Modules
  • Ana Sayfa
  • AvantGo
  • Downloads
  • FAQ
  • Feedback
  • Forums
  • Journal
  • Private Messages
  • Recommend Us
  • Search
  • Statistics
  • Stories Archive
  • Submit News
  • Surveys
  • Top 10
  • Topics
  • Web Links
  • Your Account

  • Who's Online
    Şu an sitede, 1 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

    Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

    Languages
    Site Lisanını Seçin


    FrpWorld.Com :: View topic - Vault 122
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Vault 122 View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Mon Sep 27, 2010 11:03 pm Reply with quoteBack to top

    Vault 122

    Bir zaman önce baÅ?ladıÄ?ım, devamını uzun süredir getirmediÄ?im bir proje. Görsellerini filan
    da kendim çizmiÅ?tim, tabi bir çoÄ?u internette bulunan Å?eyler üzerinden geçilme ama olsun Very Happy

    Oyunumuz falloutvari bir evrende geçiyor. Nükleer bir savaÅ? sonrasında, sıÄ?ınaklarda
    yaÅ?ayanlar dıÅ?ında herkesin öldüÄ?ü ya da mutanta dönüÅ?tüÄ?ü bir yerdeyiz. Kaynaklar
    sınırlı, yaÅ?ama olasılıÄ?ı az. Böyle bir Dünya'da Vault122'de baÅ?lıyor maceramız. Aslında
    rpg öÄ?eleri içeren bir kaynak yönetimi oyunu. Tarz olarak fallout-tycoon gibi birÅ?ey yani.
    Oyun baÅ?ında farklı mesleklere mensup 3-4 survivor'ımız var. Bunların statlarını daÄ?ıtıp
    yeteneklerini geliÅ?tirdikten sonra görevlere gönderiyoruz. Her görev, farklı
    yeteneklerdeki insanların daha kolay tamamlayabileceÄ?i Å?ekilde tasarlanmıÅ? olacak ve
    bunlar küçük detaylara gizlenecek. Bir bakkalı araÅ?tırmaya giden ekiple aÅ?çıyı da
    göndermek mantıklı olacak mesela ya da yıkılmıÅ? bir binadan adam kurtarma görevine
    boyutları küçük olduÄ?u için ekstra çevik olan çocuk karakterini göndermek mantıklı
    olabilecek. (lafın geliÅ?i Very Happy)

    Oyun kısmı ise çok daha basit, görevlere gönderdiÄ?imiz adamlar bir miktar süre geçtikten
    sonra geri dönecek. Döndükleri zaman da durum raporu bildirecekler. Bu rapor, olayların
    nasıl geliÅ?tiÄ?ini, kimin hangi yeteneklerinin görevde iÅ?e yaradıÄ?ını, ganimetleri,
    kurtarılanları, ölenleri, yaralananları filan detaylıca iÅ?leyecek. Buna uygun bir Å?ekilde
    kurtulan insanlarımızı geliÅ?tirmeye, sıÄ?ınaÄ?ımıza gerekli yapıları kurmaya, kaynaklarımızı
    düzgün bir Å?ekilde idare etmeye devam edeceÄ?iz.


    Geçen ay baÅ?lamıÅ?tım bu projeye, ne dersiniz adam olur mu sizce?

    http://www.vault122.com

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Sep 27, 2010 11:56 pm Reply with quoteBack to top

    Güzel olabilir bence.
    1- Göreve yolladıÄ?ımızda adamlar ne kadar süre içinde geri dönecek?
    2- Tamamen yanlıÅ? ekip yolladıÄ?ımızda görevi baÅ?arma ihtimali var mı yok mu?
    3- Oyunda bizim karakteri yönetebileceÄ?imiz savaÅ? durumları olacak mı?

    Deviantartta çizimlerim var istersen kullanabilirsin. Karakter portrelerini çizerim bu tipler aklına yatarsa.

    Image
    http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2010/017/1/e/Caricature_01_by_devrimkunter.jpg


    Image
    http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2010/017/c/6/Caricature_02_by_devrimkunter.jpg
    Back to top View user's profileSend private message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Tue Sep 28, 2010 1:37 am Reply with quoteBack to top

    Abi çizimler süper, tarz olarak da tam istediÄ?im gibi aslında.Ama çizimlerin tamamen vektörel olması gerekiyor. Flash da çizebiliyordun galiba? Ben bir iki karakter senaryosu çıkartsam bu tarz karakterler çizmeyi denemek ister misin?

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Tue Sep 28, 2010 5:33 am Reply with quoteBack to top

    Artemis Entreri wrote:
    Abi çizimler süper, tarz olarak da tam istediÄ?im gibi aslında.Ama çizimlerin tamamen vektörel olması gerekiyor. Flash da çizebiliyordun galiba? Ben bir iki karakter senaryosu çıkartsam bu tarz karakterler çizmeyi denemek ister misin?


    Olur çizerim.
    Sistem Special'mi olacak yoksa onu öylesine mi koydun?
    Back to top View user's profileSend private message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Tue Sep 28, 2010 5:45 am Reply with quoteBack to top

    YaÅ?asın Smile yarın'a hazırlarım o zaman 1,2 karakter.
    Valla en çok sevdiÄ?im sistem SPECIAL benim o yüzden koydum, baÅ?ka önerin var mı?

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Tue Sep 28, 2010 6:02 am Reply with quoteBack to top

    .
    Artemis çizimler vektörel olması lazım derken herhalde portreleri kastetmiyorsun, komple karakterleri diyorsun herhalde?

    Special nedir arkadaÅ?lar, beni de aydınlatın (meslek icabı meraklanıyorum) Razz

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Tue Sep 28, 2010 6:07 am Reply with quoteBack to top

    Komple karakter derken? Zaten bi çeÅ?it simülasyon oyunu olacaÄ?ı için karakterlerin tam çizimlerine ihtiyacım olmayacak. Ama oyun içindeki pek çok görselin vektörel olması yararıma olacaktır.

    S.P.E.C.I.A.L'a gelirsek: http://en.wikipedia.org/wiki/SPECIAL_%28role-playing_system%29

    Kısaca anlatmak gerekirse karakter özellikleri D&D'deki gibi str, dex, con, int, wis, cha ile ifade edilmiyor da, strength, perception, endurance, charisma, intelligence, agility, luck ile ifade ediliyor.

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed Sep 29, 2010 12:22 am Reply with quoteBack to top

    Flash çizdim fakat pek içime sinmedi, tabii üzerinde uÄ?raÅ?ılabilir.
    Sonrasında sana gösterdiÄ?im tipi biraz modifiye ettim.
    O daha güzel oldu 10 kb tutuyor.

    Image

    Image
    Back to top View user's profileSend private message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Wed Sep 29, 2010 12:25 am Reply with quoteBack to top

    Alttaki çok daha iyi gözüküyor abi, o zaman tamamen bitmap'e geçiÅ? yapalım, 10kb gayet iyi çünkü. Bu arada alttakini çok beÄ?endim, eline saÄ?lık Smile

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    Possessed
    Site Ã?izeri





    Joined: Mar 13, 2006
    Posts: 958
    Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...

    PostPosted: Wed Sep 29, 2010 3:00 am Reply with quoteBack to top

    Oho Artemis Entreri, sende de baya proje varmıÅ?.

    SPECIAL güzel ve deÄ?iÅ?ik bir sistem, biraz fazla detay aslında ama yakıÅ?ıyor bu türe.

    Bu arada Flash'ın ruhuna uygun olan bence üsttekiydi ama sen karar vereceksin tabii ki.

    Kolay gelsin diyelim, en kısa zamanda da oynayalım, hoÅ? bir oyun olacaÄ?a benziyor. YapabileceÄ?imiz bir Å?ey var mı diye soracaÄ?ım ama Devrimk'le anlaÅ?mıÅ?sın, ikinize de kolay gelsin.

    _________________
    I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Wed Sep 29, 2010 4:15 am Reply with quoteBack to top

    SaÄ?ol Possessed Smile

    Aslında anlaÅ?malık bir durum yok, isteyen herkes karakterlere portre, bölümler için görsel (her bölümün kendine ait bir görseli olacak.), konsept çizimler, ya da oyun tasarıma dair Å?eyler hazırlayabilir. Açıkçası oyun haline getirip getiremeyeceÄ?im konusunda kesin birÅ?ey söyleyemiyorum çünkü Å?u sıralar uÄ?raÅ?mam gereken çok Å?ey birikti. Ama böyle zaman içinde ufak tefek eklentiler yapmak güzel oluyor. DediÄ?im gibi katkı saÄ?lamak isteyen herkes bi ucundan tutabilir. Ã?rneÄ?in aklına bir karakter fikri gelirse sende bunu çizip gönderebilirsin çok sevinirim. (yapılacak çok Å?ey var nede olsa)

    Bu arada devrim abi sorularına cevap vermeyi de unutmuÅ?um.

    1. Süre: 4-5 saat ile 1-2 gün arasında deÄ?iÅ?en zamanlar olarak düÅ?ünmüÅ?tüm kafamda. Sizce?
    2. Elbette olacak, hatta pek çok görevi dostlarının yardımı da olmadan baÅ?arman zor olacak. (sosyal bir oyun olacaÄ?ı için oyunu oynayan diÄ?er arkadaÅ?ların, görevlerde yardım edebilecek.)
    3. Hayır, düÅ?ünmüyorum. Oyun mekaniÄ?i yeterince karıÅ?ık olacak ama belki mini-game tarzı birÅ?eyler koyulabilir. Sizce olmalı mı?

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    Possessed
    Site Ã?izeri





    Joined: Mar 13, 2006
    Posts: 958
    Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...

    PostPosted: Wed Sep 29, 2010 5:35 am Reply with quoteBack to top

    O, hoÅ? olur ama bence de önce minimuma odaklan. Yani bir karakterle bir göreve çıkmayı oturttuÄ?un zaman sonsuz karakter ve görev ekleyebilirsin artık. Bir anda bir sürü Å?ey yapmaya kalkınca olmuyor, benim de baÅ?ıma geldi Smile

    Aha bir saniye, birçok kiÅ?inin aynı dünyada dolaÅ?tıÄ?ı ve birbiriyle etkileÅ?ime geçebildiÄ?i bir browser oyunu gibi bir Å?ey mi düÅ?ünüyorsun sen? 2 numaralı yanıtın kafamı karıÅ?tırdı. Bu arada yapılacak Å?ey çoksa 1-2 günlük süre koyabilirsin; ama oyunu açıp bir Å?eye basıp 2 gün beklemek için oyundan çıkarsam biraz sıkıcı olabilir.

    Turn base oyunları çok seven ve hala oynayan biri olarak söylüyorum ki, otomatik savaÅ?lar daha iyidir. Bence direkt savaÅ? raporu gelsin, hatta belki yanda savaÅ?ın matematiksel dökümü de olabilir.

    _________________
    I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Tue Oct 12, 2010 12:26 am Reply with quoteBack to top

    Kimyager:
    Image

    AÅ?çı:
    Image
    Back to top View user's profileSend private message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Tue Oct 12, 2010 5:34 pm Reply with quoteBack to top

    Kimyager'in dudakları çok komik olmuÅ? abi ama güzel Very Happy
    AÅ?çıysa tek kelimeyle mükemmel.
    Ekledim bunları ama siteyi güncellemedim henüz.
    Kimyager'in karizmayı düÅ?ürüp aÅ?çınınkini de arttıralım bari Very Happy

    Sıradaki elemanımız mühendis - engineer
    Kafamdaki portresi baret takmıÅ? tulum giymiÅ? bir adam.
    Göreve gönderilmediÄ?i zamanlarda barınakta inÅ?a edilen yapıların hızını arttıracak bir yeteneÄ?i olacak.
    Pratik zekası yüksek olacak, hızlı kararlar verebiliyor olacak.
    (savaÅ?a gönderildiÄ?i zaman initiative arttırıcı bir etken olabilir.)
    Onarım yeteneÄ?i olacak, buna uygun görevlerde çeÅ?itli bonuslar saÄ?layacak.
    Her birimin savaÅ?mak için bir de silahı var. Mühendisin de Å?ok silahı olacak. SavaÅ?lar simüle edilirken Å?ok silahıyla vurulan adam baygın düÅ?ecek birkaç tur.

    Sonra ki elemanımız Ressam
    Portre olarak Bob Ross'a gönderme yapabiliriz diye düÅ?ündüm, hani trt1 de çıkan bonus kafalı ressam vardı ya. O tarz birÅ?ey olabilir.
    Ressam hayalgücü kuvvetli bir karakter. Barınakta bulunduÄ?u süre boyunca inspiration'ı arttırarak her gün baÅ?ında bir olayın daha iyiye gitmesini saÄ?lıyor. (yapılar daha çabuk inÅ?a ediliyor, kaynaklar artıÅ? gösteriyor, birimler görevden çabuk dönüyor falan filan.)
    Göreve gönderildiÄ?i zaman ise genelde arka planda durarak resmediyor, böylece görevde kazanılan tecrübenin bir kısmını barınaÄ?a taÅ?ıyarak oradaki insanlara da bu belli bir % kazandırıyor. (Ã?rneÄ?in görevden 1000 xp kazandıysa elemanlar ilk seviyede bunun %5'i olan 50xp'yi diÄ?er elemanlar da kazanıyor.)
    Zorda kalınca fırçası ve paleti ile savaÅ?ması için de bir yeteneÄ?i var. DiÄ?er elemanlara göre daha etkisiz tabi ki.
    Son yetenek olarak aklıma henüz birÅ?ey gelmedi.

    Å?imdilik bir de savaÅ?çı karakter ekleyebiliriz: Keskin NiÅ?ancı
    Portre olarak hitman tipinde bir adam yapabiliriz. Kel, manyak tipli bir eleman iÃ…?te.
    Keskin niÅ?ancı açık alan görevlerinde özellikle baÅ?arılı. Yetenekleri de çoÄ?unlukla savaÅ?mak üzerine.
    Mesafe arttırıcı bir yeteneÄ?i olacak, seviyesine baÄ?lı olarak daha uzak mesafelerden savaÅ?a dahil olabilecek. Tabi gittiÄ?i görevlere göre bu yetenek lüzumsuz kalabilir. (dar ve kapalı bir alanda mesafe o kadar önemli olmaz sonuçta.)
    Saldırıları ölümcül olabilecek. (% ihtimalle critical strike)
    Görevlerden kaçma üzerine yeteneÄ?i var. Uzaktan savaÅ?tıÄ?ı için iÅ?ler yolunda gitmediÄ?i zaman barınaÄ?a tek baÅ?ına da olsa dönebilecek.
    Tabi bir de sniper kullanma yeteneÄ?i olacak.

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Tue Oct 12, 2010 11:32 pm Reply with quoteBack to top

    Kadın sayısı fazlalaÅ?sın diye mühendisi kadın yaptım:
    Image

    Sniper aynı zamanda gizlenme filan ustası da olur hatta bazı görevleri yanlız yapar diye düÅ?ünüp kostümlü yaptım.
    Image

    Mutant lazım olur mu?:
    Image
    Back to top View user's profileSend private message
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

    Sayfa Üretimi: 0.17 Saniye