Kağıtlar ve ne olursa olsun ayrıntılı bir özgeçmiş bekleniyor bunları sanırım söylemeye gerek yok. Ayrıca olabildiğince bir motivasyon listesi de iyi olur. Çalışkan arkadaşlarımız için varsa yaptıkları feat planlaması ve ileride almayı düşündükleri prestige classları da tüm notlarıyla beraber yollamalarını istiyorum. Eğer olursa kağıt üzerindeki gereksinimlerini karşılamış dahi olsalar önceden belirtilmemiş ve o karaktere uygun oynanmamış ise bahsi geçen prestige classı alamazlar.
Exp.lara gelince asla ve asla herkes aynı exp.ı almaz. Masaüstünde de uyguladığım bir düstur vardır "oyuncuya tecrübe kazandırak her şey için exp ver. Bunu da ilk dinlenecek düşünecek zaman buldugunda ver"
X oyuncusu yoldaki adam ile konuşup konu ile ilgili bilgi aldı ise expsini alır. Tabii ki bu çok konuşan oyuncuların exp canavarı olup farkı açacağını göstermez. Tabii ki buna dayanarak herkes herşeyi yapmaya kalkışmaz, kalkışırsa da yüzüne gözüne bulaştırır o ayrı. Zaten bildiğim kadarı ile bu grup oldukça tecrübeli oyunculardan oluşuyor bu tip sorunlar olacagını sanmam.
Farklı explere geri dönersek, bu dengeyi iyi ayarlayabilecek kadar tecrübeli oldugumu düşünüyorum. Bazıları çıkıp "kitaplarda yok böyle birşey" diyebilirler. Ancak gerçek hayatta oldugu gibi oyunda da karakterler arasında dünyalar kadar fark vardır. Basit bir örnekle Anelka`da aynı takımda, Semih`te. Aralarındaki fark barizdir. Bu yüzden oyuncu grubunda her karakter aynı olmamalıdır.
Bunların dagıtımında yapılan ufak tefek şeylerin dışında basitçe örnekler vermek gerekirse grup başka boyuta gider wizard 10, cleric 8, rogue 5, fighter 4 exp alır. Bir binaya girip birini kaçırırlar rogue 10, diger sınıflar 6 şar alır. Bir sürü goblin öldürürler fighter 10 -rogue cleric 8- wizard 6 alır.
Rakamlar tam oran tabii ki değildir ve yapılan hareketler, atılan müthiş zamanlama ve düşünceye sahip bir büyü tüm bu bahsettiğim rakamları tersine çevirebilir. Tabii ki pasifist karakterler olabilir ancak kimsenin herkesin karakterini ne kadar iyi oynadıgı dogrultusunda exp alacagını bilmesi gereklidir (yada o duruma karakterinin uygunluğu ile orantılı - bakınız bir üst paragraf).
Karakterlerin yollandıgı bu günlerde aklıma geldikçe bazı açıklamalar yapacagım bu başlığı takip etmeyi unutmayınız...
Bu oyun diyarın tüm karakterlerini bir şekilde etkileyecektir. Grubun başarısı - başarısızlığı gerek eş zamanlı olarak gerekse uzun vadede sizlerin karakterlerinizi etkileyecektir.
O yüzden burada olan değişiklikler yüzünden dmlerinizin karakterinizde yapacakları değişiklikleri kabul etmeye hazır olun. Ayrıca eğer ulaşılabilirse her hikaye gibi bu hikayeninde bir sonu vardır. Bu son ise önceden kesin bir şekilde belirlenmiş bir son değildir. İyi bir oyunda son (yada varılacak noktalar dizisi diyelim) belirlenmeyip oyunculara göre şekil alır. Ve bizim oyunumuzun ulaştıgı noktalar yada sonlar sizi kesinlikle etkileyecektir. FRPWORLD diyarında yaşayanların bu konuda saving throw hakları yoktur, olsa da DC çok yüksektir
bu oyuncularla ilgili ek bilgiler varsa kendilerinin bilmedikleri onları rica ediyorum bilgilerinize...
-ilk olarak Efla`da , Necrosun omzundaki bir hançer yarası ile ilgili birşeyler varmış sanırım... Bu yara ile ilgili necrosun bilgisi yok, Efla sonradan çıkacak demiş, ne oldugunu bana anlatırsa sevinirim..
BÇYÇK KIYAMET BU GECE 24:00 DA İLK KOPMALAR İLE BERABER TETİKLENECEKTİR. SEÇİLMİş OYUNCULAR YARINDAN İTİBAREN OYUNA BAşLAYABİLİRLER.
UFAK BİRKAÇ DEğİşİKLİK;
1-ANDERO
2-FİNGOLFİN
3-FİRBLE
4-DRAGONFİRE
5-SHEVARASH(HENÇZ KENDİSİNDEN BİR HABER ALAMASAMDA)
6-NECROS
OYUNUN DM İ ATANDIKTAN SONRA OYUNCU SEÇİMİNDE BU GİBİ BİR DEğİşİKLİğE GİTMEYİ UYGUN GÇRDÇM.
NOT: MANİAK OREN İN OYUNUNDA ESAS KARAKTERİ İLE KATILIM GÇSTERECEğİNDEN ÇTÇRÇ BURADA OYNAMASINA GEREK KALMAMIşTIR. AYRIYETEN BU OYUNDA DA YERİ GELİRSE EğER KATILIM GÇSTEREBİLİR.
HALKLARIN YAZGISI SİZİN ELLERİNİZDE...
KUDRET AVUÇLARINIZDA OLSUN...
_________________ Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülükleri site yönetimindedir
KIYAMETİN AYAK SESLERİ şU SAAT İTİBARİYLE BAşLAMIşTIR...
DM'İN NOTU:
Hikayeni girişinde Diyarın güneybatısında kalan Aduria bölgesi belirtilmişti. Tundra üç gün içersinde büyük çatlaklarla beraber birbirinden ayrılacak, bölgeler arasında devasa kanyonlr oluşacaktır. Bölge halkı binlerce yıldır uyuyan volkanın müthiş bir şekilde patlak vermesi ile beraber değişen hava koşullarına karşı mücadele vermektedir. Herhangi bir müdahale olmaz ise, bir hafta içersinde kozmik felaketin başgösterdiği Aduria tamamiyle ortadan kalkacaktır...
_________________ Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülükleri site yönetimindedir
Offline program yoğunluğu nedeniyle ve oyunda farklı sebeplerden gerçekleşemeyen bazı şartlardan ötürü Eldarin ile yer değiştirmiş durumdayız. Yeni Dm Eldarin olup, onun dwarf Berronar Clerici yerine ben Dwarf Clangeddin Favorev Soul`u olan bir karakter hazırladım. Yeni Healer çok yaşa çok yaşa çok yaşa
Demiplane üzerine (ya da üzerinden) Gate, Astral Projection, Dimension Door ve benzeri teleportasyon büyüleri engellenmiştir.
Tüm seçilmişler Far Realms'ta İsimsiz Olan ın kontrolünü elinde tuttuğu bir bölgeye çekilmişlerdir.
Far Realms Far Realms bilinen tanrıların ötesinde, sınırsız sonsuzluğun içine uzanır, uzay o kadar engin ve bilinene yabancıdır ki zihinler bunu algılayamaz ve bir an dahi algılamaya gücü yetmez. Tuhaf ve hayra alamet olmayan şeyler biçimlenmemiş dünyanın üzerinde döner durur ve bilinmez bir sonsuzluktan uzanan ufak akkor ışıkları insanı deliye çevirir. Hiçbir aklıselim kimse Far Realms'e gitmeyi göze alamaz, ve yine hiçbir akıllı oradan geri dönememiştir.
Far Realms aklın, hayalin ve algılanabilenin ötesinde, katların milim aralıklarla içiçe geçmesiyle oluşmuş bir düzlemdir.
_________________ Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülükleri site yönetimindedir
Revize edilmiş karakter kağıtlarınızı bana tekrar göndermenizi rica ediyorum.
*Grup İçboyutlardan Pozitif Enerji Düzlemine gönderilmiştir...
*Demiplane üzerine (ya da üzerinden) Gate, Astral Projection, Dimension Door ve benzeri teleportasyon büyüleri engellenmiştir.
*Yarıdüzlemin merkezindeki büyüsel gücün kaynağı olan Çzün Duvarı nda meydana gelen çatlaklar ile büyüsel ve ilahi güçler bozulmaya başlayacaktır. Bozulan büyüler için "Wild Magic Tablosu" kullanılacaktır.
_________________ Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülükleri site yönetimindedir
Last edited by Eldarin_ on Thu Feb 23, 2006 8:06 pm; edited 1 time in total
d100
Roll Results
01 Wall of force appears in front of caster
02 Caster smells like a skunk for spell duration
03 Caster shoots forth eight nonpoisonous snakes from fingertips; snakes do not attack
04 CasterÂ?s clothes itch (+2 penalty to initiative)
05 Caster glows as per a light spell
06 Spell effect has 60(FM) radius centered on caster
07 Next phrase spoken by caster becomes true, lasting for 1 turn
08 CasterÂ?s hair grows on foot in length
09 Caster pivots 180 degrees
10 CasterÂ?s face is blackened by a small explosion
11 Caster develops allergy to his magical items; cannot control sneezing until all magical items are removed (allergy lasts 1d6 turns)
12 CasterÂ?s head enlarges for 1d3 turns
13 Caster reduces (reversed enlarge) for 1d3 turns
14 Caster falls madly in love with target until a remove curse is cast
15 Spell cannot be canceled at will by the caster
16 Caster polymorphs randomly
17 Colorful bubbles come out of casterÂ?s mouth instead of words (words are released when bubbles pop); spells with verbal components cannot be cast for 1 turn
18 Reversed tongues affects all within 60 feet of caster
19 Wall of fire encircles the caster
20 CasterÂ?s feet enlarge, reducing movement to half and adding +4 penalty to initiative rolls for 1d3 turns
21 Caster suffers same spell effect as target
22 Caster levitates 20 feet for 1d4 turns
23 Cause fear within a 60(FM) radius centered on the caster; all in radius except caster must make saving throw
24 Caster speaks in a squeaky voice for 1d6 days
25 Caster gains X-ray vision for 1d6 rounds
26 Caster ages 10 years
27 Silence, 15(FM) radius centers on caster 10(FM) (TS) 10(FM) pit appears immediately in front of the caster, 5 feet deep per level of the caster
29 Reverse gravity beneath casterÂ?s feet for 1 round
30 Colored streamers pour from casterÂ?s fingertips
31 Spell effect rebounds on caster
32 Caster becomes invisible
33 Color spray from casterÂ?s fingertips
34 Stream of butterflies pours from casterÂ?s mouth
35 Caster leaves monster-shaped footprints instead of his own until a dispel magic is cast
36 3Â?30 gems shoot from the casterÂ?s fingertips; each is worth 1d6 (TS) 10 gp
37 Music fills the air
38 Create food and water
39 All normal fires within 60 feet of caster are extinguished
40 One magical item within 30 feet of caster (randomly chosen) is permanently drained
41 One normal item within 30 feet of caster (randomly chosen) becomes permanently magical
42 All magical weapons within 30 feet of caster are increased by +2 for 1 turn
43 Smoke trickles from the ears of all creatures within 60 feet of the caster for 1 turn
44 Dancing lights
45 All creatures within 30 feet of the caster begin to hiccup (+1 to casting times, Â?1 to THAC0)
46 All normal doors, secret doors, portcullises, etc. (including those locked or barred) within 60 feet of the caster swing open
47 Caster and target exchange places
48 Spell affects random target within 60 feet of caster
49 Spell fails but is not wiped from casterÂ?s mind
50 Monster summoning II
51 Sudden change in weather (temperature rise, snow, rain, etc.) lasting 1d6 turns
52 Deafening bang affects everyone within 60 feet; those who can hear must save vs. Spell or be stunned 1d3 rounds
53 Caster and target exchange voices until a remove curse is cast
54 Gate opens to a randomly chosen Outer Plane; 50% chance for extraplanar creature to appear
55 Spell functions, but shrieks like a shrieker
56 Spell effectiveness (range, duration, area of effect, damage, etc.) decreases by 50%
57 Spell reversed, if reverse is possible
58 Spell takes physical form as free-willed elemental and cannot be controlled by caster; elemental remains for the duration of the spell and its touch causes the spell effect (THAC0 equal to casterÂ?s)
59 All weapons within 60 feet of the caster glow for 1d4 round
60 Spell functions; any applicable saving throw is not allowed
61 Spell appears to fail when cast, but occurs 1Â?4 rounds later
62 All magical items within 60 feet of caster glow for 2d8 days
63 Caster and target switch personalities for 2d10 rounds
66 Slow spell centered on target
65 Target deluded
66 Lightning bolt shoots toward target
67 Target enlarged
68 Darkness centered on target
69 Plant growth centered on target
70 1,000 lbs. of nonliving matter within 10 feet of target vanishes
71 Fireball centers on target
72 Target turns to stone
73 Spell is cast; material components and memory of spell are retained
74 Every within 10 feet of caster receives the benefit of a heal
75 Target becomes dizzy for 2d4 rounds (Â?4 AC and THAC0, cannot cast spells)
76 Wall of fire encircles target
77 Target levitates 20 feet for 1d3 turns
78 Target suffers blindness
79 Target is charmed as per charm monster
80 Target forgets
81 TargetÂ?s feet enlarge, reducing movement to half normal and adding +4 penalty to all initiative rolls for 1d3 turns
82 Rust monster appears in front of target
83 Target polymorphs randomly
84 Target falls madly in love with caster until a remove curse is cast
85 Target changes sex
86 Small, black raincloud forms over target
87 Stinking cloud centers on target
88 Heavy object (boulder, anvil, safe, etc.) appears over target and falls for 2d20 points of damage
89 Target begins sneezing and is unable to cast spells for 1d6 rounds
90 Spell effect has 60(FM) radius centered on target (all within suffer the effect)
91 TargetÂ?s clothes itch (+2 penalty to initiative for 1d10 rounds)
92 TargetÂ?s race randomly changes until canceled by a dispel magic
93 Target turns ethereal of 2d4 rounds
94 Target hastened
95 All cloth on target crumbles to dust
96 Target sprouts leaves (no damage caused, can be pruned without harm)
97 Target sprouts new useless appendage (wings, arm, ear, etc.) which remains until dispel magic is cast
98 Target changes color (canceled by dispel magic)
99 Spell has minimum duration of 1 turn (e.g.: a fireball creates a ball of flame that remains for 1 turn, a lightning bolt bounces and continues, possibly rebounding, for 1 turn, etc.)
100 Spell effectiveness (range, duration, area of effect, damage, etc.) increase 200%
_________________ Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülükleri site yönetimindedir
Joined: Oct 01, 2003
Posts: 4320
Location: istanbul
Posted:
Fri Dec 22, 2006 5:55 pm
Zor zamanlar geride kalmıştı, ya da daha yeni mi başlıyordu ? Sol Lagna temellerinden sarsılmış, büyü dengesini yitirmiş tanrıların birkısmı yok olmuş, bir kısmıysa kimsenin erişemeyeceği kadar uzaklara kaçmıştı.
Kıyamet Sol Lagnayı ansızın yakalamış, onu köklerinden sarsmış ve diyar halkını perişan etmişti. Ama bu durumda bile kendilerini kontrol edip mantıklı düşünebilenler vardı ve o kahraman ruhlu kişilerin çalışmaları sonucu Sol Lagna'nın sakinlerinin hiç değilse bir kısmı kendilerini dehşete düşürücü kıyametin getirdiklerinden kurtulmayı başarmışlardı.
Boyutlar arasında bu diyar için çarpışan kahramanların bir kısmı yok olmuş, bir kısmı ise hüsranla geri dönmüşlerdi ama bazıları vardı ki onlar şan şeref ve kurtuluşla geri döndüler aciz diyara ve bir kez daha umutla bakabildi Sol Lagna halkı geleceğe.
--------------------------------
Not: Kıyamet sonrası RP ler başlamıştır, yarıda kalan kıyamet rpleri en yakın zamanda sonuçlanacak, sonuçlanamayanlarsa bir hikaye ile sona bağlanıp oyunculara gerekli deneyim puanları verilecek ve yeni oyunlara aktarılacaklardır.
şimdilik eski rpler devam etmektedir, aşamalı olarak sonlandırılacaklardır.
Yakın bir zamanda yeni diyarla ilgili rp ler başlayacaktır.
Bir kısım RP ler serbest yönetimle olacak sadece gerektiğinde DM ler müdahale edecektir. Bazı RP ler ise eskiden olduğu gibi DM ler eşliğinde devam edecektir.
Hepinize iyi eğlenceler.
_________________ her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediÄ?ini anlayamasın
güç amacın, karanlık aracın olsun.
View next topic View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.
FRPWorld, yeni bir frp dünyası
Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır. Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.