Joined: Oct 04, 2007
Posts: 2670
Location: Innsmouth
Posted:
Sun Jan 25, 2009 12:39 am
Çoğu kişi bir zamanlar World of Warcraft'taki en güçlü sınıfın Paladin olduğunu bilir. Zamanla sınıflar arası dengeyi sağlamak amacıyla Paladin'ler güçsüzleştirilmiş olsalar bile, hatta Death Knight sınıfı oyuna dahil olsa bile, hâlen oyundaki en güçlü sınıf ünvanını taşıyor. Çoğu kişi tarafından aksi iddia edilse bile Paladinler; healing, tanking ve DPS (damage per second) konusunda tüm sınıflardan üstün. Priestlere bile taş çıkartacak healing talentleri -bir Holy Paladinin kendisinden duydum, Battlegroundlarda tüm Prieslerden fazla heal yaptığını söyledi ve bunun için gerçekten muhteşem yetenekler var. Ayrıyetten Holy Paladinlerin bazı yetenekleri sayesinde neredeyse Retribution (DPS) Paladinler kadar iyi vurabiliyorlar-, çeşitli taunt yöntemleri ve zindanlarda canavarlara fazla tehdit sağlayan karakterleri korumak, tehdidi kendilerine çekmek gibi, ya da critical yüzdesinin yüksek olup çoğu zaman Warriorlardan bile yüksek damage vurmaları gibi muhteşem özellikleri var.
Peki, canavarlarla savaşırken iyi güzel de, ya Player versus Player?
Roguelar gibi skill kullanmadan, enerjisiz hızlı koşma yeteneği, özellikle Warsong Gultch gibi Capture the Flag oyunlarında çok işe yarayan Pursuit of Justice ile karakterimizin hızına %15 gibi, az ama çok yararlı bir özelliğimiz oluyor. Hand of Freedom sayesinde donmaktan, yerden fırlayan köklerin ayağımıza dolanmasından ve bunun gibi ilerlemeyi kısıtlayıp kaçmayı uman zavallı spellcasterların denediği envai çeşit durdurma büyüsünden korkmamıza gerek yok Tam savaşın ortasında Druid hızına %40 ekleyen panter arkadaşına dönüştü ve kaçıyor. E daha tanrı huzuruna çıkıp yargılanması gerekiyordu, nereye Seal of Justice sayesinde Paladinin normal hızından fazla koşamıyorlar. E zaten, canı %35'in altına inmişse, zaman Hammer of Wrath zamanıdır. Nefretle fırlatılan, tanrıların gücünü taşıyan bu balyozla ölmüyorsa zaten ya tanrının kendisidir, ya da ölümsüzdür
Paladinimiz yaralandı ve ölmek üzere. Manası bitmiş, kendisini de iyileştiremiyor. Lay on Hands sayesinde Paladinin toplam canı kadar iyileşmekle kalmıyor, aynı zamanda canının yarısı kadar manası artıyor. Bu sayede tam öldürmek üzere olduğunuz düşmanınız sizi öldürüp kafanızı duvarlara vurmanıza gerek kalmıyor. Eh, Lay on Hands'i kullandık. Adamı da öldürdük ama daha tam iyileşemeden başkası geldi ve ölmek üzeresiniz. Divine Shield sayesinde heartstone kullanıp kaçabilir, ya da kendinizi iyileştirebilirsiniz.
Tabii bunlar Paladinlerin mükemmelliklerinin sadece küçük -küçücük bir kısmı
Unutmayın, bir Paladin görürseniz saldırmadan önce iki kere düşünün.
Joined: Oct 04, 2007
Posts: 2670
Location: Innsmouth
Posted:
Sun Jan 25, 2009 4:21 pm
Aslında ben de yeniyim oyunda. Paladini keşfettikten sonra başka sınıf oynayabilir miyim bilmiyorum. Ama önceden oynadığım düşük levellı sınıflara kısaca değinebilirim. Eğer Androner'la konuşabilirsem o daha detaylı bilgi verecektir.
Shamanlar, Priestlerden sonra Paladinlere kafa tutabilen başka bir sınıf. Aynı anda Fire, Earth, Water ve Air elementlerini kullanan zilyon çeşit totemi var. Bunların yanı sıra hem spellcaster, hem de combatant olarak gayet güçlü bir rakip. Zaten Ghost spirit sayesinde level 40 mountunu almadan önce hızlıca dolaşablirsiniz.
Warlockların çeşitli minionları var. Bunları summon edip kendisine savaşta yardım etmesini sağlıyor. Aynı zamanda Fear büyüsüyle yaptığı kişiyi korkutup o etrafta deli gibi koştururken büyülerini atıyor.
Priestler diğer oyunların aksine sadece heal için değil aynı zamanda savaşta da çok iyiler.
oynamıyorum ama rouge'la çok deli oynardım. Bir de night elf'ti benim karakterim, neredeyse sürekli hide/backstab ikilisi ama bırakın bence wow'u, çıkın gezin dolaşın, kız arkadaşınızla sinemaya gidin daha faydalı.
WoW da Paladinden şaşmayın derim. Yada hiç olmassa warlock da ii bir sınıf ama erkek gibi dövüş için Paladin süper oyunun zevki öyle çıkar.
_________________ Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Paladinlerin çok da öyle erkek gibi döüştüğü söylenemez ama bence
Paladinliğin yüzde doksanı buuble açmaktır derler. (Mevzuya uzak olanlar için buble açmak divine shild adlı özelliktir bir süre boyunca paladini büyü ve fiziksel hasar dahil bütün etkilere karşı korur. Bir nvi o süre zarfında ölümsüzdür.)
Ama ben paladinlerin o kadar bariz bi üstünlüğü olduğunu da sanmıyorum. Zamanında aynı durum rougelar ve warlocklar için de söyleniyordu sanırım. Aslında hepsi için anti taktik geliştirilebilir. Oynamadım bilmiyorum ama paladinin rutin işlemleri belki karışık sınflardan daha kolay olduğu için güçlü görünebilirç Mesela warlocklar birsürü güce sahip. Yani arkadaşım walock oynatıyordu koordşnasyonu sağlayınca herkese karşı yapabileceği bişeyler çıkıyor aşşağı yukarı.
Joined: Oct 04, 2007
Posts: 2670
Location: Innsmouth
Posted:
Sun Jan 25, 2009 10:18 pm
Video beni gülmekten öldürdü
Erkekliğin de yüzde doksanı kaçmak derler. O zaman Paladinler daha erkeksi oluyor Evet aslında dediğin doğru. Paladinler tam olarak benim oynayış stilime uygun olduğu için bu kadar övdüm ama bir Priest geldiği zaman çil yavrusu gibi dağılıyorlar.
Tabii PvP'den çok şey beklememek lazım. Herkes şikayet ediyor, şunlar daha güçlü, bunlar daha güçlü diye. Ya da mesela warrior hunterı keser dediğimiz zaman hunter iyi oynayıp warriorı kestiğinde "ne biçim oyun bu ya, hiç denge yok" denmesi biraz saçma. Ben kendimden 7 level üstümdeki druidi de kestim kendimden iki level düşük mage'e de yenildim. Yani tamamen nasıl oynadığına ve ne kadar bildiğine bağlı. Ben daha önceden hiç mage oynamadığım ve nasıl savaştıklarını bilmediğim için çok kolay bir şekilde mage'e yenilmiştim mesela. Bunun yanı sıra daha önce druid, warlock ve shaman oynadığım için bunların büyülerini biliyorum ve dolayısıyla nasıl yeneceğimi de biliyorum.
Warlockların saldırılarıda Paladinler gibi çok basit aslında. Nasıl Paladinler balon açıyorsa Warlocklarda Fear atıyor. Ki Warlocklar spam Fear atabilirken Paladinler balon açabilmek için (birden fazla balon var) en az iki (balon kullandıktan sonra başka balon açabilmek için 2dk bekleme süresi) ve eğer aynı özelliği kullanmak istiyorsan 5dk beklemen gerekiyor. Çç tane balon varsa bunlardan bir tanesi sadece %50 dmg reduce sağlıyor. Ve diğeri ise sadece melee attacklara karşı koruyor. Yani kala kala sadece Divine Shield kalıyor ki onu kullanmak için 5dk beklemek gerekiyor (işin güzel tarafı Divine Shield üzerindeki tüm DOTları siliyor -Damage over time- ve buna Fear gibi, Polymorphy gibi büyüler de dahil). Çstüne üstlük Priestlerin level 70te aldıkları Mass Dispel sayesinde Divine Shieldi bile etkisiz hale getirebiliyorlar.
Tamamen nasıl oynadığınla alakalı, neyle oynadığınla değil. Mesela Multi-player Warcraft III: Frozen Throne oynadığım zamanları hatırlarım. DotA oynuyordum, zaten başka harita oynanmıyordu. Yeni olduğum için ne seçersem seçeyim hep yeniliyordum. Sonra Arthas'ı gördüm karşı takımdan (Death Knight hali değil, Paladin haliydi). Saldırdım ve tam öldürecektim ki Divine Shield yapıp kaçtı. Benim de tek sorunum oydu, sürekli ölüyordum. Baktım ölmüyor ilk işim Arthas'ı seçmek oldu ama ben oynadığımda yine ölmüştüm Yani tamamen nasıl oynadığına bağlı.
Joined: Jun 11, 2007
Posts: 629
Location: Miklagaard
Posted:
Mon Mar 09, 2009 4:30 pm
Daha oyuna başlayalı iki gün olmadan oyun hakkında lügat parçalayan arkadaşların bu davranışını heyecanlarına vermeliyiz tabi.
öncelikle paladinlerin "oyundaki en güçlü class" ünvanını elinde bulundurması öyle "bir zamanlar" lafıyla belirtilecek kadar uzun bir geçmişe sahip değildir. geçen yıl bu zamanlar paladinler özellikle hunter, druid ve shamanların gerek outdoor gerekse battleground pvp de hk(honorable kill) madeni olarak gördüğü bir classtı. ne varki blizz mayıs 2008 de sunwell patch iyle birlikte oyunda çok büyük değişiklikler yaptı, ve bu olay paladinlerin yükselme devrinin başlangıcı oldu.
yine aynı patchle birlikte paladinlere karşı avantajını yitiren hunter ve nerflenen(zayıflatılan) shamanların, daha sonra da aynı akıbete uğrayan druidlerin karşısında paladinler imba class haline geldi.
geçtiğimiz yaz başlayıp kasım başına kadar olan sürede abartılı şekilde bufflanan(güçlendirilen) lay on hands, judgement, seal ve aura skilleriyle paladinler diğer classlara hayatı dar ettiler. öyle ki (alenthas ın da iyi bildiği gibi ) oyundaki en iyi hunterlardan biri olduğunu düşünen benim de dahil olduğum 4 kişilik bir grubun içine tek başına dalan bir paladin manasının yarısını canınınsa tamamını koruyarak çıktı. bu sırada o 4 kişinin gördüğü tek şey şu oldu: "release spirit?"
kasım ayında gelen lich king paketiyle beraber herkesin büyük umut beslediği death knightlar da maalesef paladinleri diğer classlardan daha fazla zorlayamadı. uzun zamandır "god mode on" vaziyette oynayan paladinlere adamakıllı bir nerf gelmediği takdirde sadık bir oyuncu kitlesine sahip olan WoW kısa vadede oyuncu kaybetmese bile bir süre sonra LOTR online ve Age of Conan gibi oyunların daha eli yüzü düzgün hale gelmesiyle şuanki durumunu korumakta zorlanabilir.
saçmaladık toparlayalım
kısacası oyuncular arasında ciddi bir fark olmadığı sürece bir paladinin 1v1 de hatta 1v2 de alt edilmesi imkansız gibi. bunlardan bir tane görürseniz bulaşmayın derim
_________________ Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar<br>DehÅŸet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa<br><div>Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan<br>Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan</div><div>Bulan ya da kaçıran kiÅŸiy
Joined: Oct 04, 2007
Posts: 2670
Location: Innsmouth
Posted:
Mon Mar 09, 2009 4:42 pm
Bana laf sokup ardından dediklerimi doğrulayan şeyler yazmışsın Nereye varmaya çalışıyorsun Bunları yazdığım zaman level 40'tım ve paladinlerin gücü karşısında afalladığım / hayran kaldığım için yazmanın farz olduğunu düşündüm
Hunterlar nerflendi diyorsun ama survivalist hunter bana seri 4k dmg vururken ben trinket + avengening wrath kullanmama raÄŸmen en fazla 2k vurabiliyorum (o da crit).
O bahsettiğin muhtemelen holy paladindir. Retribution'da yok öyle bir şey!
Joined: Jun 11, 2007
Posts: 629
Location: Miklagaard
Posted:
Mon Mar 09, 2009 5:10 pm
hayır holy değil gayet retri aura açmış bir retri paladindi. bu olay da sen oyuna başlamadan önce gerçekleşmişti zaten
bu arada belirtmeyi unutmuşum, paladinler 70 leveldan sonra o "god mode" havasını biraz kaybedip daha insani bir hale geliyor.
ayrıca dengesiz blizz in bir türlü hunterlarla ne yapacağına karar verememesi yüzünden önceden hiçbir işe yaramayan survival hunterlar bir anda adam olup ortalıkta gezinmeye başladılar. ancak dps te hala marksman hunterların üstünlüğü söz konusu ki pvp de genelde damage sıralamasında tepelerde bulunmaktalar. ancak konu dungeon olduğunda hunterlar manalarını korumak amacıyla kendilerini bosslar dışında fazla sıkmazlar ve encounter boyunca düşük dps yaparlar.
bu arada o hunter ın sana 4 senin de ona 2k vurman yine senden kaynaklanıyordur armor ına ve talentlarına bak
_________________ Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar<br>DehÅŸet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa<br><div>Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan<br>Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan</div><div>Bulan ya da kaçıran kiÅŸiy
Joined: Jun 14, 2005
Posts: 1521
Location: Ýstanbul
Posted:
Mon Mar 09, 2009 6:10 pm
Ben blizz'i pek yargılamıyorum bence wow kesinlikle bir pve oyunu, pvp yapmak için wowdan çok daha iyi mmorpg'ler bulunuyor. şu pvp işini de yapmayı çok denedim ama hiç zevk vermiyor yahu.
Bu arada Feanor, survival için söylediklerini pek anlayamadım. Survival tree'si yola sokulduğu için mi dengesiz diyorsun Blizz'e?
_________________ Been there. Seen that. Got the scars.
Biri WoW mu dedi ??? nerde ??? ne zaman ??? hemde Paladin!!! abow ouch /salute yani direk...
Yazıya nereden gireceğimi bir türlü bilemedim... başlıklar halinde dediklerinize değineceğim...
?God Mode?
Bu mantığı anlamadım nasıl god mode yani paladinlere gereken saygı bu zamana kadar verilmediyse bu saatten sonra verildiyse bu niye herkesin zoruna gidiyor?? Zamanında bağıranlar sizler değil miydiniz paladin mi dps mi ? retri mi ? loladin go and heal your tank ??? bunlar az yankılanmadı çoğu player ağzında uzun süredir (60 ve 70 olan karakterler biliir). Bir asır 1'den 60'a geçen süre içinde (before tbc ki o zamanlar 1'den 60'a lvl kasmak bu kadar kolay değildi) sadece 1 spell diye tabir ettiğimiz judgement'le lvl kasarken paladinlerimiz millet neden isyan etmedi?? o zaman bile paladin oynayan karakterler buna birşey demedi çünkü razılardı paladin oynamaya karakterlerini seviyorlardı... Sonrasında TBC geldi ve 70 talentından son talent olarak Crusader Strike'ı gördük... ki bu bile çoğu milletin paladinin dps ile alay etmesine engel olamadı... ve WOTLK işte paladinin şahlandığı döneme geldi artık paladin oyuncular tamamen bir healbot oynamaktan kurtulup hatırı sayılır buff'larla birlikte güzel dps yapmaya ve diğer oyuncular tarafından respect edilmeye, raidlerde ve 5 man instancelarda dps spot yeri bulmaya başladı.
Rogue'lar ambush, backstap, sinister strike, gouge etc etc... Hunter'lar Aim Shot, Arcane Shot, Multi Shot ,Volley etc etc... Warrior'lar Heroic Strike, Slam, Execute, Clave Attack etc etc... Warlock'lar (The incredibles) Fears, Curses, Pets, Affilactions etc etc... daha anlatırım böyle gider bu kadar class'ın zibilyon tane şeyi varken Paladinlerde sadece 1 tane judgement vardı...
Emin olun ki paladin The God Mode'la dolaşmıyor oyun içinde... God Mode olanlar gerekli setleri üzerine çekenler PvP yapıyorsa adam Resillience PvE yapıyorsa karakterinin hangi ihtiyacını karşılaması gerekiyorsa o statlara abanan kişilerdir... bu adamlarında oyun içinde god mode olarak dolaşmasına anlaşılır gözle bakılması gerekiyor ki o setleri yapabilmek için az uğraşılmıyor... 4 kişinin arasına 1 tane paladin dalıp hepsini haşat etmesininde tek nedeni vardır ya 4 hunter PvE hunter'ıdır üstünde pvp item yok buna nazaran pvp paladinimizde full pvp set vardır kağıt gibi dokunduğunu keser paladin. ya healer'ı arkasındadır... ya da en olmayan ihtimal hunter'lar oynamayı bilmiyordur ki imkansız (4 tane 80 LvL Hunter) auto shot'a bile alsan o paladin ölür tanesi 400 dps'den critical geleni katmıyorum hesaba her shot'ın...
??Bubble??
Bubble olayına gelirsek paladinin milletin Divine Protection'a laf etmesini anlamıyorum... o zaman Rogue vanish, hunter trap, priest warlock ve warrior fear, druid root ve cyclone, mage Ice bla bla, Shammy earthbind totem ve instant wolfform... her class'ın kendine göre son diye tabir ettiğimiz last stand spelleri var niye ağlıyor ki millet paladininde Divine Protection(Buble) ve Lay On Hands bu kadar...
??Healing???
Priest ve Paladin'i aynı kefeyi koymamalıyız diye düşünüyorum... birisi tamamen Focus Healing yaparken personel olarak, diğeri Multi Healing yapıyor aoe... İkiside tamamen raid içinde farklı görevler yapmaktadır... 2 Holy Paladin'i Main Tank'ın üzerine verip paladinleride shadow priest'le manaları bitmesin diye destekeldin mi genellikle MT yatmıyor boss enrage'e girmediği sürece... Yada başka türlü Bir Holy Priest'i 5 man grubun içine atıp abi sen aoe healing yapıcaksın dps partine sahip çık dendiğinde gayet paladinden fazla mükemmel işler çıkrabiliyorlar... Demek istediğim her class'a her yerde ihtiyaç var überlik düberlik olayı yok hiç birinin...
Neyse ya ben daha fazla giderim şimdilik kısayımda işin ucunda Paladin olunca biraz fevri oluyorum ama nedenleri yukardadır... Sevgiler, saygılar arkadaşlar...
Paladin Eleine Lightbringer Server Kul Thiras... /Salute
Joined: Jun 14, 2005
Posts: 1521
Location: Ýstanbul
Posted:
Mon Mar 09, 2009 7:41 pm
Hellblazer, wow sanki 2 parçaya ayrılırmış gibi değerlendirmişsin. Level 80'e kadar ki kasma anı + 80 sonrası. Halbuki wow tek bir parçadır bana kalırsa ki o da = Level 80 sonrası.
Bir sınıfın 80+ da diğer sınıflara gözle görülür bir üstünlük sağlıyor olmasının mazareti asla ama asla "biz zor kastık, buralara zor geldik, eh hakettik" olamaz. Eğer böyle bir şeyi savunuyorsan daha tartışmanın anlamı yok demektir. Kaldı ki, 4 sene önce TBC öncesi 60 paladinim vardı, hiç üşenmeden bir tane daha kasmıştım sırf zevkine. Paladin kasması hiç bir zaman zor olmadı...(bu benim düşüncem)
Paladinlere gereken saygı derken neyi kastediyorsun? Diğer sınıfların üstünde mi tutmalıyız onları? Her gördüğümüz paladin'e /bow, /flex mi çakmalıyız nedir yani? Böyle saçmalık duymadım. Herkes kendi sınıfını savunur bir derece ama böylesini de ilk gördüm yani.
PVE kısmına gelirsek; Paladinden raidlerde dps yapabileni görmedim henüz. Ha, tabi yapıyolar ama bizim guildde boss savaşlarında ret paladin (o da eğer raid'e alırsak) dps sıralamasında çok aşağılarda oluyor. 1. olabileceğine ihtimal vermiyorum. Bu tarz olaylar için internette bir sürü site var. En çok dps'i kimin yaptığına ilişkim istatiksel sonuçlar var. Onlara bakılabilir. (Hiç uğraşamıyacağım şimdi retardinlerin epey altta olduğuna eminim.)
Prot Palalara gelirsek; bence her raidin "olmazsa olmazı" konumunda bu adamlar. Çzellikle add'lerin piyasaya çıktığı savaşlarda healerların işini çok kolaylaştırıyorlar. Bossları tanklamada bizim guildimiz pek kullanmıyor ama bence kullanılabilir de. Yine de, off-tank çok önemli bir görev ve prot palalar çok iyi hallediyor.
Pala healerlar içinse, kesin konuşmak mümkün değil ama bizim guilddekiler beceremiyor Yani druud healer olarak efektif healing done'da en yakınımdaki paladin'e %5-%10 fark atıyorum. (25 man raid'lerde) Dünkü Malygos savaşında palalardan biri %5 heal etmişken ben %30 la 6 ya katlamıştım onu. (Evet, 2mizde savaş sonunda ayaktaydık.) Fakat bunun suçu tamamen bizim guildimizin paladinlerinde diye düşünüyorum. Overhealing done'da bir paladin'i kimse geçemez o kabul ama bu da iyi bir healer ölçütü değil daha çok "mallık" ölçütü gibime geliyor
Sonuç olarak, pvp'de paladinler çok güçlü, bana sorarsanız nerflenmese de olur çünkü wowda pvp anlamsız geliyor bana. PvE'de ise herhangi bir classtan daha abartı değiller. Sağlam görev adamılar, süper buffları var, olmazlarsa olmaz. Seviyorum onları.
/bow
/flex
Not: Saçma sapan ingilizce terimler kullandığım için kusura bakmayın ama türkçeye çevrilince daha da saçma oluyorlar , oyun içi terimler oldukları için olduğu gibi bırakmayı tercih ettim.
_________________ Been there. Seen that. Got the scars.
Joined: Jun 11, 2007
Posts: 629
Location: Miklagaard
Posted:
Mon Mar 09, 2009 9:25 pm
Artemis Entreri wrote:
Ben blizz'i pek yargılamıyorum bence wow kesinlikle bir pve oyunu, pvp yapmak için wowdan çok daha iyi mmorpg'ler bulunuyor. şu pvp işini de yapmayı çok denedim ama hiç zevk vermiyor yahu.
Bu arada Feanor, survival için söylediklerini pek anlayamadım. Survival tree'si yola sokulduğu için mi dengesiz diyorsun Blizz'e?
aslında survivallarla bir derdim yok. sadece birden çinliler gibi çoğalınca tepki duydum hızımı alamayıp ağır konuşmuşum biraz ama WoW un pvp sistemi bence benzer oyunlar içinde en oturmuş olanı. hem bg hem de rewarding olarak gayet zevkli. bence..
Quote:
?God Mode?
Bu mantığı anlamadım nasıl god mode yani paladinlere gereken saygı bu zamana kadar verilmediyse bu saatten sonra verildiyse bu niye herkesin zoruna gidiyor??
şu andaki durum kesinlikle ve sadece "god mode" tabiriyle açıklanabilir. çünkü tek bir classın diğer tüm classlara bu kadar üstün olması savunulamaz. oyun zevki açısından her classın bazılarına karşı üstün bazılarına karşı da zayıf olması beklenir. kaldı ki hiçbir sınıf(sürekli class yazmaktan bıktım) hiçbir zaman paladinlerin şu anda olduğu kadar imba olmadı ve paladinler de hiçbir zaman diğerlerinin yanında ezik kalmadı. bu yüzden "paladinlerin hakettiği ancak geç elde ettiği saygı" gibi birşey sözkonusu olamaz. paladinlerle dalga geçilmesinin nedeni genelde oyuncularının küçük yaşta olup becerememeleri ve olur olmaz yerde divine shield/protection açmalarıydı. ne varki 11 milyon WoW oyuncusunun en az 6 milyonu aynı nedenlerden dolayı hala paladinlerle dalga geçmekte.
Quote:
??Bubble??
Bubble olayına gelirsek paladinin milletin Divine Protection'a laf etmesini anlamıyorum... o zaman Rogue vanish, hunter trap, priest warlock ve warrior fear, druid root ve cyclone, mage Ice bla bla, Shammy earthbind totem ve instant wolfform... her class'ın kendine göre son diye tabir ettiğimiz last stand spelleri var niye ağlıyor ki millet paladininde Divine Protection(Buble) ve Lay On Hands bu kadar...
dikkat edersen bu saydıklarının hepsi offensive skiller ve root dışında bir şekilde miss, resist, immune şeklinde atlatılabilir, ayrıca root da druidlerin diğer tüm skilleri gibi paladinler için problem yaratamaz. ancak paladinlerin hem divine protection hem de lay on hands defensive olmakla beraber engellenemez ve çok etkili skiller.
ÅŸimdilik bu kadar..
_________________ Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar<br>DehÅŸet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa<br><div>Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan<br>Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan</div><div>Bulan ya da kaçıran kiÅŸiy
View next topic View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.
FRPWorld, yeni bir frp dünyası
Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır. Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.