Modules
  • Ana Sayfa
  • AvantGo
  • Downloads
  • FAQ
  • Feedback
  • Forums
  • Journal
  • Private Messages
  • Recommend Us
  • Search
  • Statistics
  • Stories Archive
  • Submit News
  • Surveys
  • Top 10
  • Topics
  • Web Links
  • Your Account

  • Who's Online
    Şu an sitede, 2 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

    Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

    Languages
    Site Lisanını Seçin


    FrpWorld.Com :: View topic - 4th Karakter Hazırlama
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     4th Karakter Hazırlama View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Sat Aug 15, 2009 10:43 pm Reply with quoteBack to top

    1- IRK

    Karakter yaratımının ilk ayaÄ?ı, ırkınızı belirlemek olacaktır. Ã?nceki versiyonları oynayanlar ırkları zaten bildiklri için buradan tek tek tanıtmayacaÄ?ız. Ancak artık ırklar birbirinden çok daha farklı. Ã?ncelikle hiç bir ırk penaltıya sahip deÄ?il. Hepsinin bonusları ve ırksal özellikleri var. Ayrıca seçilebilecek ırksal featler de var. Ã?rneÄ?in dwarf ırksal featlerinden biri axe ve hammerları kullanırken daha çok hasar vermekken, eladrinlerinki ırksal ıÅ?ınlanma mesafelerini arttırmak ve spearları daha efektif kullanmak üzerine. Bu yüzden karakter yaratırken ırkınızın artılarını iyi analiz emelisiniz çünkü ilk baÅ?larda bile gidiÅ?atı çok etkiliyor (daha ilerideki seviyelerde daha çok etkiliyor). DoÄ?al olarak bazı ırklar bazı sınıflara daha yatkın, bazılarına deÄ?il. Dwarfların yere saÄ?lam basmalarını saÄ?layan özellikleri, con. bonusları, zehirlere karÅ?ı dirençleri wizard için çok gerekli Å?eyler deÄ?ilken fighter için aÅ?ırı önemli olabiliyor. Eladrinlerin ıÅ?ınlanmaları, dex bonusları ise cleric`e çok etkimezken rogue için tam gereken Å?eyler oluyor.

    Kısaca özetleyelim :
    Dragorborn : Fighter, Warlord, Paladin
    Dwarf : Fighter, Paladin, Cleric
    Eladrin : Wizard, Rogue, Warlock
    Elf : Ranger, Rogue, Cleric
    Half-elf : Warlord, Paladin, Warlock
    Halfling :Rogue, Ranger, Warlock
    Human : Hepsi...
    Thiefling : Warlock, Rogue, Warlord, Wizard

    için ideal ırklardır. Tabii ki bunlar zorunluluk deÄ?il ancak diÄ?er sınıfları seçtiklerinde etkileri az da olsa düÅ?üyor. Fakat farklı sınıf seçmek isteyenler için de herhangi bir kısıtlama yada penaltı yok. Bunların dıÅ?ınaki ırklar da Monster Manual`in arkasında oynanabilir ırk olarak belirtilmiÅ? durumda. Bunlar da sırasıyla :

    Bugbear, Doppelganger, Drow, Githyanki, Githzerai, Gnoll, Gnome, Goblin, Hobgoblin, Kobold, Minatour, Orc, Shadar-Kai, Shifter (Longtooth), Shifter (Razorclaw) ve Warforged.

    Bu ırkların da hepsinin ability bonusları var (penaltılar hiç birinde yok) ve ırksal olarak bazı skillere bonusları bulunuyor. AYrıca ırksal bir saldırı yada özellik te var. Birini kısaca göstereyim :

    Bugbear : +2 Str, +2 Dex, low light vision, +2 intimidiate, +2 stealth, oversized (bir boy büyük silahları kullanabilme), predatory eye (sneak attack sayılabilecek bir saldırı)

    Eskiden olduÄ?u gibi racial hit dice olayı kaldırılmıÅ? ve ECL diye birÅ?ey yok. Tüm ırklar penaltısız ve doÄ?rudan 1. leveldan baÅ?layabiliyor. Fakat sahip oldukları yetenek, skill ve saldırılar tüm oynanıÅ?larını deÄ?iÅ?tiriyor. Ã?rneÄ?in bugbear fighter bile yapsanız iyi sakalanacak ve sneak attackı kullanacaksınız. Gnollerin her türü deliler gibi charge edecek, tüm koboldlar saÄ?a sola eriÅ?ilmesi zor bir biçimde kaçıÅ?acak. VedoÄ?aldır ki bu ırklar da belli sınıflarla daha iyi örtüÅ?ecek. Benim görüÅ?üme göre Bugbear Rogue, Ranger ve Fighter için idealken, Gomelar Wizard ve Warlock için daha iyi olacaklar.

    2 - SINIF
    Seçilebilecek sınıflar belli, zaten diÄ?er yazılarda onları yazmıÅ?tık. Bu sınıfların oynayacakları roller de belirli. Bu linklerden daha ayrıntılı olarak araÅ?tırabilirsiniz.

    http://forum.rpcraft.com/index.php?showtopic=26105
    http://forum.rpcraft.com/index.php?showtopic=26109

    Ama ideal bir parti için her rolden en az bir adam olması avantajlı olacaktır.

    3 - ABILITY SCORE
    Bunları belirlemek için artık yeni metodlar var ama doÄ?aldır ki istediÄ?iniz gibi belirlersiniz ister zar atın, ister point buy yapın, ister dmin söylediÄ?i toplamı kafanıza göre daÄ?ıtın. Å?ahsen ben zar atmaktan yanayım. Ability scoreların modiferları ise aynı. Yani 18 hala +4, 10 hala bonussuz, 6 hala -2 vs...

    4 - SKILLER VE SKILL CHECKLER
    4. editionda skiller ve skill checkler epey deÄ?iÅ?miÅ? durumda. Her sınıfın seçebileceÄ?i skiller belli ve bunlardan kaç tanesinin trained olacaÄ?ı da sınıfın açıklamasında yazıyor. Cleric`i örnek alalım :

    Trained Skills: Religion. From the class skills list below,
    choose three more trained skills at 1st level.
    Class Skills: Arcana (Int), Diplomacy (Cha), Heal
    (Wis), History (Int), Insight (Wis), Religion (Int)

    Yani bunlardan 3 tanesi sizin trainer (eÄ?itilmiÅ?) olduÄ?unuz skilleriniz olacak ve bunları siz seçeceksiniz. Ayrıca seçseniz de seçmeseniz de Religion sizin trained skilinizdir. Toplam da 4 tane trained skilliniz var.

    Trained olunca ne oluyor? Trained olduÄ?unuz skilde +5 bonusunuz oluyor. Biz kendi clericimize Religionun yanına Diplomacy, Heal ve History almıÅ? olalım. Böyece bu 4 skilimiz kafadan +5 olacaklar.

    Peki skill checkler nasıl iÅ?liyor?

    Esasında çok basit. Tüm skill ve ability checkelerin hesabı :

    Seviyenizin yarısı + o skill ile ilgili ability modifierınız + trained ise bonusunuz + eÄ?er varsa ırksal bonus ve silah, büyü vsden gelen bonuslar.

    Bir örnek verelim. Karakterimiz level 8, Dragornborn Cleric ve intelligence 14(+2). History (int) atılcak olsun. Kaçla atarız?

    Seviyenin yarısı (8/2=4) + ilgili ability mod. (+2) + Dragornborn history bonusu (+2) + trained olduÄ?u için +5 = +13 Bu kadar basit. Trained olmasaydı da 8 olacaktı. Level atladıkça skillere basmıyorsuuz yani. Featler arasında farklı skilleri de trained almanızı saÄ?layan Å?eyler var ki onlar da baÅ?ka bir yazının konusu.

    5 - FEAT ve ABILITY ARTIÃ…?I
    Featlerle ilgili söylenecek birÅ?ey yok. Kullanımları aynı (fakat pek çok featin ismi aynı olmasına raÄ?men etkisi deÄ?iÅ?miÅ? ona göre ezbere almayın) Her sınıf eÅ?it sayıda feat kazanıyor. Yani level30 olan her sınıfta 18 feat oluyor. Hangi levelda feat alındıÄ?ını gösteren tablo zaten PHB sayfa 29 da mevcut. Aynı Å?ekile her sınıf belli seviyelerde kalıcı olarak ability arttırıyor. 3. edition 4 seviyede bir olmak üzere 1 arttırıyordunuz. Å?imdi ise aynı tabloda yazdıÄ?ı Å?ekilde 2 tanesini birden bir arttırıyor yada tabloda yeri geldiÄ?inde hepsini bir arttırıyorsunuz.

    6 - POWERS
    Geldik iÅ?in yeni ve zor kısmına. Esasında hiç zor olmadıÄ?ını belirtmek lazım. Yine sayfa 29daki tabloda her levelda kaç tane yeni at-will, encounterlik, günlük yetenek ve utility öÄ?reneceÄ?inizi yazıyor. Belirli levellarda da bunları deÄ?iÅ?tirebilirsiniz ki o da tabloda var. Fakat level 30`da her sınıfın bildiÄ?i toplam yetenek 17 oluyor. Bunu deÄ?iÅ?tiren büyü, path ve eÅ?ylar da mevcut ama net rakam bu. Yani level 30 wizardda da 17, fighterda da 17 yetenek olacak. Böylece fighter ve benzerlerinin vasıfsızlıÄ?ı gitmiÅ? olurken yüksek levelcasterlar onlarca yüzlerce büyü arasında boÄ?ulmayacaklar.

    Å?imdi bunları açıklayalım. At-will saldırı yada yetenekler adı üstünde at-will yapılabilirler. Yani sınırsız... Ä°steseniz günde bin sefer wizard at-willi olan magic missile atabilirsiniz. Yada fighterın cleaveini sürekli basabilirsiniz.

    Per encounter olanlar ise her encounter baÅ?ına bir kez yapılırlar. Encounter nedir derseniz örnekle açıklayayım : Yolda giderken 15 tane ork size saldırır, iÅ?te bu bir encounterdir. Orkları öldürürsünüz bir kaç tanesi kaçar. Siz de 5 dakika oturup dinlenecek zaman bulabilirseniz bu encounter bitmiÅ? olur ve 5. dk dinlendiÄ?iniz için per encounter yetnekleriniz tekrar kullanıma açılır. DoÄ?al olarak enconter yetenekleri, at will olanlardan biraz daha iyi Å?eyler oluyor.

    Daily yetenekler ise günde bir kez yapılabilenlr oluyor ve genelde elinizdeki en iyi büyü yada saldırılar günde 1 sefer yapılabiliyor. Günün tanımı ise 6 saatlik uykunun geçmesi. Yani gece 6 saat uyursanız günlük büyüleriniz geri kazanılacaktır.

    Bunların dıÅ?ında bir de utility denen yetenekler var. Utilityler günlük, encounterlik yada stance (üzerinizde kalıcı) Å?eklinde olabiliyorlar. Utilityler ise daha çok size avantaj saÄ?layan yada düÅ?manın avantajlarını ortadan kaldıran, buff diyebileceÄ?imiz Å?eyler oluyor. Ã?rneÄ?in rangerın bir utilitysi kalıcı olarak bous hız verirken bir diÄ?eri günlük yapılıyor ve ilk saldıran düÅ?manın otomatik olarak ıskalamasını saÄ?lıyor. Fighterınkilerden biri ise kalıcı olarak 2 AC veriyor.

    Utilitylerin genel görünümü ise o sınıfın rolün uygun oluyor. AnlattıÄ?ımız gibi angerınki hız verirken, fighterınki ac verebiliyor, clericinki etrafındakilerin heal Å?ansını arttırırken rogueunki ise bonus stealth veriyor.

    Tüm bu büyü yada yeteneklerin anlaÅ?ılması ise basit. Hepsinin tanımında çok net bir biçimde nasıl kullanıldıkları yazıyor. Bazıları standart action olurken bazıları minor action oluyor. Bazıları immediate counter bile olabiliyor. Yani biri size yada bir dostunuza saldırdıÄ?ında karÅ?ılık olarak anında yapabiliyorsunuz. Fighterın yanındaki wizarda baltasını sallayan orkun önüne aniden çıkıp kalkanını uzatması gibi...

    Tüm bunların etki alanları ise burst , blast yada tek-çift yaratık Å?ekline anlatılıyor ki bunların tanımları da PHB ta var ve anlamsı gayet basit.

    7 - ATTACK VE SAVE
    Å?imdi oyundaki temel deÄ?iÅ?ikliklerden birisi de saldırı ve saveler. Ã?nce Å?unun bilinmesi lazım, hep bahsettiÄ?imiz sayfa 29daki tabloda her sınıfın kazandıÄ?ı saveler var ve bunlar standart. Sınıflar arası tek fark 1. seviyede aldıkları bonus oluyor. Ã?rnÄ?in fighter 1. seviyede 2 fort alırken ranger 1 fort, 1 reflex alıyor. Wizard ise 2 will ile baÅ?lıyor.

    Yetenek ve büyülerle saldırırken ise neyi, neye karÅ?ı kullanacaÄ?ınız yazıyor. Ã?rneÄ?in fireball atarken Å?öyle yazıyor :

    Attack: Intelligence vs. Reflex Yani siz saldırınızı yapıyorsunuz, düÅ?manların reflex saveini geçmeye çalıÅ?ıyorsunuz. Eskiden olduÄ?u gibi save atılmıyor. Normal kılıçla saldırırken de Strenght vs. Armor oluyor ve düÅ?manın armorunu geçmeye çalıÅ?ıyorsunuz. u yüzden 3 farklı save ve armor defences adı altında toplanmıÅ? durumda ve all defences increases 2 Å?eklinde büyüler ve yetenekler olduÄ?unda hem Armor hem saveler artıyor.

    Saldırı nasıl yapılıyor?

    Aynı skill checkler gibi. Tüm sınıfların attack bonusları aynı :

    Seviyenin yarısı + ilgili ability modifier + silah ırk yetenek vs.. bonusları

    Ã?rneÄ?in level8 ve 18 int sahibi bir wizard magic missile atıyor olsun.

    (8/2) + 4 = 8 ile saldırırır. Ve magic missile büyüsünde yazdıÄ?ı gibi düÅ?manın reflex saveini geçmeye çalıÅ?ır. Bir iki örnek gösterelim :

    QUOTE
    Ray of Enfeeblement Wizard Attack 1
    You point three fingers at your foe, curling them like talons.
    Weird green mist streams from your enemy?s flesh, carrying
    away its strength.
    Encounter ? Arcane, Implement, Necrotic
    Standard Action Ranged 10
    Target: One creature
    Attack: Intelligence vs. Fortitude
    Hit: 1d10 + Intelligence modifier necrotic damage, and the
    target is weakened until the end of your next turn.

    NeymiÅ?? Encounter yani her encounterde 1 kez yapılabilir. KullandıÄ?ı kaynak Arcane, etkisi implement, türü necrotic enerji. Standart action yapılır, ranged 10 (yani en fazla 10 kare uzaÄ?a yapılabilir), hedef tek bir yaratık, saldırı türü intelligence kullanılıp düÅ?manın fort. savei geçmeye çalıÅ?ılır ve vurursa 1d10+int modifier kadar hasar verir. Ayrıca vurursa hedef bir sonraki tura kadar zayıf düÅ?er. Bu büyünün tam çözümü budur. Bir kaç tane daha örnek verelim.

    QUOTE
    Deep Cut Rogue Attack 5
    Each drop of blood is another nail in your enemy?s coffin.
    Daily ? Martial,Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Requirement: You must be wielding a light blade.
    Target: One creature
    Attack: Dexterity vs. Fortitude
    Hit: 2[W] + Dexterity modifier damage, and ongoing damage
    equal to 5 + your Strength modifier (save ends).
    Miss: Half damage, and no ongoing damage.

    Rogueların level5 te alabildikleri günlük yetenek. KullandıÄ?ı kaynak martial, türü silah saldırısı. Standart action olarak yapılır, arbede silahı ile olur ayrıca light blade (hafif kılıç yada dagger) kullanmak gereklidir. Hedef tek bir düÅ?mandır, saldırı dex. modifier kullanılır ve düÅ?manın fort. savei geçmeye çalıÅ?ılır. Vurursa 2(W) + Dex kadar hasar verir. (2W demek Å?udur : elinizde short sword varsa 2d6, dagger varsa 2d4) ayrıca 5+sizin Str modiferınız kadar da süregelen bir kanama etkisi yapar. DüÅ?man save atarsa bu etki gider atamazsa atamadıÄ?ı her round için kanamaya devam eder. EÄ?er ıskalarsanız bile saldırıyı yapar, atılan hasarın yarısını vurursunuz. Iskalayınca hasar vermeme yokmuÅ? bu yetenekte, güzel deÄ?il mi? smile.gif

    QUOTE
    Martyr?s Blessing Paladin Utility 2
    You step into an attack made against an adjacent ally to save
    your comrade.
    Daily ? Divine
    Immediate Interrupt Close burst 1
    Trigger: An adjacent ally is hit by a melee or a ranged attack
    Effect: You are hit by the attack instead.

    Paladin level 2 utility. Günde 1 kez yapılır, divine kaynaÄ?ı kullanır. Immediate olarak, engelleyici etkisi vardır. Mesafesi burst 1(yani sizin etrafınızda 1 kare yakınınızdaki herhangi bir yer) Trigger (tetikleyici) olay ise yanınızdaki bir dostunuza melee yada ranged bir saldırıda bulunulması. Etkisi ise saldırının dostunuza deÄ?il size vurması. Ã?rneÄ?in çok yaralı wizardınızı aldınız yanınzda gezdiriyorsunuz, ormandan bir ok uçarak wizarda geliyor o anda ettiÄ?iniz dua devreye giriyor ve ok size geliyor.

    GördüÄ?ünüz gibi anlaması ve okuması biraz ingilizceniz varsa basit.

    8 - HITPOINT

    Hpler de atık epey deÄ?iÅ?ik. Oyuncuların hpleri 1. levelda epey yüksek ancak sonra az artıyor. Yaratıkların ise (özellikle elit yada solu yaratıkların yani bir nevi bossların) hpleri çok fazla.

    HPnizi hesaplamak ise çok basit :

    Hit Points at 1st Level: 12 + Constitution score
    Hit Points per Level Gained: 5

    1. seviyede aldıÄ?ınız HP her sınıf için belirli. Cleric`i örnek alalım. 12 + Con deÄ?eri (modifier deÄ?il dikkatinizi çekerim) Yani 16 con olsun. 1. seviyede HPniz : 12 + 16 = 28 oluyor. Ondana sonra da her level 5 artıyor ve con. deÄ?erinizin bundan sonrakilere bir artısı yok.

    9 - HEALING SURGE VE SECOND WIND OLAYI

    Healing surge, her sınıfın kendi özgü deÄ?eri olan, heal olabilme deÄ?erinizi belirleyen rakamdır. Clericinkine bakalım :

    Healing Surges per Day: 7 + Constitution modifier
    Yani günde 7 + con modiferı kadar surge kullanabilir. Ancak healing surge kullanırken her encounterda 1 kez kullanabilirsiniz ve kısa bir dinlenmeden sonra ancak diÄ?er encounterda 1 kez daha kullanabilirsiniz. 1 gün sonra ise (yani uzun bir uykudan sonra) tüm surgelarınız yenilenir. Ayrıca healing büyüleri de sizin healing surge seviyenize göre belirlendiÄ?i için bunların hepsini harcamamalısınız ve daima bir kaç tane bırakmaya dikkat etmelisiniz. Bir healing surgeun sizi iyileÅ?tirebileceÄ?i rakam : toplam HPnizin çeyreÄ?i kadardır. (küsuratlı çıkarsa aÅ?aÄ?ı yuvarlanır) Bunu yaparken de second wind dene aksiyonu yapmıÅ? olursunuz. Bunun ne olduÄ?unu da Å?imdi anlatacaÄ?ım.

    Second Wind, sizin healing surgeunuzu harcamanızıa saÄ?layan kiÅ?isel büyü gibi birÅ?eydir. Second Wind her encounterda 1 kez kullanılır ve stadnart action olarak yapılır. (bunu deÄ?iÅ?tiren ırk sınıf ve featler var) Second wind ile toplamınızın çeyreÄ?i kadar iyileÅ?ir ve tüm savunmalarınıza (Armor, will, reflex ve fort.) o turun sonuna kadar +2 bonus alırsınız.

    Yani Con modifierı +3 olan bir cleric, heal büyülerini hesaba katmazsak günde 10 kez second wind yapabilir. Gün bittiÄ?inde ertesi güne 7 tane de kullansa 1 tane de kullansa hepsi yenilenmiÅ? olarak baÅ?lar.

    Å?öyle bir toparlamak gerekirse heal olabilmek için kullanılabilecek metodlar Å?unlardır :

    a- Second Wind ile kendinizi iyileÃ…?tirmeniz
    b- Bir dostunuz Heal skili yardımı ile sizi iyileÅ?tirebilir
    c- bir dostunuz heal büyüleri ile sizi iyileÅ?tirebilir

    Siz bilinçsiz bile olsanız b ve c deki metodlar sizi iyileÅ?tirebili ancak bunların pek çok türü sizin healing surgeunuzu harcar. Yani yanınızda cleric yada warlord var nasıl olsa beni iyileÅ?tirir diye tüm surgelarını harcarsanız iyileÅ?tiremeyebilirler. Bunların ayrıntıları bu sınıfların büyülerine zaten yazmaktadır (bu büyü iyileÅ?tirmeye çalıÅ?ıÄ?ınızın dostunuzun surge deÄ?erinden harcar yada harcamaz Å?eklinde)

    9 - ONGOING (SUREGELEN) ETKILERE KARÃ…?I SAVE
    Alevler, kanayan yaralar vs türü saldırılar sizde ongoing etkiye yol açar. Bunlar 3. editionun aksine sabittir. Yani kullanılan büyü yada yetenekte 5 ongoing damage diye yazar. Bu tip bir büyüye etkiye maruz kalan kiÅ?i yada yaratık her tur o hasarı almaya devam eder. Ancak her tur bir save atar. Bu save atıÅ?ında herhangi bir bonus eklenmez ve sadece 20lik zar atılır. 1-10 arası atarsa etki sürer, 11-20 atarsa sonra erer. Bu kadar basit. AtamadıÄ?ı sürece, atana kadar yada ölene kadar devam eder. Birden çok etki varsa hepsi için ayrı ayrı atar. Ancak birden çok etki, aynı tür ongoing hasar veriyorsa yüksek olan kabul edilir. Ã?rneÄ?in rangerın kısa kılıcıyla 5 ongoing vurduysa, fighter da üstüne 10 ongoing verdiye yaratıÄ?a 10 etki eder yani ikisi toplanıp 15 olmaz. Ancak kılıçtan 10, bir alev büyüüden 5 etki ediyorsa ikisi de ayrı ayrı etkir ve ayrı ayrı save gerektirir.

    10 - INSIYATIF
    Eskisinden farklı olarak seviyenizin yarısı da insiyatifinize eklenir. Level 6 ve +4 dex sahibi olan rogue için bu deÄ?er +7 olur. Featlerle arttırılabilir.

    11 - KANAMA VE Ã?LÃ?M
    Her karakter ve yaratık, toplam HPsinin yarısı kadar bloodied deÄ?erine sahiptir. Hpniz 0 ve altına düÅ?erse yere düÅ?er ve kanamaya baÅ?larsınız. Ã?rnek karakterin HPsi 80, bloodied deÄ?eri 40 olsun. Bu adam 0 da yere düÅ?er ve -40 a kadar kanamaya baÅ?lar. u sırada yerde iken her tur ölüme karÅ?ı bir save atılır. Bu save önemlidir ve sonuçları Å?u Å?ekilde olur :

    1-10 arası atarsanız yerde kalmaya devam edersiniz. EÄ?er düzelmeden 3 kez 10 ve altında atarsanız doÄ?rudan ölürsünüz.
    10-19 atarsanız bir deÄ?iÅ?iklik olmaz.
    20 atarsanız healing surge harcarsınız. (eÄ?er varsa) HarcadıÄ?ınıda da sanki 0dan iyileÅ?iyormuÅ? gibi iÅ?lem görürsünüz. Yani 80 hplik bir adam yerdeyken, bir yaratıktan 20 hasar daha aldı ve -20 oldu. Daha sonraki tur yine 15 hasar aldı ve -35 oldu. -40 ta ölecekken (normalde kanamaya devam etmez ancak birileri vurursa ölürsünüz yada 3 kez atamazsanız) adamımız 20 atar ve healing surge basmıÅ? olur. Healing surge de iyileÅ?eceÄ?i rakam toplam hpsinin çeyreÄ?i olduÄ?u için (yani 80in çeyreÄ?i 20) adamımız doÄ?rudan 20 hp ile iyileÅ?ir. Yani -35 ten 20 düÅ?erek -15 e gelmez.

    Hadi kolay gelsin....

    NOT:Yakında yapacagım bir video yada slaytıda buradan paylaÅ?acagım...


    Bu yazı www.rpcraft.net den alıntıdır...


    Last edited by Aegron Linwelin on Thu Aug 20, 2009 8:22 am; edited 1 time in total
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Shevarash
    SeçilmiÅ? SavaÅ?çı





    Joined: Jan 15, 2005
    Posts: 1310
    Location: Ä°zmir

    PostPosted: Thu Aug 20, 2009 1:05 am Reply with quoteBack to top

    OÄ?lum izin almadan ne kopyalıyosun lan yazılarımı, kaynak göster bari ayı. Smile
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Thu Aug 20, 2009 8:23 am Reply with quoteBack to top

    Anam cihan abi yakalandık Very Happy
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    AlfTheMud
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Sep 01, 2009
    Posts: 36

    PostPosted: Wed Sep 02, 2009 5:28 am Reply with quoteBack to top

    Smile Ã?ok hoÅ? .Herneyse kopyalama ya da deÄ?il çok faydalı olmuÅ? teÅ?ekkürler.Bir de sorum var bu 4th Edition ne zaman çıktı?

    İyi Günler...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

    Sayfa Üretimi: 0.17 Saniye