Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: Shatargat
    Bugün: 0
    Dün: 0
    Toplam: 33538

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 243
    Üye: 0
    Toplam: 243

    FrpWorld.Com :: View topic - Bag of Holding
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Bag of Holding View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    LourdesTr
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 08, 2004
    Posts: 287

    PostPosted: Fri Aug 13, 2004 12:00 pm Reply with quoteBack to top

    Dilbao wrote:
    LourdesTr wrote:
    ...çünkü No Breath büyüsünün olmaması demek Inner Planes ile mortal alakasının kesilmesi demek olurdu, böyle bir şeyde çok saçma olur. Zaten neredeyse tüm planescape dökümanlarını "mortal sage"ler yazdığı için bu elemanların no breath yapıp inner planes'i keşfedememesi (mesela vacumm plane'i) bizim zaten öğrenememiz demek olurdu...

    Prime daki tipler yani adı üstünde clueless lar zaten böyle yerleri bilmiyorlar ki, onlar sadece inner yada elemantal plane diyerler tüm inner planes e. Bir büyü eksik yada falza ne fark eder. Bu en bilgili prime olan forgotten reamls da bile böyledir. Zaten bi şekilde prime dan çıkmadan da bunları öğrenmenin imkanı olamaz. Fr dakiler daha tanrıların hangi planelerde olduğunu bilmiyorlar, hepsine ayrı isim bulmuşlar. Yada Dl dekiler Takhisis in (yani Tiamat ın) Abyss de olduğunu sanıyorlar. Onlar için tek bir kötü yer var çünkü, o da Abyss. şimdi gel de bu adamlara Baator dan, Gray Waste den hatta Blood War dan bahset, kaçı anlicak? Hiçbiri. Hatta bi grup Purple Dragon Knight yada Solamnic Knight, Blood War tamamen birsin diye savaşa katılmak isteyeceklerdir.
    Bir de bu adamlardan Paraelemental plane of Smoke dan bahsetmelerini beklemek hayal olur.

    Adı üstüne clueless bunlar. Daha kendi kopraklarındaki Dark ı çözememişler, bi de dışarıdaki Blood tiplere kafa mı tutacaklar. İsteyen varsa söylesin elbette, adını şimdiden kitabı yazalım... (Çzlemişim be cant olayını)


    Tek mortal'lar prime değildir, burayı kaçırmışsın Wink
    Back to top View user's profileSend private message
    Dilbao
    BaÅ?büyücü





    Joined: May 20, 2003
    Posts: 818
    Location: Istanbul

    PostPosted: Fri Aug 13, 2004 2:44 pm Reply with quoteBack to top

    Kişi Prime ise Mortal dır. En azından aklıma aksi bir örnek gelmiyor. Ayrıca bunun benim yazdığımla akalası ne??

    _________________
    "Lovefull Evil"
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    LourdesTr
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 08, 2004
    Posts: 287

    PostPosted: Wed Sep 01, 2004 9:19 am Reply with quoteBack to top

    Dilbao wrote:
    Kişi Prime ise Mortal dır. En azından aklıma aksi bir örnek gelmiyor. Ayrıca bunun benim yazdığımla akalası ne??


    Hmm şimdi gördüm, kişi prime ise mortaldır demek yanlış olur, prime prime elemental plane içinde yaşayan demektir. Bir bakıma torildeki herhangi bir ejderhaya da "ahahaha ben planar'ım sen prime'sın euhehu" diyebiliriz, pep dışından geliyorsak Smile

    Bu arada hmm tekrar baktım da harbiden yazdığınla alakası yokmuş, sanırım başka bir şey kastetmişim veya yanlış yazmışım bir şey yazmaya çalışırken; hatırlamıyorum Very Happy
    Back to top View user's profileSend private message
    Dilbao
    BaÅ?büyücü





    Joined: May 20, 2003
    Posts: 818
    Location: Istanbul

    PostPosted: Wed Sep 01, 2004 10:32 am Reply with quoteBack to top

    Prime Material Plane de doğmuş ve bu nedenden dolayı ruhu oraya bağlı olan kişilere Prime denir.
    Ejderhalar da Mortal dır. 2500 yıl yaşarlar ama bi ölümsüzlükleri söz konusu değildir.
    Zaten Outsider lar da ölümsüz değildir. Divine Rank in yoksa ölürsün. Başka alternatifi yok bunun.

    Ayrıca ejderhaların Prime yada Outsider olmasının konu ile ne alakası var?
    Ya biz neyi tartışıyoruz??

    _________________
    "Lovefull Evil"
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    soulforged
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2004
    Posts: 27
    Location: Ankara

    PostPosted: Thu Sep 02, 2004 5:46 pm Reply with quoteBack to top

    Dilbao wrote:

    Ayrıca ejderhaların Prime yada Outsider olmasının konu ile ne alakası var?
    Ya biz neyi tartışıyoruz??


    Gerçekten güzel bir nokta Very Happy

    _________________
    All our power lies in both mind and body;
    we employ the mind to rule,
    the body rather to serve;
    the one we have in common with the Gods,
    the other with the brutes.
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN MessengerICQ Number
    Amras__Fefalas
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 22, 2004
    Posts: 207
    Location: Ankara

    PostPosted: Thu Sep 02, 2004 8:06 pm Reply with quoteBack to top

    Slm yaw,özlemişsinizdir heralde.Uzun süredir buralarda diildim ama artık geldim.

    Bence de bag of holding'in içinde yaşanabilir,aslında belki eğlenceli bile olur.Tabi biraz kalabalık bir ortamdır ama olsun.Da böyle bi soru nerden aklına geldi soulforged?? Cool

    _________________
    Denizleri seviyorsan,dalgaları da seveceksin,
    Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
    Uçmayı seviyorsan,düÅ?meyi de bileceksin.
    Korkarak yaÅ?ıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.



    Ad: Arwil Deathbringer Irk:Elf Class: Wizard/Necrom
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    soulforged
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2004
    Posts: 27
    Location: Ankara

    PostPosted: Fri Sep 03, 2004 6:39 pm Reply with quoteBack to top

    Amras__Fefalas wrote:
    Da böyle bi soru nerden aklına geldi soulforged?? Cool


    Bir süre önce oyun oynatırken büyücü bir arkadaş familiar ını bag of holding e saklamak istedi, ben de olmaz boğulur dedim. O zaman hava, su ve yemek koyup saklarım dedi. Ben olmaz 10 dakika sonra boğulur dedim ama içime bir şüphe düştü yani, hava sağlanırsa neden boğulsun diye. Sonra ekşisözlükte de avatarın kapatıldığını öğrenip olaya merakım arttı ve frpnin konusunda uzman kişileriyle tartışmanın zamanı geldi diye düşündüm. Smile

    _________________
    All our power lies in both mind and body;
    we employ the mind to rule,
    the body rather to serve;
    the one we have in common with the Gods,
    the other with the brutes.
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN MessengerICQ Number
    LourdesTr
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 08, 2004
    Posts: 287

    PostPosted: Fri Sep 03, 2004 6:41 pm Reply with quoteBack to top

    Dilbao wrote:
    Prime Material Plane de doğmuş ve bu nedenden dolayı ruhu oraya bağlı olan kişilere Prime denir.
    Ejderhalar da Mortal dır. 2500 yıl yaşarlar ama bi ölümsüzlükleri söz konusu değildir.
    Zaten Outsider lar da ölümsüz değildir. Divine Rank in yoksa ölürsün. Başka alternatifi yok bunun.

    Ayrıca ejderhaların Prime yada Outsider olmasının konu ile ne alakası var?
    Ya biz neyi tartışıyoruz??


    Prime mortal olayını tartışıyorduk en son, ha ben tek mortal prime değildir dememin sebebini bulamadım, onu yazarken bir şey düşünmüşüm işte, ama dedim ya hatırlamıyorum Very Happy Nereden nereye geldik gibi bir şey olmuş.
    Back to top View user's profileSend private message
    LourdesTr
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 08, 2004
    Posts: 287

    PostPosted: Fri Sep 03, 2004 6:43 pm Reply with quoteBack to top

    Abi senin onu avatar'ın kafasına geçirirmen lazım. Ki kıytırık bi' grup eleman bir avatarın kafasına nasıl geçirebilir onu? Smile Kafasına geçirdikten sonra bir de ters çevirmen gerekiyor, ayakları da girsin. Bunu bir avatara yapmak, hele slayer gibi bir avatara yapmak imkansız, hatta komik bana kalırsa.
    Back to top View user's profileSend private message
    Dilbao
    BaÅ?büyücü





    Joined: May 20, 2003
    Posts: 818
    Location: Istanbul

    PostPosted: Fri Sep 03, 2004 7:12 pm Reply with quoteBack to top

    Yaşayan bir kişi Bag of Holding içine konulduğunda 10 dk yaşayabilir, daha sonra havası biteceğinden boğulma kuralları uygulanır ve bi süre sonra nefesini de tutamayacağından boğularak ölür.

    Eğer ki bu kişinin yanında oksijen tüpü (aslında yok böle bişi ama hadi oldu diyelim) verseydik tüp bitene kadar ölmezdi. Ama tip bitince yine ölecek.

    Ayrıca Bag of Holding içinde hava koymak da nası bişi? Yok öle bişey.

    Bag of Holding içindeki her materyal bir diğeri ile iletişimde değildir. Yani içine bi adamı atıp, arkasından da yemek atarsak adam yemeklere asla erişemez.

    Son olarak da bi wizard familiar ını niye bag of holding içine koysun ki. Yanında istemiyosa unsummon eder, ihtiyacı olduğunda tekrar summon eder. Familiar ın olayı bu. Çzelliğin adı da Summon Familiar zaten.

    _________________
    "Lovefull Evil"
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Just_wiN
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Mar 10, 2004
    Posts: 690
    Location: Ankara

    PostPosted: Sat Sep 04, 2004 4:24 pm Reply with quoteBack to top

    belki zaman we manadan tasarruf için yapar olamaz mı çok cimri bir büücü mesela :lol: :lol: :lol:

    _________________
    çok zaman geçti çok Å?ey deÄ?iÅ?ti...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN MessengerICQ Number
    Amras__Fefalas
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 22, 2004
    Posts: 207
    Location: Ankara

    PostPosted: Sun Sep 05, 2004 5:47 pm Reply with quoteBack to top

    Dilbao wrote:
    Bag of Holding içindeki her materyal bir diğeri ile iletişimde değildir. Yani içine bi adamı atıp, arkasından da yemek atarsak adam yemeklere asla erişemez.


    Çok girdin heralde içine Dilbao.Maşallah kendi evinmiş gibi anlatıosun.Bi
    daa girersen de slm söle içindekiler---ha doğru unutmuşum,içerde görüşemiodunuz dimi Dil ?

    Just_Win abi bi wizard mana nie harcamak istemesinki.Çyle bi wizard varsa zaten savaşlarda başkasının eşyalarını filan da kullanıodur.Hatta belki büyüleri bile başkasına yaptırıodur,kim bilir :lol: :lol: :lol:

    _________________
    Denizleri seviyorsan,dalgaları da seveceksin,
    Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
    Uçmayı seviyorsan,düÅ?meyi de bileceksin.
    Korkarak yaÅ?ıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.



    Ad: Arwil Deathbringer Irk:Elf Class: Wizard/Necrom
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Dilbao
    BaÅ?büyücü





    Joined: May 20, 2003
    Posts: 818
    Location: Istanbul

    PostPosted: Sun Sep 05, 2004 7:27 pm Reply with quoteBack to top

    Çok okudum, ordan biliyorum.

    _________________
    "Lovefull Evil"
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Just_wiN
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Mar 10, 2004
    Posts: 690
    Location: Ankara

    PostPosted: Mon Sep 06, 2004 9:50 am Reply with quoteBack to top

    dilbao (namıdiğer ayaklı rulebook, bilge kütüphane, yaşayan bilgi deposu) okumuş geçirmiş görmüş we bilgili kişisidir dorudur onun söledii her kelime ayrıca şu book işi ne oldu dilbao neyse dilbaoya tüm durumlarda %100 güvenebilirsiniz dorudur

    _________________
    çok zaman geçti çok Å?ey deÄ?iÅ?ti...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN MessengerICQ Number
    Amras__Fefalas
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 22, 2004
    Posts: 207
    Location: Ankara

    PostPosted: Tue Sep 07, 2004 6:15 am Reply with quoteBack to top

    Walla eğer konusu "bi bag of holding'in içine canlı koysak nolur?" gibi bişi olan yazılar okumuşsan ne diim,AşMIşSIN yani.Tamam o zmn,sen ne dersen doğrudur---bizim gibiler lütfen kıllık yapmayın,burda abimiz dururken :lol: :lol:

    _________________
    Denizleri seviyorsan,dalgaları da seveceksin,
    Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
    Uçmayı seviyorsan,düÅ?meyi de bileceksin.
    Korkarak yaÅ?ıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.



    Ad: Arwil Deathbringer Irk:Elf Class: Wizard/Necrom
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.44 Saniye