Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: alocip
    Bugün: 0
    Dün: 3
    Toplam: 33574

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 290
    Üye: 0
    Toplam: 290

    FrpWorld.Com :: View topic - Star Wars Holiday Special
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Star Wars Holiday Special View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    ElvenBard
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 30, 2004
    Posts: 360
    Location: Forgotten Realms

    PostPosted: Sun Sep 24, 2006 6:51 pm Reply with quoteBack to top

    Arkadaşlar, saygıdeğer Star Wars manyakları, tebamıza duyrulur ki; George Lucas'ın nefret ederek bütün kopyalarını toplattırıp, ücra bi gezegene yollayıp gezegeni de Death Star'la patlatmasına neden olan Holiday Special'i Lucas'ın gazabından kurtarabilmiş bir grup yiğit cengaver internet üzerinden paylaşım programları vasıtasıyla bu güzide filmi indirebilmemize olanak sağlamış.

    Film 1978'de, yani ilk filmden hemen bir sene sonra şıftırılmıştır. Aslında bakılırsa iğrenç bişiydir. Lucas'ın nefret etmesi boşuna diyldir. Ancak filmin biz Star Wars manyakları açısından değeri büyüktür, çünki; orjinal trilogy'deki oyuncuları, Harrison Ford'tan tutun Carrie Fisher'a, Mark Hammill'den R2D2 & C3PO ikilisine bunları bir arada görebileceğimz -orjinal trilogy dışında tabi- yegane şeydir! Onları tekrardan o kıyafetler içinde görmenin keyfi dışında rezalet bi filmdir malesef. Tam bi film de diyldir zaten, tek bölümlük bi dizi gibi.. Chewbacca'nın ailesiyle tanışırız filmde, Kashyyyk'te geleneksel olan bi bayramın arefesinde Chewie'nin eve dönüş macerasını fln anlatır. Imperial'ler başlarına bela olur. Film komik olsun eğlenceli olsun diye yapılmıştır ama malesef 1,5 saat boyunca wookie gürültüsü yüzünden boğazınız düğümlenir kusçak gibi olursunuz.

    Olayın güzel tarafları dediğim gibi orjinal kadroyu tekrardan görerek nostalji yaşatması, Prenses Leia'nın şarkı söylemesi, bide Holiday Special'ın bünyesinde barındırdığı kısa bi çizgi film. Bu çizgi filmin önemi büyüktür aslında, çünkü hepimizin sevdiği Boba Fett ilk defa bu çizgi filmde görünür.

    Kısacası, Star Wars fanıysanız mutlaka bulun izleyin yok eğer diylseniz SW'yi azcık fln seviyosanız kesinlikle uzak durun çünkü nefret edebilirsiniz Lucas gibi ; )
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Possessed
    Site Ã?izeri





    Joined: Mar 13, 2006
    Posts: 958
    Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...

    PostPosted: Sun Sep 24, 2006 7:33 pm Reply with quoteBack to top

    Hiç duymamıştım bunu, soyledigin için saol, salak bi seye benziyo gerci de Very Happy ben orjinal trilogy hastasıyım, yeniler de iyi de eskilerin baska bi tadı vardır. Eger filmi bulabilirsen buraya yazabilir misin linkini torrentini vs?
    ben de bakacagım buna

    _________________
    I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    ElvenBard
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 30, 2004
    Posts: 360
    Location: Forgotten Realms

    PostPosted: Sun Sep 24, 2006 10:51 pm Reply with quoteBack to top

    Orjinal üçlemenin yerini hiç bişey tutamaz kesinlikle, aynen. Hala da yeniler yerine eskileri açar izlerim, bu bahsettiğim Holiday Special da o eskilerin havasında ama kesinlikle salak bişey evet.. keşke yapılmasaymış dior insan ne yazık ki

    Link veremiycem malesef, zaten o şekilde bulmak imkansız gibi.. ben emüle'den indirmiştim, orda bulunabilir hala kanımca. Çok bişey beklemeyin yannız ; )

    _________________
    <em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Lord_Feanor
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 11, 2007
    Posts: 628
    Location: Miklagaard

    PostPosted: Thu Jan 07, 2010 6:02 pm Reply with quoteBack to top

    http://video.google.com/videoplay?docid=323909610753051544#

    link verdim ama izlemeyin, işkence gibi Very Happy

    _________________
    Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmıÅ? kılıçlar
    DehÅ?et, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
    Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
    Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
    Bulan ya da kaçıran kiÅ?iyi, bir Silmaril'i.
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Alenthas
    Forum Yöneticisi





    Joined: Oct 04, 2007
    Posts: 2670
    Location: Innsmouth

    PostPosted: Thu Jan 07, 2010 8:26 pm Reply with quoteBack to top

    Lord_Feanor wrote:
    http://video.google.com/videoplay?docid=323909610753051544#

    link verdim ama izlemeyin, işkence gibi Very Happy


    Allah belanı versin, niye link veriyorsun! Merakıma dayanamayıp izledim, işkence! Başladım şimdi bitirmek zorundayım, oof of Very Happy

    Neyse bunu yazdım daha çok kişi merak etsin izleyip işkence çeksin Melek görünümlü Å?eytan

    _________________
    Image
    Back to top View user's profileSend private message
    catboy
    Site Yazarı
    Site Yazarı





    Joined: Jan 19, 2007
    Posts: 3268
    Location: Izmir

    PostPosted: Thu Jan 07, 2010 8:27 pm Reply with quoteBack to top

    ben fotolarını görmüştüm, senaryosunu da okumuştum yani izlemem, biliyorum neyin nesi olduğunu ne de olsa... Very Happy
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's website
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.45 Saniye