Modules
  • Ana Sayfa
  • AvantGo
  • Downloads
  • FAQ
  • Feedback
  • Forums
  • Journal
  • Private Messages
  • Recommend Us
  • Search
  • Statistics
  • Stories Archive
  • Submit News
  • Surveys
  • Top 10
  • Topics
  • Web Links
  • Your Account

  • Who's Online
    Şu an sitede, 1 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

    Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

    Languages
    Site Lisanını Seçin


    FrpWorld.Com :: View topic - Vault 122
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Vault 122 View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Thu Oct 14, 2010 5:14 am Reply with quoteBack to top

    Artemis Entreri wrote:
    Bu arada doktorun hikaye de süper. Kadir abi sana iÅ? çıktı bak, bizim tiplere kısa özgeçmiÅ?ler yazmak istemez miydin? Bence harika yaparsın sen bu iÅ?i Smile

    Very Happy vay iyi gaz verdin doÄ?rusu. Ne demek yazarım tabii. Ben asıl oyunun mantıÄ?ını nasıl kuracaÄ?ını merak ediyorum, Actionscript olarak.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Thu Oct 14, 2010 5:43 am Reply with quoteBack to top

    Bazı öneriler:
    Statlarda bazı sorunlar gözüme çarptı, Å?u an 5 karakterin int'i 8. Commander ile politikacınınkini düÅ?ürmeyi öneriyorum. Ghoul'un belki 9 olabilir deÄ?iÅ?iklik olması açısından.
    Agility'ler genelde çok kötü Commander, Sniper ve Brick'in agilityleri yükseltmek iyi olur.
    Mühendiste tuzak yapma bozma (mekanikler ilgili olduÄ?u için) olacak mı? Olacaksa biraz perception iyi gider ona, ya da bir ranger, road varrior yapabiliriz o olaylar için.

    Stat önerileri:
    Commander Roach
    DüÅ?ürülenler:
    int:5 (Bu taktik yönü kuvvetli de olsa asker int 8 fazla gözüktü gözüme.)
    Yükseltilenler:
    Agil:6

    Sniper:
    DüÅ?ürülenler:
    Str:4
    Per: 7
    cha:2
    Yükseltilenler:
    Agil: 8 (hiç yüksek agilli karakter yok sneak özelliÄ?i olan adamda iyi olur)
    Luck: 6 (Critical veren bir perk vardı luck 6 ile onu yâd etmiÅ? oluruz.)

    Brick:
    DüÅ?ürülenler:
    Luck: 2 (mutanta dönüÅ?müÅ? daha ne olsun?)
    Yükseltilenler:
    Str: 10
    Agil: 6

    Lewis:
    DüÅ?ürülenler:
    Str: 3
    agil: 3
    int: 6
    Yükseltilenler:
    Luck: 8

    Daha fazla karakter üretecek miyiz?
    Back to top View user's profileSend private message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Thu Oct 14, 2010 6:22 am Reply with quoteBack to top

    Tamamdır bu stat deÄ?iÅ?ikliklerin hepsini halledeyim.

    Tuzaklar için ranger güzel olabilir. Bir de scout gibi bir karakter düÅ?ünmüÅ?tüm ama belki scout özelliklerini ranger'a ekleyebiliriz.

    Yeni karakter:
    Makinist Trevor, tekerlekli araçlardan çok iyi anlıyor, haliyle bunları kullanarak görev sürelerini kısaltabiliyor.
    Görev sırasında hazır robot kitlerini kurarak savaÅ?larda yardımcı oluyor.
    2 yetenek daha bulunacak. Bunlardan bir tanesi göreve gönderilmediÄ?i zamanlarda barınaÄ?ı geliÅ?tirme adına birÅ?ey olabilir. DiÄ?eri de yine araçlarla ilgili olabilir, taÅ?ınabilir malzeme kapasitesini arttırabilir mesela, ne dersiniz?

    Ranger Tanis Yarımutant Very Happy,
    Scout abilitysi var, gelecek tehlikelerden grup haberdar oluyor.
    Disarm traps var, tuzakları buluyor imha ediyor.
    Yemek kıtlıÄ?ı olduÄ?unda avlanıyor, grubu ayakta tutuyor.
    Silah olarak da tüfek verebiliriz.

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Thu Oct 14, 2010 4:22 pm Reply with quoteBack to top

    Oyun ekranına baktım biraz, gerçek metal koyunca çizimlere yakıÅ?madı.
    Biraz efekle karikatürize hale getirip denerim sonrasında.

    Image
    Back to top View user's profileSend private message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Thu Oct 14, 2010 4:35 pm Reply with quoteBack to top

    Ã?ok güzel gözüküyor vallahi Devrim abi ellerine saÄ?lık.

    DediÄ?ini bende farkettim, portre biraz ayrı durmuÅ? sanki geri kalan kısımdan, yalnız portrelerin önüne bir layer atıp alphası düÅ?ük bir ekran animasyonu koyabiliriz, belki o zaman daha güzel gözükür.

    Bir de fallout'u biraz fazla andırıyor (yazı tipleri özellikle) ama heralde sorun çıkmaz. Bir araÅ?tırayım bunu da, sorayım millete. Ã?zellikle dikkatimi çeken Vault 122 yazısının Fallout gibi yazılması olmuÅ? ama çok da yakıÅ?mıÅ? yahu. Smile

    Soldaki ekran panelini saÄ?daki panelle eÅ?it boyda yapabiliriz, nasıl olsa yeni karakterler gelecek, hatta o panele scrollbar da koymamız gerekiyor (boyu böyle kalsın dersen direk scrollbar da ekleyebiliriz)

    Edit: Bu arada Brick'i Berserker yaptım, daha çok yakıÅ?ıyor, hamal neymiÅ? Razz
    Edit 2: Birde portreyi küçülttün mü?
    Edit 3: Allah Allah, Vault 122 yazısını fallout'un yazılıÅ? biçimine çok benzetmiÅ?tim ama Å?imdi nette görsellerine bakınca bu tarz birÅ?ey göremedim, ben mi yanlıÅ? düÅ?ündüm acaba?

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Thu Oct 14, 2010 4:51 pm Reply with quoteBack to top

    Image

    Logo eski Fallout logosuyla aynı fonttu daha deÄ?iÅ?ik bir font buldum onun üzerinde biraz oynayarak daha güzel olacak.

    Portreyi küçülttüm, dikkat etmeden çerçeceyi büyük yapmıÅ?ım, bunlar taslak düzeltiriz sonrasında.

    Bu hali fena olmadı gibi.
    Back to top View user's profileSend private message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Thu Oct 14, 2010 5:08 pm Reply with quoteBack to top

    AÄ?zımın suyu aktı Very Happy

    �nceki font daha iyi gibiydi ama bununla oynayınca nasıl olur bilemiyorum Smile

    Ben beÄ?endim Devrim abi, 1, 2 kiÅ?inin daha fikirlerini alalım o zaman.

    Tek endiÅ?em butonlar biraz küçük kalabilir, tam bilemedim onu.
    Bir de butonların üzerine gelince ki halleri ve tıklama hallerini de çizebilirsen güzel olur.

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    Darktimes
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 02, 2006
    Posts: 809
    Location: istanbul

    PostPosted: Thu Oct 14, 2010 5:59 pm Reply with quoteBack to top

    Devrim bence bu iÅ?i beleÅ?e yapmamalısın Very Happy Artemis kafamı kıracak ama durum bu Razz
    Å?aka bir yana harika görünüyor.

    _________________
    Ultima bırakılmaz, ara verilir Wink
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Thu Oct 14, 2010 7:04 pm Reply with quoteBack to top

    Image
    Tank girl'den esinlenerek:

    Punk girl:
    Güç (Strength): 4
    Algı (Perception): 6
    Dayanıklılık (Endurance): 4
    Etkileyicilik (Charisma): 4
    Zeka (Intelligence): 6
    Ã?eviklik (Agility): 8
    Ã…?ans (Luck): 3

    Submachine Guns: Küçük makineli tüfekleri kullanmakta ustadır.
    Vehicles: Araçları hızlı kullanmayı sever. (Açıklama: Göreve gitme zamanı % olarak azalır)
    YaÄ?macı: Görev esnasında baÅ?kalarının bulamayacaÄ?ı eÅ?ya-ekipman bulma konusunda uzmandır. (Açıklama: görevden bulunan para % olarak artar, düÅ?ük ihtimalle extra eÅ?yalar çıkabilir)
    Parti kızı: Göreve gönderilmediÄ?i zamanlarda parti yapar ve bunu gerçekten iyi bilir. (Açıklama: VatandaÅ?ların morali artar.)

    Punk girl Vault'a gelmeden önce yaÄ?macıydı, araba kullanmadaki yeteneklerini görünce Vault'ta kalmasına müsaade ettiler. Ayık olduÄ?u zamanlar gerçekten iyi bir niÅ?ancı ve sürücüdür.

    Image
    Makinist yerine Pilot yaptım Mad Max 2'deki Bruce Spence.

    Image
    Tanis'i Half-mutant yapayım derken çok çirkin oldu neyse dursun Å?imdilik.
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Thu Oct 14, 2010 7:23 pm Reply with quoteBack to top

    Darktimes wrote:
    Devrim bence bu iÅ?i beleÅ?e yapmamalısın :D Artemis kafamı kıracak ama durum bu :-P
    Å?aka bir yana harika görünüyor.


    TeÅ?ekkürler, bakalım Å?u an bir proje üstüne daha konuÅ?uyoruz. Biraz netleÅ?sin burada da paylaÅ?ırız.
    Back to top View user's profileSend private message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Fri Oct 15, 2010 3:04 am Reply with quoteBack to top

    Para kazanmak için baÅ?lanılan projelerle,tamamen keyfi baÅ?lananlar arasında fark var. Devrim abiyi ben Å?u an bu projede çalıÅ?an birisi olarak deÄ?il, bu projeyi sahiplenecek biri olarak görüyorum. Bu aslında Å?u demek oluyor: Nasıl ki "Devrim bence bu iÅ?i beleÅ?e yapmamalısın" denebiliyorsa, "Artemis, bence bu iÅ?i beleÅ?e yapmamalısın" da denebilir. (aslında 2sini de demek saçma oluyor bu durumda ama misal dedim) Projeye kim ne kadar emek koyarsa onun üzerinde o kadar da söz sahibi olur. Aynı zamanda bir gün inÅ?allah ticarileÅ?tirebilirsek ve para kazanmaya baÅ?larsak aynı oranda da emeÄ?i olan herkes kazanılan paradan payını alır. Aksini hiç düÅ?ünmedim.

    Bu arada sadece senin soruya hitaben deÄ?il konuyla ilgili genel düÅ?üncelerimi söyleyeyim dedim yeri gelmiÅ?ken. Yani altı üstü Å?aka yaptık adam makale yazdı deme diye söylüyorum. Smile Hem merak eden baÅ?kaları da olabilir.

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Fri Oct 15, 2010 5:05 am Reply with quoteBack to top

    .
    Karakter tipleri çok hoÅ? oluyor gerçekten. Bence her beceriden (ya da çoÄ?undan) en az iki üç deÄ?iÅ?ik karakter olması lazım. Yani örneÄ?in bir mutant doktor varsa, bir de normal doktor olmalı, bir adam sniper varsa, bir baÅ?ka ghoul sniper da olabilir; bunların aralarında stat olarak çok minik farklar olur vs.

    Bir de Artemis bu "Fallaut'a benzerse sorun çıkar mı?" gibisinden soruları oyunun adını "Vault" koymadan düÅ?ünecektin. Razz

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Fri Oct 15, 2010 4:19 pm Reply with quoteBack to top

    dwaxer wrote:
    .
    Karakter tipleri çok hoÅ? oluyor gerçekten. Bence her beceriden (ya da çoÄ?undan) en az iki üç deÄ?iÅ?ik karakter olması lazım. Yani örneÄ?in bir mutant doktor varsa, bir de normal doktor olmalı, bir adam sniper varsa, bir baÅ?ka ghoul sniper da olabilir; bunların aralarında stat olarak çok minik farklar olur vs.


    Bunu ben de düÅ?ünmüÅ?tüm, bence de güzel olur bu, belki yeteneklerinden sadece birini deÄ?iÅ?tirip dediÄ?in gibi ufak tefek stat ayarlamalarıyla çeÅ?itlilik saÄ?lanabilir.


    dwaxer wrote:

    Bir de Artemis bu "Fallaut'a benzerse sorun çıkar mı?" gibisinden soruları oyunun adını "Vault" koymadan düÅ?ünecektin. Razz

    .

    Abi onu da araÅ?tırdım ama Vault gibi bir ismin hakkını satın alma diye birÅ?ey saçma olur. Sonuçta vault'un mahzen - sıÄ?ınak gibi bir anlamı var. O zaman bu adamlar oyunda geçen her kelimenin isim haklarını mı almıÅ? oluyor yani? DediÄ?im gibi oyun sektöründeki abilere sordum güldüler bana. Ama ben de sorun olabilir diye düÅ?ünüyordum baÅ?ta. Yine de araÅ?tırmaya devam etcez. Aklınıza gelen daha güzel isim önerileri varsa paylaÅ?ın deÄ?iÅ?tirelim Very Happy


    Bu arada vault122.com'u güncelledim yeni arayüzle beraber. Birkaç eksiÄ?i var hala onları da hallederim bugün.

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Fri Oct 15, 2010 5:24 pm Reply with quoteBack to top

    Ã?ok güzel bir projeye benziyor ve disiplininiz gerçekten etkileyici. Uzaktan izlemeyi daha çok seviyorum ama, kıskançlıÄ?ımdan olsa gerek, bir iki beÄ?enmediÄ?im yönü söylemek isterim.

    - Karakterlerin "Vault122" yazısını biraz daha küçültüp, Karakter listesini daha sola kaydırıp, açılan alanı olabildiÄ?ince karakter ekranına verseniz daha çekici bir gürüntü olabilir. Fontların büyütülmesinde de yarar var.

    - "Stat"leri okumakta zorluk çekiyorum. TaÅ?lanmıÅ? metal yüzey üstüne damga güzel bir düÅ?ünce ama gri üstünde kırmızı renk daha rahat algılanabilir. Yine sanki damga ile yapılmıÅ? ama kırmızı boyadan bir damga gibi gösterebilirsiniz.

    - "Alchemist" fallout gibi bir dünyada uç kaçabilir. Bunun yerine "Chemist" yani kimyager daha güzel geldi kulaÄ?ıma. Yoksa reiki enerjisi, çakra filan demeye baÅ?layacaÄ?ız.

    - Roach, kumandan ise karizması ve algısı daha yüksek, yaÅ?ı dolaysıyla STR ve END daha düÅ?ük biri olabilir bence. Onun yakın dövüÅ?lerini de komando tarzı bir karaktere verebilirsiniz gibi geliyor.

    - Meslek hanesi karÅ?ısına "Berserker" pek iyi gitmemiÅ? bence. Ã?rneÄ?in, "Brick the Commando".

    �ok yıkıcı oldu, bire de bulandırıcı önerilerimi vereyim.

    - Ä°letiÅ?im ile ilgilenen biri güzel olabilir. Göreve gidenlerin görevdeyken dahi Vault'a yarar saÄ?lamalarını ve göreve gitmeyenlerin de görevdekilere yarar saÄ?lamalarını saÄ?layabilir. Aynı zamanda hacker'da olabilir.

    - Karaterlerde, baÅ?ka bir karakter ile ortak beceri olması güzel olabilir. Aynı beceriye sahip karakterler göreve çıktıklarında, puan toplamları yada baÅ?ka baÅ?ka bir formül devreye girer.

    - Robotik üstüne bir karakter güzel olur bence.

    - Karakterlere bazı eÅ?yalar güzel olabilir. Görevler sonucunda eÅ?ya kazanmak kullanıcıları daha çok ateÅ?ler. Daha çok görsel ve bir miktar iÅ?levsel olabilir.

    Son olarak da benden nefret etmemeniz için,

    Harika bir çalıÅ?ma yürütüyorsunuz ve disiplininize hayran kaları taldım. Yazdıklarım beÄ?enmediÄ?imden deÄ?il, yaptıÄ?ınız iÅ?i beÄ?enmem sebebiyle. Ä°ki yetenek bir araya gelince ortaya düÅ?ünülenden çok daha ileride iÅ?ler çıkabilidiÄ?ini bana hatırlattıÄ?nız için teÅ?ekkür ederim.

    Görevleri yazması ve haritaları tasarlaması için gruba aklı uç noktalarda çalıÅ?an sürekli yeni oyunlar açan birisini daha alsanız bence iyi olacak. Bu konuda bildiÄ?im kiÅ?iler var ki çoÄ?u bu sitede Wink .

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi ka
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Fri Oct 15, 2010 5:57 pm Reply with quoteBack to top

    Darkgnome wrote:

    - Karakterlerin "Vault122" yazısını biraz daha küçültüp, Karakter listesini daha sola kaydırıp, açılan alanı olabildiÄ?ince karakter ekranına verseniz daha çekici bir gürüntü olabilir. Fontların büyütülmesinde de yarar var.


    Buna ben de katılıyorum. Ã?zellikle arayüz eklenince karakter portrelerini küçültmemiz kötü oldu. Vektörel çizim olmadıÄ?ı için kalitesi de bozuldu.

    Darkgnome wrote:
    - "Stat"leri okumakta zorluk çekiyorum. TaÅ?lanmıÅ? metal yüzey üstüne damga güzel bir düÅ?ünce ama gri üstünde kırmızı renk daha rahat algılanabilir. Yine sanki damga ile yapılmıÅ? ama kırmızı boyadan bir damga gibi gösterebilirsiniz.


    Ã?stteki devrim abinin orjinal çizimlerinde ki gibi olacak orası. PSD dosyasında onları ayırma Å?ansım olmadı. Buradan da sesleniyorum devrim abiye, onların layerlarını ayırabilirsen sevinirim Very Happy

    Darkgnome wrote:

    - "Alchemist" fallout gibi bir dünyada uç kaçabilir. Bunun yerine "Chemist" yani kimyager daha güzel geldi kulaÄ?ıma. Yoksa reiki enerjisi, çakra filan demeye baÅ?layacaÄ?ız.


    Dökümanda, kodlarda, flash kütüphanesinde her yerde Chemist yazmıÅ?ım ama oyunda gözüken kısımda Alchemist yazıyor Very Happy Onu deÄ?iÅ?tircem.

    Darkgnome wrote:
    - Roach, kumandan ise karizması ve algısı daha yüksek, yaÅ?ı dolaysıyla STR ve END daha düÅ?ük biri olabilir bence. Onun yakın dövüÅ?lerini de komando tarzı bir karaktere verebilirsiniz gibi geliyor.


    �ok mantıklı.


    Darkgnome wrote:
    - Meslek hanesi karÅ?ısına "Berserker" pek iyi gitmemiÅ? bence. Ã?rneÄ?in, "Brick the Commando".


    �ok mantıklı.

    Darkgnome wrote:
    - Ä°letiÅ?im ile ilgilenen biri güzel olabilir. Göreve gidenlerin görevdeyken dahi Vault'a yarar saÄ?lamalarını ve göreve gitmeyenlerin de görevdekilere yarar saÄ?lamalarını saÄ?layabilir. Aynı zamanda hacker'da olabilir.


    Ä°letiÅ?im konusu güzel gerçekten ama bir isim düÅ?ünemedim bunun için. Communication Manager gibi birÅ?ey olabilir ama o da çok uzun. Onun yerine Narrator (Masalcı) veya Writer, Author (Yazar / Gazeteci) gibi birÅ?ey yapabiliriz. DediÄ?in gibi bir özellik çok faydalı olur gerçekten. Hacker da çok iyi.

    Darkgnome wrote:
    - Karaterlerde, baÅ?ka bir karakter ile ortak beceri olması güzel olabilir. Aynı beceriye sahip karakterler göreve çıktıklarında, puan toplamları yada baÅ?ka baÅ?ka bir formül devreye girer.

    Sinerji yaratan yetenekler olacak. Bunun için aynı olmaları bile gerekmiyor. Bazı karakterler birlikte göreve gittiklerinde yetenekleri normalden fazla etkileyebilecek.

    Darkgnome wrote:
    - Robotik üstüne bir karakter güzel olur bence.

    Bence de hatta direk robot olabilir bu karakter.

    Darkgnome wrote:
    - Karakterlere bazı eÅ?yalar güzel olabilir. Görevler sonucunda eÅ?ya kazanmak kullanıcıları daha çok ateÅ?ler. Daha çok görsel ve bir miktar iÅ?levsel olabilir.

    EÅ?ya olayını düÅ?ündüm ben de ama çok fazla karakterimiz olacaÄ?ını düÅ?ünürsen casual oyun için biraz fazla ayrıntıya giriyor. Onun yerine genel bir inventory olabilir diye düÅ?ünmüÅ?tüm. Karakterlere özgü deÄ?il de, Oyuncuya özgü bir inventory. Araçlar filan da burada bulunur hatta. Booster itemları olur filan.


    Darkgnome wrote:
    Harika bir çalıÅ?ma yürütüyorsunuz ve disiplininize hayran kaları taldım. Yazdıklarım beÄ?enmediÄ?imden deÄ?il, yaptıÄ?ınız iÅ?i beÄ?enmem sebebiyle. Ä°ki yetenek bir araya gelince ortaya düÅ?ünülenden çok daha ileride iÅ?ler çıkabilidiÄ?ini bana hatırlattıÄ?nız için teÅ?ekkür ederim.

    Görevleri yazması ve haritaları tasarlaması için gruba aklı uç noktalarda çalıÅ?an sürekli yeni oyunlar açan birisini daha alsanız bence iyi olacak. Bu konuda bildiÄ?im kiÅ?iler var ki çoÄ?u bu sitede Wink .


    Ã?ok teÅ?ekkürler darkgnome. Umarım fazla seyirci kalmadan bu tarz tiyolar vermeye devam edersin. Hatta en baÅ?ından beri belirttiÄ?im gibi projeye dahil olmak isteyen herkes, yapabileceÄ?ini düÅ?ündüÄ?ü konularda katkıda bulunabilir. Bunun için "abi sen de gel görevleri yaz, sen de farklı farklı yetenekler üret, karakterler üret, barınak için binalar düÅ?ün." dememize gerek yok. HoÅ?unuza gittiyse bu proje, siz de ekibe dahil olabilirsiniz.

    Umarım bu tarz eleÅ?triler devam ederi Smile

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

    Sayfa Üretimi: 0.28 Saniye