Modules
  • Ana Sayfa
  • AvantGo
  • Downloads
  • FAQ
  • Feedback
  • Forums
  • Journal
  • Private Messages
  • Recommend Us
  • Search
  • Statistics
  • Stories Archive
  • Submit News
  • Surveys
  • Top 10
  • Topics
  • Web Links
  • Your Account

  • Who's Online
    Şu an sitede, 1 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

    Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

    Languages
    Site Lisanını Seçin


    FrpWorld.Com :: View topic - Ä°stimbol (Oyun sistemi)
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Ã„°stimbol (Oyun sistemi) View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed May 05, 2010 4:01 pm Reply with quoteBack to top

    Image


    Â?BaÅ?langıçta Gök Tengri insanlıÄ?a yedi kutsal emanet gönderdi. Bu emanetler o kadar uzun zaman önce geldi ki insanlar üçünü kaybetti.

    Bazıları bu yedi emanetin onu bulan kiÅ?inin düÅ?üncesine göre teÅ?ekkül ettiÄ?ini söyler, bazılarıysa emanetin geldiÄ?i kiÅ?iyi Å?ekillendirdiÄ?ini.

    Cömert Amontehob dev bir kazan buldu. Bu kazan çorak ve bakımsız topraklarına bolluk ve bereket getirdi. Ä°t baraklarla yıllar süren savaÅ?ı sonlandırdı yıllar sürecek bir barıÅ? saÄ?ladı.

    Peri kıtasındaki alim Lemorundas onu Å?imÅ?eklere hakim kılacak bir asa buldu. Peri ırkı Å?imÅ?ek gücü ile çalıÅ?an diÄ?er ırkların aklına hayaline gelmeyecek dev makineler ve aletler icat etti.

    Kuzey ülkelerinin barbar savaÅ?çısı yiÄ?it Gothar vurduÄ?u her Å?eyi kesen deÄ?diÄ?i savaÅ?çıya onmaz yaralar açan kılıcı buldu. Kuzey barbarları ve yecücler savaÅ? makineleri icat ederek önüne çıkan tüm orduları periÅ?an etti, kuzeyden inerek diÄ?er kavimlere baÅ? eÄ?dirdi ve orta bölgenin tek hakimi oldu.

    UluÄ? devletlü büyük hanımız Turan han onu herkesin ulaÅ?mak istediÄ?i felsefe taÅ?ı olarak gördü. Böylece tötonlara cengaverlik, Perilere ilim, uruklara zenginlik gelirken bize de böylelikle erdem düÅ?müÅ? oldu.Â?

    Fakir Ã?elebi
    Â?Dünya kazan ben kepçeÂ?nin giriÅ?indenÂ?



    Dev ahÅ?ap ve metalden oluÅ?muÅ? savaÅ? makineleri ve mancınıklar, yıldırım ve Å?imÅ?ekler içinde bulutların arasında yolculuk eden yelkenliler, saplanınca dikenleri çıkarak düÅ?manının iç organlarını parçalayan kılıçlar, fırlatıldıktan sonra tıpkı bir olta gibi geri çekilebilen bıçaklar, pompalı tüfekler, barutlu silahlar, dev toplar, aÄ?ır buharlı makineler. Bu anlattıklarımız ilginizi çektiyse Ä°stim-Bol tam size göre bir dünya.

    TuranoÄ?ullarının etrafa duman saçan binlerce beygir gücündeki tankları ve trenleri, dev silahlarla savaÅ?an yeniçerileri, her tür teknolojiyi silaha çevirmekte usta Tötonlar, eski yöntemlerle savaÅ?an teknolojiyi kabul etmeyen Kama Å?övalyeleri, Perilerden Å?imÅ?ek biliminin sırlarını çalmaya çalıÅ?an Frenk bilim adamları, çöllerin arasında itbarak ve serbarslarla yaÅ?amaya mecbur kalan Uruklar ve uzak doÄ?uda ki garip yecüç, mecücler.

    Ayrıca karanlıklar içinde gizlenmeyi seven Hassan Å?ah ve fedaileri, istediÄ?i insanın biçimine bürünebilen meranlar, deli mucitler, deney sonucu yaratılmıÅ? hilkat garibeleri.

    Bu tehlikelerle dolu güç savaÅ?ında sizin gibi kahramanlara ihtiyaç var.


    Last edited by devrimk on Tue May 18, 2010 4:05 pm; edited 1 time in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed May 05, 2010 4:05 pm Reply with quoteBack to top

    Karakter yaratma:

    Nitelikler
    Dört adet temel nitelik vardır bu nitelikler ırk avantajları haricinde 1-10 arası konulurlar. Toplamda 20 puan daÄ?ıtılır. Niteliklerinizden biri sıfır (0) olduÄ?unda karakter kendinden geçer.

    Güç:
    Yakın dövüÅ? ve fırlatmalı silahlarda vereceÄ?iniz fiziksel hasarı belirler. Atletizm bu niteliÄ?e baÄ?lıdır.
    Ã?eviklik:
    Fiziksel savunmanızı belirler. Akrobasi, avcılık, el çabukluÄ?u ve gizlenme bu niteliÄ?e baÄ?lıdır.
    Zeka
    Zihinsel savunmanızı belirler. Algı, beÅ?eri münasebet, casusluk yetenekleri bu niteliÄ?e baÄ?lıdır.

    DiÄ?er Tabirler:

    Can: 20 + sınıfın verdiÄ?i puan toplamıdır.
    Dayanıklılık: AldıÄ?ınız hasarın ne kadarını yemediÄ?inizi gösterir.
    Fiziksel Saldırı: Yakın dövüÅ? ya da menzilli saldırının avantajını gösterir.
    Fiziksel Savunma: Yakın dövüÅ? ya da menzilli saldırıda geçilmesi gereken sayıdır.
    Zihinsel Saldırı: YapacaÄ?ınız zihinsel saldırının avantajını gösterir.
    Zihinsel Savunma: Zihinsel saldırıda geçilmesi gereken sayıdır.
    Z.D. (Zorluk Derecesi): Yetenek zarında tutturmanız gereken rakamı belirler.

    Marifetler, yetenekler:
    Her oyuncu seviye atladıÄ?ında bir savaÅ? marifeti seçebilir ya da mevcut marifetini geliÅ?tirebilir. Bu puanı yeteneklere de kullanma imkanı vardır.

    SavaÃ…? Marifetleri:

    SavaÅ? okulları
    �ift silah: �ift silah kullananlar tur içinde yatırdıkları puan kadar fiziksel savunma ya da saldırı alabilirler.
    İki el: Silahınızı iki elinizle tutuyorsanız daha büyük hasarlar verebilirsiniz. Yatırılan puanın iki katı hasara eklenir.
    Keskin niÅ?ancı: Yatırılan puanın kadar fiziksel saldırı verir. Bu avantajdan yararlanmak için fırlatmalı ya da menzilli silahlar kullanıyor olmak gereklidir.
    Kılıç - kalkan: Yatırılan puan kadar fiziksel savunma verir, bu avantajdan yararlanmak için kalkan kullanmak gereklidir.
    Silah ustası: SeçtiÄ?iniz tek tip silaha yatırılan puan kadar fiziksel saldırı verir.
    Tek silah: SeçtiÄ?iniz silaha yatırılan puan kadar fiziksel savunma ve savaÅ? manevraları avantajı verir. Bir elinizin boÅ? olması gerekir.
    Yıldırım Asası: Yıldırım asası kullananlar tur içinde yatırdıkları puan kadar fiziksel savunma ya da saldırı alabilirler.
    Yetenek GeliÅ?tirme: Mevcut olan yeteneÄ?inize puan yatırırsanız onu +3 geliÅ?tirmiÅ? olursunuz.
    Zamanlama ustası: El bombası, barut fıçısı ya da mayınlarda yatırılan puan kadar fiziksel saldırı verir.

    Mühendislik okulları
    Elektrik mühendisliÄ?i: Elektrikli edavatlar üzerine çalıÅ?ır, bu tip silahların hasarını yatırılan puan kadar arttırır
    Hekim: SavaÅ? sonrasında Zeka ve yatırılan puan toplamı kadar iyileÅ?me saÄ?lanır.
    Kimyager: Patlama ve barutlu silahlar üzerine çalıÅ?ır, bu tip silahların hasarını yatırılan puan kadar arttırır.
    Silah yapımcısı: Silaha yapılan eklemelerle saldırı yatırılan puan kadar arttırır.
    Zırh yapımcısı: Zırha yapılan eklemelerle dayanıklılık verilen puan kadar arttırır.

    Simya okulları
    Aktar: Zehir türevlerini kullanarak silahların hasarlarını arttırır. AÄ?ız ya da nefes yoluyla alınan zehirlerde yatırılan puan kadar nitelik kaybı yaratabilirler. SavaÅ? sonrası yatırılan puan kadar iyileÅ?me saÄ?layabilir.
    Efsuncu: Hayal, yanılsama, sanrı göstermeye yarar ayrıca hipnotize ve kendine baÄ?lama yöntemlerini de içerir. Yatırılan puan kadar kiÅ?i kontrol altına alınabilir.
    Gaz verme: Yatırılan puan kadar kendine ya da bir baÅ?kasına saldırı, hasar, savunma ya da dayanıklılık verilebilir. Birden fazla kiÅ?iye puan/2 olarak hesaplanır.
    Lanet okuma: Yatırılan puan kadar karÅ?ıdaki kiÅ?inin saldırı, savunma, hasar verme özellikleri düÅ?ürülebilir. Birden fazla kiÅ?iye puan/2 olarak hesaplanır.


    Yetenekler:
    Yetenekler puan yatırılmadıÄ?ı sürece ilgili niteliÄ?in yarısı ile seviyenizin yarısı toplanarak hesaplanır. Puan yatırılan yetenekler niteliÄ?in tamamı ve seviyeniz toplanarak hesaplanır. Ayrıca puan yatırarak yeteneklerinizi +3 geliÅ?tirebilirsiniz.

    Akrobasi (Ã?eviklik): Hoplama, zıplama ve parendeler atma konusunda ihtisaslaÅ?mıÅ?lar için, rakibi gafil avlamak ayrıca rakibin silahını almak ya da yere düÅ?ürmek için de kullanılır.
    Ä°lgili savaÅ? manevraları: Yakın dövüÅ?te Gafil Avlama, Ele vurma, Kafaya vurma

    Algı (Zeka): Ã?evrede olan biteni fark etmeye yarar, gizli geçitleri ya da saklanmıÅ? insanları bu yeteneÄ?iniz sayesinde bulabilirsiniz

    Avcılık (Ã?eviklik): DoÄ?a Å?artlarında yolunuzu kaybetmezsiniz ve kendinize yetecek kadar yiyecek bulabilirsiniz, mesafeli silahlarla rakibin silahını düÅ?ürmek ya da okla onu bir yere mıhlamak bu yeteneÄ?e baÄ?lıdır
    Ä°lgili savaÅ? manevraları: Menzilli silahlarda Ele vurma, Kafaya vurma, Yere düÅ?ürme

    Atletizm (Güç): KoÅ?ma, yüzme gibi dayanıklılık gerektiren becerileri kapsar, kurt kapanı, adamı fırlatma ya da yere düÅ?ürmek için de kullanılır
    Ä°lgili savaÅ? manevraları: Yakın dövüÅ?te Ä°tme, Ã?ekme, Yere düÅ?ürme, Tutma, Fırlatma

    BeÅ?eri Münasebet (Zeka): Telkin, kandırma ya da göz korkutma yeteneklerini kapsar bilgi almak için de kullanılır.
    Ä°lgili savaÅ? manevraları: Menzilli ya da yakın dövüÅ?te: Gafil Avlama, Yıldırma

    Casusluk (Zeka): Kılık deÄ?iÅ?tirme, sahte belge düzenleme, Å?ifreli belgeleri okumaya yarar.

    �ilingir (Zeka): Kilitleri, tuzakları açmaya ya da bozmaya, mekanizmaları anlamaya yarar.

    El çabukluÄ?u (Ã?eviklik): El çabukluÄ?uyla bir Å?eyleri gizleyip bir Å?eyleri ortaya çıkarmaya yarar, rakibinizin gözüne bir Å?eyler atarak onu bir turluÄ?una kör bırakabilirsiniz. Kumarbazların ve sihirbazların sıkça kullandıÄ?ı bir yöntemdir.
    Ä°lgili savaÅ? manevraları: Yakın dövüÅ?te Göze kum atma,Gafil Avlama

    Gizlenme (Ã?eviklik): BaÅ?kaları sizi fark etmeden yürümenizi saÄ?lar, bu Å?ekilde rakibinizi gafil avlayabilirsiniz.
    Ä°lgili savaÅ? manevraları: Menzilli ya da yakın dövüÅ?te: Gafil Avlama (sadece ilk saldırı için)


    Last edited by devrimk on Thu May 13, 2010 5:37 pm; edited 1 time in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed May 05, 2010 4:16 pm Reply with quoteBack to top

    SavaÃ…?:

    Saldırı:
    Oyunda iki çeÅ?it saldırı tipi vardır fiziksel ve zihinsel. Saldırı sabit savunmaya karÅ?ı yapılır, saldırı savunmayı kaç puan geçtiyse o kadar puan hasar hanesine eklenir. Hareket ederken saldırı yaparsanız ceza almazsınız öte yandan araç ya da binek üzerindeyseniz -4 ceza alırsınız.

    Bölgesel saldırı:
    Bazı yetenekler sayesinde bölgesel saldırı yapabilirsiniz, bu saldırılarda hasar ikiye bölünür.

    Savunma:
    EÄ?er zor durumda kalırsanız savunmaya geçebilirsiniz atacaÄ?ınız 3z6 savunmanıza eklenir. Savunmaya geçen kiÅ?i ertesi tur ilk oynar.

    Bloklama:
    Daha az hasar almak için rakibin vuruÅ?unu bloklama yoluna gidebilirsiniz, bu Å?ekil bloklamalarda silahın verdiÄ?i kadar hasar dayanıklılıÄ?a eklenir, ayrıca kalkan kullanılıyorsa onun savunması da dayanıklılıÄ?a eklenir.

    SavaÅ? manevraları
    SavaÅ? manevraları genellikle yeteneklere baÄ?lıdır, eÄ?itimsiz kiÅ?i alakalı niteliÄ?in yarısı + seviyenin yarısını kullanırken eÄ?itimli kiÅ?i niteliÄ?in tamamı ve tam seviyesini attıÄ?ı zara ekler.

    Gafil Avlama: BeÅ?eri münasebet yeteneÄ?inizle kandırarak ya da Akrobatik hareketlerle rakibinizi Å?aÅ?ırtıp gafil avlayabilirsiniz.
    Göze kum atma: El çabukluÄ?uyla rakibinizin gözüne kum, su vs. atabilirsiniz, bu rakibinizi o tur için kör eder.
    Ele vurma: Akrobasi yeteneÄ?inizle rakibinizin eline vurarak elindekini düÅ?ürebilir hatta eliniz boÅ?sa kendi elinize alabilirsiniz.
    Hücum: Rakibinize koÅ?arak saldırırsanız yakın dövüÅ?te +2 saldırı, -2 savunma alırsınız (Yetenek gerektirmez).
    Ä°tme, Ã?ekme, Yere düÅ?ürme: KarÅ?ılıklı Atletizm zarı atılır, eÄ?er rakip bir uçuruma ya da duvara çarptırılmak isteniyorsa Atletizm zarı rakibin fiziksel savunmasını geçmelidir.
    Kafaya vurma: Rakibinizin kafasına vurursanız o tur için onu sersemletmiÅ? olursunuz.
    Koruma: Rakibinizle arkadaÅ?ınızın arasına girebilirsiniz saldırı sizin defansınızı da geçerse size vurmuÅ? sayılır(Yetenek gerektirmez).
    Tutma: Atletizm sayesinde rakibi tutabilirsiniz rakibiniz siz tuttukça saldırı ve savunma yapamaz, tutmaya çalıÅ?tıÄ?ınız her tur bu zar yenilenir.
    Fırlatma: TuttuÄ?unuz kiÅ?iyi yere, duvara ya da baÅ?ka bir rakibe fırlatabilirsiniz, rakibiniz ve çarptıÄ?ı nokta gücünüz ve kendi giydiÄ?i zırhın dayanıklılıÄ?ı kadar hasar yer.
    Yıldırma: BeÅ?eri münasebet zarı ile rakibin gözünü korkutup tereddüde düÅ?mesini saÄ?layabilirsiniz. Rakip saldırılarına -2 alır.

    Yardım (Ortak saldırı):
    Zorlu rakibinize aynı anda beraberce saldırmaya karar verirseniz attıÄ?ınız 3z6 arkadaÅ?ınızın zarına eklenir. Sadece benzer saldırılarda yardımlaÅ?abilirsiniz. Büyücünün ateÅ? topuna kılıcınızla yardımcı olamazsınız.
    DMÂ?e not: Yardakçılar yardımlaÅ?tıÄ?ında 1z6 eklenir.

    Etki süreleri:
    Süreli etkiler yapıldıktan itibaren savaÅ? sonuna kadar geçerlidir. PeÅ? peÅ?e aynı kiÅ?iye yapılırsa etki kuvvetlenmez.

    Kritik vuruÃ…?:
    3z6Â?da 18 atıldıÄ?ında kritik vuruÅ? sayılır. Kritik vuruÅ?larda rakibin dayanıklılık puanı yok sayılır, ayrıca silahın verdiÄ?i hasar iki ile çarpılır.

    Karavana:
    3z6Â?da 3 atıldıÄ?ında rakibe vurabilen puanı tuttursanız bile vuramamıÅ? sayılırsınız.

    Menziller:
    Silahların genel olarak menzili vardır -10 ceza alarak bir sonraki menzile kadar atıÅ? yapabilirsiniz.
    Fırlatmalı silahlar:
    Fırlatmalı silahlar ebatlarına ve fırlatanın gücüne baÄ?lı olarak deÄ?iÅ?kenlik gösterir.
    Küçük silahlar Güç+ 10 m.
    Orta silahlar Güç+ 5 m.
    Büyük silahlar Güç+ 1 m.
    Battal silahlar Güç+ 0 m.

    Menzilli silahlar:
    Menzilli silahlar ebatlarına baÄ?lı olarak deÄ?iÅ?kenlik gösterir.
    Küçük silahlar 25 m.
    Orta silahlar 50 m.
    Büyük silahlar 250 m.
    Battal silahlar 500 m.
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed May 05, 2010 4:22 pm Reply with quoteBack to top

    Durumlar, Pozisyonlar ve Ã?evre koÅ?ulları:

    Pozisyon:
    Ã?ömelme: Ã?ömelen kiÅ?i menzilli silahlarla saldırıda +2, menzilli silahlarla karÅ?ı +2 savunma alır. Yakın dövüÅ?te -2 savunma, -2 saldırı alır.

    Siper: Siper almalarda menzilli silahlarla karÅ?ı +6 savunma alırsınız.

    Yatma: Yatan kiÅ?i menzilli silahlarla saldırıda +4, menzilli silahlarla karÅ?ı +4 savunma alır. Yakın dövüÅ?te -4 savunma, -4 saldırı alır. Yerden kalkmak bir tur alır. Akrobasi ZD: 25 tutturan herkes zaman kaybetmeden kalkabilir.

    Yüksekte durma: Rakibinden yüksekte duran herkes saldırılarına +2 alır.

    Durum:
    Baygın: Canınız 0 olduÄ?unda bayılırsınız savunmanız 0 sayılır.

    Gafil Avlanma: Farkında olmadıÄ?ınız saldırılarda kalkan savunmanız eklenmez ayrıca savunmanız yarıya düÅ?müÅ? sayılır.

    Kör olma: 3z6Â?da 9 ve altında atarsanız vurma zarını tuttursanız bile vuramamıÅ? sayılırsınız ayrıca savunmanız yarıya düÅ?er.

    Koma: Canınız 0Â?ın altına düÅ?tüÄ?ünde ölmeye baÅ?larsınız. Savunmanız 0 sayılır her tur bir can kaybedersiniz -10Â?a ulaÅ?tıÄ?ında ölürsünüz.

    Sersemleme: Tek seferde canınızın yarısı kadar hasar aldıÄ?ınızda ya da canınız 10Â?un altına düÅ?tüÄ?ünde sersemleme hali gerçekleÅ?ir. Bütün savunmalarınıza ve saldırılarınıza -4 alırsınız.

    Yaralanma: Canınızın dörtte biri kadar her hasar aldıÄ?ınızda yorulma emareleri gösterirsiniz. -1 saldırı ve -1 savunma alırsınız.

    Zehirlenme: Hastalık ya da zehirlenme durumlarında saldırı ve savunmalarınıza -2 alırsınız.

    Ã?evre KoÅ?ulları:
    Engebeli arazi: DoÄ?al ya da yapay eÄ?er engebeli bir bölgede savaÅ? yapıyorsanız turunuzda ya hareket eder ya da saldırı yapabilirsiniz. (Bataklık, kayalık, eÅ?yalarla dolu odalar vs.)

    Dar Alanlar: Dar alanlarda savaÅ?mak zorunda kalırsanız saldırı ve savunmanızdan -4 düÅ?er. EÄ?er ip ya da direk gibi çok ince satıhlarda savaÅ?mak zorunda kalırsanız saldırınız ve savunmanızdan -4 daha düÅ?er.

    Sis: 3z6Â?da 5 ve altında atarsanız vurma zarını tuttursanız bile vuramamıÅ? sayılırsınız.

    YoÄ?un sis: 3z6Â?da 9 ve altında atarsanız vurma zarını tuttursanız bile vuramamıÅ? sayılırsınız.

    Su: Su içinde savaÅ?ıyorsanız hasarınız yarıya düÅ?er, delici silahınız varsa bu kural geçerli deÄ?ildir. Barutlu silahlarda 3z6Â?da 9 ve altında atarsanız silahınız çalıÅ?mamıÅ? kabul edilir.

    Gece: Menzilli silahlarda -4 saldırı alırsınız.

    Karanlık: 3z6Â?da 9 ve altında atarsanız vurma zarını tuttursanız bile vuramamıÅ? sayılırsınız.

    Yetenek Ã?ekiÅ?mesi:
    Yetenek çekiÅ?mesi belirli bir zorluk derecesine karÅ?ı yapılacaÄ?ı gibi karÅ?ılıklı iki kiÅ?inin yeteneklerinin de karÅ?ılaÅ?tırılabileceÄ?i durumdur. EÄ?er özel bir durum yoksa saldırı yapılan yeteneÄ?e aynı yetenekle karÅ?ı konulur.

    Yetenek Z.D. formülü:
    Kolay: Seviye +15
    Orta: Seviye +20
    Zor: Seviye +25
    Ã?ok Zor: Seviye +30

    Ã?zel Kurallar:
    Bilim-simya çakıÅ?ması:
    Normal olarak yapılan saldırılarda 3z6'da 3 atıldıÄ?ı zaman oyuncunun o turu yanar fakat oyuncu bilim ya da simya destekli hareketler yapıyorsa bu Å?ans kuvvetlenir.
    Bilim ya da simya kullanımında toplamda 4 atılırsa o tur yanar, 3 atılırsa 2 turu yanar.
    Bilim ve simya beraber kullanıldıÄ?ında toplamda 5 atılırsa o turu yanar, 4 atılırsa 2 tur yanar, 3 atılırsa 3 turu yanar.

    Å?ans kartı
    Her oyuncunun bir Å?ans kartı vardır, bu kart sayesinde:
    BeÄ?enmediÄ?iniz zarı tekrar atabilirsiniz. Atılan zar toplamı ondan (10) küçükse zara on (10) eklenir.
    BilmediÄ?iniz bir yeteneÄ?i biliyormuÅ? gibi kullanabilirsiniz.
    Niteliklerinizden birini seviyeniz kadar yükseltebilirsiniz.

    Efsanevi hareket
    Ã?ok zor durumlarda oyuncunun efsanevi hareket yapma Å?ansı vardır. Ã?rneÄ?in arkadaÅ?larının hepsi düÅ?tüÄ?ünde son kalan oyuncuya "Efsanevi hareket" Å?ansı verilir. Bu hareket süresince oyuncunun hikayeyi yönlendirmesine müsaade edilir.


    Last edited by devrimk on Mon May 10, 2010 6:38 pm; edited 1 time in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed May 05, 2010 4:25 pm Reply with quoteBack to top

    EÃ…?yalar:

    Silahlar:
    Silahlar boyutlarına göre olarak dört kategoridedir, yakın dövüÅ? silahlarına gücünüz hasar olarak eklenir.

    Küçük: Küçük silahlar hasarınıza +4 ekler, insan boyutunda ırkların pençeleri bu tip silahlardan sayılır. Kullanabilmek için gücünüzün en az 2 olması gerekir.
    Bıçak, hançer, muÅ?ta, küçük tabanca (tek ya da iki mermili) vs.

    Orta: Orta silahlar hasarınıza +6 ekler. Kullanabilmek için gücünüzün en az 4 olması gerekir.
    Kılıç, pala, yataÄ?an, balta, gürz, topuz, cirit, tabanca, el bombası vs.

    Büyük: (Ä°ki elle kullanılması Å?arttır) Büyük silahlar hasarınıza +8 ekler. Kullanabilmek için gücünüzün en az 6 olması gerekir.
    Büyük balta, büyük kılıç, mızrak, balyoz, tüfek, alev makinesi, top, dinamit lokumu vs.

    Battal: (Ä°ki elle kullanılması Å?arttır) Battal silahlar hasarınıza +10 ekler. Kullanabilmek için gücünüzün en az 8 olması gerekir.
    Dev boyutlu silahlar, aÄ?ır keskin niÅ?ancı tüfeÄ?i, mitralyöz,Å?ahi top, barut fıçısı vs.

    Ã?zel Silahlar:
    Yukarıdaki kategorilerin içinde bulunsa da bazı silahların özel durumları vardır.
    Alev Makinesi:
    Alev makinesi metre olarak verdiÄ?i hasar kadar ileri, yarısı geniÅ?liÄ?inde bitimi olarak hesaplanan konik bölgeye hasar verir. DayanıklılıÄ?ı otomatik olarak geçer.

    El bombası, barut fıçısı vs.
    VerdiÄ?i hasar kadar metre çapında bölgeyi etkiler. DayanıklılıÄ?ı otomatik olarak geçer.

    Otomatik silahlar, Mitralyöz:
    Otomatik silahlar bu özelliÄ?i kullanıldıÄ?ında metre olarak verdiÄ?i hasar kadar ileri, yarısı geniÅ?liÄ?inde bitimi olarak hesaplanan konik bölgeye hasar verir. EÄ?er tek noktaya ateÅ? ediliyorsa +4 fazladan hasar verirler.

    Top:
    VerdiÄ?i hasar kadar metre çapında bölgeyi etkiler. DayanıklılıÄ?ı otomatik olarak geçer.

    Zırhlar
    Zırhlar savunma vermez dayanıklılık verir zırhın verdiÄ?i dayanıklılık puanı yediÄ?iniz hasardan düÅ?er.
    Hafif zırh (deri, kürk) 2
    Orta Zırh (örme zırh, pul zırh) 5
    AÄ?ır Zırh (plaka zırh) 8

    Kalkanlar
    Kalkan ile saldırı yaparsanız verdiÄ?i savunma puanı sıfırlanır ve aynı puan saldırıya eklenir.
    El kalkanı: Savunmaya +2 verir, bu tip kalkanlar çift silah kategorisinde kullanılabilir.
    Yuvarlak Kalkan: Savunmaya +4 verir, bu kalkanla saldırı yapılırsa bu avantaj kaybolur.
    Büyük kalkan: Savunmaya +6 verir, bu tip kalkanlarla saldırı yapılamaz.

    Ã?zel yapım eÅ?yalar:
    Ã?zel yapım eÅ?yalar oyunculara avantaj saÄ?ladıÄ?ından bu tip eÅ?yaları her oyuncu seviyesi adedinde taÅ?ıyabilir. Ayrıca oyuncular kendilerinden yüksek seviyeli eÅ?ya taÅ?ıyamazlar. EÅ?ya yapım genel kuralları aÅ?aÄ?ıdadır.

    Nitelikler her 1 derece karÅ?ılıÄ?ı 1 arttırılır.
    SavaÅ? marifetleri her 1 derece karÅ?ılıÄ?ı 1 arttırılır
    Yetenekler her 1 derece karÅ?ılıÄ?ı 2 arttırır
    Dayanıklılık her 1 derece karÅ?ılıÄ?ı 1 arttırılır
    Fiziksel Savunma her 1 derece karÅ?ılıÄ?ı 1 arttırılır
    Zihinsel Savunma her 1 derece karÅ?ılıÄ?ı 1 arttırılır
    Fiziksel Saldırı her 1 derece karÅ?ılıÄ?ı 1 arttırılır
    Fiziksel Hasar her 1 derece karÅ?ılıÄ?ı 1 arttırılır
    IÅ?ık kaynaÄ?ı: 1 puan
    Hız: 1 puan saatte 25 km, 2 puan saatte 50 km, 3 puan 100 km, 4 puan 200 km gidebilir.
    Tırmanma 1 puan
    Yüzme: 2 puan
    Uçma: 4 puan
    Radyo: 1 puan, puan arttırdıkça iletiÅ?im mesafesi artar. 25, 50, 100, 200 km. vs.
    Menzil: Silahların menzilleri arttırılabilir, her bir puan yatırıldıÄ?ında silahın menzili bir üst kategoriye çıkar.
    Otomatik atıÅ?: 1 puan Otomatik silahlar bu özelliÄ?i kullanıldıÄ?ında metre olarak verdiÄ?i hasar kadar ileri, yarısı geniÅ?liÄ?inde bitimi olarak hesaplanan konik bölgeye hasar verir. EÄ?er tek noktaya ateÅ? ediliyorsa +4 fazladan hasar verirler.
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed May 05, 2010 4:28 pm Reply with quoteBack to top

    Irklar:

    B.O.T. (Buharlı Otomatik TeÅ?Å?ekkül)
    BaÅ?langıçta +2 Güç alır
    5 dayanıklılıkları vardır zırh giyemezler.

    Cüce
    BaÅ?langıçta +2 Bünye alır
    Atletizm her birinde mevcuttur ve her 4 seviyede mühendislik okullarından birine +1 alır.

    Dev
    BaÅ?langıçta +4 Güç, +2 bünye alır
    BaÅ?langıç canları bünyelerinin iki katıdır.

    Erk
    BaÅ?langıçta +2 Bünye alır
    Ã?fke nöbeti: Erkler yaralandıÄ?ı zaman kuvvetlenirler, hasarları +2 artar.

    Gulyabani
    BaÅ?langıçta +2 Zeka alır
    BaÅ?langıçta fazladan bir yetenek seçer.
    Her 2 seviyede bir seçtiÄ?i savaÅ? marifetine +1 alır.

    Ä°nsan (Turan, Töton, Angles, Frenk, Arabi, MaÄ?ribi, Uruk):
    Ä°stediÄ?i bir niteliÄ?i 12'ye kadar çıkartabilir.
    BaÅ?langıçta fazladan bir yetenek seçer.
    Her 2 seviyede bir seçtiÄ?i savaÅ? marifetine +1 alır.

    Ä°tbarak
    BaÅ?langıçta +2 Ã?eviklik alır
    Bünyeleri kadar dayanıklılıkları vardır, her dört seviyede bir artar.

    Mecüc
    BaÅ?langıçta +2 Ã?eviklik alır
    Casusluk, gizlenme ya da el çabukluÄ?u yeteneklerinden ikisini seçebilir eÄ?er sınıfında mevcutsa +2 avantaj alır.
    Her 4 seviyede bir seçtiÄ?i yeteneklere +1 alır.

    Meran
    BaÅ?langıçta +2 Ã?eviklik alır
    Å?ekil deÄ?iÅ?tirebilir, baÅ?kasının kılıÄ?ına girebilir. Casusluk ve gizlenme hepsinde mevcuttur ve her 4 seviyede 1 artar.

    Mulor
    BaÅ?langıçta +2 Güç alır
    Her turda seviyesi kadar yaraları iyileÅ?ir.

    Peri
    BaÅ?langıçta +2 Zeka alır
    Minik uçan peri Å?ekline dönüÅ?ebilir, bu küçük ebatlarda fark edilmesi çok zordur.

    Serbars
    BaÅ?langıçta +2 Güç alır
    Dev pençeleri orta ebat silah kadar hasar verir her 4 seviyede 1 artar.

    Tepegöz
    BaÅ?langıçta +2 Güç ya da +2 Zeka alır
    Güçlü olanları cinnet geçirebilir, Zeki olanları ise melankoliye kapılabilir.
    Cinnet: YaralandıÄ?ı zaman cinnet geçirir, +2 saldırı, +2 dayanıklılık kazanır.
    Melankoli: YaralandıÄ?ı zaman melankoliye düÅ?er aÄ?lar sızlanır, seviyesi kadar zihinsel saldırıya karÅ?ı koyamayanlar o tur saldıramaz.

    Yecüc
    BaÅ?langıçta +2 Zeka alır
    BaÅ?langıçta bir mühendislik okulunu seçer ya da varsa geliÅ?tirir.
    Her 4 seviyede seçtiÄ?i 2 mühendislik okuluna +1 alır.
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed May 05, 2010 4:31 pm Reply with quoteBack to top

    Sınıflar:

    Seviye Atlama:
    Seviye atladıÄ?ınızda sınıfınıza ait marifetler ve yetenekler bir puan geliÅ?ir.
    Ayrıca yeni bir marifet seçmeye ya da olanlardan birini geliÅ?tirmeye hak kazanırsınız.

    Birden Fazla sınıf sahibi olmak:
    Bir oyuncu en fazla üç faklı sınıfa sahip olabilir, farklı sınıfa geçen bir oyuncu yeni sınıfın SavaÅ? marifeti ya da yeteneklerini kazanmaz sadece seviye ile gelen avantajları kazanır.

    Cadı
    "Lanet olasıca, elin silah tutmaz, beline kuvvet gelmez olsun."
    Lanetli sözlerle karÅ?ıdakinin basiretini baÄ?layan, baÅ?kalarının saÄ?lıÄ?ıyla oynayıp hasta eden bu cadılardan en yiÄ?it savaÅ?çılar bile çekinir.
    Can: 4
    Fiziksel Saldırı: İki seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Her seviyede 1
    Fiziksel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÃ…? Marifetleri: Lanet Okuma (2)
    Yetenekler: Algı
    Seviye 1. Cadılar okudukları lanetlerde ayrıca zekaları kadar rakibe psikolojik zarar verirler.
    Seviye 5. Cadılar geliÅ?miÅ? Algı yetenekleriyle karÅ?ısındaki kiÅ?inin psikolojik çözümlemesini yapar ve zayıf noktalarını bulur. Cadı bir tur inceleme yaparsa (zihinsel saldırı) rakibi cadıya karÅ?ı bütün savunmalarına ve yetenek çekiÅ?melerine cadının seviyesi kadar ceza alır.
    Seviye 10. Lanet okuduÄ?u kiÅ?iye aynı anda ikinci bir saldırı yapar bu saldırıda baÅ?arılı olursa rakibi cadıdan korkar ve saldırmaya çekinir.
    Seviye 15. Cadılar görmedikleri kimselerin eÅ?yaları üzerinden büyü yaparak lanet okuyabilirler.

    Delil
    "Kaderde ne varsa o gelir baÃ…?a"
    SavaÅ?ta en önden giden bu gözü pek savaÅ?çılar düÅ?manlarını korkutmak için vahÅ?i hayvan postları giyerler bu Å?ekilde düÅ?man kurÅ?ununun kendilerine deÄ?meyeceÄ?ine inanırlar. Aslında kılavuz manasına gelen Delil kelimesi bu gözü karalıkları yüzünden halk arasında DeliÂ?ye dönüÅ?müÅ?tür.
    Büyük ebatta her tür silah (balta, kılıç, balyoz ya da mızrak) kullanırlar.
    Can: 7
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Her seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Ä°ki el, Silah Ustası
    Yetenekler: Atletizm
    Seviye 1. Deliller bünyeleri ve seviyeleri toplamı kadar dayanıklılık kazanırlar, bu dayanıklılık zırhla toplanmaz.
    Seviye 5. Cinnet: YaralandıÄ?ı zaman cinnet geçirir, +5 fazla hasar vermeye baÅ?lar.
    Seviye 10. Cinnet: YaralandıÄ?ı zaman cinnet geçirir, +5 daha fazla hasar vermeye baÅ?lar.
    Seviye 15. YaralandıÄ?ı zaman yanındakilere de cinnet geçirtir, herkes +5 daha fazla hasar vermeye baÅ?lar.

    Harami
    �Kırk katır mı, kırk satır mı?�
    Yol kesip kervan soyan bu eÅ?kıyalar, karÅ?ı konulduÄ?unda kurbanlarına amansız iÅ?kenceler yapabilirler. YakalanıldıÄ?ı zaman ivedilikle istenilen haracı vermek gerekir. Gözleri paradan baÅ?ka bir Å?ey görmeyen haramiler baÅ?larına buyruk ıssız bölgelerde topluluk halinde yaÅ?arlar. Küçük silahları tercih eden haramiler düÅ?manlarını gafil avlamak suretiyle savaÅ?maktan hoÅ?lanırlar.
    Can: 5
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Ã?ift Silah
    Yetenekler: Akrobasi, BeÅ?eri Münasebet, El çabukluÄ?u, Gizlenme
    Seviye 1. Orta ebat silahlarda hasar olarak Güç yerine Ã?evikliÄ?ini kullanır, rakibi gafil avladıÄ?ında seviyesi kadar fazladan hasar verir.
    Seviye 5. Harami gafil avlanmaz, ancak yetenek çekiÅ?mesi sonucunda gafil avlanabilir.
    Seviye 10. Harami tuzaklara ve bölgesel saldırılara karÅ?ı tecrübelidir. Bu tip hasarların sadece yarısını alır.
    Seviye 15. Harami belirli bir bölgeyi mesken tutar o bölgeyi sürekli olarak haraca keser.

    HaÃ…?haÃ…?i
    Â?...Â?
    Hassan Å?ahÂ?ın bu sapkın müritleri Mecüclerden öÄ?rendikleri hileler ve gizlenme teknikleriyle en güvenli kalelere sızabilir, en korunaklı yerlere girebilir, en temkinli insanı öldürebilirler. Zehirle öldürseler bile öldürdükleri insanı sapladıkları kabzasındaki oymanın gölgesi Hassan Å?ahÂ?ın portresine benzeyen hançer sayesinde bu iÅ?i üstlenirler.
    Can: 5
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Silah Ustası
    Yetenekler: Casusluk, Ã?ilingir, El çabukluÄ?u, Gizlenme
    Seviye 1. Küçük ebat silahlarda hasar olarak Güç yerine Ã?evikliÄ?ini kullanır, rakibi gafil avladıÄ?ında seviyesi kadar fazladan hasar verir.
    Seviye 5. HaÅ?haÅ?i el çabukluÄ?u ile yapılan savaÅ? manevralarını normal saldırısıyla birlikte yapabilir.
    Seviye 10. HaÅ?haÅ?i gölgelere saklanmakta ustadır, tur içinde gizlenip saldırabilir.
    Seviye 15. HaÅ?haÅ?i bölge teÅ?kilatının baÅ?ına geçer, emrinde öl dese ölecek 10 haÅ?haÅ?i bulunur.

    Hekim
    �Herkes mutlaka yalan söyler.�
    Hekimler insan hayatıyla çok uÄ?raÅ?tıklarından ve bir çok ölüm gördüklerinden hayata pek önem vermezler. Ã?te yandan hastaları iyileÅ?tirmek ve bu konuda baÅ?arılı olmak bir çoÄ?unun saplantısıdır. Sizin söylediÄ?iniz Å?eylere inanmayıp kendileri gözlem, inceleme ve testler yaparlar.
    Can: 4
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÃ…? Marifetleri: Hekim (2)
    Yetenekler: Algı
    Seviye 1. Hekim savaÅ? esnasında hekimlik yeteneÄ?ini kullanabilir fakat tedavi uygulanan kiÅ?i o tur bir Å?ey yapamaz. Algı yeteneÄ?i sayesinde hastalıkları teÅ?his edebilir.
    Seviye 5. Hekim yüksek anatomi bilgisi sayesinde Zekasını silahların hasarına ekler.
    Seviye 10. SavaÅ? sonrası bakımlarda hekimlik puanı iki katından hesaplanır.
    Seviye 15. Hekim bilinmeyen hastalıkları teÅ?his ve tedavi edebilir.

    Humbaracı
    �Canını seven kaçsııın!�
    El bombaları ve barut fıçıları taÅ?ıyan bu yiÄ?itler, gizlice düÅ?man surlarına yaklaÅ?ıp patlatma, tankların altına mayın döÅ?eme ve kalabalıÄ?ın içine bomba atmakta maharetlidirler.
    Can: 5
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Kimyager, Zamanlama ustası
    Yetenekler: Gizlenme
    Seviye 1. Humbaracı bütün bombalara ve toplara zekasını hasar olarak ekler, battal boy barut fıçılarını ve toplarını büyük boymuÅ? gibi fırlatabilir, kullanabilir.
    Seviye 5. Kamuflaj: Humbaracılar ortama uyum saÄ?lamakta ustadır, zekalarını gizlenme yeteneklerine eklerler.
    Seviye 10. Patlamalarla fazla haÅ?ır neÅ?ir oldukları için eÄ?er patlamanın merkezinde deÄ?illerse hasar almazlar.
    Seviye 15. Gerekli noktalara bombaları yerleÅ?tirebilirlerse humbaracıların yıkamayacaÄ?ı kale, havaya uçuramayacaÄ?ı alet yoktur.

    Kabadayı
    �Hieeeeyyyt ülen!�
    Å?ehirlerde bulunan feslerini yampiri takıp ceketlerini omuzlarına asan bu zatlar silah ve bıçak kullanmakta usta olup sokaklarda attıkları naralarla meÅ?hurdurlar. Narayla karıÅ?ık ettikleri galiz küfürlerle karÅ?ılarındakilere kabus yaÅ?atırlar.
    Can: 6
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Silah ustası, Lanet okuma
    Yetenekler: BeÅ?eri Münasebet
    Seviye 1. Kabadayıların tokatları küçük silah sayılır, ayrıca kabadayılar yıldırma konusunda ustadır, yıldırma ve saldırılarını aynı anda yapabilirler.
    Seviye 5. Kabadayı eÄ?er tek kiÅ?iye lanet okursa aynı tur saldırısını da yapabilir.
    Seviye 10. Kabadayı birden fazla kiÅ?iye herhangi bir ceza almadan lanet okuyabilir.
    Seviye 15. Kabadayılar kendi bölgelerini korur ve kollar bu sayede haklarında akla hayale gelmez hikayeler anlatılır isimleri dilden dile dolaÅ?ır.

    Kama Å?övalyeleri:
    Â?Dilerim dürüst bir karÅ?ılaÅ?ma olur! Ä°yi olan kazansın.Â?
    Kama Å?övalyeleri Anglesyanın kıyılarındaki çeÅ?itli adalarda konuÅ?lanmaktadırlar. KrallıÄ?ın daÄ?ılmasının ve çökmesinin sorumlusu olarak teknolojiyi suçladıklarından ve kurucuları Arthorius bir daha teknoloji kullanmamaya yemin ettiÄ?inden kelli hiç bir tür mekanik, buharlı ya da barutlu silah ya da alet kullanmazlar. AÄ?ır zırhları, büyük kalkanlarıyla yavaÅ? hareket etseler de yere yıkılması zor yiÄ?itlerdir.
    Can: 7
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Kılıç Kalkan, Gaz Verme
    Yetenekler: Atletizm
    Seviye 1. Kalkan kullanırken seviyeleri kadar dayanıklılık kazanırlar.
    Seviye 5. Aynı turda hem blok hem saldırı yapabilirler.
    Seviye 10. Blok hareketinde güçlerini de dayanıklılıÄ?a katarlar.
    Seviye 15. Kama Å?övalyesi bir kaleye sahip olur yanına 15 tane Å?övalye adayı katılır.

    Korkotta korsanları:
    Â?Yükte hafif pahada aÄ?ır... gerisini bilirsiniz iÅ?te.Â?
    Kanun kaçaklarından oluÅ?an bu korsanlar üst denizi haraca keserek geçimlerini saÄ?lamaktadırlar. Gemilerin ikmal ve bakım yaptıÄ?ı Korkotta adası sadece bu korsanların bildiÄ?i bir yerdedir, pazularına korsan olduklarını belirten KK dövmesini yaptıranlar ancak bu topluluÄ?a katılabilirler.
    Can: 5
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Ã?ift Silah
    Yetenekler: Akrobasi, Atletizm, Avcılık, El çabukluÄ?u
    Seviye 1. Tabancalara hasar olarak çevikliÄ?ini ekler.
    Seviye 5. SavaÅ? manevralarına karÅ?ı savunmaları oldukça iyidir, seviyeleri kadar avantaj alırlar.
    Seviye 10. Engebeli arazi ve dar alanlarda savaÅ?ırlarken ceza almazlar.
    Seviye 15. Ã?evre koÅ?ullarından mükemmel Å?ekilde faydalanırlar, iplerden iplere atlama yöntemiyle hızlarına +1 eklenir.

    Meftbaz
    "YaÅ?ıyor! YAÅ?IYOR! Haha haha!"
    Ã?lülerle oynamayı seven bu hasta ruhlular, ölenlerin cesetlerini birleÅ?tirip canlandırmakta, iskeletleri ve cesetleri hareket ettirmekte ustadırlar. Genellikle kimse sevmez köylülerin toplanıp linç ettiÄ?i nice vakıa mevcuttur.
    Can: 4
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Her seviyede 1
    SavaÃ…? Marifetleri: Hekim, Kimyager
    Yetenekler:
    Seviye 1. Meftbazlar yürüyen ölü yapabilirler her seviyeleri ile diriltebildikleri ölü sayısı ve seviyeleri de yükselir. Bu ölülerin baÅ?langıçra bütün nitelikleri 2Â? dayanıklılıkları 10Â?dur. Her seviye artıÅ?ında 2 Güç, 2 bünye kazanırlar.
    Seviye 5. Meftbazlar dirilttikleri ölülerin içine gaz bombası ya da dinamit koyarak parçalandıkları anda patlamasını saÄ?layabilirler.
    Seviye 10. MeftbazÂ?ın yaptıÄ?ı ölüler olaÄ?anüstü dayanıklıdır seviyesi kadar dayanıklılık kazanırlar.
    Seviye 15. Meftbaz ölümün sırrını keÅ?fetmiÅ?tir ölüleri diriltmeyi baÅ?arabilir. Ufak bir Å?ansla bu ölülerin canavarlaÅ?ması mümkündür.

    Mehter
    Â?Yinede Å?ahlanıyor aman
    KolbaÅ?ının yandım da kır atıÂ?
    Turan ordusunun cenge davul zurnayla giden bu neferleri ordunun tüm dünyada en korkulan askerleri haline gelmesinde önemli rol oynamıÅ?tır. Hafif zırhlı ve silahlı olan bu birlik öttürdüÄ?ü zurnasıyla, vurduÄ?u kösüyle düÅ?mana korku saçmakta genelde arka planda kalıp diÄ?er askerlere moral vermektedirler.
    Can: 4
    Fiziksel Saldırı: İki seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: İki seviyede 1
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÃ…? Marifetleri: Gaza Getirme (2)
    Yetenekler: BeÅ?eri Münasebet
    Seviye 1. Mehterler beraberken daha baÅ?arılı olurlar, her bir mehter gaza getirme seviyesini bir (1) yükseltir.
    Seviye 5. Mehterler aynı turda iki farklı tip gaza getirmeyi gerçekleÅ?tirebilir.
    Seviye 10. Mehterlerin gaza getirdiÄ?i adam sayısı normalin iki katına çıkar.
    Seviye 15. Mehter dostunu gaza getirirken düÅ?manına korku salar, gaza getirme özelliÄ?i aynı zamanda lanet olarak çalıÅ?ır, bu özelliÄ?i kullanırsa 5. seviye özelliÄ?ini kullanamaz.

    Mucid:
    Â?Tamam zayıf görünüyor olabilirim ama beni bir de kuÅ?anınca gör.Â?
    SavaÅ?mak için cılız fakat zekası kuvvetli bu alimler insanları öldürmeye kâdir araçlar yapmakta pek marifetlidirler. Sapını çekince makas gibi iç organları kesen kılıçlar, hiç bir kuvvet harcamadan zemberek yardımıyla fırlatılan bıçaklar, kızgın yaÄ? püskürten arabalar hep bu alimlerin iÅ?idir.
    Can: 4
    Fiziksel Saldırı: İki seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Her seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: 2 adet Mühendislik okullarından marifet seçer.
    Yetenekler: Ã?ilingirlik
    Seviye 1. Kendi silahlarını kullanırken hasara Güç yerine Zekasını ekler.
    Seviye 5. Bütün mühendisliklere +1 alır
    Seviye 10. Bütün mühendisliklere +1 alır
    Seviye 15. YaptıÄ?ı aletleri diÄ?erlerinin kullanabileceÄ?i Å?ekilde imal edip seri üretim yapabilir.

    MuhteÅ?em Maceracı
    Garip silahlar kullanıp hazine peÅ?inde koÅ?an bu maceracıların elinde maÅ?rapa ya da sandalye ölümcül bir silahtır. Ä°nanılmaz tuzaklardan sadece Å?ansları yardımıyla kaçıp kurtuldukları bilinmektedir.
    Can: 6
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Keskin niÅ?ancı
    Yetenekler: Akrobasi, Algı, Atletizm, �ilingir
    Seviye 1. Hasar olarak çevikliÄ?ini kullanır, eline aldıÄ?ı herhangi bir eÅ?ya +6 hasar verir.
    Seviye 5. Tuzaklara ve bölgesel saldırılara karÅ?ı tecrübelidir. Bu tip hasarların sadece yarısını alır.
    Seviye 10. Tuzaklardan ve bölgesel saldırılardan hiç hasar almaz, kaçmaya baÅ?ladıÄ?ında yardakçıların bütün saldırılarını savuÅ?turmuÅ? sayılır.
    Seviye 15. Fazladan bir Å?ans kartına sahip olurlar.

    Ozan
    Â?Oku oku da baban gibi, eÅ?ek olma!.Â?
    Biraz sivri dilli, biraz da eli saz tutan bu münafıklar akla hayale gelmez laflarla insanı sinirlendirir, en heybetli adamı iki cümle ile yerin dibine sokar. Ã?yle ki bir Turan ozanının sadece konuÅ?arak Kama Å?övalyesini hırsından öldürdüÄ?ü söylenir.
    Can: 4
    Fiziksel Saldırı: İki seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: İki seviyede 1
    Fiziksel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Her seviyede 1
    SavaÃ…? Marifetleri: Efsuncu, Lanet Okuma
    Yetenekler: BeÅ?eri Münasebet
    Seviye 1. Mükemmel dinleti: Ozan savaÅ? baÅ?lamadan evvel konuÅ?maya ya da sazını çalmaya baÅ?larsa herkes onu dinlemeye baÅ?lar.
    Seviye 5. Ozan atıÅ?ması: EÄ?er baÅ?ka biri kendine ya da arkadaÅ?larına zihinsel saldırı yapıyorsa ozan konuÅ?arak bunu bertaraf edebilir. Efsunculuk derecesi o tur için herkesin zihinsel savunmasına eklenir.
    Seviye 10. Ozan ustalaÅ?tıÄ?ı bir marifette etki etme hesaplamalarında Zekasını ekler
    Seviye 15. Ozanın yazdıÄ?ı Å?iirler dilden dile dolaÅ?ır, övdüÄ?ü güzellere herkes aÅ?ık olur, yerdiÄ?i insanlardan nefret edilir.

    Serdengeçti (Dalkılıç)
    Hafif zırhlı sadece tek elinde kılıç olan bu askerler, düÅ?man içine sızıp bilgi toplama ve arama kurtarma çalıÅ?maları konusunda ihtisaslaÅ?mıÅ?tır.
    Can: 6
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÃ…? Marifetleri: Tek Silah
    Yetenekler: Akrobasi, BeÅ?eri Münasebet, Casusluk, Gizlenme
    Seviye 1. Tek eli boÅ?tayken seviyesi kadar savunma alır, akrobasi zarını tutturursa ıska geçen rakipleri birbirine vurdurabilir.
    Seviye 5. Yardakçıların yardımlaÅ?ması Serdengeçtiye karÅ?ı iÅ?e yaramaz. Kendine atılan ve ıska geçen menzilli silahları tutup geri fırlatabilir.
    Seviye 10. YardımlaÅ?ma Serdengeçtiye karÅ?ı iÅ?e yaramaz, kılıcıyla etrafında dönerek çevresindeki herkese vurabilir, Hasar/2
    Seviye 15. Serdengeçti bizzat padiÅ?ahtan emir alır, özel görevlerde kendisi gibi serdengeçtilerden yardım alabilir.

    Sihirbaz
    "Kendini geniÅ? uçsuz bucaksız bir ovada hayal et, her yer yemyeÅ?il, huzur dolu, aÄ?ırlaÅ?ıyorsun...uykun geliyor...Â?
    KonuÅ?arak karÅ?ılarındakini etkileyen bu hilebazlar gerekirse hafızanızı silip, bildiklerinizi unuttururlar. Ayrıca çoÄ?u göz yanıltıcı düzenek ve mekanizmalar kurma konusunda ustadır.
    Can: 4
    Fiziksel Saldırı: İki seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Her seviyede 1
    Fiziksel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÃ…? Marifetleri: Efsuncu
    Yetenekler: Algı, BeÅ?eri Münasebet, Ã?ilingir, El Ã?abukluÄ?u
    Seviye 1. Sihirbazlar gösteri yaptıklarında herkes büyülenmiÅ? gibi onu izler, izleyenlerin yetenekleri sihirbazın seviyesi ve zekası kadar ceza alır.
    Seviye 5. Sihirbazlar geliÅ?miÅ? Algı yetenekleriyle karÅ?ısındaki kiÅ?inin psikolojik çözümlemesini yapar ve zayıf noktalarını bulur. Sihirbaz bir tur inceleme yaparsa (zihinsel saldırı) rakibin gizlemeye çalıÅ?tıÄ?ı sırları, geçmiÅ?ini, yalan söyleyip söylemediÄ?ini anlar.
    Seviye 10. Sihirbaz birini efsunlarken saldırı yapıyormuÅ? gibi gözükmez dolayısıyla düÅ?manları onu hedef olarak seçmezler.
    Seviye 15. Sihirbazların efsunladıÄ?ı kiÅ?i ömrünün sonuna kadar onunla dost kalır.

    SilahÅ?ör:
    Â?Ha ha! Bakalım dilin koptuÄ?unda bu kadar cesur konuÅ?abilecek misin?Â?
    Frenk diyarında kendilerine silahÅ?ör diyen bu efendiler hem kılıç hem de ateÅ?li silah kullanmakta ustadırlar, vur kaç tekniÄ?iyle savaÅ? yıllarında Tötonlara karÅ?ı etkili direniÅ? göstermiÅ?lerdir. Teke tek dövüÅ?lerde gerçekten tehlikelidirler, bu heyecanlı ve ateÅ?li frenklerle içki masasına oturmak bile cesaret ister bir anda parlayıp burnunuza kılıcı dayayabilirler.
    Can: 6
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Ä°stedikleri ikisini seçerler.
    Yetenekler: Akrobasi
    Seviye 1. SilahÅ?ör menzilli silahlara hasar olarak çevikliÄ?ini ekler, savaÅ? manevralarına seviyesi kadar avantaj alır. Seviye 5. Ä°stedikleri bir savaÅ? manevrasıyla birlikte saldırı yapabilirler.
    Seviye 10. SilahÅ?ör seçtiÄ?i silahta 17 attıÄ?ında da kritik vurmuÅ? sayılır.
    Seviye 15. SilahÅ?ör savunmasını geçtiÄ?i herkesin dayanıklılıÄ?ını da otomatik geçmiÅ? sayılır.

    Silahtar
    "Mesafe hak getire, haydi Allah rast getire!"
    AÄ?ır silahlar taÅ?ıyan silahtarlar en heybetli yeniçerilerden seçilirler, padiÅ?ahın yakın korumalarıdır. Ä°lk baÅ?larda Å?ahi topları taÅ?ıyan silahtarlar, aÄ?ır makinelilerin bulunmasıyla Battalsilahları kullanmaya baÅ?lamıÅ?lardır.
    Can: 7
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Ä°ki el, Silah ustası
    Yetenekler: Algı
    Seviye 1. Battal silahları güzelce tutabilmek için güçlü olmak gerekir, Silahtarlar güçlerini ve seviyelerini battal menzilli silahlara hasar olarak eklerler.
    Seviye 5. Silahtar battal silah kullanırken 17 attıÄ?ında da kritik vurmuÅ? sayılır.
    Seviye 10. Silahtarlar için Battal silahlar sayesinde gelen darbeleri azaltmak mümkündür, silahın verdiÄ?i hasar kadar dayanıklılık kazanırlar.
    Seviye 15. Mermi yaÄ?muru: Silahtarlar ateÅ? ettiklerinde düÅ?manları onları vurmakta zorlanır verdikleri sabit hasar kadar savunma alırlar.

    Simyacı:
    �Evet biraz daha nitro kattık mı bu patlama kale kapısını havaya uçurur.�
    Eski bilimlerle uÄ?raÅ?an simyacıların en büyük isteÄ?i kurÅ?unu altına çevirmektir. Bunun için Â?Kara TaÅ?Â?ın bir parçasının gerektiÄ?ini düÅ?ünen bir çokları da vardır. Ä°yileÅ?tirici ot ve merhemlerde uzman olanları gibi, zehirli gaz, demir, ahÅ?ap eriten sıvılar üzerine türlü hinliklerle uÄ?raÅ?anları mevcuttur.
    Can: 4
    Fiziksel Saldırı: İki seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÃ…? Marifetleri: Kimyager, Aktar
    Yetenekler: Algı
    Seviye 1..
    Seviye 5.
    Seviye 10.
    Seviye 15. KurÅ?unu altına çevirebilir.

    Sipahi
    "Delikli demir çıktı mertlik bozuldu."
    Barutlu silah kullanmayan Sipahiler eski tipte dövüÅ? ustalarıdır. Kılıç ve kalkan ile dövüÅ?ürler, farklı türde silah kullananları olsa da geneli YataÄ?an kullanmakta ustadırlar.
    Can: 7
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Kılıç Kalkan, Silah ustası
    Yetenekler: Atletizm
    Seviye 1. Sipahi seçtiÄ?i silahta rakibine seviyesi kadar fazladan hasar verir.
    Seviye 5. Sipahi seçtiÄ?i silahta 17 attıÄ?ında da kritik vurmuÅ? sayılır.
    Seviye 10. Sipahi seçtiÄ?i silahta 15 ve üstünde attıÄ?ında kritik vurmuÅ? sayılır.
    Seviye 15. Sipahi seçtiÄ?i silahla tur baÅ?ında ilk oynar.

    Å?irpençe
    �Eh madem öyle kılıçları atmanın vakti geldi!�
    Serbars ve Ä°tbarakların savaÅ? esnasında silahlarını fırlattıÄ?ını görürseniz Å?aÅ?ırmayın. Mümkün mertebe uzaklaÅ?ırsanız iyi olur. Tıpkı kediler gibi pençeleri çıkan bu yaratıkların böyle durumlarda çok hızlı hareket ettiÄ?i de bilinmektedir.
    *Sadece Serbars ve İtbarak ırkları için
    Can: 7
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Ã?ift silah, Ä°ki el (Bu iki özelliÄ?i de pençeleri için kullanabilirler)
    Yetenekler: Atletizm
    Seviye 1. Pençeleri ile her seviyeleri için +1 tırmalama hasarı verir.
    Seviye 5. Duvarlara aletsiz tırmanabilirler, ayrıca hızları 1 artar.
    Seviye 10. Atletizmle ilgili yaptıkları savaÅ? manevrasından sonra aynı tur saldırabilirler.
    Seviye 15. Pençeleriyle birini öldürdükleri her zaman tekrar saldırı yaparlar.

    Töton AteÅ? Askeri
    "Yan bebeÄ?im yan!"
    Turanlıların Humbaracılarına karÅ?ı eÄ?itilmiÅ?lerdir, alev makineleriyle humbaracıları yakıp patlatarak düÅ?manı yerindeyken yok etmeyi hedeflerler.
    Can: 5
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Silah ustası
    Yetenekler: Akrobasi, Atletizm, Avcılık, Gizlenme
    Seviye 1. Alev makinelerini kullanırken zekasını ve seviyesini hasar olarak ekler.
    Seviye 5. Kamuflaj: AteÅ? Askerleri ortama uyum saÄ?lamakta ustadır, zekalarını gizlenme yeteneklerine eklerler.
    Seviye 10. Bölgesel saldırılara karÅ?ı tecrübelidir. Bu tip hasarların sadece yarısını alır.
    Seviye 15. Kurtulma ümidi kalmadıÄ?ı anda kendini patlatabilir.

    Töton Kara Å?övalye
    "Dur! Ya da olacaklara katlan!"
    Dünya savaÅ?ında çokça bulunan bu askerler Å?imdi oldukça azalmıÅ?tır, aÄ?ır makineli tüfekler ve aÄ?ır zırhlar kullanırlar.
    Can: 6
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Silah yapımcısı, Zırh yapımcısı
    Yetenekler: Atletizm
    Seviye 1. Silahlara seviyesi kadar hasar ekler, menzilli silahlarda çevikliÄ?ini hasara ekler.
    Seviye 5. 17 attıÄ?ında da kritik vurmuÅ? sayılır.
    Seviye 10.
    Seviye 15.

    Yalınyumruk
    Â?Kiyaaaa!Â?
    Mecüclerin teknoloji düÅ?manlıÄ?ının en üst noktasında olan bu keÅ?iÅ?ler yalnız baÅ?ına yalınayak, baÅ?ıkabak daÄ? bayır dolaÅ?ırlar. Silah kullanmazlar fakat nasır tutmuÅ? elleri ve ayakları ile inanılmaz darbeler vururlar. Ã?statları demir, kaya gibi sert madenleri bile kırabilirler.
    *Sadece Mecüc ve insanlar için.
    Can: 5
    Fiziksel Saldırı: İki seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Her seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Tek silah, Silah Ustası (Yumruklarıyla bu marifetleri kullanabilirler)
    Yetenekler: Algı
    Seviye 1. Yumrukları orta silah sayılır, +6 hasar verir, isterse hasar için güç yerine çevikliÄ?ini kullanabilir.
    Seviye 5. Yumruklarının hasarına seviyesi eklenir, silahsızken seviyesi kadar fiziksel savunma kazanır.
    Seviye 10. Yumrukları büyük silah sayılır, +8 hasar verir, silahsızken seviyesi kadar zihinsel savunma kazanır.
    Seviye 15. Ã?lüm vuruÅ?u: VerdiÄ?i hasar rakibin yarı canından fazlaysa rakibi ölür.

    Yeniçeri
    Eski dönemlerde atlı birlikleri oluÅ?turan sipahiler, artık zırhlı araçları kullanmaktadır, kara birliklerine Yeniçeri, deniz birliklerine Levend, hava birliklerine Tayyar denilir. Barutlu silahlarda hepsi ustadır, yüz kulaçtan güvercin gözünü vurabileninden, gemilerde kullanılan Å?ahi topları yanlarında taÅ?ıyabilenlere kadar her tür silah kullanırlar.
    Can: 5
    Fiziksel Saldırı: Her seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Ä°ki seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Keskin NiÅ?ancı
    Yetenekler: Akrobasi, Algı, Atletizm, Avcılık
    Seviye 1. Menzilli silahlarda hasar için çevikliÄ?ini kullanabilir.
    Seviye 5. Menzilli silahları aynı avantajlarla yakın dövüÅ? silahı olarak kullanabilir.
    Seviye 10. Menzilli silahlarda mesafe cezası almaz.
    Seviye 15. Menzilli silahlarla uygun olmasa bile seri atıÅ? yaparak bölgesel saldırı yapabilir.

    Yıldırımperver
    Â?YaÄ?mur yaÄ?maya baÅ?ladı, Å?u tepeye çıksam iyi olacak.Â?
    Atalantalıların garip esvaplı bu adamları ellerinde metalden kargıya benzer bir silahla gezerler. Bu silahı doldurmak için yaÄ?murlu zamanlarda yüksek yerlere dikerek beklerler. Kullandıkları zaman düÅ?manını ölümcül yıldırımlar çarpabilir veyahut elektrik kalkanı ile kendini koruyabilir. Asıl bu adamların görevi AtlantaÂ?nın sattıÄ?ı bilumum elektrikli edevatları yeniden kullanıma hazır hale getirmektir.
    *Sadece Atlantalı periler için
    Can: 4
    Fiziksel Saldırı: İki seviyede 1
    Zihinsel Saldırı: Yok
    Fiziksel Savunma: Her seviyede 1
    Zihinsel Savunma: Her seviyede 1
    SavaÅ? Marifetleri: Yıldırım Asası, Elektrik mühendisliÄ?i
    Yetenekler: BeÅ?eri Münasebet
    Seviye 1. Yıldırım asasını kullanırken hasar olarak Güç yerine Zekasını kullanır. Yıldırım asası hem yakın dövüÅ? hem menzilli kullanılabilen büyük silahtır.
    Seviye 5. Yıldırım Asası ile bölgesel saldırılar yapabilir (Hasar /2). Bu bölge sadece düÅ?manları da hedef alabilir.(Hasar/4)
    Seviye 10. Yıldırım asası ile bazı zihinsel saldırıları kopyalayabilir. (Hipnotize, Sersemletme vs.)
    Seviye 15. Yıldırım asası sayesinde elektrikli eÅ?yaları kapasitesinden yüksek (+5 Hız, mesafe vs.) çalıÅ?tırabilir.
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Thu Jun 17, 2010 7:29 pm Reply with quoteBack to top

    Tepegoz Delil
    Image
    http://devrimkunter.deviantart.com/art/Tepegoz-Delil-167962438
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed Jul 21, 2010 8:46 pm Reply with quoteBack to top

    Cüce Silahtar
    Image
    http://devrimkunter.deviantart.com/#/d2tymnx
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Wed Jul 21, 2010 9:09 pm Reply with quoteBack to top

    Oha! Süper olmus bu çok beÄ?endim Mr. Green

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr. Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Wed Jul 21, 2010 9:51 pm Reply with quoteBack to top

    .

    Evet süper bir karakter olmuÅ?. Very Happy

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

    Sayfa Üretimi: 0.20 Saniye