Author |
Message |
devrimk
Kullanıcı
Joined: Feb 03, 2005
Posts: 2082
|
Posted:
Sat Apr 26, 2008 6:35 pm |
|
SavaÅ?çıların genellikle tek bir düÅ?üncesi vardır: En büyük yarayı açabilmek.
32 puan alma yöntemiyle yapılmıÅ? 12. seviye bir savaÅ?çı düÅ?ünün.
Irk ECL+4'e kadar serbest.
Feat ve Prestij Sınıf seçmede bütün Wizard of the Coast kitapları dahildir.
�zel durumlarda verilebilen hasarlar (�rnek: sinsi atak flanking gerektirir) sayılmayacak.
Büyülü eÅ?ya kullanılmayacak.
Büyü yapabilen savaÅ?çılar yaptıkları büyülerden sonraki hasarları hesaplayabilirler.
Bilgilerimizi, sırlarımızı ortaya dökelim, en fazla kim hasar verecek? |
|
|
Back to top |
|
|
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Joined: Mar 10, 2005
Posts: 2585
Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden
|
Posted:
Sat Apr 26, 2008 8:59 pm |
|
Neden 12? sana lazımmıÅ? gibi hissettim ben öyle yardım etmem bu arada, benim taktiklerim gizlidir ama tek bir Å?ey söyleyebilirim madem hiçbirÅ?ey düÅ?ünmeden sadece hasar vermeyi düÅ?ünüyorsun o zaman level adjustmentı en yüksek olanlardan alabilirsin... |
_________________ And i still wonder if you ever wonder the same!... |
|
Back to top |
|
|
devrimk
Kullanıcı
Joined: Feb 03, 2005
Posts: 2082
|
Posted:
Sat Apr 26, 2008 9:05 pm |
|
Arenada büyü kullanımı baÅ?lıÄ?ında güzel fikirler görüyoruz SavaÅ? karargahında da
deÄ?iÅ?ik fikirler görelim diye bu baÅ?lıÄ?ı açtım.
12 seviye olma sebebi:
1- Sadece fighter giden birinin Gr. Specialization alabilmesi.
2- Ä°ki silahla dövüÅ?en savaÅ?çıların saldırı sayısı artmaya baÅ?layınca daha dengeli oluyor büyük silah kullananlara göre. |
|
|
Back to top |
|
|
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Joined: Mar 10, 2005
Posts: 2585
Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden
|
Posted:
Sat Apr 26, 2008 9:27 pm |
|
Anlıyorum haklısın, arkadaÅ?larımızın düÅ?ünceleri nedir acaba? |
_________________ And i still wonder if you ever wonder the same!... |
|
Back to top |
|
|
Mark
Kullanıcı
Joined: Aug 31, 2006
Posts: 2004
Location: Midkemia, portal/istanbul
|
Posted:
Sat Apr 26, 2008 9:40 pm |
|
Nerde,karÅ?ılaÅ?ıyorlar? SavaÅ? alanı çok önemli. Ormanda mı? Su kenarında mı? ... |
_________________ Kendi doÄ?anı öÄ?ren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman baÅ?layabilir. Kendini reddetmek herÅ?eyi reddetmektir. |
|
Back to top |
|
|
devrimk
Kullanıcı
Joined: Feb 03, 2005
Posts: 2082
|
Posted:
Sat Apr 26, 2008 10:00 pm |
|
Bir karÅ?ılaÅ?ma söz konusu deÄ?il. Okçu, tek elde büyük kılıç ya da iki kılıç. Nasıl bir savaÅ?çı yapardınız?
Ben örnek olarak bir tane yazıyorum, bu karakterin dezavantajı critical vurulamayan yaratıklara karÅ?ı Elegant Strike ve Insightful Strike iÅ?lemiyor.
Irk: Elf
Sınıf: 4 Fighter (PHB)/ 2Ranger (PHB)/ 3 Swashbuckler (CW)/ Champion of Corellon 2 (RotW)
Str:14 +2
Dex:20 +5 (+3 seviyeden)
Con:12 +1
Int:16 +3
Wis:10 0
Cha:10 0
1 Ranger
2 Ranger
3 Fighter
4 Fighter
5 Swashbuckler
6 Swashbuckler
7 Ranger
8 Fighter
9 Swashbuckler
10 Fighter
11 C.of Corellon
12 C.of Corellon
Feats:
1-Dodge
3-Mobility
6-Mounted Combat
9-Imp.Two Weapon Fighting
12-Gr.Two Weapon Fighting
Ranger Feat:
1-Two Weapon Fighting
Swashbuckler Feat:
1-Weapon Finesse
Fighter Feats:
1-Imp.Weapon Familiarity
2-Weapon Focus (Elven Thinblade)
4-Weapon Specialization (Elven Thinblade)
3. Seviye Swashbuckler özelliÄ?i Insightful Strike Int bonusu hasara ekleniyor.
2. Seviye C.o.C. özelliÄ?i Elegant Strike dex bonusu hasara ekleniyor.
Toplama sırasıyla Silah, Str bonusu, Int Bonusu, Dex Bonusu, W.Specialization.
Atak sayısı 3 adet
1d8+2+3+5+2= 16 (silah hasarı 4 olarak alınmıÅ?tır.)
Atak sayısı 3 adet
1d8+1+3+5+2= 15
Toplam ortalama = 93 hasar |
|
|
Back to top |
|
|
Edmond
Kullanıcı
Joined: Jul 03, 2006
Posts: 5509
Location: Ã?anakkale
|
Posted:
Sat Apr 26, 2008 10:33 pm |
|
Ben ne karakter yapımının ayrıntılarında anlarım, ne taktik dinlerim.Karakterimi ben bildiÄ?im kadarıyla yaparım.Biliyorum, fazla iyi yapamam belki, ama yine de az biraz iyi olur.
Irk:Ä°nsan
Seviye:12. seviye SavaÅ?çı
Str:16
Dex:18
Con:14
Int:14
Wis:8
Char:10
TTACK ATTACK DAMAGE CRITICAL
Adamantine Flaming Rapier +1 19/14/9 1d6+8 18-20/x2
FORT
constitution
10 = 8 + 2 + 0 + 0 +
REFLEX
dexterity
10 = 4 + 4 + 0 + 2 +
WILL
wisdom
3 = 4 + -1 + 0 + 0 +
Feats
Shield Proficiency
Simple Weapon Proficiency
Greater Weapon Focus (Rapier)
Weapon Focus (Rapier)
Greater Weapon Specialization (Rapier)
Weapon Specialization (Rapier)
Whirlwind Attack
Dodge
Combat-Reflexes
Mobility
Lightning Reflexes
Spring Attack
Improved Critical (Rapier)
Weapon Finesse
Armor Proficiency (heavy)
Combat Expertise
Armor Proficiency (light)
Armor Proficiency (medium)
Martial Weapon Proficiency |
_________________ I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury |
|
Back to top |
|
|
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Joined: Mar 10, 2005
Posts: 2585
Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden
|
Posted:
Sun Apr 27, 2008 1:33 am |
|
Edmond hoÅ? bir karakter olmuÅ?, yalnız 18-20 deÄ?il 15-20 ye kadar geniÅ?liyor kritik aralıÄ?ı haberin olsun. Sadece player handbook eseri çok tatlı bir fighter. Zaten genel olarak düÅ?üncem feat kaybına uÄ?ramamak için fighter'ın üzerine ikinci bir class yada prestige class baÅ?lamamaktır. |
_________________ And i still wonder if you ever wonder the same!... |
|
Back to top |
|
|
Tersyuz
Kullanıcı
Joined: Dec 20, 2007
Posts: 1426
|
Posted:
Tue Apr 29, 2008 9:22 pm |
|
Berserk (Deities and Demigods), Exotic Weapon Master ve Frenzied Berseeker (Complete Warrior) kitaplarındaki prestij sınıflardan oluÅ?turduÄ?um insan barbar. 12 seviyede Str 38'e çıkıyor.
Irk: Human
Sınıf: 4 Fighter (PHB)/ 1 Barbarian(PHB)/ 1 Exotic Weapon Master (CW)/ 1 Berserk (DaD)/ 5 Frenzied Berseeker (CW)
Str:20 +5 (3 seviyeden) 38 +14
Dex:13 +1
Con:16 +3
Int:9 -1
Wis:12 +1
Cha:8 -1
1 Barbarian
2 Fighter
3 Fighter
4 Fighter
5 Fighter
6 Berserk
7 Exotic Weapon Master (Uncanny Blow)
8 Frenzied Berserker
9 Frenzied Berserker
10 Frenzied Berserker
11 Frenzied Berserker
12 Frenzied Berserker
Feats:
1-Reckless Rage (RoS)
3-Destructive Rage
6-Intimidating Rage
9-Monkey Grip (Bastard Sword)
12-Heavy Weapon (MoF)
Fighter Feats:
1-Exotic Weapon (Bastard Sword)
2-P.Attack
4-Cleave
Barbarian
Rage +4 Str +4 Con
Reckless Rage +2 Str, +2 Con
Berserk
Battle Fury +6 Str,+6 Con
Frenzied Berserker
Frenzy +6 Str
Imp.Pover attack -1/+3
Exotic Weapon Master
Uncanny Blow Str hasarı 1,5 yerine 2 katı olarak ekleniyor.
Bastard Sword 1d10
Monkey Grip sayesinde Large kullanıyorum 2d8
Heavy Weapon feati sayesinde bir kategori daha büyüyor 3d8 ortalama 12 olarak aldım.
Normal atak sayısı 3 adet
3d8+10 = 22
Toplam ortalama= 66
Rage+Frenzy+Battle Frenzy
Atak sayısı 4 adet
3d8+28 = 40
Rage+Frenzy+Battle Frenzy, Power Attack -12
Atak sayısı 4 adet
3d8+28+36 = 76
DiÄ?er savaÅ?çılar için üzgünüm.
Toplam ortalama= 304 |
_________________ Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12 |
|
Back to top |
|
|
Darkgnome
Kullanıcı
Joined: Jan 31, 2004
Posts: 3918
Location: Ankara
|
Posted:
Wed Apr 30, 2008 12:49 am |
|
Frenzy kraldır ama kral olsa etrafındaki orduyu da telef ederdi
Ben eski kafalı biriyim bu sebeple delicesine deliren (!) savaÅ?çıları çok severim. TAktikte hata yapmıÅ? olabilirim çünkü oyunu kurallarını unuttum denebilir.
Taktik adamın üstüne charge ile gitmek allah ne verdiyse elinde yada baÅ?ka neresinde tuttuÄ?u her neyi varsa ona vurmak ve bunun yanında her neye veurduysak da zarar vererek öldürmek.
İsim: �küz Can İnsan
Sınıf: SavaÅ?çı (Ayu)
Irk: Minator görünümlü insan
str:23
Dex:14
Con:14
Int: Kim takar
Wis: Kim takar
Char: BeÄ?enmeyen ölsün
Silah: Spiked chain (BAyılıyorum bu silaha hatta bir featimi buna kıydım)
Feat
Exotic weapon (Spiked chain)
Weapon focus
Weapon specialisation
Power attack
Combat reflexes
Improved sunder
Leap attack
Improved initiative
Combat brute
Ä°mproved combat reflexes
Deadly coclusion
Greater weapon focus
Weapon mastery
Greater combat reflexes
Taktik:
Charge ile koÅ?a koÅ?a hedefin üstündeki bir eÅ?yayı sunder'i leap attack ile yapmak suretiyle x2 power attack hasarı vermek suretiyle kırmak ve deadly conclusion sayesinde kırılan silaha verilen hasarı aynen hedefe vermek ve üstüne birde combat brute sayesinde charge sonrası 2 saldırımı da yapabilmek. Hedef ölmez ise reach sebebiyle adamdan uzakta bitireceÄ?im charge adamın bana yaklaÅ?masını gerektirecek ve greater combat reflexes sayesinde 3 adet Aoo yapabileceÄ?im. Ã?stüne yine ölmezse bir sonraki round combat brute sayesinde power attacklerim x2 olacak.
Hasar:
round 1: Charge:
2d4 spiked chain
+7 Str
+48 -12att (power attack)
60 dmg silaha (Silah kırıldı) + 60 dmg adama (Deadly conclusion) + 60 dmg adama )Combat brute)
Sonuc: 120 hasar + silahsız bırakma
KarÅ?ı saldırıya Aoo:
(2d4 +7 +24)x3 ... 102 hasar adama
2. round: Saldırı
2d4 spiked chain
+7 str
+ 36 (Combat brute)
Sonuç: 138 hasar
DediÄ?im gibi bir yerde yada mantıkta hata varsa kusura bakmayın oyunun kurallarını bayaa unuttum. |
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi ka |
|
Back to top |
|
|
devrimk
Kullanıcı
Joined: Feb 03, 2005
Posts: 2082
|
Posted:
Wed Apr 30, 2008 8:56 pm |
|
Evet, güzel fikirler çıkmaya baÅ?ladı.
Tersyüz:
Frenzied Berserker ya da Berserk ikiside önüne gelene vuran tipler, parti içindeki bir oyuncunun alması gerçekten zor, ancak Å?u an sadece ne olabilir diye düÅ?ünüyoruz.
Berserk prestij sınıfı 3.0 ed için yapılmıÅ?, DM kabul ederse gerçekten de anormal bir hasar ortaya çıkıyor.
Darkgnome:
Seninkine benzer bir karakter bende düÅ?ünmüÅ?tüm, gerçekten ölümcül bir karakter.
Yalnız 12. seviye savaÅ?çıya göre 2 marifet fazlan var. (Str'ye bakarak insan olmadıÄ?ını farzediyorum.)
Deadly Concussion Dragon Magazine'de bulunan bir marifet, ama senin yaptıÄ?ın gibi Combat Brute sayesinde Sunder'dan sonraki ikinci saldırıyı verir gerçektende.
Leap Attack ile beraber kullanılabilecek bir marifet ise Battle Jump (Unapproachable East)
EÄ?er rakibinin üzerine 5 feet yukarıdan düÅ?erek saldırırsan iki kat fazla hasar veriyorsun.
Gerçi orta boy bir yaratıÄ?a bu Å?ekilde vurabilmen için Jump zarını 40 tutturman gerekiyor.
Weapon Mastery yazdıÄ?ın Gr.Weapon Specialization olacak herhalde. Toplamda daha fazla hasar veriyorsun.
Silah+Str*1.5+W.Spec+P.A.-12
2d4+9+4+48=65
EÄ?er Battle jump eklenirse x2 130'a çıkıyor.
130 dmg silaha (Silah kırıldı) + 130 dmg adama (Deadly Concussion) + 130 dmg adama (Combat brute)
Sonuc: 260 hasar + silahsız bırakma
KatılmadıÄ?ım tek nokta A.o.O. yaratılması, adamın sana 5.ft yaklaÅ?ması yeterli olacaktır, bu da A.o.O. yaratmaz. |
|
|
Back to top |
|
|
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Joined: Mar 10, 2005
Posts: 2585
Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden
|
Posted:
Wed Apr 30, 2008 10:42 pm |
|
Bir de Å?öyle bir durum var, her aoo için bir kez saldırı yapılabilir, 3 saldırı için 3 aoo lazım gnomcum |
_________________ And i still wonder if you ever wonder the same!... |
|
Back to top |
|
|
Darkgnome
Kullanıcı
Joined: Jan 31, 2004
Posts: 3918
Location: Ankara
|
Posted:
Thu May 01, 2008 2:51 pm |
|
Evet bu karakteri önceden düÅ?ündüÄ?üm için bazı konularını unutmuÅ?um o zaman hemen çamura yatarak aslında ben Å?öyle demek istemiÅ?tim diyeyim.
Aslında insan olacaktı ama nedense ben oraya 23 yazmıÅ?ım aslında 21 olacak. O sırada sular kesildi dikkatim daÄ?ılmıÅ?.
Spiked chain için feat alınca domuzlaÅ?mıÅ? karakter. Alsın eline mızraÄ?ını o zaman insan gibi otursun. (Belki domuzlaÅ?tı diye +2 str geldiÄ?ini düÅ?ünmüÅ?tüm.)
weapon mastery diyerrek aslında melee weapon matery piercing demek istedim. Bu Å?ekilde kalabilir. Bu seviye de ben bunu alarak +2 saldırı +2 hasar veriyorum. Almam greater wepon specialization felan.
Benim improwed ve greater combat reflexes ı alma sebebim tek kiÅ?iye her açık verdiÄ?inde 3 saldırı yapmaktı zati.
Å?imdi son bir düzeltme yapayım o zaman. Aslında bu karakteri baÅ?ka bir ırk için yapmıÅ?tım. Ä°nsan olsun dedim yemedi. Yine dragon magazine den bir template katmak suretiyle 1 seviye kaybedip bu sebeple 2 feat kaybediyor ancak artık half ogre oluyorum. Hatta insan ile birleÅ?mesi durumunda +1 feat alarak sadece 1 feat kaybediyorm.
ArkadaÅ? babası ogrenin 1 insan annesi (Tersinin olabileceÄ?ini zannetmiyorum) ile çiftleÅ?tirdiÄ?im bu zavallı (!) bahtsız (ama reach alıyor) yarı ogre artık large (yani kocaman) yaratık oluyor. Hızı 10 artıyor ki bu charge sırasında +20 demek ve ayrıyetten orada yazan boyut artıÅ?ı sayesinde alacaÄ?ı tüm stat artıÅ?larını alır kelimesinden yola çıkarak ve phb 3.5 ta templateler ile boyut artıÅ?ı statlerinde aynı bir canovarın boyut artıÅ?ından etkilenmesi gibi etkiler sözünden de destek alarak ve kocaman bir yüzsüzlük ederek zaten template ile gelen +4 str ye bir +6 akleyerek stry'e +10 alıyorum. crystalkeep'ten aldıÄ?ım iÅ?in gerçekte baÅ?ka bir Å?ekilde etikelnebileceÄ?ini ekleyeyim. Bilen kiÅ?i lütfen düzeltsin.
E Å?imdi ne oldu. Adamın 20 strsi olacaktı 30 oldu. maÅ?allah oldu. Bir de bu fazladan kuvvetini reach ile kullanabiliyor der isek reach silah sayesinde alcaÄ?ı +10 reach sayesinde charge sonrası karÅ?ısındaki buna 1 greater combat reflexes sayesinde ise 3 saldırı Å?ansı verecektir.
Ayrıyetten uzun boyu sayesinde hayatımda ilk kez duyduÄ?um battle jump fetini kullanmak için yeterli boya ve +2 jump skiline sahip olacak o muzzam hasarını verebilecektir.
Featlerden greater weapon focus (O stryle buna pek gerek kalmıyor) ve exotic weapon (spiked chain) olayını çıkartırsak vereceÄ?i hasar
Charge sonrası
+1d10 (glaive (acaba nasıl bir Å?ekli var )) + 44 (11 power attack) +15 (str) + 2 (speacilalization) +2 mastery... 68 dmg
olaÄ?an üstü derecede hoÅ?uma gitmiÅ? ancak kendisini ilk kez gördüÄ?üm ... neydi o... battle jump feati ile 136 hasar silaha + 272 hasar sayesinde karÅ?ımızdaki cesedi silahsız bırakıyoruz.
Ã?stüne birde 10 feat uzaÄ?ında inerekten gelde bana Aoo ver diyoruz. Tabee 3 featimi sömüren combat reflex'es heba olacak gibime geliyor. Ã?ünkü hiç kimse 272 hasar alıp silahını kaybetip bir yarı ogreye yumruklarıyla dalmaz herhalde. (Tabee bir half golem monk deÄ?ilse ) (bu karakter sankim o celallenip üstüne dellenen karakterleri bile indirecekmiÅ? gibi bir his geldi bana)
Ya üstüne birde barbar seviyesi mi koysam dedim birden |
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi ka |
|
Back to top |
|
|
Tersyuz
Kullanıcı
Joined: Dec 20, 2007
Posts: 1426
|
Posted:
Thu May 01, 2008 3:24 pm |
|
Senin yarı-ogre midir nedir artık, fena birÅ?ey oldu gerçekten.
Silahları parçalayıp satamadıÄ?ın için biraz fakir olacak büyük ihtimalle ama olsun.
Bir tek Å?u var büyülü silahları sunder etmek için sunder eden silahında en az o deÄ?erde olması lazım. Onun haricinde süper. :clap:
Tabii bir de silah kullanmayan tekme, tokat giren canavarlar var. |
_________________ Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12 |
|
Back to top |
|
|
devrimk
Kullanıcı
Joined: Feb 03, 2005
Posts: 2082
|
Posted:
Thu May 01, 2008 5:13 pm |
|
Darkgnome güzel düÅ?ünmüÅ?sün ama A.o.O'da gine sorun var. Aranızda 10 ft. olduÄ?una göre bu sefer karakter A.o.O. almadan rahatlıkla Charge edebilir.
Tabii varsayım olarak, yoksa bende kimsenin o kadar yara aldıktan sonra yumrukla saldıracaÄ?ını zannetmiyorum. |
|
|
Back to top |
|
|
|
|