun için bir çaba sarf etmemiÅ?. Bu yüzden doÄ?duÄ?unda verilen büyü gücü kiÅ?inin levelını düÅ?ürmez. EÄ?er üzerinde çalıÅ?ır ve bir büyücü olmaya karar verirse ancak bu leveldan düÅ?er.
He, Å?imdi bu arkadaÅ? savaÅ?çı oldu ve büyücülüÄ?üne hiç çalıÅ?madı. Peki yüksek level büyüleri yapamaz mı? Yapabilir, fakat geri tepme olasılıÄ?ı çok çok yüksek olur. Ki böylelikle kendisini öldürebilir bile! He, eÄ?er yaparsa ne âlâ, ama yapamazsa elveda..
Ruhbanlara gelince; hani büyüklerimiz bazen arkamızdan dua okurlar ya, ardından da "bu dua seni kazalardan koruyacak" derler. Bu mantıktan yola çıkarak bir Å?ey yaptım.
Paladin ve lawful good ortadan kalktı, çünkü her insan hata yapabilir. Bilerek olsa da yapar, kimse bütün hayatını hiç yalan söylemeden geçirmez. Ve lawful good diye bir alignment dünyada yok. Kabullenelim, kimse melek deÄ?il. Bu ancak peygamberlerin göstereceÄ?i bir davranıÅ? biçimi. Ki bu peygamberlerde (elçi demeyi tercih ediyorum) tanrılarının gücü yettiÄ?ince güçlüler. Bir tanrı diÄ?erinden daha güçlüyse, o zaman güçlü olan tanrının elçisi daha güçlüdür.
Bunun gibi bir kaç Å?ey daha.. Sadece Å?imdi aklıma gelenler...
EÄ?er senin dediÄ?in gibi olursa kimse Wizard seçmez, herkes Sorcerer olur :S
Bence Wizard'larda büyüyü yapma olasılıÄ?ı olmazsa eÄ?er, sistem daha adil olabilir.
_________________ I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
Joined: Oct 04, 2007
Posts: 2670
Location: Innsmouth
Posted:
Sat May 31, 2008 6:18 pm
Hayır, hayır, sorcerer seçemezler, 20lik zar atılır. 20 gelirse ancak sorcerer olabilirler. Aslında sorcerer olma olasılıÄ?ını daha düÅ?ük yapacaktım. d100 de 100 atılırsa ancak sorcerer olunabilir diye planlamıÅ?tım ama o da çok abartı olur diye 20likte bıraktım. Ayrıyetten bir sorcerer yaptıÄ?ı büyüyle kendisini yokedebilir, o kadar güçlü yapmadım yani. Riskleri de var...
He bir de, wizardlarda büyü yapma olasılıÄ?ı yok, o sadece sorcererlar için geçerli. Wizardların yaptıÄ?ı büyülerin geri tepme olasılıÄ?ı da yok.
Ã?ok mantıksız. Ä°nsanlara istemedikleri bir Å?ey oynamayı dayatamazsın. Ben bir oyunun baÅ?ında "bu oyunda ne oynayabileceÄ?im bakalııım" diye zar atıyorsam, o oyunu oynamam örneÄ?in, istediÄ?im Å?eyi oynayabileceÄ?im bir oyunu tercih ederim.
Oyuncular oynayabilecekleri Å?eyi belirleyebilmek isterler. En doÄ?al haklarıdır.
BulduÄ?un fikir çok inovatif, çok yenilikçi ve muhteÅ?em gibi geliyor olabilir. Ama üzgünüm, deÄ?il.
EÄ?er *GERÃ?EKTEN* bir Å?eyler yaratma konusunda niyetin varsa, yardımcı olabileceÄ?imizi düÅ?ünüyorum.
---------------------------------------
Bir de, bu baÅ?lık D&D 4e ile ilgili, konuyu daha fazla daÄ?ıtmadan oraya dönersek daha iyi olur diye düÅ?ünüyorum.
4. edition'ı biraz inceledim.
ırklar :
Dragorborn
Dwarf
Eladrin
Elf
Half-elf
Halfling
Human
Thiefling
sınıflar :
Cleric
Fighter
Paladin. lawful good olma zorunluluÄ?u kalkmıÅ?
Ranger
Rogue
Warlock
Warlord
Wizard
10. seviyeden sonra her sınıfın seçeceÄ?i birden çok path bulunuyor. Mesela paladin için
Astral Weapon
Champion of Order
Hospitaler
Justiciar
alignmentlar
Lawful Good
Good
Unaligned
Evil
Chaotic Evil
Joined: Mar 10, 2005
Posts: 2585
Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden
Posted:
Tue Jun 03, 2008 7:03 am
ne yani Å?imdi lawful evil, chaotic neutral olamıyormu? :O saçmalamalar baÅ?lamıÅ? gibi bir his var içimde... yoksa expansion paketle mi yeni aligment alabiliyoruz
_________________ And i still wonder if you ever wonder the same!...
View next topic View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum