Modules
  • Ana Sayfa
  • AvantGo
  • Downloads
  • FAQ
  • Feedback
  • Forums
  • Journal
  • Private Messages
  • Recommend Us
  • Search
  • Statistics
  • Stories Archive
  • Submit News
  • Surveys
  • Top 10
  • Topics
  • Web Links
  • Your Account

  • Who's Online
    Şu an sitede, 1 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

    Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

    Languages
    Site Lisanını Seçin


    FrpWorld.Com :: View topic - 4'th Edition House Rules
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     4'th Edition House Rules View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sun Apr 05, 2009 7:10 am Reply with quoteBack to top

    .
    Bu baÅ?lık yeri mi bilmiyorum ama 4.Ed için uygulanabilesi kendimizce ev kurallarını burada paylaÅ?abiliriz.

    Geçenlerde uydurduÄ?umuz, sevgili Devrimk da katkıda bulundu Å?öyle bir kuralla baÅ?layalım:
    (kuralın ismi alıntıdır Razz telif sorunu olacaksa aÅ?aÄ?ıdaki isim yerine "Cinnet Kuvveti" de diyebiliriz)


    Heroic Effort:

    Str check ya da Str bazlı bir skill check uygulanırken oyuncu minor action ile 1 healing surge harcayarak karÅ?ılıÄ?ında healing surge deÄ?erine denk bir zar + bonus kazanabilir.
    Yani örneÄ?in healing surge deÄ?eri 12 ise +1d12 daha check'ine bonus kazanır (+12 deÄ?il +1d12)

    Not: Bu bonus, healing surge deÄ?eri çok yükselse de en fazla oyuncunun Str deÄ?eri kadar olabilir!

    .

    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Thu Apr 23, 2009 6:20 am Reply with quoteBack to top

    .

    Tuhaf bir House Rule:
    PC’ler öldürdükleri monsterleri yemeye kalkarsa! Razz

    “Natural Beast” haricindeki her türlü monster, eÄ?er PC’ler tarafından afiyetle yenirse; bunun bazı yan etkileri olabilir;
    böyle bir durumda:
    1d20 atılır!

    -(1-5): Kötü bir etki olabilir; 1d20 daha atılarak +YaratıÄ?ın Leveli eklenir ve PC’nin Fort defansına saldırılır. Saldırı baÃ…?arılı olursa karakter DM’in (yaratıÄ?ın konseptine bakarak) belirlediÄ?i bir tür lanetle etkilenir. Bu lanetin süresi 1d20=1 geldiyse kalıcı! (Remove curse türü büyüyle çözülebilir) 1d20=(2-5) geldiyse geçicidir. Geçici süreyi yine zar atarak (1d20+YaratıÄ?ın leveli) “gün” Ã…?eklinde tayin ederiz.

    -(6-14): Hiçbir yan etki olmaz.

    -(15-20): 1d20=20 gelirse kalıcı olmak üzere karaktere güç ya da yetenek kazandıracak bir yan etki oluÅ?ur. 1d20=(15-19) ise bu yetenek geçici bir süre karakterde kalır. (zaman yukarıdaki gibi hesaplanıyor) Bu yeteneÄ?in ya da olumlu özelliÄ?in ne olduÄ?u yine yenen yaratıÄ?ın konseptine baÄ?lı olarak DM tarafından tayin edilir.

    DM bu zarları gizli atar ve karakterin etkileniÅ?ini oyuncuya zamanla çeÅ?itli tasvirlerle yavaÅ? yavaÅ? anlatabilir. Ne kadar süreceÄ?ini de gizli tutar.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

    Sayfa Üretimi: 0.17 Saniye