Modules
  • Ana Sayfa
  • AvantGo
  • Downloads
  • FAQ
  • Feedback
  • Forums
  • Journal
  • Private Messages
  • Recommend Us
  • Search
  • Statistics
  • Stories Archive
  • Submit News
  • Surveys
  • Top 10
  • Topics
  • Web Links
  • Your Account

  • Who's Online
    Şu an sitede, 1 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

    Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

    Languages
    Site Lisanını Seçin


    FrpWorld.Com :: View topic - Forum için oyuncu ve oynatıcılara tavsiyeler.
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Forum için oyuncu ve oynatıcılara tavsiyeler. View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed Sep 16, 2009 7:13 am Reply with quoteBack to top

    Burada tavsiyelerinizi paylaÅ?ırsanız maddelere ekler güzel bir baÅ?vuru kaynaÄ?ı oluÅ?turabiliriz.

    Oynatıcılar için tavsiyeler:

    1- Ne kadar istekli olurlarsa olsunlar çok oyuncu toplamayın. En fazla alacaÄ?ınız oyuncu sayısı dört (4) olsun.

    2- Forum oyunlarında oyuncular sohbet kısmını gayet güzel becerirler fakat hareket kısmında tutukluk yaÅ?arlar. Onları yönlendirecek bir yardımcı (Npc) faydalı olacaktır.

    3- OynattıÄ?ınız oyun sistemleri basit olsun, eÄ?er karmaÅ?ıksa savaÅ? esnasında oyuncularınızın AC, HP, Saldırı avantajı ve diÄ?er artılarını eksilerini attıkları mesajlara eklemelerini isteyin.

    Ã?rnek wrote:
    Yolverine
    AC: 21, +50 Temp HP
    Att: +13/+13 Dmg: 3d6+5


    Ä°Å?inizi oldukça kolaylaÅ?tıracaktır.

    4- KonuÅ?ma yapılan kısımlarda bütün oyuncularınızın mesaj atmasını beklemenize gerek yoktur. KonuÅ?mayı bir-iki oyuncunuzla da yürütebilirsiniz.


    Last edited by devrimk on Wed Sep 16, 2009 7:14 am; edited 1 time in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed Sep 16, 2009 7:14 am Reply with quoteBack to top

    Oyuncular için tavsiyeler:

    1- Bilhassa oynatıcının yazılarını dikkatli okuyun, size bir çok ipucu vermeye çalıÅ?ıyordur.

    2- Ä°lk bir kaç mesajınızda kendinizi tasvir edin, isminizi konuÅ?maların sonuna "dedi Yolverin." Å?eklinde belirtin.

    3- Biraz serbestlikten kimseye zarar gelmez, oyun mekaniÄ?iyle ilgili olmadıÄ?ı sürece yapacaÄ?ınız hareketler oynatıcı için de yeni fırsatlar doÄ?uracaktır.

    4- SavaÅ?lar sırasında tur içinde yapabileceÄ?iniz hareketleri attıÄ?ınız mesaja not edin. Bilhassa 4.ed D&D immediate interrupt hareketlerinden bahsediyorum. Mümkünse bu tip güçleri seçmemeye çalıÅ?ın.
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Wed Sep 16, 2009 7:33 am Reply with quoteBack to top

    devrimk wrote:
    4- SavaÅ?lar sırasında tur içinde yapabileceÄ?iniz hareketleri attıÄ?ınız mesaja not edin. Bilhassa 4.ed D&D immediate interrupt hareketlerinden bahsediyorum. Mümkünse bu tip güçleri seçmemeye çalıÅ?ın.


    Bu hataya baska bir sitedeki oyunumda düÅ?tüm bir daha düÅ?mem insallah. Tur döndürmesi zor oluyor gerçekten
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Wed Sep 16, 2009 8:59 am Reply with quoteBack to top

    Aegron Linwelin: Bu durumda acaba benim combo güme gitmiÅ? mi oluyor?

    Ä°ki grup karÅ?ılaÅ?ır ve savaÅ?a çarpıÅ?ma baÅ?lamıÅ?tır bir süre sonra baktım çarpıÅ?ma çok süryor ve bende sıkılmaya baÅ?ladım. Bir okçu benim bir yandaÅ?ıma saldırır.
    Knightly Intercession: Immidiate iterrupt
    Okçuyu yanıma ıÅ?ınlanır ve saldırımı yaparım.
    2d12+22
    Okçunun yandaÅ?ıma vurması gereken hasarı bana gelmiÅ?tir ve bloodied eder beni. Dövmemdeki büyü aktif hale gelir ve bir basit saldırı yaparım.
    Backlash Tattoo (AV2 84) 4200 Immidiate reaction
    1d12+22
    Ardından okçunun turu biter ve sıra bana gelir. Ardent stirke (Minor) ve Longtooth shifting(minor) ardından Radiant smite(Standart) ile yaratıÄ?ı biraz daha yumuÅ?atırım.
    2d12+44
    Birde üstüne Action point ile Divine Pursuit yaparım ki önümde kalabalık yapmasın leÅ?i
    2d12+29 + 5 square push

    Toplam: 7d12+117

    Sonra 5 kare kadarlık harektimin istediÄ?im kadarını kullarak diÄ?er bir saldırmaya müsait düÅ?mana yaklaÅ?ır ve baÅ?ka bir yandaÅ?ıma daha saldırmasını beklerim ki Charge of the holy conqueror(Immidiate interrupt) kullanayım.
    2d12+29
    Sıra bana gelince Ardent stirke (Minor) ve Divine strength(minor) ardından Force of arms(standart)
    2d12+45
    �ldüremezsem action point ve ardından Holy strike
    1d12+34

    Toplam: 5d12+108

    �lmez ise ölümü beklerim çünkü buradaki her saldırımda 3 HP kaybettim Very Happy

    Toplam: 21 HP Sad

    Bu comboları kullanmayı çok istiyordum oysa.

    4 kiÅ?i olayına da katılıyorum. Oyunlar diÄ?er tülü çok yavaÅ? ilerlemekte. DM'ler zor durumlara düÅ?mekte. 4E için drum sadece immidiate deÄ?il birde tüm güçlerin etkilerini takip etme olsa gerek. Bence hangi oyun olursa olsun tüm oyuncular içinde bulundukları durumu, saldırlarının vurma ihimalini verecek formülü ve deÄ?erleri ve hatta savunma deÄ?erlerini yazmalıolar. Oyuncuyken pek fark edilmese dahi DM olduÄ?unda tek tek bilgileri karakter kaÄ?ıdından çıkartmak çok zor oluyor.

    DM'lere tavsiyem de, oyunculardan kendi istedikleri gibi bir karakter kaÄ?ıdı hazırlamalarını istemesi. Karakter kaÄ?ıdı ve sohbetlerin ayrıca konuÅ?ulabileceÄ?i, oyuncuların da edit yetkisinin olduÄ?u bir forum ana baÅ?lıÄ?ında bir baÅ?lık açılması ve oyuncuların karakterlerindeki tüm deÄ?iÅ?iklikleri ve oyun için filkirlerini buraya iÅ?lemelerini istemesi de kendi üstündeki yükü kaldırabilir ve oyunculara da biraz olsun rahatlık verecektir. Aksi taktirde tüm yük DM üstüne kalmakta.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi ka
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Wed Sep 16, 2009 6:56 pm Reply with quoteBack to top

    Malesef bu durumda immediate powerlarını kabul edemem Darkgnome buda seni kötü etkiliyor biliyorum ama yapacak birÅ?eyim yok Mr. Green

    Oyun esnasında zaten devrimk in dediÄ?i gibi Atack: 15vs AC Damage: 1d12+7 gibi belirtirseniz sevineceÄ?im.
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Wed Sep 16, 2009 10:40 pm Reply with quoteBack to top

    Ancak immidiate olayını ready action misali önceden belirtirsen bence bir sorun olmamalı.

    - CLICK's ile aramıza aldıÄ?ımız adam bana deÄ?il de Lin'e saldırırsa, "charge of the coquerer"ı kullanacaÄ?ım. (Atına da açıklaması)

    - Dwaxer'in adını hatırlayamadıÄ?ım karakterine Å?u yaratık çok yaklaÅ?tı. Dwaxer'e saldırması durumunda "Knightly intercession" kullanacaÄ?ım (Altına da açıklaması)

    Zaten bazı immidiate reactionlar kesin meydana geliyor. Mesela ben im dövmemden gelen bloodied olduÄ?unda immidiate reaction olarak yanındaki birisine simple attack yapılması. Bu da saldırdıÄ?ı kiÅ?i, o kiÅ?i öldüyse kendisine vuran kiÅ?i diye olcaktır.

    Bu oyuncularında edit yetkisinin olduÄ?u bir yere de karakter kaÄ?ıtlarının kopyalanması ve oyuncuların deÄ?iÅ?iklikleri buradan yapabilmesi ve "Bilmemne oyunu hakkında" bölümlerinin de, herkesin edit yetkisinin olduÄ?u bir yere açılması bence gerekli. Ancak bunun ortak olarak belirlenmiÅ? olması gerek. Herkes istediÄ?i yere açamaz. Mesela;

    - Agora
    - Serbest kürsü
    - Açılacak yeni bir ana baÅ?lık (Efla)

    BaÅ?ka bir tavsiye de, benim gibi kalemi güçsüz, klavyesi fena, okuması yavaÅ? kiÅ?iler oyun açmasın. Oyuncularıma bir alan içinde dıÅ?arıdaki ölülerin onları göremeyeceÄ?ini bulundukları alanın aslında baÅ?ka bir boyutta gibi olduÄ?unu o alana asla giremeyeceklerini bir canlandırma ile anlatmaya çalıÅ?tım. Ama o kadar baÅ?arısız oldum ki gelen cevap, karakterin savunma pozisyonuna geçmesi ve ilk yaklaÅ?ana saldıracaÄ?ı Å?eklinde oldu. Very Happy

    NPC'ler sizin için önemli. Devrimk'in dediÄ?i gibi gruba anlatamadıklarımnızı gösterme konusunda oldukça baÅ?arılılar ve Å?ansızlıklara karÅ?ı bir önlem olarak kullanılabiliyorlar. Ancak için iÅ?ine fazla katınca da sanki onlar yönlendiriyormuÅ? gibi oluyor.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi ka
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Efla
    Site Admin
    Site Admin





    Joined: Apr 10, 2004
    Posts: 3913
    Location: Ankara

    PostPosted: Wed Sep 16, 2009 11:46 pm Reply with quoteBack to top

    Karakter kaÄ?ıtlarında oyuncuların deÄ?iÅ?iklik yapması için mi yeni bi r bölüm açılması gerekiyor diyorsun Darkgnome. DoÄ?ru anlayabilmiÅ? miyim =)

    _________________
    Chaos is the law of nature,
    Order is the dream of man.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's website
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Thu Sep 17, 2009 1:03 am Reply with quoteBack to top

    Ä°llaki yeni bölüm deÄ?il, ama her oyun baÅ?lıÄ?ı için birde yorum ve sohbet baÅ?lıÄ?ı, bilgilendirme baÅ?lıÄ?ı ve karakter kaÄ?ıdı baÅ?lıÄ?ı açılıyor.

    Sohbet baÅ?lıÄ?ında oyuncular bir yazı gönderikten sonra eklemek, deÄ?iÅ?iklik yapmak, bir yerini düzeltmek istediÄ?inde böyle bir Å?ansı olmuyor. Bu sebeple de mesaj kalabalıÄ?ı meydana geliyor.

    Karakter kaÄ?ıdı için için de aynı durum geçerli. Edit yetkisi sadece DM'lerde olduÄ?undan karakter kaÄ?ıtlarındaki tüm deÄ?iÅ?iklikleri kendilerinin tek tek yapmaları gerekiyor. Sadece seviye atlama ile deÄ?il, karakterin üstündeki eÅ?yalar ile de karakter kaÄ?ıdı ilgilidir. Oyuncularda bu Å?ans olsa ellerine geçen eÅ?yaları ve kaybettiklerini, kendilerinde oluÅ?an bazı deÄ?iÅ?iklikleri burada iÅ?leyebilirler. RP alanında ise edit yapamadıkları kısım kalır ve DM buradan hile yaptıÄ?ından kuÅ?kulandıÄ?ı kiÅ?ileri belirler. Sitenin bir karakter kaÄ?ıdı kısmı olmadıÄ?ından bu bir sorun bana göre.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi ka
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

    Sayfa Üretimi: 0.15 Saniye