Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: ovofigy
    Bugün: 1
    Dün: 2
    Toplam: 33768

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 377
    Üye: 0
    Toplam: 377

    FrpWorld.Com :: View topic - frp oynamayı diorum diyenn adam :D:D:D:D:D:D:D
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     frp oynamayı diorum diyenn adam :D:D:D:D:D:D:D View next topic
    View previous topic
    Post new topicThis topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
    Author Message
    Istar_Notis
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Sep 03, 2006
    Posts: 5

    PostPosted: Tue Sep 19, 2006 4:39 pm Reply with quoteBack to top

    1.geçen frp oynuoduk bi bari die bi ark ta var karşımıza lich çıktı dm lich sana dead spirit atıo, napıosun dedi adam da

    abi sağa kaçıorum dedi Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy:

    2.aynı oyunda karşımızda god mage Very Happy vardı dm adama (ne olduğunu hatırlamıorum ama hayvani meteor kadar güçlü bi spell di) attı dedi adam bu sefer:

    abi kapının arkasına kaçıorum kapıyıu da kapatıorum dedi Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy::
    Dasşljfhıulwgqlıfuagslkfjbgasjbasdjhahahahahaha

    sonra adama 15 kişi daldık öldü Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
    Back to top View user's profileSend private message
    trulias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 21, 2005
    Posts: 603

    PostPosted: Tue Sep 19, 2006 4:47 pm Reply with quoteBack to top

    Very Happy Very Happy Very Happy ejbere büyüleri bilmem ama meteora karşı kapı arkasına saklanmak iyimiş Very Happy AlkıÅ? Very Happy AlkıÅ?
    Back to top View user's profileSend private message
    Aredheliquas
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 23, 2005
    Posts: 1039
    Location: Ankara

    PostPosted: Tue Sep 19, 2006 6:15 pm Reply with quoteBack to top

    trulias wrote:
    Very Happy Very Happy Very Happy ejbere büyüleri bilmem ama meteora karşı kapı arkasına saklanmak iyimiş Very Happy AlkıÅ? Very Happy AlkıÅ?


    harbi ha Very Happy
    yaratıcı bi secenek Very Happy

    _________________
    <div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
    Back to top View user's profileSend private message
    celeraen
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2006
    Posts: 1215
    Location: istanbul

    PostPosted: Tue Sep 19, 2006 6:26 pm Reply with quoteBack to top

    Quote:

    abi kapının arkasına kaçıorum kapıyıu da kapatıorum dedi

    ahahahaha süper akıl etmiş kapının arkasına kaçması ayrı bi olay bi de kapıyı kapatmasıyla ben iyice koptum Very Happy Very Happy

    _________________
    There'll be war, there'll be peace.
    <br>But everything one day will cease.
    <br>All the iron turned to rust;
    <br>All the proud men turned to dust.
    Back to top View user's profileSend private message
    trulias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 21, 2005
    Posts: 603

    PostPosted: Tue Sep 19, 2006 6:50 pm Reply with quoteBack to top

    ne biliyorsunuz kapı belki fortresgate filandır. titanın bile açamama ihtimali var, meteorunda öldürmeme ihtimali olabilir Very Happy
    Back to top View user's profileSend private message
    Yener
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 12, 2005
    Posts: 1742
    Location: Ä°stanbul

    PostPosted: Wed Sep 20, 2006 9:49 am Reply with quoteBack to top

    Istar_Notis wrote:
    1.geçen frp oynuoduk bi bari die bi ark ta var karşımıza lich çıktı dm lich sana dead spirit atıo, napıosun dedi adam da

    abi sağa kaçıorum dedi Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy:

    2.aynı oyunda karşımızda god mage Very Happy vardı dm adama (ne olduğunu hatırlamıorum ama hayvani meteor kadar güçlü bi spell di) attı dedi adam bu sefer:

    abi kapının arkasına kaçıorum kapıyıu da kapatıorum dedi Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy::
    Dasşljfhıulwgqlıfuagslkfjbgasjbasdjhahahahahaha

    sonra adama 15 kişi daldık öldü Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy


    Bu yazıdan hiç bir şey anlamadım açıkçası,

    Istar_Notis wrote:
    frp oynamayı diorum diyenn adam Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy


    Bundan da hiç bir şey anlamadım. LÇTFEN DAHA DÇZGÇN BİR TÇRKÇE KULLANALIM...
    Burada MSN de bir yakın arkadaşımızla sohbet ediyormuş havasında yazmayalım, anlaşılır bir dil kullanalım...

    _________________
    [b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Darktimes
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 02, 2006
    Posts: 809
    Location: istanbul

    PostPosted: Wed Sep 20, 2006 12:36 pm Reply with quoteBack to top

    Cidden hoşmuş Smile

    _________________
    Ultima bırakılmaz, ara verilir Wink
    Back to top View user's profileSend private message
    calis
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 21, 2004
    Posts: 738
    Location: Ä°zmir

    PostPosted: Wed Sep 20, 2006 1:36 pm Reply with quoteBack to top

    Arkadaşlar lütfen mesaj atarken doğru karakterleri seçip kullanmaya özen gösterelim.Mesajlarını atan arkadaşlar düzgünlerini p.m yolu ile bana iletip düzeltebilirim.Biraz daha dikkat...

    _________________
    No one hears him cry so he turns to evil...
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Murdoc
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 27, 2006
    Posts: 227
    Location: Ýzmir - Karþýyaka

    PostPosted: Wed Sep 20, 2006 2:19 pm Reply with quoteBack to top

    Yok artık Coyote misali kokteyl şemsiyesi açsaydı bari Very Happy Very Happy Very Happy

    Bu arada Calis ve Yener'e kesinlikle katılıyorum biraz daha anlaşılır yazarsanız iyi olur anlamak için kaybettiğim zamanda 2 foruma daha bakardım.

    _________________
    (<>_<>) -V ----- - ------I .....l l .J..( ) '''...J L Ben dostum. Ne kadar inandırıcı geldiyse!
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    C_Deschain
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 01, 2006
    Posts: 291
    Location: ankara

    PostPosted: Wed Sep 20, 2006 3:16 pm Reply with quoteBack to top

    evet yazının anlaşılması zordu ayrıca pek komik bişede değildi yani.daha ne olaylar oluyo oyunlarda yani.. Melek görünümlü Å?eytan

    _________________
    <div>Tári Nénharma....</div><br>
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN Messenger
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Thu Sep 28, 2006 1:52 pm Reply with quoteBack to top

    Bende bi şey anlamadım sanırım..


    --Neyi anlamadığını anlamayan insan-- Crying or Very sad Sad
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    Lord Necros
    BaÅ?büyücü





    Joined: Apr 29, 2005
    Posts: 1916
    Location: Necropolis

    PostPosted: Thu Sep 28, 2006 2:57 pm Reply with quoteBack to top

    Ne anlattığını anlayamıyoruz bile doğru düzgün. Anlayana kadar on kez okumak zorunda kaldım. Anladığım şey de hiç komik gelmedi bana açıkçası.

    Komik gelip gelmemesi öznel bir şeydir, bunu yargılayamam; ama lütfen mesajlarınızın ve başlıklarınızın gerek ismini gerekse içeriğini düzgün yazın.

    Başlık tarafımdan kilitlenmiştir.

    _________________
    All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.

    Power demands sacrifice.
    Back to top View user's profileSend private message
    Display posts from previous:      
    Post new topicThis topic is locked: you cannot edit posts or make replies.


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.34 Saniye