Joined: Jan 12, 2005
Posts: 1742
Location: Ä°stanbul
Posted:
Sat Nov 11, 2006 5:28 am
Horcoel_Baator wrote:
Abi direk Fallout 2 yi kurup orda oluÅ?turup buraya geçirsek mübahmıdır..Zira matematik ile baÅ?ım Å?u günlerde zaten bayagı kabarık..
Evet mübahtır .
ArkadaÅ?lar karekterlerinizi hazılamaya baÅ?layınız pazar günü oyunu baÅ?latmayı düÅ?ünüyorum. Yarın tam gün boÅ?um, bütün açıklamalar faslı yarın bitecektir.
Bir kaç arkadaÅ?ın hazırlamasına yardımcı olacaÄ?ım yarın.
_________________ [b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Joined: Jan 12, 2005
Posts: 1742
Location: Ä°stanbul
Posted:
Sat Nov 11, 2006 5:30 am
ombuspider wrote:
Yener, naaptın be abi
MatematiÄ?im iyi olsa lise boyunca her sene sene notlarımın toplamı 50den aÅ?aÄ?ı olmazdı
Eee yapacak bir Å?ey yok matematik hayatımızın her anında her alanında var hocalarımız bizi doÄ?ru bilgilendirmiÅ? zamanında .
_________________ [b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Joined: Jan 12, 2005
Posts: 1742
Location: Ä°stanbul
Posted:
Sat Nov 11, 2006 6:19 am
Å?imdi gelelim resistance olaylarına
Radiation Resist
Gas Resist
Electricity Resist
Poison Resist
Å?imdi bu üçü nedir hemen kısaca görelim.
Radiation Resist : Adı üzerinde radyasyon dayanıklılıÄ?ı, koruması. Fallout dünyasında oyunun geçeceÄ?i westeland 'ın büyük bir bölümü radyasyon etkisinde, gittiÄ?iniz pek çok yerde radyasyon' a maÄ?ruz kalma ihtimaliniz oldukça yüksek, tabi Vault denilen özelliklede radyasyon etkilerinden korunma amacı ile inÅ?a edilmiÅ? yer altı sıÄ?ınakları dıÅ?arısındaysanız.
Formül : 2 x EN
Gas Resist : Nefes alan her canlının gaz' a karÅ?ı zaafı vardır. Bu zaaf giyilen bir takım gaz maskesi ve maskeli zırhlar ile önlenebilir.
BaÅ?langıçta her karekterin Gas Resist' i 0 / 0 dır.
Electricity Resist : Elektirik her canlıyı etkiler, Electricity Resist de bu etkilere karÅ?ı olan korumadır.
Bütün karekterlerde baÅ?langıç standarttır 0 olarak baÅ?lar. Electricity Resist giyilen zırhların saÄ?ladıÄ?ı katkılar ile artabilir.
Poison Resist : Zehire karÅ?ı olan dayanıklılıÄ?ınızdır.
Formül : 5 x EN
_________________ [b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Joined: Jan 12, 2005
Posts: 1742
Location: Ä°stanbul
Posted:
Sat Nov 11, 2006 6:31 am
Armor Class (AC): Zırh durumunuz. Zırh durumunuz daha siz hiç bir zırhı giyinmeden de vardır, rakipleriniz hangi Å?ekilde olursa olsun size hasar verebilmek için zırh durumunuzu mutlaka geçmelidirler. Sizde karÅ?ınızda ki rakibinize hasar verebilmek için aynı Å?ekilde rakibinizin zırh hurumunu geçmelisiniz.
GiyindiÄ?iniz her zırhın AC nize saÄ?ladıÄ?ı bir takım katkılar vardır, bunlar size hasarlara karÅ?ı bir takım korumalar saÄ?lar bazı zırhlar Electricity Resist, bazıları Gas Resist veya Radiation Resist verebilir.
Ayrıca ;
DT DR
Normal 0 / 0 %
Laser 0 / 0 %
Fire 0 / 0 %
Plasma 0 / 0 %
Explode 0 / 0 %
yukarıdaki liste üzerinize giydiÄ?iniz Armor (zırh) için hazırlanmıÅ? olan bir listedir.
Normal
Laser
Fire
Plasma
Explode
gibi hasarlara karÅ?ı her zırh bir takım katkılar saÄ?lar tabi bu zırhların saÄ?ladıÄ?ı katkılar deÄ?iÅ?iktir her zırhın aynı deÄ?ildir. Ã?zerinizde zırh olmadıÄ?ı sürece bu taploda ki her hasar türü 0 % dir.
AG Armor class 'a eklenir. Ã?R : AG 6 karakterin üzerinde leather jacket, onun getirdiÄ?i + 5 bu durumda bu karakterin AC 'si 11 olur.
_________________ [b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Last edited by Yener on Sun Nov 12, 2006 6:25 pm; edited 1 time in total
Joined: Jan 12, 2005
Posts: 1742
Location: Ä°stanbul
Posted:
Sat Nov 11, 2006 7:17 pm
Hit Points (HP): Karekterinizin can puanıdır, aldıÄ?ınız hasar puanına göre buradan düÅ?üm yapılır "0" HP kesin ölümdür. Birde bir üstteki belirtiÄ?im,
DT DR
Normal 0 / 0 %
Laser 0 / 0 %
Fire 0 / 0 %
Plasma 0 / 0 %
Explode 0 / 0 %
durumlarının HP üzerinde katkıları vardır. Zırhınızdan dolayı örneÄ?in Fire' a karÅ?ı 10 / 10 % fire resist 'iniz var ise yediÄ?iniz fire hasarlarından 10 / 10 % düÅ?üp o Å?ekilde düÅ?üm yapıyorsunuz HP nizden. (Bu hesaplamalarla kafanızı fazla karıÅ?tırmayın merak etmeyin bu hesaplamaları ben yapacaÄ?ım ). Formül : 15 + (STR + ( 2 x EN ) )
Carry Weight : Sizin aÄ?ırlık taÅ?ıma kapasitenizdir, yanınızda taÅ?ıyabileceÄ?iniz maximum aÄ?ırlıktır. Direk STR (ST) ile alakalı olan bir durumdur. Formül : 25 lbs + 25 x STR
Action Points (AP): Karekterlerinizin ve rakiplerinizin bir tur içerisindeki hareket durumlarıdır, her hareketin belli bir AP harcaması vardır. Ã?rneÄ?in 1 m ilerlemen, bir adım atmak 1 AP dir. Bir silahın cephanesini doldurmak 2 AP dir. Ayrıca her ateÅ?li silahın bir ateÅ? etme AP si vardır bu silahlar arasında deÄ?iÅ?iklik gösterebilir bazı silahlarda 5 AP lik bir ateÅ? etme AP si varken bazı silahlarda bu örneÄ?in, 4 bazılarında 6 olabilir.
Å?imdi AP 'ye direk katkı saÄ?layan Agility (AG) nin AP getirilerini görelim. Kaç AG kaç AP getirir.
--Agility--
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10+
--#AP--
5
6
7
8
9
10
Squence: Ã?ncelik durumu. Bir combat durumunda veya iki tarafın mücadele ettiÄ?i bir durumda kimin daha önce hareket edeceÄ?ini, kimin daha önce baÄ?layacaÄ?ını Squence durumu belirler Squence' i en yüksek olan en önce baÅ?lar. Bu öncelik durumu karakterinizin 6. hisleri ile alakalı bir durumdur. 6. hisleri kuvvetli olan bir karekter tehlikeyi daha önceden sezinleyip daha önceden hareket edebilir. Spider man 'in örümcek hisleri bu duruma verilebilecek en güzel örnektir sanırım .
PERCEPTÄ°ON (PE) direk Squence' iniz ile aÄ?lakalı olan bir skordur. Formül : 2 x PE
Melee Damage (MD): Yakın dövüÅ? silahları ile vereceÄ?iniz hasarın üzerine kaç ekleyeceÄ?iniz ile ilgilidir. Ã?r: karÅ?ınızdaki rakibinize knife (bıçak) ile salıdırıyorsunuz, eÄ?er rakibinize vurmakta baÅ?arılı olursanız 1d10 + MD eklersiniz.
MD direk STR ile alakalıdır.
---Strength---
1-6
7
8
9
10
11
12
---Melee damage (MD)---
1
2
3
4
5
6
7
Critical Chance : Bu karÅ?ıdaki rakibinize kritik bir hasar verme ihtimalinizin yüzdesidir. YaptıÄ?ınız her saldırıdan sonra birde karÅ?ınızdaki rakibinize Å?ans eseri kritik bir hasar verip veremediÄ?inizi belirlemek içindir. Å?ans faktörü öyle bir Å?eydirki yaptıÄ?ınız rasgele bir atıÅ?ta rakibinizi hayati bir yerinden vurabilir, raskele savurduÄ?unuz bir bıçak darbesi ile rakibinizin tendonlarını kesebilirsiniz. Bu Critical Chance denemesini yapabilmeniz için rakibinize vurabiliyor olmalısınız.
Critical Chance direk LUCK (LK) skoru ile alakalı olan bir durumdur. LK skorunuz kaçsa Critical Chance yüzdenizde direk o skorunuzun karÅ?ılıÄ?ı olan sayının yüzdesidir. Ã?R : LK 5 Critical Chance 5 % LK 7 Critical Chance 7 %
Healing Rate : Karakteriniz yaralandıÄ?ı zaman onun 6 saat içerisinde nekadar iyileÅ?tiÄ?inin sayısal deÄ?eridir. Yanlız bu durumun gerçekleÅ?ebilmesi için dinleniyor olmanız gerekmektedir (uyumak, uzanıp TV izlemek , vs...vs...). Bu durum direk ENDURANCE (EN) ile alakalıdır.
---Endurance---
1-5
6-8
9-10
11+
---Healing Rate---
1
2
3
4
Ã?rneÄ?in, EN 7 olan bir karekterin Healing Rate' i 2 dir. Bu karekter 24 saat dinlendiÄ?i taktirde 8 HP 'si yerine gelecektir (hasar aldıysa aldıÄ?ı hasardan).
Gelelim en karmaÅ?ık konuya "Traits" her karekter baÅ?langıçta toplan iki tane traits alabilir veya 1 tane alır yada hiç almaz bu kiÅ?inin isteÄ?ine baÄ?lıdır. Her traits 'in bir takım getirileri olduÄ?u gibi bir takım götürüleride vardır, bu götürüler bazen oldukça can sıkıcı olabiliyor bu sebeplede oynattıÄ?ınız karektere göre hiç traits tercih etmeyebiliyorsunuz.
Traits sizin karekterinizin daha çömezken yapabildiÄ?i bir takım yetenekleridir, karekteriniz level atladıÄ?ında daha sonra traits alma Å?ansınız yoktur, traits ler sadece bir kere baÅ?langıçta alınır.
Bu traitslerin sayısı oldukça fazla eyer onları burada açıklamaya baÅ?larsam oldukça kafanız karıÅ?acak, sizler karekterlerinizi hazırlayın ben size traits almanızın iyi olacaÄ?ını veye hangi traits in sizin daha çok iÅ?inize yarayacaÄ?ını söylerim.
_________________ [b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Last edited by Yener on Sun Nov 12, 2006 6:17 pm; edited 3 times in total
Joined: Jan 12, 2005
Posts: 1742
Location: Ä°stanbul
Posted:
Sat Nov 11, 2006 8:42 pm
FALLOUT VE WESTELAND
Nükleer felaket 3. dünya savaÅ?ı, A.B.D 'nin yıkılıÅ?ı ve sonuçları...
Oyunun geçtiÄ?i Westeland denilen yer A.B.D nin eski topraklarıdır, bu toprakların büyük bir bölümü radyasyon etkisinde olup çölleÅ?miÅ?tir, aynı iki japon kasabası hiroÅ?imave nagazaki gibi. Fakat 2001 temmuzunda A.B.D ve Rusya arasında çıkan dünya paylaÅ?ımı konusundaki anlaÅ?mazlık soÄ?uk savaÅ? sırasında yapmadıkları, direkten dönen Å?eyi yapmalarına neden olmuÅ? ve 3. dünya savaÅ?ı çıkmıÅ?tır bu savaÅ? iki devletinde yıkımına sebep olmuÅ?tur. Ä°ki ülke toplamda 30.000 adet evet yanlıÅ? duymadınız 30.000 adet nükleer baÅ?lıklı silahlarının her birini kullandı, iÅ?te bu insanlıÄ?ın yaptıÄ?ı en büyük hata olarak tarihe geçti.
Nükleer felaket A.B.D nin hala en büyük korkusudur. Ä°Å?te bu korku ki pek çok Amerikan yapımı filme ve oyuna konu olmuÅ?tur.
Å?imdi bana soracaksınız bu oyunu oynarken benim RP 'ye en çok hangi kaynaklar katkı saÄ?lar diye hemen cevap vereyim. Fallout Mad Max adlı film serisinden esinlenerek yapılmıÅ? bir oyundur, bu film serisini hatırlayan arkadaÅ?lar vardır aranızda, bu film serisindeki dünya nükleer bir savaÅ? sonrasında harabeye dönüÅ?müÅ?tü ve yine A.B.D yıkılmıÅ?tı, insanlar hayatta kalma mücadelesi veriliyordu bilinen eski kaynakların sayısı oldukça azdı ve güçlüler güçsüzleri ezmeye çalıÅ?ıyordu. Mad Max deki bu dünya Fallout daki westeland ın aynısıdır, zaten Mad Max filmindeki eski A.B.D topraklarına verilen isimde buydu.
Birde size kitaptaki kaynakları yazayım nelerden esinlenilmiÅ? neler fallout dan esinlenmiÅ? baÅ?ka hangi kaynaklardan yararlanabiliriz.
Bibliography and games
Tank at war. Motorbook international. 1996.
NATO Armoured Combat Vehicles. London : Arms and Armor press, 1991.
Battlefield Europe : NATO vs. The Warsaw Pact. New York : Arco Publishing, 1985.
GURPS High - Tech : Weapons and Equiment Thorought the Ages. 1998.
Fallout. California : Interplay Productions. 1997.
Fallout 2 California : Interplay Productions. 1998.
Fallout Tacticks : Brotherhood of steel. 2001.
Movies
Atomic Journeys : Welcome to Ground Zero. 1999.
The Atomic Cafe. 1983.
A Boy and Hsi Dog. 1975.
The Day After. 1983.
Mad Max, The Road Warrior, and Madmax Beyond Thuderdome. 1979, 1981,1985.
Nukes in Space : The Rainbow Bombs. 2000.
On the Beach. 1959.
On the Beach. 2000.
The Postman. 1997.
Stephen king's The Stand. 1994.
Threads. 1985.
Trinity and Beyond : Atomic Bomb Movie. 1997.
Waterworld. 1995.
Bu kaynaklara ulaÅ?ılması gerçektende oldukça zor, fakat internetten bu isimlerle aramalar yaparsanız mutlaka yararlı bilgilere ulaÅ?ırsınız...
_________________ [b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Joined: Jan 12, 2005
Posts: 1742
Location: Ä°stanbul
Posted:
Sat Nov 11, 2006 9:21 pm
VAULT
Nükleer savaÅ? sırasında inÅ?a edilmiÅ? yer aldı Å?ehirleridir. Bu Å?ehirler oldukça büyüktür. Bu Å?ehirlerde yaÅ?ıyan insanların yer yüzüne çıkmaları Vault yöneticileri tarafından yasaklanmıÅ?tır, dıÅ?arıya çıkmanın veya kaçmanın cezası direk ölümdür. Bu Å?ehirlerde yaÅ?ayan insanların çoÄ?u sivildir. Radyasyon etkilerinden uzak bir Å?ekilde yaÅ?am sürülmektedir burada. Vault yöneticilerinin burada yaÅ?ayan sivillerin dıÅ?arıya çıkmalarını istememelerinin bir sebebide bu insanların dıÅ?arıya çıkıp dıÅ?arıdaki yaÅ?amı görerek Vault daki insanların isyan etmelerine sebebiyet verilmesini istememeleridir.
Burada yaÅ?ayan siviller gün ıÅ?ıÄ?ını görmeden yer altında teknolojik maÄ?aralarda yaÅ?amaktadır. Vault lar bi nevi Matrix 'in ikinci filmindeki insanların matrix dıÅ?ında yaÅ?adıkları maÄ?araları andırmaktadır. Vault yaÅ?am alanı dıÅ?ında kalan dev maÄ?aralarda deÄ?iÅ?ik türlü türlü mutasyana uÄ?ramıÅ? yaratıklar yaÅ?amaktadır, iÅ?te bu sebeplerlede Vault dıÅ?ına çıkmak oldukça tehlikeli ve sakıncalıdır. Ayrıca Guardian adı verilen eli silahlı Mutantlar sürekli Vault giriÅ? ve çıkıÅ?larında durmaktadır, çoÄ?u zaman aldıkları emir ise "dıÅ?arı çıkanı vurun" dur.
Westeland kasabaları :
Bu yer üstü kasabalarının bazıları yaÅ?am için oldukça elveriÅ?sizdir, bazılarında radyasyon etkileri görülmekte ve buralarda sadece radyasyona daha dayanıklı olan mutant ve ghoul
lar yaÅ?amaktadır, bu tip yerler insanların yaÅ?aması için oldukça sakıncalıdır. Westeland ın her yerinde yaÄ?macılar, katiller ve köle tücarları ile karÅ?ılaÅ?abilirsiniz. KarÅ?ılaÅ?tıÄ?ınız yaÄ?macı bir raiders gurubu sizi zorla kendi birliklerine katılmaya zorlayabilir veye karÅ?ılaÅ?tıÄ?ınız slave guild üyeleri sizi zorla köleleÅ?tirebilir. Bunlar dıÅ?ında da Westeland ın uçsuz bucaksız tehlikeli çöllerinde karÅ?ılaÅ?abileceÄ?iniz tehlikeler vardır, mutasyona uÄ?ramıÅ? yaratıklar avcı Death claw lar vs...vs...
_________________ [b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Joined: Jan 12, 2005
Posts: 1742
Location: Ä°stanbul
Posted:
Sun Nov 12, 2006 7:10 am
Å?imdi de bazı gurup ve organizasyonları görelim.
KarÅ?ılaÅ?abileceÄ?iniz gurup ve organizasyonların bir kısmı :
The Brotherhood of Steel :
SavaÅ? sonrasında sivilller tarafından kurulmuÅ? olan bir birliktir. Her ne kadar siviller tarafından kurulmuÅ? olsada büyük ölçüde askeri bir yapı ve düzene sahip bir kuruluÅ?tur.
Brotherhood organizasyonu aynı zamanda da politik bir yapıya sahiptir, dört Elder ve bir High Elder tarafında alınan kararlar çerçevesinde hareket edilir. Brotherhood 'un westeland 'ın pek çok kasabasında karakolları bulunmaktadır, bu karakollar sivillere koruma saÄ?ladıÄ?ı gibi aynı zamanda teknolojinin yakın takipçisi olan Brotherhood organizasyonunun gözü ve kulaÄ?ı olmaktadırlar.
The Brotherhood of Steel olganizasyonunun en öncelikli ve esaslı amacı teknolojiyi bulmak organizasyona getirmek ve bunları halkların güvenliÄ?i ve refah yaÅ?amları için kullanmaktır, teknolojinin yanlıÅ? ellere geçmesi daima önlenmeye çalıÅ?ılmaktadır.
Brotherhood 'da ırk ayrımı yoktur, çünkü orası brotherhood dur. Orada bütün ırklara hoÅ? görü gösterilir ve hatta onlarla iÅ?birliÄ?i yapılır. Brotherhood üyesi olan Süper Mutant, Half-Mutant, Ghoul ve death claw larda mevcuttur.
The Brotherhood of Steel bütün tehlikeli nükleer çalıÅ?malara karÅ?ıdır. Aynı zamanda bu organizasyon sivilleri korumayı öncelikli görevleri arasında görmektedir. Organizasyonun en çok mücadele ettiÄ?i guruplar arasında Raiders ve Slave guild bulunmaktadır. Bu organizasyon westeland ın doÄ?u ve batısında faliyet göstermektedir.
The Church of the Mushroom Cloud :
Kısaca ben bu adamları teknolojiye tapan manyaklar olarak nitelendiriyorum . Ä°lk fallout oyununu oynayan arkadaÅ?lar bu mor robe giyinen rahip vari adamları hatırlayacaklardır.
Bu organizasyon daha çok Las Vegas çevresinde yoÄ?unluk göstermektedir. Kendi dinlerinin dıÅ?ında kalanlara agresif tavırlar sergileyebilmektedirler.
The New California Republic :
A.B.D nin yıkılıÅ?ından sonra kurulan bu birlik aynı zamanda bir devlet niteliÄ?ide göstermektedir. Bir cumhuriyet yönetimi söz konusudur bu cumhuriyetin aynı zamanda bir baÅ?kanıda mevcuttur. Bu baÅ?kanlar kendilerini A.B.D baÅ?kanı olarak tanıtmaktan hiç çekinmez .
The New California Republic ; Junktown, Shady Sand, Necropolis, The Hub, Scrapheap, The Los Angles Boneyard kasabalarını kaplamaktadır.
Raiders :
Bu yaÄ?macı, katil guruplar ile Westeland 'ın her yerinde karÅ?ılaÅ?abilirsiniz. Bu yaÄ?macılara bi nevi eÅ?kiya diyebiliriz . Düzeni sevmezler amaçları kendi düzenlerini kurmak ve istediklerini yapmaktır, herkesin kendilerine hizmet etmesini isterler canlarının istediÄ?i gibi hareket ederler. Genelde zalim, acımasız ve güçlü liderleri izlerler ve bu liderlerin onları zafere götürmesini, güce götürmesini isterler.
Onları pek çok kasabayı yaÄ?malarken masumları öldürürken veya zulm ederken görmemiz çok muhtemeldir, çünkü onlar istedikleri Å?eyleri zorla elde etmeyi severler.
Brotherhood kadar olmasada iyi silahlanmıÅ?lardır.
Slave Guild :
Kölelik. Bu guild 'i anlatmakta yeterli olur sanırım. Irkları köleleÅ?tirmek ve onlardan para kazanmak iÅ?te bu guild in baÅ?lıca amacı. Yanlız yolculuk edenler, yaÄ?malanmıÅ? köylerde açıkta kalmıÅ? kiÅ?iler, tribe köylerinden zorla kaçırılan yerliler hepsi köleleÅ?tirilmeye müsayittir ve çoÄ?u zamanda kötü niyetli kiÅ?ilerin ellerine düÅ?erler.
Tribes :
2150 - 2200 yılları arasında dahi ilkkel kabile yaÅ?antısı sürdüren toplumlar bulunmaktadır bu topluluklar genelde çok ufaktır, kendi köylerinde kendi hallerinde bir yaÅ?am sürmeye çalıÅ?maktadırlar. Bu topluluklar çok ilkeldir, silahları, evleri ve diÄ?er eÅ?yaları ilk çaÄ? yaÅ?amındaki eÅ?yaları andırmaktadır, teknolojiyi en az kullanan hatta çoÄ?u zaman hiç kullanmayan topluluklardır. Genellikle köylerindeki insan sayısı oldukça azdır.
Bazı zamanlar zalim Raiders ların veya onları köleleÅ?tirmek isteyen slave guild 'in saldırılarına uÄ?rarlar.
Tribes yaÅ?amı Westeland kasabalarından uzakta pek çok yerde görülebilmektedir.
_________________ [b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Joined: Aug 27, 2006
Posts: 347
Location: New California Republic
Posted:
Sun Nov 12, 2006 7:13 am
O kadar zımbırtı gözümde nasıl büyüdü Yener bi bilsen abi..
HalledebiliceÄ?imi bilsem direk baÅ?lıcam karakter yaratmaya da, bi insan üÅ?engeç olmayagörsün.. O oranlar falan nasıl büyüyo gözümde.. :angel:
_________________ With the ocean above me .. And flames in my eyes !..
DT DR
Normal 0 / 0 %
Laser 0 / 0 %
Fire 0 / 0 %
Plasma 0 / 0 %
Explode 0 / 0 %
-----------------------------------------------
Traits : None
Level : 1
Experience : 0
haldor_goraxe oyununu yarın baÅ?laytıyorum arkadaÅ?lar sizlerde tamamlayın karekterlerinizi özgeçmiÅ?leriniz ile birlikte ve oyuna baÅ?layalım en yakın zamanda.
_________________ [b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Joined: Jan 12, 2005
Posts: 1742
Location: Ä°stanbul
Posted:
Sun Nov 12, 2006 5:51 pm
Firble wrote:
Abicim benim hakkaten çok zor yahu... Naapacaz?
Tamam ozaman Å?u Å?ekilde bir çözüm yolu üreteceÄ?iz, siz buraya karekterlerinizin kiÅ?iliklerini nasıl bir karekter oynatmak istediÄ?inizi yazın. Karekter sheet lerinizi ben hazıliyim.
_________________ [b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
_________________ Rakı ve Balık....Ä°Å?te Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin Ã…?uursuzluÄ?u kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio
View next topic View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum