Burada ölmüÅ?, oyuncusu oyunu bırakmıÅ?, beklenen performansı veremediÄ?inden ihrac edilmiÅ?, bir kenara atılmıÅ? el eme Ä?i gz nuru karakterler sergilenmektedir.
Hepsinin altına yorumda ekleyerek neden ve nasıl olduÄ?unu belirteceÄ?im.
Oyuna katılmıÅ? herkese bir kere daha teÅ?ekkür eder, bu baÅ?lık altındaki karakterlere rahmet dilerim...
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi ka
Fire lash: AteÅ?ten kırbaç!15 foot uzunluÄ?u var.Bir move action'da oluÅ?turulabiliyor.Free olarak yok edilebiliyor.Ã?stüne Weapon Focus ve Weapon Speci... alınabiliyor.Standart whip gibi feat alınıyor.
Fire Adaptation +4 Fire'a karÅ?ı Save için! Fire Resistance/10
Hand Afire: Bir Move aksiyonda ellerden ateÅ? fıÅ?kırır ve 2d6 fire vurmaya baÅ?lar elceÄ?izlerim. Her unarmed attacks with that hand are treated as armed. demiÅ?, bu da AoO yemeyeceÄ?i anlamına geldi benim gözümde
Feats:
Psychic Warrior 1st Bonus Feat (Combat Expertise)
Human Bonus Feat ( Improved Trip)
1st Feat (Dodge)
Psychic Warrior 2nd Bonus Feat (Mobility)
3rd Feat (Combat Reflexes)
Psychic Warrior 5th Bonus Feat (Weapon Finesse)
6rd Feat (Whirlwind Attack) (Bu feati seviyorum ya! Ã?zellikle bir Whip ile kullanıldıÄ?ında bir Full Round Action kullanarak, 15 foot Range içindeki bütün düÅ?manlara bir kez vurabiliyorum.)
Exotic Weapon Proficiency (Whip)
Abrasive
You are difficult and demanding in conversation, which tends to oppress those around you.
Benefit
You gain a +1 bonus on Intimidate checks.
Drawback
You take a -1 penalty on Diplomacy checks and Bluff checks.
PsiÃ…?ik Power'lar
1. Seviye
Thicken Skin (AC'ye +1 veriyor, 1 puan harcıyor, enchantment bonus)
Metaphysical Weapon (Attack ve Damage zarlarına +1 veriyor, 1 puan harcıyor)
Force Screen (+4 Shield Bonus, 1 puan yiyor. Ã?nümde görünmez bir kalkan oluÅ?uyor, ayrıca Force bu.)
2. Seviye
Dissolving Weapon (3d6 Asit vuruyorum bir silahla. 3 puan harcıyor bu güç)
Animal Affinity (SeçtiÄ?im bir ability'e +4 veriyorum.
Günlük 12 Power Point
GeçmiÅ?:
Edmond doÄ?duÄ?unda kırmızı gözleri yüzünden, salonun dıÅ?ından yalnızca annesinin acı çıÄ?lıkları deÄ?il, ebenin korku çıÄ?lıkları da duyulmuÅ?tu.Ã?mrü boyunca herkes ondan korkacak, hiçkimse onunla arkadaÅ? olmayacaktı, kaderi böyleydi garibimin.(traiti kazanmıÅ? olduk böylece, aslında iÅ?ime yaramaz ama RP olsun maksat Nerede powerplay ) Daha sonra ailesi (büyük ölçüde) ve arkadaÅ?ları (kısmen) bu duruma alıÅ?tılarsa da, onun bir cadı olduÄ?u söylemlerinin çıkması durdurulamadı.Ã?stelik gençlik çaÄ?ına gelip bir savaÅ?çı olduÄ?unda, ustası onun etrafındaki absürt kalkanı farkediyordu arasıra.O psiÅ?ikti iÅ?te!
Bir keresinde ailesi piknikte ateÅ? üzerine kuzu çevirirken ateÅ?in üstüne düÅ?müÅ? ve bütün bedeni alev almıÅ?tı.Ama FRP bu ya! 20 atıp kurtulmuÅ? ve Pyrokineticist adlı sınıfı olabilmek için gerekli olan YANIK Å?artını da saÄ?lamıÅ?tı.Daha sonra Autohipnoz skili sayesinde kurtulduÄ?unu öÄ?renecekti.
Ä°leri seviyelerde yumruk düÅ?ünüyordu çünkü Weapon Afire özelliÄ?ini hiç bilmiyordu.Fakat bu özellik geldikten sonra Whip ile saldırı yaparken AOO yiyeceÄ?i için kullanacaÄ?ı diÄ?er silah yerine, Pyrokineticist olduktan sonra 4. seviyeye gelip bu özelliÄ?i aldıktan sonra seviyesine SOULKNÄ°FE sınıfı ile devam etmeyi düÅ?ünüyor.Ve Weapon Afire özelliÄ?ini Mind Blade adlı silahına yükleyip, Psychic Strike olan 1d8 bonusunu da hepsinin üstüne yükleyecek.d10 can zarı cabası.
EÃ…?yalar:
7000+250 gp (Craft)
2157,9 gp
ADAMANTINE WHIP +1 FLAMING 11301 GP'LIK
Silver Whip, Masterwork, 391 gp
Masterwork BreastPlate Mithral 4200 gp
Alchemist’s Lab 500 gp
Backpack 2gp
Bedroll 1sp
Ã?zet:
Edmond tarafından yapılmıÅ? ve baÅ?arıyla uyguılanmıÅ? bir karakter. Aslında benim bir ibareyi yani firelash'n ranged touch attack olduÄ?unu görmem ile karakter oldukça çok kan kaybetti. ardından Edmond bu karakterin kendisine göre olmadıÄ?ını anladı. Belki monk ile dönerken yine bu sınıftan yardımlar alabilir
Edmond: 7. Seviye (24766 XP)
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi ka
Last edited by Darkgnome on Mon Aug 31, 2009 9:32 am; edited 2 times in total
Languages:
Draconic
Gnome
Common
Elven
Fighter abilities
Elf abilities
History:
Elflerin küçük bir köyünde yaÅ?ayan Yukarin hayatının bu insanlar gibi sıradan geçmesini göze alamaz ver 15 yaÅ?ındayken evden kaçar ve maceraya atılır....( uzun lafın kısası )
Goals:
Cautious You are cautious in combat, even a bit cowardly, and you take more care to defend yourself than others. However, this caution renders you susceptible to fear effects. Benefit You gain an additional +1 dodge bonus to Armor Class whenever you fight defensively or take the total defense action. Drawback You take a -1 penalty on saving throws made to resist fear effects. Special You cannot select this trait if you have immunity to fear or fear effects. If you later gain immunity to fear, you lose the benefit of this trait. Roleplaying Ideas Characters with this trait might consistently urge talking rather than fighting, or they might do little to encourage that their companions avoid combat and simply remain as far away from foes as possible, using ranged weapons or spells.
Ã?zet:
Sadece PHB'den destek alınarak hazırlanmıÅ? bir karakter. Cokrail powerplay deÄ?il de OotS sevmesinden katılmıÅ?tı sanırım. Zırh seçiminden bazı marifetlerin oyun içinde yetersiz kullnımına kadar pek çok konu vardı. Sadece PHB'den Powerplay zor iÅ?. Sonun kendisi dersleri sebebiyle oyunu bırakmak zorununda kaldı. Derslerinde baÅ?arılar dilerim
Cokrail: 7. Seviye (24216 XP)
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi ka
HP: 70 [(8+5)+(4+5)+(5+5)+(4+5)+(4+5)+(5+5)+(5+5)]
Hız: 20 ft ... GörüÅ?: Darkvision 60’
Attacks!!
BAB:5 Att:+6[5(BAB)+1(Str)]=>1d6+1
Irksal Ã?zellikler: (Ä°nsan)
• Darkvision 60’
• Weapon Familiarity – Dwarven Waraxes & Dwa
Urgroshes are considered Martial Weapons.
• +1 Racial bonus on attack rolls vs. Orcs & Gobli
• +4 Dodge bonus to AC vs. Giants
• +2 Racial bonus on Appraise checks for metal &
stone
• +2 Racial bonus on Craft checks for metal & sto
• +2 Racial bonus on saves vs. poison
• +2 Racial bonus on saves vs. spells & spell-like
effects
Sınıf �zellikleri:
Nature Sense
Wild Empathy
Animal Companion
Wild Shape(3/day)
Woodland Stride
Trackless Step
Resist Nature's Lure
Skills: 50
Concentration:15[5(con)+10(rank)]
Listen:16[3(wis)+6(rank)+2(feat)+5]
Sense Motive: 11 [3(wis)+8(rank)]
Spot:16[3(wis)+6(rank)+2(feat)+5(item)]
Survival:13[3(wis)+10(rank)]
Craft(armorsmithing):10[1(int)+9(rank)]
Heal:10[3(int)+7(rank)]
Puan verilmemiÃ…?ler:
Appraise int 1 = 1 + 0 + 0
Balance dex 2 = 2 + 0 + 0
Bluff cha -1 = -1 + 0 + 0
Climb str 1 = 1 + 0 + 0
Decipher Script int 1 = 1 + 0 + 0
Diplomacy cha -1 = -1 + 0 + 0
Disable Device int 1 = 1 + 0 + 0
Disguise cha -1 = -1 + 0 + 0
Escape Artist dex 2 = 2 + 0 + 0
Forgery int 1 = 1 + 0 + 0
Gather Information cha -1 = -1 + 0 + 0
Handle Animal cha -1 = -1 + 0 + 0
Hide dex 2 = 2 + 0 + 0
Intimidate cha -1 = -1 + 0 + 0
Jump str 1 = 1 + 0 + 0
Knowledge (arcana) int 1 = 1 + 0 + 0
Knowledge (architecture & engineering) int 1 = 1 + 0 + 0
Knowledge (dungeoneering) int 1 = 1 + 0 + 0
Knowledge (geography) int 1 = 1 + 0 + 0
Knowledge (history) int 1 = 1 + 0 + 0
Knowledge (local) int 1 = 1 + 0 + 0
Knowledge (nature) int 3 = 1 + 0 + 2
Knowledge (nobility and royalty) int 1 = 1 + 0 + 0
Knowledge (religion) int 1 = 1 + 0 + 0
Knowledge (the planes) int 1 = 1 + 0 + 0
Move Silently dex 2 = 2 + 0 + 0
Open Lock dex 2 = 2 + 0 + 0
Perform cha -1 = -1 + 0 + 0
Profession wis 3 = 3 + 0 + 0
Ride dex 2 = 2 + 0 + 0
Search int 6 = 1 + 0 + 5(item)
Sleight of Hand dex 2 = 2 + 0 + 0
Speak Language int 1 = 1 + 0 + 0
Spellcraft int 1 = 1 + 0 + 0
Swim str 1 = 1 + 0 + 0
Tumble dex 2 = 2 + 0 + 0
Use Magic Device cha -1 = -1 + 0 + 0
EÃ…?yalar: Sentry's Eye-9000 Amulet of Life +2-2000 Bracers of Armor +2-4000 Cloak of Resistance +1-1000
S. Leather Armor(ayıya)-100gp
Hide Armor-15gp
Club
Wooden Shield-7gp
Backpack
Bedroll
Rope(50ft)
Kalan para:380pp, 78gp
GeçmiÅ?:
Tikel Daldırmaldır kardeÅ?iyle beraber "Ã?oÅ?tursaldır" adlı klanlarında yaÅ?arken doÄ?anın onu çaÄ?ırdıÄ?ını hissetmiÅ?ti. KardeÅ?i Thougal'a buralardan gideceÄ?ini kendisininde gelmek isteyip istemediÄ?ini öÄ?renmek için ona mektup verdi. O okuyana ve cevaplayana kadar baÅ?ında durmuÅ?tu ama mektubu okumayı bitiren kardeÅ?i ona birasından bir yudum aldıktan sonra sırıtmıÅ?tı. O da hemen bir "Oooo." koyuvermiÅ?ti.
Tek baÅ?ına yolda ilerlerken yalnız bir kahverengi ayıyla karÅ?ılaÅ?mıÅ?tı ve onunla dost olmuÅ?tu. Birlikte balık yakalayıp arı kovanları rahatsız etmiÅ?lerdi. Her yakaladıkları balık için bir "Oooo." daha koymaktaydı. Ama sonra bu hayattan beraber sıkılmıÅ?lardı. YeÅ?il sakallı yeÅ?il saçlı cüce hayatına bu ayıyla yön vermek istiyordu.
Ä°lerde listen'ını daha iyi geliÅ?tirip dünyadaki herÅ?eyi duymasını saÄ?lamayı amaçlıyor. Ve hayvanlara bürünmesini daha da geliÅ?tirmek istiyor. Ayısıyla beraber "ayı-ayı" dolaÅ?mak onun hayali.
Ã?zet:
Powerplayden öte bir baÅ?ka kitap kahramı üstüne yaratılmıÅ?tı. Oyun boyunca aslında büyü kullanıcılarını kendisine göre olmadıÄ?ını defalrca kere dile getirdi. Sonunda ise baÅ?ka bir karakter ile bu karakterini deÄ?iÅ?tirdi. Aslında sınıf olarak çok iyi bir seçim. WotC'taki kiÅ?ilerin dahi Druid'in diÄ?er sınıflardan güçlü olduÄ?unu söylediÄ?ine dair bir söylenti duymuÅ?tum. Ã?okta Å?aÅ?ırmam.
CLICKs: 7. Seviye (24816 XP)
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi ka
Last edited by Darkgnome on Mon Aug 31, 2009 9:42 am; edited 1 time in total
Bear, Brown (Tikel Daldırmaldır's animal companion)
Size/Type: Large Animal
Hit Dice: 6d8+24 (51 hp)
Initiative: +1
Speed: 40 ft. (8 squares)
Armor Class: 18 (-1 size, +1 Dex,+3 barding, +5 natural), touch 10, flat-footed 17
Base Attack/Grapple: +4/+16
Attack: Claw +10 melee (1d8+8 )
Full Attack: 2 claws +11(10) melee (1d8+8 ) and bite +6(5) melee (2d6+4)
Space/Reach: 10 ft./5 ft.
Special Attacks: Improved grab
Special Qualities: Low-light vision, scent, link , share spells
Saves: Fort +9, Ref +6, Will +3
Abilities: Str 27, Dex 13, Con 19, Int 2, Wis 12, Cha 6
Skills: Listen +4, Spot +7, Swim +12 (9)
Feats: Endurance, Run, Track
Environment: Cold forests
Organization: Solitary or pair
Challenge Rating: 4
Advancement: 7-10 HD (Large)
Level Adjustment: —
Improved Grab (Ex)
To use this ability, a brown bear must hit with a claw attack. It can then attempt to start a grapple as a free action without provoking an attack of opportunity.
Ã?zet:
Tikel'in ayısı. AttıÄ?ı Å?anslı zarlar sebebiyle gölge yaratıkların katili haline gelmiÅ?ti. Ama Tikel ile o da gruptan ayrıldı.
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi ka
View next topic View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum