Modules
  • Ana Sayfa
  • AvantGo
  • Downloads
  • FAQ
  • Feedback
  • Forums
  • Journal
  • Private Messages
  • Recommend Us
  • Search
  • Statistics
  • Stories Archive
  • Submit News
  • Surveys
  • Top 10
  • Topics
  • Web Links
  • Your Account

  • Who's Online
    Şu an sitede, 1 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

    Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

    Languages
    Site Lisanını Seçin


    FrpWorld.Com :: View topic - 2d6 Basit Oyun Sistemi (Deneme �lü Klübü YORUM)
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     2d6 Basit Oyun Sistemi (Deneme Ã?lü Klübü YORUM) View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sat May 08, 2010 10:12 am Reply with quoteBack to top

    .


    2d6 Basit Sistem

    Bunu hemen her oyun konseptine uyabileceÄ?ini sandıÄ?ım bir sistem olarak düÅ?ünüyorum. Tabii test etmeden kesin sonuca varamayız.

    2d6 ya da 2z6 diyebileceÄ?imiz, iki adet altı yüzlü zarla, yani bildiÄ?imiz tavla zarıyla oynanıyor. Tecrübeli bir oyun yöneticisinin kontrolünde ve hazırladıÄ?ı senaryolara uygun olarak oynanacak RP oyunlarının sayısal formülleri için bu sistem kullanılabilir.

    1.Kural:
    Oyun yöneticisi, ortamın koÅ?ullarına uygun olarak -5 ile +5 arasında ceza ya da bonus verebilir.

    2.Kural:
    Karakter özellikleri -5 ile +5 arasında olabilir; (bunlar 2d6 zarınıza eklenecek) normalde bu sınırları aÅ?amaz ama koÅ?ullara baÄ?lı bonus veya cezalarla geçici olarak bu sınırları aÅ?abilir.

    Karakter Ã?zellikleri:
    Karakter özellikleri oyunun fantastik mi, bilimkurgu mu, gerçek hayat mı oluÅ?una ya da ihtiyaca göre oyun yöneticisi tarafından düzenlenebilir. AÅ?aÄ?ıda Fantastik konseptli bir oyundaki karakter kaÄ?ıdı örneÄ?i var.
    Å?imdilik her özellik 0 ile gösterilmiÅ? ama zamanla bunların her biri -5 ile +5 arasında deÄ?iÅ?ik derecelere kayabilir; yani yükselebilir de, alçalabilir de!
    Her özellik kullanılırken, 2d6 zar atılarak, bonus sayı eklenir.

    Karakter: Ä°sim
    Güç: 0
    Dayanıklılık: 0
    Can: 50+Güç+(2*Dayanıklılık)
    Ã?eviklik: 0
    Zeka: 0
    Ä°rade: 0
    Karizma: 0
    Defans: 0
    Saldırı: 0, hasar: (silah+Güç)
    NiÅ?ancılık: 0, hasar: (silah)
    Büyü: 0
    Ä°kna: 0
    Bilgi(X): 0
    .... baÅ?ka baÅ?ka özellikler eklenebilir!

    Ã?rneÄ?in karakter hırsızlık yapıyorsa hemen bu özellik listenin altına ilave edilebilir ya da iz sürme, bir sanat dalı, meslek, simya vs spesifik özellikler eklenebilir listeye.

    Tavsiye edilen oyun biçimi:

    Tavsiye edilen oyun biçimi:
    Tavsiye 1: Oyuncu karakter kaÄ?ıdını hazırlarken Güç:+2, Zeka:-1, NiÅ?ancılık:+3, vs gibi belirli miktarda puanları özelliklerine daÄ?ıtMAZ. BaÅ?langıçta bütün özellikleri sıfır (0) olarak baÅ?lar. Oyun baÅ?ladıktan sonra oyuncu hangi özelliklerini baÅ?arılı olarak kullandıysa o özellikler Oyun YöneticisiÂ?nin kararıyla arttırılır, hangi özelliklerinde baÅ?arısız olduysa o özellikleri de eksi mertebelerine doÄ?ru geriler. Unutmayın ki her bir özellik en az -5, en fazla da +5 olabilir. (sadece geçici sebeplerle bu sınır aÅ?ılabilir)

    Ã?rneÄ?in karakter ok atarak hedefini birkaç kere vurduysa, Oyun Yöneticisi oyuncuya, Â?senin karakter NiÅ?ancılık konusunda tecrübe kazandı, artık NiÅ?ancılık:+1 oldu!Â? der. Ya da örneÄ?in birkaç kere yalan söylerken yakalanan karakterin Ä°kna:-1 olur gibi...

    Yani özetle oyuncu oynattıÄ?ı karakteri oyun içinde Å?ekillendirmiÅ? olacak.

    Tavsiye 2: Bunun yerine oyuncuya karakterini Å?ekillendirmesi için, (maksimum +3Â?e kadar yükseltebilme gibi sınırlama koyarak) bazı özellikleri arttırabilmesine imkan verilebilir; ancak karakter her +1 puan arttırımında baÅ?ka bir özelliÄ?i de -1 azaltmak zorundadır; yani baÅ?langıçta bütün özelliklerin bonus toplamı yine sıfır olacak, oyun yöneticisi senaryo ilerledikçe ve oyuncular tecrübe kazandıkça bonus arttırımı Å?eklinde ödüller verecektir.

    Bu iki tavsiye dıÅ?ında, isterseniz karakteri konseplerine uygun, belirli miktarda puan daÄ?ıtarak, avantajlı da baÅ?latabilirsiniz. Tercih sizin, takdir oyun yöneticisinindir.


    Ã?rneÄ?in karakter ok atarak hedefini birkaç kere vurduysa, Oyun Yöneticisi oyuncuya, Â?senin karakter NiÅ?ancılık konusunda tecrübe kazandı, artık NiÅ?ancılık:+1 oldu!Â? der. Ya da örneÄ?in birkaç kere yalan söylerken yakalanan karakterin Ä°kna:-1 olur gibi...

    Yani özetle oyuncu oynattıÄ?ı karakteri oyun içinde Å?ekillendirmiÅ? olacak.

    Tabii bunun yerine karakteri belirli miktarda puan daÄ?ıtarak, avantajlı da baÅ?latabilirsiniz. Tercih sizin, takdir oyun yöneticisinindir.

    Ã?zellikler:
    Ã?zellikler daima 2d6 zar atılarak ve her özelliÄ?inizin karÅ?ısındaki bonus ya da ceza eklenerek sınanır. Bu sınanma tek baÅ?ınayken Oyun Yöneticisinin belirleyeceÄ?i bir zorluk derecesine karÅ?ı olur. BaÅ?ka kiÅ?ilerle olan etkileÅ?imlerde ise karÅ?ıdaki karakterin ilgili özelliÄ?i ile 2d6 atılarak sınanır.
    Ã?rneÄ?in:
    Saldırı zarı hedefin Defansına karÅ?ı atılır
    Hasar zarı hedefin DayanıklılıÄ?ına karÅ?ı atılır (ve farkı hedefin CanÂ?ından düÅ?ülür)
    Ä°kna ve Karizma zarları, hedefin Ä°radesine karÅ?ı atılır.
    Bunun gibi örnekler çoÄ?altılabilir; önemli olan karakterin oyun içinde yaptıÄ?ı eyleme en uygun özelliÄ?i çalıÅ?tırarak yine karÅ?ıdaki en uygun zorluk derecesi ya da karÅ?ı-özelliÄ?i akla mantıÄ?a uygun bir biçimde tespit etmektir.

    SavaÅ? ve Tur usülü hareket:
    -SavaÅ?ları tur usülü gerçekleÅ?tiriniz! YapacaÄ?ınız hareketlerde her turda 12 (tık) aksiyon puanı kullanmanız tavsiye edilir.

    -Oyuncu bu 12 tık hareket puanıyla 12 adım ilerleyebilir ama eÄ?er koÅ?arsa 1 tık ile 2 adım gidebilir, ancak koÅ?mak bütün özellik zarlarına 1 tur boyunca -2 ceza alması demek olur.

    -Saldırılarda da, atılan 2d6Â?ya karakterin Â?SaldırıÂ? özelliÄ?i bonusu veya eÄ?er ateÅ? ediyorsa Â?NiÅ?ancılıkÂ? özelliÄ?i bonusu eklenerek hedefin Â?DefansÂ? özelliÄ?ini tutturup tutturmadıÄ?ına bakılır. Tutturursa baÅ?arılıdır ve hasar tespit edilir. Saldırırken turda harcanan tık aksiyon puani için de: her silahın kendine has aksiyon puan harcaması göz önüne alınır. Ã?rneÄ?in yumruk, yani silahsız dövüÅ? 4 tık deÄ?erindedir. Mesela hedefin yanındaki biri bir turda 12 tık hakkı olduÄ?una göre 3 yumruk üst üste atabiliyor demektir. Hangi silahın kaç tık ile atak yaptıÄ?ı tabloda yazmaktadır, farklı silahlar için oyun yöneticisine danıÅ?ınız. Ã?rnekler: kılıç:6tık, tabanca:5tık, çift-el-balta:9tık, vs...

    -Hasarları da silah tablosundan bakarak hesaplıyoruz. 2d6 zar atılarak tabloda yazan deÄ?er eklenir. Ayrıca kılıç, balta, yumruk vs gibi yakın mesafe silahlara karakterin Â?GüçÂ? özelliÄ?i bonusu da eklenmektedir! Hasar miktarı tespit edilirken verilen hasardan hedefin Â?DayanıklılıkÂ? özellik bonusu çıkarılır! Bu dayanıklılık özelliÄ?i savaÅ? hasarlarına karÅ?ı giyilen zırhlarla yükselebilmektedir. (bakınız zırh tablosu)

    -Alınan hasarlar Can miktarını düÅ?ürür. Can:0 olduÄ?unda baygınlık, -20 olduÄ?unda da ölüm gelir. Karakter canının yarısı deÄ?erine düÅ?tüÄ?ünde, tur baÅ?ına 12 tık 11Â?e düÅ?er ve alınan her 5 hasar için -1 tık daha eksilir. Bu kural aÄ?ır yaralanan karakterin hareket kabiliyetini gittikçe kaybetmesini temsil etmektedir.



    Image

    .


    Last edited by dwaxer on Wed May 19, 2010 9:13 pm; edited 4 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sat May 08, 2010 11:29 pm Reply with quoteBack to top

    .

    �lümden Korkmayanlar Kulübü: Nekromanyaklar!

    Hakmarun kıtasının, canlılara göre karanlık günleri, siz namevtlere göre ise ölüler festivalinin baÅ?langıç zamanlarıydı. Hortlak Kralınız DoresainÂ?in, Ä°blis Prens Orcus ile oluÅ?turduÄ?u ittifakın orduları gittikçe güçlenmekteydi. Kadim harabelerden oluÅ?an Necrotox Å?ehri üs olarak seçilmiÅ? ve iblislerle namevtler, baÅ?ta ürkünç Sis Vadisi olmak üzere yavaÅ? yavaÅ? sıcakkanlı varlıkların yaÅ?am alanlarının ele geçirilmesi geniÅ?leyerek devam ediyordu.

    Mizahi yönü aÄ?ır basan bir oyun ile bu 2d6 basit sistemini denemek istiyorum. Grup namevtlerden oluÅ?acak, yani Â?undeadÂ?ler. Hakmarun denen bir kıtayı ele geçirerek sıcakkanlı canlıların hepsini kendiniz gibi birer namevte çevirme amacını güden çeÅ?itli maceralar yaÅ?ayacaksınız.

    Grupta mümkünse her karakter çeÅ?idinden birden fazla olmasını istemiyorum.
    SeçebileceÄ?iniz karakter tipleri: Vampir, Zombi, Lich, Hayalet, Hortlak, Ä°skelet, Mumya vs Å?eklinde. (aklına baÅ?ka namevt tipi gelen olursa söylesin)

    Oyunda 2d6 kurallarını ciddiyetle uygulayacaÄ?ız ama rol yapmalarda biraz mizahi katkı, esprili bir dil hoÅ? olur diye düÅ?ünüyorum. En azından ben o yöne çekmeye çalıÅ?acaÄ?ım.

    Karakterlerin özelliklerini hazırlayınca atacaÄ?ım buraya. Evet oynamak isteyenler parmak kaldırsın. Bu da bir beta testidir; sistemi deneyip, çalıÅ?ıp çalıÅ?madıÄ?ına bakacaÄ?ız ve gerekiyorsa düzeltmeler yapacaÄ?ız.

    Image


    Namevt Ortak Ã?zellikleriniz:
    ---Korku Sınaması: Sıcakkanlı bir hedefe yakın mesafeden hasar verdiÄ?inizde (ya da Â?Böö!Â? Å?eklinde korkutma yaptıÄ?ınızda) ayrıyetten Karizma => Ä°rade sınaması yapılır ve hedefin iradesini kaç farkla geçerseniz, hedef derhal o kadar tık sizden kaçarak uzaklaÅ?ır ve namevtlere karÅ?ı zarına kalıcı, -1 ceza alır. Korku sınaması baÅ?arılı da olsa, baÅ?arısız da olsa, bir kiÅ?iye ancak bir defa yapılabilir!
    ---Kutsal su, kutsal ıÅ?ık, vs gibi Â?kutsalÂ? her etkiden +5 fazladan hasar alırsınız.
    ---GüneÅ? ıÅ?ıÄ?ı altındayken her özelliÄ?inize -2 ceza alırsınız. Vampirler ise ölür.
    ---Karanlıkta görebilirsiniz.
    ---Negatif enerji, canlılara hasar verdiÄ?i halde, sizi iyileÅ?tirir.
    ---Zehirlenme ya da hastalıktan etkilenmezsiniz, uyku ihtiyacınız yok.

    Ã?zel Bonus: Espri Bonusu (EB)
    Güzel bir espri patlatan karakterin bir sonraki zarında +1 ile +5 arası esprinin komikliÄ?ine göre bonus ya da yaralıysa iyileÅ?me gelir.

    Hayalet:
    Bir sebepten ötürü öte tarafa geçememiÅ?, ölmüÅ? birinin arızalı ruhudur. Yarı saydam bir görüntüye sahiptir. Uçabilir, duvarlardan geçebilir. Açlık hissetmez. Hayalet ancak büyü, ateÅ? ve demir silahlardan hasar alabilir. Fakat isabet alsa bile yine de %50 ihtimalle hasar almama Å?ansı vardır.
    Katı cisimlere etkide bulunamaz ama canlıların ruhuna dokunabilir. Saldırıları zırh indiriminden etkilenmez. Birine baÅ?arılı saldırı yaptıÄ?ında ona verdiÄ?i zarara ek olarak, düÅ?manın Güç, Dayanım, Ã?eviklik, Zeka, Ä°rade ve Karizma özelliklerinden biri %50 olasılıkla -1 kalıcı ceza alır.
    ---Telekinezi: (10 tık, 1 saatte 1 defa) ruhsal enerjisini maddesel boyuta konsatre etmeye çalıÅ?arak bir Güç testi yapar; ve katı maddeleri etkilemeye çalıÅ?ır. Formül: Güç testi sıfır ya da ekside kalırsa baÅ?arısız olmuÅ?tur; artı deÄ?erli sonucun karesi alınarak hayaletin etkileyebileceÄ?i (itip çekebileceÄ?i, vs anlık bir etki!) aÄ?ırlık, kg cinsinden bulunmuÅ? olur. EÄ?er testin sonucunda hesaplanan aÄ?ırlık limitinin yarısı kadar aÄ?ırlıkta bir eÅ?ya oynatılmak isteniyorsa, hayalet bu eÅ?yayı havada taÅ?ıyabilir, ancak taÅ?ıdıÄ?ı her tur canından -1 puan azalır.

    Hortlak:
    HortlaÄ?ın ısırdıÄ?ı biri 1/3 ihtimalle Hortlak virüsü kapar ve ölürse bedeni bir müddet sonra o da bir hortlaÄ?a dönüÅ?müÅ? olarak canlanır. Hortlaklar sıcakkanlı yaratıklara karÅ?ı büyük bir açlık çekerler. Hortlak karakter, eÄ?er sıcakkanlı bir yaratıÄ?a fazla yaklaÅ?ırsa Ä°rade zarı atarak en azından 7 tutturmalıdır; eÄ?er iradesi baÅ?arısız olursa hemen o canlıya (yemek için) saldırır. Ancak iradesi bir kere baÅ?arılı olursa da bir daha o canlıya saldırmak konusunda kendini kontrol edebilir. Hortlak genelde bir hançer keskinliÄ?inde pençeleri ve diÅ?leriyle hedefine saldırır (silahsız dövüÅ? sayılsa da, pençe ve diÅ?lerin hasar:+3)
    Hortlak ceset yiyerek canını iyileÅ?tirebilir.
    --HortlakÂ?ın 1 turda en az 12 hasar verdiÄ?i kiÅ?i 1/3 ihtimalle 1d6 tur paralize olur!

    Ä°skelet:
    Bir büyücü tarafından canlandırılmıÅ?, kemikler topluluÄ?udur. DüÅ?ük zekalı olsa da çeÅ?itli zırhlar ve silahları kullanabilir. Not: Tablodaki iskelet deÄ?erleri, zincir zırh, küçük kalkan, arbalet ve kılıç kuÅ?anmıÅ? bir karakterin deÄ?eridir. Aksesuarlar deÄ?iÅ?tirilebilir.
    İskeletler; sopa, jop, topuz gibi �ezici� silahlardan, +3 daha fazla hasar alırlar.

    Lich:
    (Liç) Bilgiye susamıÅ? bir büyücünün, ölümsüz olabilmek için kendini özel bir ritüelle namevte dönüÅ?türmüÅ? halidir. Lich de iskeletimsi bir yapıya sahip olduÄ?undan sopa, jop, topuz gibi Â?eziciÂ? silahlardan, +3 daha fazla hasar alır.
    ---Büyüleri:
    ---Negatif Enerji: (8 tık) (uzaktan ıÅ?ın ya da dokunarak) (Saldırı veya NiÅ?ancılık) => DefanÂ?sa
    Canlı varlıklara 2d6+7 hasar veren bu büyü, namevt dostlara uygulandıÄ?ında aynı miktarda canını iyileÅ?tirici etki yapar.
    ---Negatif Patlama: (10 tık, 4 saatte 1 kere) Karizma=>Dayanım (çevredeki herkese)
    Koyu mor bir enerji patlaması LichÂ?ten etrafa yayılır. DüÅ?manlar 2d6+10 hasar görürken, dost namevtler ise aynı oranda iyileÅ?irler.
    ---�lü Kaldırma: (10 dk ritüel, günde 1 defa) Bir ceset ya da iskeleti büyüyle canlandırabilir. Namevt köle bir gün boyunca Lich�e hizmet eder.
    ---Enerji Kalkanı: (8 tık, 1 saatte 1 defa) 10 dakika boyunca LichÂ?in etrafında bir koruyucu güç kalkanı oluÅ?ur: Dayanım:+5 verir.

    Mumya:
    Kadim zamanlarda mumyalanmıÅ? ve unutulmuÅ? güçlü kiÅ?ilerin daha sonra bir büyücü tarafından canlandırılmıÅ? halidir. Vücudu tamamen eskimiÅ? sargı bezleriyle kaplıdır.
    Dikkat: Mumya koÅ?amaz ve tur baÅ?ına tık sayısı 12 deÄ?il 10Â?dur! Ancak canı yarıya düÅ?tüÄ?ünde deÄ?il çeyreÄ?e düÅ?tüÄ?ünde tık cezası almaya baÅ?lar.
    ---Korkudan Felç Etme: Mumyanın Â?Korku SınamasıÂ? baÅ?arılı olursa, hedef ondan kaçamaz, 1d6 tur paralize olur.
    ---Mumya Laneti: EÄ?er mumya bir kiÅ?iye bir turda en az 12 hasar verirse derhal bir Güç=>Dayanım testi yapılır ve tutarsa hedef kiÅ?inin Dayanım ve Karizma deÄ?erleri kalıcı olarak -1d6Â?Å?ar düÅ?er. Not: Mumya Laneti denemesi baÅ?arılı da olsa, baÅ?arısız da olsa, bir kiÅ?iye ancak bir defa yapılabilir!
    Mumya saldırırken ellerini kullanır. (Mumya Tokadı hasarı: +2) Mumyalar AteÅ?ten +5 daha fazla hasar alırlar.

    Vampir:
    BaÅ?ka bir vampir tarafından kanından verilerek dönüÅ?türülmüÅ?, canlıların kanını emerek güç kazanan yaratıktır. Görüntüsü insandan farklı olmadıÄ?ı için halk arasına karıÅ?abilir. Not: Tablodaki vampir ince deri zırh ve kılıç kuÅ?anmıÅ?tır.
    Vampirler güneÅ? ıÅ?ıÄ?ına maruz kaldıkları her turda 2d6 hasar alırlar!
    ---Gece YaratıÄ?ı: (10 tık, 4 saatte 1 kere) yarasaya dönüÅ?ebilir.
    ---Cezbetme Büyüsü: (10 tık, günde 1 kere) Kurbanın gözlerine bakarak Karizma=>Ä°rade sınaması yapar, tutturursa hedefteki kiÅ?i bir gün boyunca vampirin bütün emirlerini yerine getirir. Ancak kiÅ?inin canını tehlikeye sokacak bir emir verildiÄ?inde Karizma=>Ä°rade testi tekrarlanmalı ve yine baÅ?arılmalıdır. Olmazsa, kurban uyanabilir.
    ---Kan Emme: (10 tık) Saldırı=>Ã?eviklik Å?eklinde bir yakın saldırı yaparak, düÅ?manın boynundan ısırmak suretiyle kanını emmeye çalıÅ?ır. BaÅ?arılı olursa Hasar:2d6+10 ve bu miktarın yarısı kadar da kendi CanÂ?ına eklenir. Vampirin canı maksimum olsa bile, (bir saat kadar sonra normale dönmek üzere) can deÄ?eri yine de yükselir.

    Zombi:
    UÄ?ursuz büyülerle canlandırılmıÅ? cesetlerdir.
    Dikkat: Zombiler koÅ?amaz! Canı yarıya düÅ?tüÄ?ünde deÄ?il, çeyreÄ?e düÅ?tüÄ?ünde tık cezası almaya baÅ?lar. DüÅ?ük zekalı olsa da çeÅ?itli zırhlar ve silahları kullanabilir. Not: Tablodaki zombi deÄ?erleri kalın deri zırh ve topuz kuÅ?anmıÅ? Å?ekildedir. Zombiler ateÅ?ten ve Â?kesiciÂ? (kılıç, balta) silahlardan +3 daha fazla hasar alırlar.
    ---Vebalı Isırık: (8 tık) Saldırı=>Ã?eviklik Å?eklinde bir yakın saldırı yaparak, düÅ?manı ısırmak amaçlı bir hamle yapar. BaÅ?arılı olursa 2d6+10 hasar ve hedefin 1d6 tur boyunca defansı:-2 ceza aldıÄ?ı gibi, ayrıca 1/3 ihtimalle zombi virüsü kapmıÅ? ise kalıcı olarak kurbanın defansı:-1d6 olur.
    ---Ceset Gurme: (10 tık) EÄ?er düÅ?man aÄ?ır yaralı, yani canı tık cezası alacak kadar düÅ?müÅ?se, Saldırı=>Ã?eviklik Å?eklinde baÅ?arılı bir yakın saldırı yaparak, ya da hedef ölü veya baygınsa otomatik baÅ?arıyla, Zombi, kurbanın kafatasını parçalayarak beynini yer. Bu yemek zombiye 2d6+10 kadar ekstra can verir. (ya da iyileÅ?tirir) EÄ?er normal canını aÅ?mıÅ?sa bir saat içinde normal can seviyesine geri döner.

    .


    Last edited by dwaxer on Mon May 17, 2010 4:30 am; edited 2 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    fmc
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Sep 30, 2009
    Posts: 309
    Location: antalya

    PostPosted: Sun May 09, 2010 2:20 am Reply with quoteBack to top

    ben varolabilmek isterim. kurtadam olamıyorum mu? ben çok severim kurtadamları. hulkda olabilirim. olmazsa wampir dıÅ?ındaki iskeleti seçsem hoÅ? olabilebilir mi acaba?

    _________________
    Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sun May 09, 2010 2:55 am Reply with quoteBack to top

    fmc wrote:
    ben varolabilmek isterim. kurtadam olamıyorum mu? ben çok severim kurtadamları. hulkda olabilirim. olmazsa wampir dıÅ?ındaki iskeleti seçsem hoÅ? olabilebilir mi acaba?

    Kurtadam sıcakkanlı yani canlı yaratık olduÄ?undan maalesef grupta olmaz. Hortlak olabilirsin, kurt adama çok benziyo Razz Å?imdi karakterleri hazırlayayım, detaylı gördüÄ?ünde seçim yapabilirsin.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Sun May 09, 2010 3:46 am Reply with quoteBack to top

    Vampirim Mr. Green

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr. Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Sun May 09, 2010 4:39 am Reply with quoteBack to top

    Aegron hızlı davranmıÅ? xD

    Hayalet olmak en mantıklısı o zaman.

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sun May 09, 2010 6:36 am Reply with quoteBack to top

    .

    Image


    Namevt Ortak Ã?zellikleriniz:
    ---Korku Sınaması: Sıcakkanlı bir hedefe yakın mesafeden hasar verdiÄ?inizde (ya da Â?Böö!Â? Å?eklinde korkutma yaptıÄ?ınızda) ayrıyetten Karizma -> Ä°rade sınaması yapılır ve hedefin iradesini kaç farkla geçerseniz, hedef derhal o kadar tık sizden kaçarak uzaklaÅ?ır!
    ---Kutsal su, kutsal ıÅ?ık, vs gibi Â?kutsalÂ? her etkiden +5 fazladan hasar alırsınız.
    ---GüneÅ? ıÅ?ıÄ?ı altındayken her özelliÄ?inize -2 ceza alırsınız. Vampirler ise ölür.
    ---Karanlıkta görebilirsiniz.
    ---Negatif enerji, canlılara hasar verdiÄ?i halde, sizi iyileÅ?tirir.
    ---Zehirlenme ya da hastalıktan etkilenmezsiniz, uyku ihtiyacınız yok.

    Ã?zel Bonus: Espri Bonusu (EB)
    Güzel bir espri patlatan karakterin bir sonraki zarında +1 ile +5 arası esprinin komikliÄ?ine göre bonus ya da yaralıysa iyileÅ?me gelir.

    Hayalet:
    Bir sebepten ötürü öte tarafa geçememiÅ?, ölmüÅ? birinin arızalı ruhudur. Yarı saydam bir görüntüye sahiptir. Uçabilir, duvarlardan geçebilir. Açlık hissetmez. Hayalet ancak büyü, ateÅ? ve demir silahlardan hasar alabilir. Fakat isabet alsa bile yine de %50 ihtimalle hasar almama Å?ansı vardır.
    Katı cisimlere etkide bulunamaz ama canlıların ruhuna dokunabilir. Saldırıları zırh indiriminden etkilenmez. Birine baÅ?arılı saldırı yaptıÄ?ında ona verdiÄ?i zarara ek olarak, düÅ?manın Güç, Dayanım, Ã?eviklik, Zeka, Ä°rade ve Karizma özelliklerinden biri %50 olasılıkla -1 kalıcı ceza alır.
    ---Telekinezi: (10 tık, 1 saatte 1 defa) ruhsal enerjisini maddesel boyuta konsatre etmeye çalıÅ?arak bir Güç testi yapar; ve katı maddeleri etkilemeye çalıÅ?ır. Formül: Güç testi sıfır ya da ekside kalırsa baÅ?arısız olmuÅ?tur; artı deÄ?erli sonucun karesi alınarak hayaletin etkileyebileceÄ?i (itip çekebileceÄ?i, vs anlık bir etki!) aÄ?ırlık, kg cinsinden bulunmuÅ? olur. EÄ?er testin sonucunda hesaplanan aÄ?ırlık limitinin yarısı kadar aÄ?ırlıkta bir eÅ?ya oynatılmak isteniyorsa, hayalet bu eÅ?yayı havada taÅ?ıyabilir, ancak taÅ?ıdıÄ?ı her tur canından -1 puan azalır.

    Hortlak:
    HortlaÄ?ın ısırdıÄ?ı biri 1/3 ihtimalle Hortlak virüsü kapar ve ölürse bedeni bir müddet sonra o da bir hortlaÄ?a dönüÅ?müÅ? olarak canlanır. Hortlaklar sıcakkanlı yaratıklara karÅ?ı büyük bir açlık çekerler. Hortlak karakter, eÄ?er sıcakkanlı bir yaratıÄ?a fazla yaklaÅ?ırsa Ä°rade zarı atarak en azından 7 tutturmalıdır; eÄ?er iradesi baÅ?arısız olursa hemen o canlıya (yemek için) saldırır. Ancak iradesi bir kere baÅ?arılı olursa da bir daha o canlıya saldırmak konusunda kendini kontrol edebilir. Hortlak genelde bir hançer keskinliÄ?inde pençeleri ve diÅ?leriyle hedefine saldırır (silahsız dövüÅ? sayılsa da, pençe ve diÅ?lerin hasar:+3)
    Hortlak ceset yiyerek canını iyileÅ?tirebilir.
    --HortlakÂ?ın 1 turda en az 12 hasar verdiÄ?i kiÅ?i 1/3 ihtimalle 1d6 tur paralize olur!

    Ä°skelet:
    Bir büyücü tarafından canlandırılmıÅ?, kemikler topluluÄ?udur. DüÅ?ük zekalı olsa da çeÅ?itli zırhlar ve silahları kullanabilir. Not: Tablodaki iskelet deÄ?erleri, zincir zırh, küçük kalkan, arbalet ve kılıç kuÅ?anmıÅ? bir karakterin deÄ?eridir. Aksesuarlar deÄ?iÅ?tirilebilir.
    İskeletler; sopa, jop, topuz gibi �ezici� silahlardan, +3 daha fazla hasar alırlar.

    Lich:
    (Liç) Bilgiye susamıÅ? bir büyücünün, ölümsüz olabilmek için kendini özel bir ritüelle namevte dönüÅ?türmüÅ? halidir. Lich de iskeletimsi bir yapıya sahip olduÄ?undan sopa, jop, topuz gibi Â?eziciÂ? silahlardan, +3 daha fazla hasar alır.
    ---Büyüleri:
    ---Negatif Enerji: (8 tık) (uzaktan ıÅ?ın ya da dokunarak) (Saldırı veya NiÅ?ancılık) => DefanÂ?sa
    Canlı varlıklara 2d6+7 hasar veren bu büyü, namevt dostlara uygulandıÄ?ında aynı miktarda canını iyileÅ?tirici etki yapar.
    ---Negatif Patlama: (10 tık, 4 saatte 1 kere) Karizma=>Dayanım (çevredeki herkese)
    Koyu mor bir enerji patlaması LichÂ?ten etrafa yayılır. DüÅ?manlar 2d6+10 hasar görürken, dost namevtler ise aynı oranda iyileÅ?irler.
    ---�lü Kaldırma: (10 dk ritüel, günde 1 defa) Bir ceset ya da iskeleti büyüyle canlandırabilir. Namevt köle bir gün boyunca Lich�e hizmet eder.
    ---Enerji Kalkanı: (8 tık, 1 saatte 1 defa) 10 dakika boyunca LichÂ?in etrafında bir koruyucu güç kalkanı oluÅ?ur: Dayanım:+5 verir.

    Mumya:
    Kadim zamanlarda mumyalanmıÅ? ve unutulmuÅ? güçlü kiÅ?ilerin daha sonra bir büyücü tarafından canlandırılmıÅ? halidir. Vücudu tamamen eskimiÅ? sargı bezleriyle kaplıdır.
    Dikkat: Mumya koÅ?amaz ve tur baÅ?ına tık sayısı 12 deÄ?il 10Â?dur! Ancak canı yarıya düÅ?tüÄ?ünde deÄ?il çeyreÄ?e düÅ?tüÄ?ünde tık cezası almaya baÅ?lar.
    ---Korkudan Felç Etme: Mumyanın Â?Korku SınamasıÂ? baÅ?arılı olursa, hedef ondan kaçamaz, 1d6 tur paralize olur.
    ---Mumya Laneti: EÄ?er mumya bir kiÅ?iye bir turda en az 12 hasar verirse derhal bir Güç=>Dayanım testi yapılır ve tutarsa hedef kiÅ?inin Dayanım ve Karizma deÄ?erleri kalıcı olarak -1d6Â?Å?ar düÅ?er. Not: Mumya Laneti denemesi baÅ?arılı da olsa, baÅ?arısız da olsa, bir kiÅ?iye ancak bir defa yapılabilir!
    Mumya saldırırken ellerini kullanır. (Mumya Tokadı hasarı: +2) Mumyalar AteÅ?ten +5 daha fazla hasar alırlar.

    Vampir:
    BaÅ?ka bir vampir tarafından kanından verilerek dönüÅ?türülmüÅ?, canlıların kanını emerek güç kazanan yaratıktır. Görüntüsü insandan farklı olmadıÄ?ı için halk arasına karıÅ?abilir. Not: Tablodaki vampir ince deri zırh ve kılıç kuÅ?anmıÅ?tır.
    Vampirler güneÅ? ıÅ?ıÄ?ına maruz kaldıkları her turda 2d6 hasar alırlar!
    ---Gece YaratıÄ?ı: (10 tık, 4 saatte 1 kere) yarasaya dönüÅ?ebilir.
    ---Cezbetme Büyüsü: (10 tık, günde 1 kere) Kurbanın gözlerine bakarak Karizma=>Ä°rade sınaması yapar, tutturursa hedefteki kiÅ?i bir gün boyunca vampirin bütün emirlerini yerine getirir. Ancak kiÅ?inin canını tehlikeye sokacak bir emir verildiÄ?inde Karizma=>Ä°rade testi tekrarlanmalı ve yine baÅ?arılmalıdır. Olmazsa, kurban uyanabilir.
    ---Kan Emme: (10 tık) Saldırı=>Ã?eviklik Å?eklinde bir yakın saldırı yaparak, düÅ?manın boynundan ısırmak suretiyle kanını emmeye çalıÅ?ır. BaÅ?arılı olursa Hasar:2d6+10 ve bu miktarın yarısı kadar da kendi CanÂ?ına eklenir. Vampirin canı maksimum olsa bile, (bir saat kadar sonra normale dönmek üzere) can deÄ?eri yine de yükselir.

    Zombi:
    UÄ?ursuz büyülerle canlandırılmıÅ? cesetlerdir.
    Dikkat: Zombiler koÅ?amaz! Canı yarıya düÅ?tüÄ?ünde deÄ?il, çeyreÄ?e düÅ?tüÄ?ünde tık cezası almaya baÅ?lar. DüÅ?ük zekalı olsa da çeÅ?itli zırhlar ve silahları kullanabilir. Not: Tablodaki zombi deÄ?erleri kalın deri zırh ve topuz kuÅ?anmıÅ? Å?ekildedir. Zombiler ateÅ?ten ve Â?kesiciÂ? (kılıç, balta) silahlardan +3 daha fazla hasar alırlar.
    ---Vebalı Isırık: (8 tık) Saldırı=>Ã?eviklik Å?eklinde bir yakın saldırı yaparak, düÅ?manı ısırmak amaçlı bir hamle yapar. BaÅ?arılı olursa 2d6+10 hasar ve hedefin 1d6 tur boyunca defansı:-2 ceza aldıÄ?ı gibi, ayrıca 1/3 ihtimalle zombi virüsü kapmıÅ? ise kalıcı olarak kurbanın defansı:-1d6 olur.
    ---Ceset Gurme: (10 tık) EÄ?er düÅ?man aÄ?ır yaralı, yani canı tık cezası alacak kadar düÅ?müÅ?se, Saldırı=>Ã?eviklik Å?eklinde baÅ?arılı bir yakın saldırı yaparak, ya da hedef ölü veya baygınsa otomatik baÅ?arıyla, Zombi, kurbanın kafatasını parçalayarak beynini yer. Bu yemek zombiye 2d6+10 kadar ekstra can verir. (ya da iyileÅ?tirir) EÄ?er normal canını aÅ?mıÅ?sa bir saat içinde normal can seviyesine geri döner.

    ***********************

    Evet karakterler de böyle!
    Ve unutmayalım: karakter özelliklerinin çoÄ?u deÄ?iÅ?mez deÄ?il, yaÅ?anılan tecrübelerle iyi ya da kötü yönde deÄ?iÅ?ebilir! Tabii oyun yöneticisi buna karar verecek ama oyuncular da hatırlatmada bulunsun.

    Farkındayım, her karakter birbirine yakın güçte deÄ?il, ama yapacak bir Å?ey yok, zaten birbirinizle yarıÅ?mayacaksınız, aksine bir ekip çalıÅ?ması olacak. Bence her karakterin kendine has güzellikleri var, ayrıca oyun kayda deÄ?er ilerleme gösterirse yeni yeni bazı özellikler de eklenecek.

    Oyunu grafiklerle desteklemekten çok, detaylı tasvirlerle, bir öykü gibi ilerletmeyi düÅ?ünüyorum. Evet yorumlarınızı esirgemeyin. Bunun da bir beta test olduÄ?unu unutmayalım; bakalım 2d6 sistem nasıl gidecek; çalıÅ?ırsa siz de gerçek hayattaki oyunlarınızda uygularsınız belki. Mr. Green

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Sun May 09, 2010 7:43 am Reply with quoteBack to top

    Hesapladım, Aegron benden "tanımsız" kat daha güçlü. Böylesine güçsüz bir karakter olduÄ?unu tahmin etmemiÅ?tim Hayalet'in. Niyeyse aklımda hep kılıç taÅ?ıyan hayaletler vardı ama buradaki "Casper" tarzı bir hayaletmiÅ?. Vazgeçtim hayaletten Very Happy

    Madem öyle Liç olayım. Ama Liç sanki büyücülüÄ?ünü pek taÅ?ımıyor üstünde? Hani düÅ?ük level bir paladin'in yapabileceÄ?i büyüler kadar kısıtlı geldi de büyüleri. Hâlbuki Liç büyücünün gelebileceÄ?i son noktalardan birisi diye biliyordum?

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sun May 09, 2010 8:12 am Reply with quoteBack to top

    Edmond wrote:
    Hesapladım, Aegron benden "tanımsız" kat daha güçlü. Böylesine güçsüz bir karakter olduÄ?unu tahmin etmemiÅ?tim Hayalet'in. Niyeyse aklımda hep kılıç taÅ?ıyan hayaletler vardı ama buradaki "Casper" tarzı bir hayaletmiÅ?. Vazgeçtim hayaletten Very Happy

    Madem öyle Liç olayım. Ama Liç sanki büyücülüÄ?ünü pek taÅ?ımıyor üstünde? Hani düÅ?ük level bir paladin'in yapabileceÄ?i büyüler kadar kısıtlı geldi de büyüleri. Hâlbuki Liç büyücünün gelebileceÄ?i son noktalardan birisi diye biliyordum?

    Hemen power-play baÅ?ladı! Razz Mizahi oyun yaptıÄ?ımızı söylemiÅ? miydim?
    Hem bence hayalet süper bir karakter; hem uçuyor, hem de duvarlardan vs geçebiliyor, baÅ?lı baÅ?ına bu iki özellik bile bence çok deÄ?erli yapıyor elemanı.

    Neyse, Edmond sen lich olmak istiyorsun; evet lich aslında manyak güçlü bir karakter olması lazım ama baksana Å?imdiden onun karakter benimkinden güçlü muhabbetleri baÅ?ladı. Buna D&D3,5 ya da 4 vs penceresinden bakmayalım; basit 2d6 sistemi penceresinden bakalım. Normal hero karakterler oynatsaydık her özellik sıfırdan baÅ?latacaktık mesela. Gruba bir lich olması lazım gerçekten, çünkü aynı zamanda iyileÅ?tirme gücü de var. Bunun yanısıra dediÄ?im gibi ilerki aÅ?amalarda yeni büyüler eklenecek listeye. Å?u anda namevtliÄ?e geçiÅ? sürecinde olduÄ?undan daha bütün büyülerini hatırlayamıyorsun. Razz

    Evet;
    Edmond => Lich
    Aegron => Vampir
    Fmc => ? (hortlak olabilir belki, pençeler filan)

    Edmond senin hikayen Å?öyle olabilir: Karanlık sanatlara meraklı bir büyücüydün; Hortlak Kralın baÅ?ka boyuttan Hakmarun'a gelip istilaya baÅ?lamasıyla onun saflarına katılıp namevt olmayı seçtin. Ancak ritüel sırasında bazı Å?eyler ters gitti, bazı büyülerini unuttun; Å?imdi ise sana eski bilgilerini hatırlatacak tılsımlı eÅ?yaların peÅ?indesin. Bu arada konumuz itibariyla Kralın yardımcılarından biri sizin gruba görev veriyor; bu görevleri baÅ?arırsanız, istediÄ?in büyüsel olsun, tılsımlı eÅ?ya olsun her türlü yardımı alacaÄ?ını da biliyorsun. Ã?ünkü Hortlak Kral Doresain yandaÅ?larını tabii ki kollayacaktır.

    BeÄ?endiysen, insan zamanın hakkında bir özgeçmiÅ? düÅ?ünebilirsin istersen ve özel kiÅ?iler, olaylar vs atayabilirsin, ilerde senaryoda karÅ?ına çıkabilsin diye.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Sun May 09, 2010 8:21 am Reply with quoteBack to top

    Edmond abi ne de olsa mizahi oyun ya sen lich ol yada baÅ?ka biÅ?ey baktın olmadı ben seni vampir yapıveririrm Very Happy

    Hadi ava çıkalım artık!! Razz

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr. Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Sun May 09, 2010 10:07 am Reply with quoteBack to top

    Sen mizahi olacak deyince, ben o kadar da mizahi olacaÄ?ını düÅ?ünmemiÅ?tim. EÄ?er dediÄ?in kadar mizahiyse, yani tümüyle mizah üzerine kuruluysa ben hortlak olcam. Å?u ana kadar hep merak ediyordum nasıl her gördüÄ?üne saldıran tamamen çılgın bir karakter, tamamen savaÅ?çı bir karakter nasıl olabilirim diye.

    Daha gerizekalı olmayı isterdim ama zombinin koÅ?ma özelliÄ?i yok. Ä°skelet ise istediÄ?im tipte deÄ?il.

    Bu arada ben bir sistemin test edilmesi için power-play gerektiÄ?i kanısındaydım Very Happy Madem rol istiyorsun, hortlak oluveririm ben de Very Happy

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Sun May 09, 2010 10:48 am Reply with quoteBack to top

    Abi o zaman bende zombi mi olsam Rolling Eyes
    Yok ya vampir iyidir kan emecem ben kan!!! Mr. Green

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr. Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Sun May 09, 2010 4:06 pm Reply with quoteBack to top

    Ben de zombi olacaÄ?ım taliplisi yoksa. Aklıma Å?öyle bir fikir geldi. Gerçek hayatında profesör olan Albert Romero hain bir büyücü tarafından öldürülüp zombiye çevrilmiÅ?tir. Ã?stün zakası arasıra gidip gelmekte fakat hem hantal vücudundan hem de konuÅ?ma yetisi kaybolduÄ?u için bu zekasını gösterememekte iç çatıÅ?malar yaÅ?amaktadır. Ã?rneÄ?in Å?öyle sahneler geliyor aklıma:

    Romero kendine yardımcı olacak asistnına gitmeye karar verdi.
    "Bir yolu olmalı mutlaka bir yolu olmalı." diye düÅ?ündü.
    Labaratuarından içeri girdi, asistanı onu fark etmemiÅ?tir. Yanına yaklaÅ?tı asistanı ani bir hareketle döndü gözleri çılgınca bir korkuyla açılmıÅ?tı, kaçmaya çalıÅ?tı. Romero konuÅ?maya çalıÅ?tıysa da aÄ?zından boÄ?uk bir hırıltı çıktı bu asistanını delice bir paniÄ?e sürükledi çıÄ?lıklar atmaya eline ne geçerse Romero'ya doÄ?ru atmaya baÅ?ladı. Romero asistanının çıÄ?lıklarını bastırmak için eliyle aÄ?zını kapamaya çalıÅ?tı. Asistanı yumruk ve tekmeler atarken elini sıkıca bastırdı, çıt diye bir ses duydu, asistanın boynu kırılmıÅ?tı. Yeni vücudunun muazzam kuvvetini hesaba katmamıÅ?tı. Romero üzüntüyle asistanını itekledi sanki hayata dönmesini bekler gibiydi. Beklentisi gerçekleÅ?meyince asistanın kafasına doÄ?ru baktı beyni kim bilir ne kadar lezzetliydi? Ne de olsa okumuÅ? yazmıÅ? bir adamdı, hiç bir Å?ey düÅ?ünmeyen aptal köylülerden daha lezzetli olmalıydı mutlaka. Ã?stelik karnı da açıkmıÅ?tı, aptal asistanı madem yardım etmemiÅ?ti o zaman karnını doyurmasına yardımcı olsundu.
    Fikirler aklında dolaÅ?ırken Asistanının beyninin elinde olduÄ?unu fark etti, afiyetle sıcak beyni yemeye baÅ?ladı.


    Yazdıktan sonra pek komik gelmedi doÄ?rusu, neyse üzerinde çalıÅ?ırım biraz.
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Sun May 09, 2010 4:30 pm Reply with quoteBack to top

    Komik olmasada çok hoÅ? olmuÅ? bence oyuna renk katar tabi bize de birÅ?eyler anlatmaya çalıÅ?ıp böyle yapmadıÄ?ın sürece Razz

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr. Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    fmc
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Sep 30, 2009
    Posts: 309
    Location: antalya

    PostPosted: Sun May 09, 2010 4:34 pm Reply with quoteBack to top

    dwaxer wrote:
    fmc wrote:
    ben varolabilmek isterim. kurtadam olamıyorum mu? ben çok severim kurtadamları. hulkda olabilirim. olmazsa wampir dıÅ?ındaki iskeleti seçsem hoÅ? olabilebilir mi acaba?

    Kurtadam sıcakkanlı yani canlı yaratık olduÄ?undan maalesef grupta olmaz. Hortlak olabilirsin, kurt adama çok benziyo Razz Å?imdi karakterleri hazırlayayım, detaylı gördüÄ?ünde seçim yapabilirsin.

    .


    olur vampir olmayımda ne olursam olayım. sonuçta rp. rolü keseriz evella Very Happy

    _________________
    Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
    Back to top View user's profileSend private message
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

    Sayfa Üretimi: 0.17 Saniye