.
EDIT!!
Zarsız sistem artık kullanılmamakta olup, oyunumuz Arena Adası 2d6 basit sistemiyle devam etmektedir. DeÄ?iÅ?iklikler eklenecektir. AÅ?aÄ?ıda 2d6 sistemine ait basit kurallar verilmiÅ?tir.
2d6 Basit Sistem
Bunu hemen her oyun konseptine uyabileceÄ?ini sandıÄ?ım bir sistem olarak düÅ?ünüyorum. Tabii test etmeden kesin sonuca varamayız.
2d6 ya da 2z6 diyebileceÄ?imiz, iki adet altı yüzlü zarla, yani bildiÄ?imiz tavla zarıyla oynanıyor. Tecrübeli bir oyun yöneticisinin kontrolünde ve hazırladıÄ?ı senaryolara uygun olarak oynanacak RP oyunlarının sayısal formülleri için bu sistem kullanılabilir.
1.Kural:
Oyun yöneticisi, ortamın koÅ?ullarına uygun olarak -5 ile +5 arasında ceza ya da bonus verebilir.
2.Kural:
Karakter özellikleri -5 ile +5 arasında olabilir; (bunlar 2d6 zarınıza eklenecek) normalde bu sınırları aÅ?amaz ama koÅ?ullara baÄ?lı bonus veya cezalarla geçici olarak bu sınırları aÅ?abilir.
Karakter Ã?zellikleri:
Karakter özellikleri oyunun fantastik mi, bilimkurgu mu, gerçek hayat mı oluÅ?una ya da ihtiyaca göre oyun yöneticisi tarafından düzenlenebilir. AÅ?aÄ?ıda Fantastik konseptli bir oyundaki karakter kaÄ?ıdı örneÄ?i var.
Å?imdilik her özellik 0 ile gösterilmiÅ? ama zamanla bunların her biri -5 ile +5 arasında deÄ?iÅ?ik derecelere kayabilir; yani yükselebilir de, alçalabilir de!
Her özellik kullanılırken, 2d6 zar atılarak, bonus sayı eklenir.
Ã?rneÄ?in karakter hırsızlık yapıyorsa hemen bu özellik listenin altına ilave edilebilir ya da iz sürme, bir sanat dalı, meslek, simya vs spesifik özellikler eklenebilir listeye.
Tavsiye edilen oyun biçimi:
Oyuncu karakter kaÄ?ıdını hazırlarken Güç:+2, Zeka:-1, NiÅ?ancılık:+3, vs gibi belirli miktarda puanları özelliklerine daÄ?ıtMAZ. BaÅ?langıçta bütün özellikleri sıfır (0) olarak baÅ?lar. Oyun baÅ?ladıktan sonra oyuncu hangi özelliklerini baÅ?arılı olarak kullandıysa o özellikler Oyun YöneticisiÂ?nin kararıyla arttırılır, hangi özelliklerinde baÅ?arısız olduysa o özellikleri de eksi mertebelerine doÄ?ru geriler. Unutmayın ki her bir özellik en az -5, en fazla da +5 olabilir. (sadece geçici sebeplerle bu sınır aÅ?ılabilir)
Ã?rneÄ?in karakter ok atarak hedefini birkaç kere vurduysa, Oyun Yöneticisi oyuncuya, Â?senin karakter NiÅ?ancılık konusunda tecrübe kazandı, artık NiÅ?ancılık:+1 oldu!Â? der. Ya da örneÄ?in birkaç kere yalan söylerken yakalanan karakterin Ä°kna:-1 olur gibi...
Yani özetle oyuncu oynattıÄ?ı karakteri oyun içinde Å?ekillendirmiÅ? olacak.
Tabii bunun yerine karakteri belirli miktarda puan daÄ?ıtarak, avantajlı da baÅ?latabilirsiniz. Tercih sizin, takdir oyun yöneticisinindir.
Ã?zellikler:
Ã?zellikler daima 2d6 zar atılarak ve her özelliÄ?inizin karÅ?ısındaki bonus ya da ceza eklenerek sınanır. Bu sınanma tek baÅ?ınayken Oyun Yöneticisinin belirleyeceÄ?i bir zorluk derecesine karÅ?ı olur. BaÅ?ka kiÅ?ilerle olan etkileÅ?imlerde ise karÅ?ıdaki karakterin ilgili özelliÄ?i ile 2d6 atılarak sınanır.
Ã?rneÄ?in:
Saldırı zarı hedefin Defansına karÅ?ı atılır
Hasar zarı hedefin DayanıklılıÄ?ına karÅ?ı atılır (ve farkı hedefin CanÂ?ından düÅ?ülür)
Ä°kna ve Karizma zarları, hedefin Ä°radesine karÅ?ı atılır.
Bunun gibi örnekler çoÄ?altılabilir; önemli olan karakterin oyun içinde yaptıÄ?ı eyleme en uygun özelliÄ?i çalıÅ?tırarak yine karÅ?ıdaki en uygun zorluk derecesi ya da karÅ?ı-özelliÄ?i akla mantıÄ?a uygun bir biçimde tespit etmektir.
SavaÅ? ve Tur usülü hareket:
-SavaÅ?ları tur usülü gerçekleÅ?tiriniz! YapacaÄ?ınız hareketlerde her turda 12 (tık) aksiyon puanı kullanmanız tavsiye edilir.
-Oyuncu bu 12 tık hareket puanıyla 12 adım ilerleyebilir ama eÄ?er koÅ?arsa 1 tık ile 2 adım gidebilir, ancak koÅ?mak bütün özellik zarlarına 1 tur boyunca -2 ceza alması demek olur.
-Saldırılarda da, atılan 2d6Â?ya karakterin Â?SaldırıÂ? özelliÄ?i bonusu veya eÄ?er ateÅ? ediyorsa Â?NiÅ?ancılıkÂ? özelliÄ?i bonusu eklenerek hedefin Â?DefansÂ? özelliÄ?ini tutturup tutturmadıÄ?ına bakılır. Tutturursa baÅ?arılıdır ve hasar tespit edilir. Saldırırken turda harcanan tık aksiyon puani için de: her silahın kendine has aksiyon puan harcaması göz önüne alınır. Ã?rneÄ?in yumruk, yani silahsız dövüÅ? 4 tık deÄ?erindedir. Mesela hedefin yanındaki biri bir turda 12 tık hakkı olduÄ?una göre 3 yumruk üst üste atabiliyor demektir. Hangi silahın kaç tık ile atak yaptıÄ?ı tabloda yazmaktadır, farklı silahlar için oyun yöneticisine danıÅ?ınız. Ã?rnekler: kılıç:6tık, tabanca:5tık, çift-el-balta:9tık, vs...
-Hasarları da silah tablosundan bakarak hesaplıyoruz. 2d6 zar atılarak tabloda yazan deÄ?er eklenir. Ayrıca kılıç, balta, yumruk vs gibi yakın mesafe silahlara karakterin Â?GüçÂ? özelliÄ?i bonusu da eklenmektedir! Hasar miktarı tespit edilirken verilen hasardan hedefin Â?DayanıklılıkÂ? özellik bonusu çıkarılır! Bu dayanıklılık özelliÄ?i savaÅ? hasarlarına karÅ?ı giyilen zırhlarla yükselebilmektedir. (bakınız zırh tablosu)
-Alınan hasarlar Can miktarını düÅ?ürür. Can:0 olduÄ?unda baygınlık, -20 olduÄ?unda da ölüm gelir. Karakter canının yarısı deÄ?erine düÅ?tüÄ?ünde, tur baÅ?ına 12 tık 11Â?e düÅ?er ve alınan her 5 hasar için -1 tık daha eksilir. Bu kural aÄ?ır yaralanan karakterin hareket kabiliyetini gittikçe kaybetmesini temsil etmektedir.
...............Ä°ksir Tablosu
Ä°ksirler
Ä°ksirler de 3 tipdedir:
1-DüÅ?ük Seviyeli Ä°ksirler: yapımında 2-3 çeÅ?it komponent kullanılanlar
2-Orta Seviyeli Ä°ksirler: yapımında 4-5 çeÅ?it komponent kullanılanlar. Yapan kiÅ?inin Simya en az x4 olmalıdır!
3-Yüksek Seviyeli Ä°ksirler: 6 ve daha fazla komponentle yapılan iksirler. Ancak Simya: x5 olan kiÅ?ilerce yapılabilir ve kiÅ?i katacaÄ?ı büyüyü de bilmek zorundadır!
Burada her iksirin reçetesini detaylı olarak vermek istemiyorum, çünkü bu zaten kısaltmaya çalıÅ?tıÄ?ımız yazıları arttıracaktır. Simya yapan karakterlerin oyuncuları yapacakları rol için gerekirse oyun yöneticisine danıÅ?abilir. Ancak simyacı karakterlerin zaten bildiÄ?i gibi, iksir hazırlamak için bir laboratuvara, çeÅ?itli malzemelere ihtiyaç vardır. (en azından içinde kaynatacaÄ?ı bir kazana)
Ä°ksir tablosunda Simya.min x5 olan yüksek seviye iksirlerde, yapan kiÅ?i iksiri, bildiÄ?i söz konusu Â?ilgiliÂ? büyü ile büyülemesi Å?arttır!
Tabloda her iksire gereken komponentler sadece bir harf ile gösterilmiÅ?tir. Bu harfleri aÅ?aÄ?ıda açıklayacaÄ?ız. Ayrıca her komponentin karÅ?ısına denk gelen sayı ondan kaç ölçü kullanıldıÄ?ının göstergesidir.
Birden dairesel duvarı olan bir odada, tam ortadaki yerde daire içinde bir yıldız ve büyüsel sembollerle doldurulmuÅ? bir resmin üzerine, bir ıÅ?ık patlaması eÅ?liÄ?inde diz üstü düÅ?erken buldun(uz) kendini(zi)! Bir saniye öncesinde kadim harabelerdeki esrarengiz olayları araÅ?tırmaya giderken, belli ki tuzaÄ?a düÅ?ürüldün(üz).
Burası bir kuledir. Ä°lk gelinen oda boyut kapısı odasıdır. Bütün odalar gibi dairesel olan bu odada hiç pencere yoktur ve büyüsel semboller çizilmiÅ? odanın dört bir yanında dört tane, belli ki içine yumruk büyüklüÄ?ünde bir nesne (elmas gibi) konulması gereken oyuk vardır. Bir de duvarda kocaman pirinç bir levhaya kazınarak yazılmıÅ?, belli ki konuklar için bir hoÅ?geldin açıklaması vardır.
Â?HoÅ?geldiniz. Kendinize maceracı diyorsunuz; iÅ?te size hayatınızın macerası! Å?u anda bir adadasınız ve kurtulmanızın tek yolu dört adet büyülü elması bulup duvarlardaki oyuklara yerleÅ?tirerek geldiÄ?iniz yerlere boyut kapısı açmaktır. İçinde bulunduÄ?unuz kule büyüyle korunuyor ve burada emniyettesiniz ama dıÅ?arısı kötü süprizlerle dolu olacaktır. (yazının bu kısmında kroki Å?eklinde, çok basit bir harita çizilmiÅ?) GördüÄ?ünüz gibi adanın tam ortasındasınız. Size bir ipucu: taÅ?ların biri kuzeydeki yanardaÄ?da, biri batıdaki bataklıkta, biri güneydeki piramitin içinde, biri de doÄ?udaki ormanda. Dört taÅ?ı bulun, boyut kapısını açın ve taÅ?ıyabildiÄ?iniz kadar hazineyle evinize dönün. EÄ?er bunu baÅ?arabilirseniz, size bu macerayı yaÅ?attıÄ?ımız için bize dua edeceksiniz, çünkü sizi öldürmeyen Å?ey daha güçlü yapar!Â?
Kule iyice araÅ?tırıldıÄ?ında bir odada her türlü zırh, silah ve maceracıların ihtiyaç duyabileceÄ?i çeÅ?itli eÅ?yalar vardır. Bir odada ise pek çok yatak vardır. Ayrıca bu yatak odasının duvarına iÅ?lenmiÅ? çeÅ?itli büyülü semboller içeri biri girdiÄ?inde hafifçe renk deÄ?iÅ?tirmekte ve giren kiÅ?i kendini hızla çok zinde hissetmektedir; büyüsel bir Å?ekilde Å?ifa veren bir odadır burası. Bir odada ise küçük bir kütüphane, masalar ve iksir hazırlamaya yarayan laboratuvar gereçleri doludur. (ancak komponent yoktur hiç) Kulenin pencerelerinden bakıldıÄ?ında gerçekten de uzakta haritadaki yer Å?ekilleri görülmektedir. Kule oldukça büyük bir ovanın ortasında yalnız dikilmekte ve kuÅ?lar bile bu kulenin yakınlarına gelmemektedir.
Kimse yazmadı ama buraya yazabiliyoruz herhalde deÄ?il mi? Kimse denemek istemiyor mu? Oysa ki ben de katılmak isterdim, ama tek baÅ?ıma da olmaz herhalde...
Tık olayını iyi düÅ?ünmüÅ?sün, Dwaxer. Ã?ok akılda kalıcı olmuÅ? isim seçimi olarak da demek istiyorum. Daha da geliÅ?tireceksindir elbette, ben pek anlayamıyorum ona göre çıkıntılık yapmak istemem. Neyse hadi kimse yok mu yahu?
Kimse yazmadı ama buraya yazabiliyoruz herhalde deÄ?il mi? Kimse denemek istemiyor mu? Oysa ki ben de katılmak isterdim, ama tek baÅ?ıma da olmaz herhalde...
Tık olayını iyi düÅ?ünmüÅ?sün, Dwaxer. Ã?ok akılda kalıcı olmuÅ? isim seçimi olarak da demek istiyorum. Daha da geliÅ?tireceksindir elbette, ben pek anlayamıyorum ona göre çıkıntılık yapmak istemem. Neyse hadi kimse yok mu yahu?
Ben her türlü katılırım ya
Ben varım dwaxer!!
Ama daha okumadım bu gece okurum
_________________ Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Helal koç! BÅ?alamak üzere maceramız. Kuralları okuyan (zaten kısacı, bir iki sayfa) ve zekasına güvenen (evet gazı da verdim) arkadaÅ?lar da istedikleri zaman katılabilir. Zaten konumuz icabı tuzaÄ?a düÅ?üp bir baÅ?ka boyuta gönderilen, bir nevi zoraki gladyatörleri oynayacaksınız. (evet dövüÅ? aÄ?ırlıklı)
Bugünlerde internet baÄ?lantılarında sorun mu oluyor nedir, kesik kesik
Bende Å?ansımı "Korucu" olarak denemek istiyorum.
Tamam fmc, hoÅ?geldin. Umarım kuralları okudun. Å?imdi yukarıdaki düÅ?ük seviyeli büyü tablosundan 5 adet büyü seçip yaz. SeçtiÄ?in büyülerin kelimelerini yazacaksın. Ancak dikkatini çekerim Büyü çarpanın x1 olduÄ?undan seçtiÄ?in büyülere dikkat et. Ã?yle elinden alev atma filan gibi büyüler Å?imdilik olmaz. Karakter korucu olduÄ?undan sadece "DoÄ?a" ve "Ä°yileÅ?tirme" tarzı konseptlerle ilgili büyüler seçmeye çalıÅ?.
Ayrıca herkes karakterinin ismini ve kısacık bir özgeçmiÅ?ini yazarsa memnun olurum.
Irklar konusuna hiç girmedik, çünkü kurallar kısmını kısa tutmak için her Å?eyi gözden çıkardım. Fantastik ırklardan da olabilirsiniz ve o ırkla ilgili özel bir bonus isterseniz pazarlık yapabiliriz, ama her bonusun bir de dengeleyici anti-bonusu vardır. Hiç kurcalamadan ben elfim diyerek iÅ?in içinden çıkabiliriz de.
Ayrıca herkes karakterinin ismini ve kısacık bir özgeçmiÅ?ini yazarsa memnun olurum.
Irklar konusuna hiç girmedik, çünkü kurallar kısmını kısa tutmak için her Å?eyi gözden çıkardım. Fantastik ırklardan da olabilirsiniz ve o ırkla ilgili özel bir bonus isterseniz pazarlık yapabiliriz, ama her bonusun bir de dengeleyici anti-bonusu vardır. Hiç kurcalamadan ben elfim diyerek iÅ?in içinden çıkabiliriz de. .
Bir de görünüÅ?ü nasıl, vs onu anlatın, huyu suyu nasıldır. (küçük bir resim olursa da güzel olur ama küçük olsun, ancak Å?art deÄ?il tabii) Karakter kaÄ?ıtlarınızı ben hazırlayacaÄ?ım siz uÄ?raÅ?mayın, zaten tablolarda var bütün sayısal deÄ?erleriniz.
Etbern, Elf, Male, Korucu
DüÅ?ük Seviye Büyüler: Silem, Borat, Vital, Vekti, Zabum
Hakkımda Ebeveynleri hayatta, ama babası esir. Etbern bir gün onun izini bulacaÄ?ına inanmıÅ?. Bu yüzden her daim öfkeli ve saldırgan. Ayrıca ailesinin tek çocuÄ?u. En son annesini gördükten tam 5 kıÅ? geçirmiÅ?.
Kuleye Nasıl Geldi Artık umutsuzluk içinde evine dönmeye karar verdiÄ?inde, tavernanın çıkıÅ?ında yanına yaÅ?lı bir adam geldi. Elinde buruÅ?turulmuÅ? bir parÅ?ömen kaÄ?ıdı vardı. Etbern onu çekinerekte olsa aldı. Açıp baktıÄ?ında yakınlardaki bir harabeye giden yolu gösteren harita olduÄ?unu anladı. Asıl kararını vermesini saÄ?layan yazı ise; "os tharaes shar saesi". Babasının esir olduÄ?unu bilen kimse yoktu. Ve bu yazı kesinlikle onu köleleÅ?tirenlerden geliyordu. Hemen yola koyuldu...
_________________ Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Etbern, Elf, Male, Korucu
DüÅ?ük Seviye Büyüler: Silem, Borat, Vital, Vekti, Zabum
Hakkımda Ebeveynleri hayatta, ama babası esir. Etbern bir gün onun izini bulacaÄ?ına inanmıÅ?. Bu yüzden her daim öfkeli ve saldırgan. Ayrıca ailesinin tek çocuÄ?u. En son annesini gördükten tam 5 kıÅ? geçirmiÅ?.
Kuleye Nasıl Geldi Artık umutsuzluk içinde evine dönmeye karar verdiÄ?inde, tavernanın çıkıÅ?ında yanına yaÅ?lı bir adam geldi. Elinde buruÅ?turulmuÅ? bir parÅ?ömen kaÄ?ıdı vardı. Etbern onu çekinerekte olsa aldı. Açıp baktıÄ?ında yakınlardaki bir harabeye giden yolu gösteren harita olduÄ?unu anladı. Asıl kararını vermesini saÄ?layan yazı ise; "os tharaes shar saesi". Babasının esir olduÄ?unu bilen kimse yoktu. Ve bu yazı kesinlikle onu köleleÅ?tirenlerden geliyordu. Hemen yola koyuldu...
Güzel, çok güzel olmuÅ?. Harabeleri araÅ?tırmaya gittiÄ?inde bastıÄ?ın yerde seni baÅ?ka boyuta yutarak kuledeki odaya getiren büyülü bir boyut kapısı tuzaÄ?ı vardı. Etbern Kolay kolay faka basmayacak biri olduÄ?u halde bu tuzaÄ?a düÅ?tüÄ?üne göre kaçıranlar çok kudretli büyücüler olmalıdır.
Fmc büyüleri de çok güzel, konseptine çok uygun seçmiÅ?sin tebrikler. (yalnız hayvanlarla konuÅ?ma büyüsü Vital deÄ?il, Jital olacak.
Bu kelimeleri büyü yaparken kullanman lazım, (yanlıÅ? yazarsan büyü yanabilir)
örnek bir RP:
"Bu düÅ?mana karÅ?ı güçlü olması gerektiÄ?ini biliyordu ve büyü gücünü kullanmaya karar verdi. Ruhsal enerjisini yoÄ?unlaÅ?tırarak (8 tık) Â?BORAT!Â? diye söyledi büyünün ismini, kadim dili kullanarak. Ruhunun anında doÄ?anın mistik güçleri tarafından güçlendirildiÄ?ini, bedeninin de sanki irileÅ?tiÄ?ini, kaslarına daha fazla kan akıÅ?ı oluyormuÅ? gibi, güçlendiÄ?ini hissetmiÅ?ti. (9 tur boyunca; Can=37, Atletik=x4)
Gibi...
Joined: Jan 07, 2004
Posts: 808
Location: istanbul
Posted:
Fri Apr 30, 2010 12:14 am
ben de katılmak istiyorum
Thanmarn, Ork Å?aman (bu ara Å?amanlardan gidiyorum , ırk için herhangi bir artı ve ya eksi talebim yok.)
Hikayesi:
Kabilesinin en deÄ?erli Å?amanı olan Thanmarn, zaman geçtikçe savaÅ?manın olumsuz yönlerini görmüÅ?tür. Bunu tabii ki kabilesine söylemesinin imkanı yoktur. Sadece yıkım ve yok etme üzerine yaÅ?ayan ork ırkına savaÅ?mayın demek, kendisinin kabile üzerindeki pozisyonu yok edecek ve mahvına sebep olacaktır.
Bunun farkındadır. Fakat aynı zamanda da kabilesini savaÅ?ın getirdiÄ?i vahÅ?ilik ve aslında onlara aynı Å?ekilde geri dönen zulmünden kurtarmak istemektedir. Bunu kendisine bir misyon edinir ve doÄ?anın ruhlarından yardım ister. Bir tane ruh (ki bu yolculuÄ?un ruhudur) kendisine görünür ve ona, kabilesini bir yolculuÄ?a çıkarmasını tembihler. Bu yolculuÄ?un sonunda huzura eriÅ?eceklerini söyler.
Kabilesini ikna etmesi biraz zor olsa da neticede baÅ?arır. YolculuÄ?a çıkarlar. Bu yol, onları terk edilmiÅ? bir kalenin içerisinden geçmektedir.. Kale korkunçtur. Cesur ork savaÅ?çıları ilk önce umarsızca kalenin içerisine girerler. Fakat kaledeki kötü ruhlar onlara geçit vermez.
Bunun üzerine Thanmarn, ahalisine kaleyi kötü ruhlardan kurtaracaÄ?ını söz vererek kalenin içerisine girer. Neticede hayatı boyunca ruhlarla beraber olmuÅ?tur. İçeride ruhlarla olan mücadelesi sırasında eski, kadim bir büyücünün ruhuyla karÅ?ılaÅ?ır. Büyücünün ruhu, kaledeki diÄ?er ruhları temizlemesi için bodrumdaki bir odaya girip ordaki kuvartz taÅ?ını alması gerektiÄ?ini söyler. Binbir zorlukla taÅ?a ulaÅ?ır. Fakat büyücü onu kandırmıÅ?tır. TaÅ?ı alır almaz oda deÄ?iÅ?ir (aslında bir portal olur odanın kendisi) ve kendinin bir kulenin içinde bulur.
Not: Büyüleri vsvs seçmedim çünkü neleri alabileceÄ?im tam bilmiyorum.
ben de katılmak istiyorum
Not: Büyüleri vsvs seçmedim çünkü neleri alabileceÄ?im tam bilmiyorum.
HoÅ? geldin Androner. Umarım kuralları okumuÅ?sundur (zaten kısacık)
Büyü konusunda sana Å?öyle bir açıklama yapayım:
Karakterler, DüÅ?ük seviye büyülerden, (Büyü*3)+2 adet öÄ?renebilir; yani senin giriÅ? seviyesinde Büyü3 olduÄ?undan (3*3)+2=11 adet büyü biliyor olacaksın. Tablodakiler sadece düÅ?ük seviyeli büyülerdir, bunlardan 11 tanesini seç lütfen. Mümkün olduÄ?unca Å?aman konseptine uygun büyüler seçeceÄ?ine inanıyorum. Ama Å?amanlara herhangi bir kısıtlama yok büyü konusunda. Å?ifa büyülerinde ise +4 bonus alıyor, yani örneÄ?in SILEM büyüsü: [yatırdıÄ?ın tık + (2*Büyü)] kadar can iyileÅ?tirirken Å?aman bundan +4 can daha fazla iyileÅ?tirir. Yine AVADE büyüsü her tur +3 can iyileÅ?tirmesi, (Büyü*3)+4 tur sürecektir.
Å?imdi senin Å?aman giriÅ? seviyesinde Büyü3 olduÄ?undan sadece düÅ?ük seviye büyü öÄ?renebilmiÅ?tir ama ilerde seviye atladıÄ?ında eÄ?er Büyü yeteneÄ?i x4 olursa orta seviye büyü de öÄ?renebilecek. Orta seviye ve yüksek seviye büyülerin tablosunu hazırlamadım, henüz ihtiyaç olmaz diye; ancak Å?öyle bir ip ucu vereyim: tabii ki gittikçe güçlenen büyüler olacak. DüÅ?ük seviye büyüler hep sadece bir kiÅ?iyi etkilerken, orta seviye büyüler benzeri etkileri bütün gruba ya da düÅ?manın, bölgenin hepsine gibi alan etkisi olan büyüler olacaktır. Yüksek seviye büyüler ise, uçmak, ölüyü canlandırma, vs gibi.
BildiÄ?iniz düÅ?ük seviyeli büyülerin her birini 1 saat içinde 2Â?Å?er defa yapabilirsiniz.
Ne zaman baÅ?layacak oyun acaba ben yarın okuyup geceye doÄ?ru karakterimi atsam yetiÅ?rmiyim acep?
Sınav haftasıydı bu ara pek bakamadım!
_________________ Thanks Mario but The princess is in another castle!!
View next topic View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum