Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: SharonMass
    Bugün: 21
    Dün: 23
    Toplam: 90350

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 1784
    Üye: 0
    Toplam: 1784

    FrpWorld.Com :: View topic - Arkadan vurmayla ilgili soru
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Arkadan vurmayla ilgili soru View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    Transuatrian
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 30, 2008
    Posts: 17

    PostPosted: Wed Jun 03, 2009 6:01 pm Reply with quoteBack to top

    BAB neydi ? Rolling Eyes
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Wed Jun 03, 2009 6:09 pm Reply with quoteBack to top

    Transuatrian wrote:
    BAB neydi ? Rolling Eyes

    Base Attack Bonus
    Bu her classın savaşta, vs saldırı gücünü simgeleyen bir değer. Çrneğin çok savaşçı bir karakter olan Fighter her level BAB'ını +1 arttırır ama büyücü gibi az savaşçı olanlar arada sırada BAB değerlerini arttırırlar. Bu değerlerin nasıl arttığı her clssın gelişim tablolarında gösterilir, örnek vereyim 2 tane:

    Fighter
    http://www.systemreferencedocuments.org/35/sovelior_sage/fighter.html

    Wizard:
    http://www.systemreferencedocuments.org/35/sovelior_sage/wizard.html

    şimdi burada gördüğün üzere wizard'ın BAB yani Base Attack Bonus'u 1.levelde 0 olduğundan bir silah çekmek onun için standart action olacaktır. (hatta wand çıkarmak bile) Ancak Fighter, move action'ının bir parçası olarak silahını çekebilir. Çrneğin silahını çekiyorsa normalde 30 ft yerine silahını çektiği için 25 ft yürür ama standart action'ı ile vuruşunu yapabilir.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Transuatrian
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 30, 2008
    Posts: 17

    PostPosted: Wed Jun 03, 2009 6:30 pm Reply with quoteBack to top

    Hmm sağol.
    Back to top View user's profileSend private message
    SacoKhan
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 10, 2005
    Posts: 2585
    Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden

    PostPosted: Wed Jun 03, 2009 7:07 pm Reply with quoteBack to top

    Darkgnome wrote:
    Quick draw ve sleight of hands birlikte kullanılırsa karşındakine hiç bir şey yapmayacakmış gibi yaklaşıp sneak attack yapabilirsin. Aynı durum kapışmada sen silahsız iken sana saldırılması durumunda da geçerli. Son ana kadar silahını çekmez isen silhla saldırıyı beklemeyen düşman flatfooted olarak kalır.


    açıkçası 3.5 edition buna izin vermiyor, böyle şeyler yapmak için Bluff skillini kullandırtmak istiyor, hatta senin verdiğin örneğe uygun bir feat bile olması lazım

    _________________
    And i still wonder if you ever wonder the same!...
    Back to top View user's profileSend private messageICQ Number
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Wed Jun 03, 2009 7:57 pm Reply with quoteBack to top

    Quote:
    Complete Scoundrel
    Skill tricks: (Needs 2 skill point to be taken)
    P: 87
    Hidden Blade
    Requisetes: Sleight of Hand:5 ranks, Feat: Quick Draw
    You may draw a successfully concealed weapon as a Move Action (normally drawing a concealed weapon is a Standard Action). If you immediately attack a foe who was not aware of the weapon, he/she is considered Flat-Footed to your attack.


    Buradan bakarak söylemiştim aslında.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    SacoKhan
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 10, 2005
    Posts: 2585
    Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden

    PostPosted: Wed Jun 03, 2009 10:42 pm Reply with quoteBack to top

    Ben official öyle bir kitap duymadım aslında Complete Scoundrel diye, 4th edition mı?

    _________________
    And i still wonder if you ever wonder the same!...
    Back to top View user's profileSend private messageICQ Number
    occultsearcher
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 26, 2003
    Posts: 368
    Location: Ankara

    PostPosted: Wed Jun 03, 2009 11:30 pm Reply with quoteBack to top

    Wizards tarafından 3.5 için çıkarılmış bir kitap. Yani gayet official esasen. Oldukça da eğlenceli bir kitaptır kendisi.

    _________________
    M - There is indeed such a conspiracy
    "When you see filth, call it filth"
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN MessengerICQ Number
    SacoKhan
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 10, 2005
    Posts: 2585
    Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden

    PostPosted: Thu Jun 04, 2009 12:20 am Reply with quoteBack to top

    Biraz inceledim, o zamanlar her power gamer'ın beklediği gibi yeni zibilyon tane feat gelmiş, pek bir artısını göremedim açıkçası

    _________________
    And i still wonder if you ever wonder the same!...
    Back to top View user's profileSend private messageICQ Number
    Dilbao
    BaÅ?büyücü





    Joined: May 20, 2003
    Posts: 818
    Location: Istanbul

    PostPosted: Sat Jun 06, 2009 8:07 pm Reply with quoteBack to top

    Oyun sistemleri öncelikle karşılıklı pataklama üzerine olayları açıklarlar. Yani düşmanınızın karşınızda olduğu ve karmaşık bir kapışmanın geçtiği olayları kurala bağlarlar.
    Fakat bir adama arkadan sessizce yaklaşıp saldırmak yada yakalayıp etkisiz hale getirmek her ne kadar bir encounter olsa da combat encounter değildir, zira attack yapmaktan çok burada önemli olan gafil avlamaktır. Yani daha çok skill üzerine bi encounter sayılır bu. Dolaysıyla da kurallarda detaylıca anlatılmaz böyle şeyler, oynatanın insafına bırakılır. Burada da birbirinden farklı yorumlar görmen bu yüzden çok doğaldır.

    Benim yorumum ise bu tarz durumlarda attack zarı atılmaması yönündedir. Gerekli yapılacak karşılıklı skill check sonucunda, saldıran kişi karşısındakinin zarını yeterli bir fark ile geçmişse istediği şeyi yapabilmelidir. Zira bunun için önceden hazırlanmıştır ve karşısındakinin de belli ki beklemediği birşeydir. Bekliyor olsaydı, çeşitli durumlardan (mesela zarına alacağı bonus) dolayı rakibinin attığı zar ile arasında o kadar fark olmazdı.

    _________________
    "Lovefull Evil"
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    barabus
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Oct 18, 2005
    Posts: 400
    Location: istanbul

    PostPosted: Sat Apr 17, 2010 11:05 pm Reply with quoteBack to top

    burda dm in yorumu , arkadan gelenin yetenekleri üzerindekiler , o gün aldığı alkol miktarı , yada alkol almamış oluşu ırkı dili dini yönelimi herşey etkiler , tabii aynı sı kurban içinde geçerli...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN Messenger
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.52 Saniye