Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: uvifazo
    Bugün: 0
    Dün: 5
    Toplam: 33780

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 477
    Üye: 0
    Toplam: 477

    FrpWorld.Com :: View topic - Magic: The Gathering
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Magic: The Gathering View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    mikael
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 07, 2006
    Posts: 692

    PostPosted: Thu Oct 26, 2006 8:14 pm Reply with quoteBack to top

    trulias wrote:
    nasıl ya Very Happy

    şimdi ilki hadi neysede, sonuçta hedef gösteremiyorsun ki plated slagwurm u? nasıl oluyor Confused

    Counter büyüleri hedef büyü stackteyken kullanılır. Büyüler stackteyken, yani daha oyuna inmemişken abilityleri aktif olmaz.
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    trulias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 21, 2005
    Posts: 603

    PostPosted: Thu Oct 26, 2006 8:16 pm Reply with quoteBack to top

    e iyide can't be contered olanlarda counterlanabilir bu hesaba göre mesala pertifeded wood-kin. o zaman boşuna mı o özellik? veya başka bir işede yarıyormu?
    Back to top View user's profileSend private message
    mikael
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 07, 2006
    Posts: 692

    PostPosted: Thu Oct 26, 2006 8:36 pm Reply with quoteBack to top

    trulias wrote:
    e iyide can't be contered olanlarda counterlanabilir bu hesaba göre mesala pertifeded wood-kin. o zaman boşuna mı o özellik? veya başka bir işede yarıyormu?

    Biraz eksik yazdım sanırım, şöyle diyeyim Rolling Eyes
    Wurmun can't be target of spells or abilities özelliği stackteyken iş görmez, aynı arc-sloggerın özelliğinin stackteyken kullanılamaması gibi. Pertifeded wood-kin'in özelliği ise bir nevi kuraldır, aynı relentless rats kartındaki ability gibi.
    Anlatabildim mi?
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    trulias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 21, 2005
    Posts: 603

    PostPosted: Thu Oct 26, 2006 8:42 pm Reply with quoteBack to top

    bilemiyorum. wurmla wood kin in ikisinin özelliklerininde yazı karakterleri aynı. ayrıca ikiside pasiv abilitiy zaten 3 çeşit ability var bu ikisininkide aynı çeşitte.
    şu an neden ikisinin farklı olduğunu çözemedim. sonuçta stack e önce pasivler girer ve mümkümse hükümlerini uygulatırlar.
    Back to top View user's profileSend private message
    mikael
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 07, 2006
    Posts: 692

    PostPosted: Thu Oct 26, 2006 9:21 pm Reply with quoteBack to top

    http://www.cardkingdom.com/card_viewer.php?sid=749391961&pid=45036

    Bu karttan anlaşıldığı gibi, "can't be target of spells or abilities" ve "can't be countered" özellikleri farklıdır. "can't be target of spells or abilities" özelliği sadece kart oyundaysa işler.
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    trulias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 21, 2005
    Posts: 603

    PostPosted: Fri Oct 27, 2006 9:33 am Reply with quoteBack to top

    en sonunda setsuna sayesinde doğru cevabı bulmuş olduk , eh önemli bir tartışma konusunuda gündeme getirmiş olmanın iç huzurundayız ,tüm magic cilere hayırlı olsun Very Happy
    Back to top View user's profileSend private message
    trulias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 21, 2005
    Posts: 603

    PostPosted: Sat Oct 28, 2006 2:35 pm Reply with quoteBack to top

    arkadaşalr bir sorun olacak:

    dual landler normal içerdikleri iki landden herhangibine gelen bir etkiden etkilenirler mi?

    birde şunu sorayım: mesela diyelim ki elimizde oyundaki her forest la beraber +1\+1 şişen bir kart var. artic flats gibi bir dual landde onu şişirir mi?
    Back to top View user's profileSend private message
    mikael
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 07, 2006
    Posts: 692

    PostPosted: Sat Oct 28, 2006 2:54 pm Reply with quoteBack to top

    trulias wrote:
    arkadaşalr bir sorun olacak:

    dual landler normal içerdikleri iki landden herhangibine gelen bir etkiden etkilenirler mi?

    birde şunu sorayım: mesela diyelim ki elimizde oyundaki her forest la beraber +1\+1 şişen bir kart var. artic flats gibi bir dual landde onu şişirir mi?

    Evet, etkilenir. Misal bahsi geçen land mountain-island ise hem mountain, hem de island kabul edilir.

    şişirmez, çünkü arctric flats dual land değil, snow landdir. Oyuna gelen forestlerle şişen bir kart için oyuna inilen landin türünde forest yazmalıdır, verdiği mana önemli değildir.
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    trulias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 21, 2005
    Posts: 603

    PostPosted: Sat Oct 28, 2006 3:04 pm Reply with quoteBack to top

    önemli bir noktayı hatırlattın setsuna teşekkürler
    Back to top View user's profileSend private message
    AreniusLorthenia
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Sep 09, 2006
    Posts: 79

    PostPosted: Sat Oct 28, 2006 5:23 pm Reply with quoteBack to top

    E bütün soruları sen cevaplıyorsun Setsuna bize kalmıyor Very Happy
    Ben de soriyim bir tane:
    Multi color bir kart(colorlardan biri siyah) Terör yer mi?
    Aynı kart "Destroy target black creature" yer mi?
    Hadi Setsuna n'apcan şimdi? Very Happy (Gerçi kolay oldu gibi Very Happy )

    _________________
    “Bedeli sadece cehennemse, intihar konusunda bu kadar tereddüte ne gerek var?”
    Elamshin <br>
    Back to top View user's profileSend private message
    mikael
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 07, 2006
    Posts: 692

    PostPosted: Sun Oct 29, 2006 8:20 am Reply with quoteBack to top

    AreniusLorthenia wrote:
    E bütün soruları sen cevaplıyorsun Setsuna bize kalmıyor Very Happy

    Very Happy

    AreniusLorthenia wrote:
    Ben de soriyim bir tane:
    Multi color bir kart(colorlardan biri siyah) Terör yer mi?
    Aynı kart "Destroy target black creature" yer mi?
    Hadi Setsuna n'apcan şimdi? Very Happy (Gerçi kolay oldu gibi Very Happy )


    1- Yemez,
    2- Yer.

    Multicolor kartlar o kartı meydana getiren bütün renklere sahiptir. Yani siyah-yeşil-mavi (o ne be Neutral ) bir kart siyahtır, aynı zamanda yeşildir, hatta ve hatta mavidir.
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    AreniusLorthenia
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Sep 09, 2006
    Posts: 79

    PostPosted: Sun Oct 29, 2006 10:54 am Reply with quoteBack to top

    Peki mesela bir Akroma karşıda duruyor.Ben de Reiver Demon indim oyuna.Benim bildiğim universal effectten Akroma graveyard'ın dibini boylar.Ama acaba doğru mu biliyorum?
    Yani protection from black "Can't be target of black spells and abilities"midir, yoksa unaffected by black spells midir?
    Ya sen iyi cevaplıyorsun ben hep sana soriyim bundan sonra Very Happy

    _________________
    “Bedeli sadece cehennemse, intihar konusunda bu kadar tereddüte ne gerek var?”
    Elamshin <br>
    Back to top View user's profileSend private message
    mikael
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 07, 2006
    Posts: 692

    PostPosted: Sun Oct 29, 2006 4:27 pm Reply with quoteBack to top

    AreniusLorthenia wrote:
    Peki mesela bir Akroma karşıda duruyor.Ben de Reiver Demon indim oyuna.Benim bildiğim universal effectten Akroma graveyard'ın dibini boylar.Ama acaba doğru mu biliyorum?
    Yani protection from black "Can't be target of black spells and abilities"midir, yoksa unaffected by black spells midir?

    Doğru biliyorsun, Akroma mezarı boylar. Yani "Can't be target of black spells or abilities"'dir.

    Ayrıca Protection from black olan kart;
    - Siyah bir enchantment takılamaz,
    - Siyah yaratıklar bloklayamaz,
    - Siyah damageler prevent olur.

    AreniusLorthenia wrote:
    Ya sen iyi cevaplıyorsun ben hep sana soriyim bundan sonra Very Happy

    Görevimiz Dil
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    darkflarer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Sep 06, 2006
    Posts: 551
    Location: heryerde olabilirim kafama ba&eth;l&yacute;

    PostPosted: Wed Nov 08, 2006 7:25 pm Reply with quoteBack to top

    büyük kuzenimle ne magic oynardım be hatta magic kafelere götürürdü beni ben bacak kadarken. Vay be ben daha 10 yaşında falandım koca koca adamları yeniyodum şaşırıp kalıyolardı. Kuzenimin arkadaşları olmasaydı iyi dayak yerdim heralde bayaa iyi oynardım magic'i

    _________________
    <div>artık lightflarer'ım</div><br>
    Back to top View user's profileSend private message
    ranger_ilvetus
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Mar 10, 2004
    Posts: 52
    Location: Ankara

    PostPosted: Thu Nov 09, 2006 9:18 am Reply with quoteBack to top

    Selam arkadaşlar, epeydir yokum ortalarda, fırsattan istifade söyle bi bakayım dedim.
    Yeni gelenler olmuş sanırım, selam onlara da.

    Bi de yukarıda truilas'ın sorusu dikkatimi çekti.Setsuna cevabı vermiş zaten ama ek bir açıklama olarak, bir kartın bir spell ya da ability'e "target" olması için,onun "permanent" olması , yani stackten çıkıp oyuna gelmiş olması gerekir.Stackteki kartlar "permanent" değil, "spell" durumundadır.Bu durumda da , counter spell efektlerine maruz kalabilirler.Umarım açıklaıcı olmuştur.

    Ayrıca Magic Player Reward programının ekim postasıyla DCI kartım ve 1 adet textless foil Wrath of God ve yine textless Zombify kartları elime geçmiş durumda, çocuklar gibi mutluyum Very Happy Sizden de programa üye olanlar var mı?

    _________________
    credence in my word.
    written in dust,
    tainted by memories.
    Back to top View user's profileSend private messageICQ Number
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.54 Saniye