Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: SondraBrun
    Bugün: 12
    Dün: 23
    Toplam: 90341

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 1521
    Üye: 0
    Toplam: 1521

    FrpWorld.Com :: View topic - Beyin Fırtınası: 12. seviye savaşçı
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Beyin Fırtınası: 12. seviye savaşçı View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 8:35 am Reply with quoteBack to top

    Savaşçıların genellikle tek bir düşüncesi vardır: En büyük yarayı açabilmek.
    32 puan alma yöntemiyle yapılmış 12. seviye bir savaşçı düşünün.

    Irk ECL+4'e kadar serbest.
    Feat ve Prestij Sınıf seçmede bütün Wizard of the Coast kitapları dahildir.
    Çzel durumlarda verilebilen hasarlar (Çrnek: sinsi atak flanking gerektirir) sayılmayacak.
    Büyülü eşya kullanılmayacak.
    Büyü yapabilen savaşçılar yaptıkları büyülerden sonraki hasarları hesaplayabilirler.

    Bilgilerimizi, sırlarımızı ortaya dökelim, en fazla kim hasar verecek?
    Back to top View user's profileSend private message
    SacoKhan
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 10, 2005
    Posts: 2585
    Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 10:59 am Reply with quoteBack to top

    Neden 12? sana lazımmış gibi hissettim Evil or Very Mad ben öyle yardım etmem bu arada, benim taktiklerim gizlidir ama tek bir şey söyleyebilirim madem hiçbirşey düşünmeden sadece hasar vermeyi düşünüyorsun o zaman level adjustmentı en yüksek olanlardan alabilirsin...

    _________________
    And i still wonder if you ever wonder the same!...
    Back to top View user's profileSend private messageICQ Number
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 11:05 am Reply with quoteBack to top

    Arenada büyü kullanımı başlığında güzel fikirler görüyoruz Savaş karargahında da
    değişik fikirler görelim diye bu başlığı açtım.

    12 seviye olma sebebi:
    1- Sadece fighter giden birinin Gr. Specialization alabilmesi.
    2- İki silahla dövüşen savaşçıların saldırı sayısı artmaya başlayınca daha dengeli oluyor büyük silah kullananlara göre.
    Back to top View user's profileSend private message
    SacoKhan
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 10, 2005
    Posts: 2585
    Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 11:27 am Reply with quoteBack to top

    Anlıyorum haklısın, arkadaşlarımızın düşünceleri nedir acaba?

    _________________
    And i still wonder if you ever wonder the same!...
    Back to top View user's profileSend private messageICQ Number
    Mark
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 31, 2006
    Posts: 2004
    Location: Midkemia, portal/istanbul

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 11:40 am Reply with quoteBack to top

    Nerde,karşılaşıyorlar? Savaş alanı çok önemli. Ormanda mı? Su kenarında mı? ...

    _________________
    Kendi doÄ?anı öÄ?ren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman baÅ?layabilir. Kendini reddetmek herÅ?eyi reddetmektir.
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 12:00 pm Reply with quoteBack to top

    Bir karşılaşma söz konusu değil. Okçu, tek elde büyük kılıç ya da iki kılıç. Nasıl bir savaşçı yapardınız?
    Ben örnek olarak bir tane yazıyorum, bu karakterin dezavantajı critical vurulamayan yaratıklara karşı Elegant Strike ve Insightful Strike işlemiyor.

    Irk: Elf
    Sınıf: 4 Fighter (PHB)/ 2Ranger (PHB)/ 3 Swashbuckler (CW)/ Champion of Corellon 2 (RotW)

    Str:14 +2
    Dex:20 +5 (+3 seviyeden)
    Con:12 +1
    Int:16 +3
    Wis:10 0
    Cha:10 0

    1 Ranger
    2 Ranger
    3 Fighter
    4 Fighter
    5 Swashbuckler
    6 Swashbuckler
    7 Ranger
    8 Fighter
    9 Swashbuckler
    10 Fighter
    11 C.of Corellon
    12 C.of Corellon

    Feats:
    1-Dodge
    3-Mobility
    6-Mounted Combat
    9-Imp.Two Weapon Fighting
    12-Gr.Two Weapon Fighting

    Ranger Feat:
    1-Two Weapon Fighting

    Swashbuckler Feat:
    1-Weapon Finesse

    Fighter Feats:
    1-Imp.Weapon Familiarity
    2-Weapon Focus (Elven Thinblade)
    4-Weapon Specialization (Elven Thinblade)

    3. Seviye Swashbuckler özelliği Insightful Strike Int bonusu hasara ekleniyor.
    2. Seviye C.o.C. özelliği Elegant Strike dex bonusu hasara ekleniyor.

    Toplama sırasıyla Silah, Str bonusu, Int Bonusu, Dex Bonusu, W.Specialization.
    Atak sayısı 3 adet
    1d8+2+3+5+2= 16 (silah hasarı 4 olarak alınmıştır.)
    Atak sayısı 3 adet
    1d8+1+3+5+2= 15

    Toplam ortalama = 93 hasar
    Back to top View user's profileSend private message
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 12:33 pm Reply with quoteBack to top

    Ben ne karakter yapımının ayrıntılarında anlarım, ne taktik dinlerim.Karakterimi ben bildiğim kadarıyla yaparım.Biliyorum, fazla iyi yapamam belki, ama yine de az biraz iyi olur.

    Irk:İnsan
    Seviye:12. seviye Savaşçı

    Str:16
    Dex:18
    Con:14
    Int:14
    Wis:8
    Char:10

    TTACK ATTACK DAMAGE CRITICAL
    Adamantine Flaming Rapier +1 19/14/9 1d6+8 18-20/x2


    FORT
    constitution
    10 = 8 + 2 + 0 + 0 +

    REFLEX
    dexterity
    10 = 4 + 4 + 0 + 2 +

    WILL
    wisdom
    3 = 4 + -1 + 0 + 0 +


    Feats
    Shield Proficiency
    Simple Weapon Proficiency
    Greater Weapon Focus (Rapier)
    Weapon Focus (Rapier)
    Greater Weapon Specialization (Rapier)
    Weapon Specialization (Rapier)
    Whirlwind Attack
    Dodge
    Combat-Reflexes
    Mobility
    Lightning Reflexes
    Spring Attack
    Improved Critical (Rapier)
    Weapon Finesse
    Armor Proficiency (heavy)
    Combat Expertise
    Armor Proficiency (light)
    Armor Proficiency (medium)
    Martial Weapon Proficiency

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    SacoKhan
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 10, 2005
    Posts: 2585
    Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden

    PostPosted: Sat Apr 26, 2008 3:33 pm Reply with quoteBack to top

    Edmond hoş bir karakter olmuş, yalnız 18-20 değil 15-20 ye kadar genişliyor kritik aralığı haberin olsun. Sadece player handbook eseri çok tatlı bir fighter. Zaten genel olarak düşüncem feat kaybına uğramamak için fighter'ın üzerine ikinci bir class yada prestige class başlamamaktır.

    _________________
    And i still wonder if you ever wonder the same!...
    Back to top View user's profileSend private messageICQ Number
    Tersyuz
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 20, 2007
    Posts: 1426

    PostPosted: Tue Apr 29, 2008 11:22 am Reply with quoteBack to top

    Berserk (Deities and Demigods), Exotic Weapon Master ve Frenzied Berseeker (Complete Warrior) kitaplarındaki prestij sınıflardan oluşturduğum insan barbar. 12 seviyede Str 38'e çıkıyor.Smile

    Irk: Human
    Sınıf: 4 Fighter (PHB)/ 1 Barbarian(PHB)/ 1 Exotic Weapon Master (CW)/ 1 Berserk (DaD)/ 5 Frenzied Berseeker (CW)

    Str:20 +5 (3 seviyeden) 38 +14
    Dex:13 +1
    Con:16 +3
    Int:9 -1
    Wis:12 +1
    Cha:8 -1

    1 Barbarian
    2 Fighter
    3 Fighter
    4 Fighter
    5 Fighter
    6 Berserk
    7 Exotic Weapon Master (Uncanny Blow)
    8 Frenzied Berserker
    9 Frenzied Berserker
    10 Frenzied Berserker
    11 Frenzied Berserker
    12 Frenzied Berserker

    Feats:
    1-Reckless Rage (RoS)
    3-Destructive Rage
    6-Intimidating Rage
    9-Monkey Grip (Bastard Sword)
    12-Heavy Weapon (MoF)

    Fighter Feats:
    1-Exotic Weapon (Bastard Sword)
    2-P.Attack
    4-Cleave

    Barbarian
    Rage +4 Str +4 Con
    Reckless Rage +2 Str, +2 Con

    Berserk
    Battle Fury +6 Str,+6 Con

    Frenzied Berserker
    Frenzy +6 Str
    Imp.Pover attack -1/+3

    Exotic Weapon Master
    Uncanny Blow Str hasarı 1,5 yerine 2 katı olarak ekleniyor.

    Bastard Sword 1d10
    Monkey Grip sayesinde Large kullanıyorum 2d8
    Heavy Weapon feati sayesinde bir kategori daha büyüyor 3d8 ortalama 12 olarak aldım.

    Normal atak sayısı 3 adet
    3d8+10 = 22
    Toplam ortalama= 66

    Rage+Frenzy+Battle Frenzy
    Atak sayısı 4 adet
    3d8+28 = 40

    Rage+Frenzy+Battle Frenzy, Power Attack -12
    Atak sayısı 4 adet
    3d8+28+36 = 76

    Diğer savaşçılar için üzgünüm.Very Happy
    Toplam ortalama= 304

    _________________
    Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
    Str: 31
    Dex:14
    Con:26
    Pençe:
    Saldırı, +16/+16
    Hasar, 1d6+12
    Back to top View user's profileSend private message
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Tue Apr 29, 2008 2:49 pm Reply with quoteBack to top

    Frenzy kraldır ama kral olsa etrafındaki orduyu da telef ederdi Very Happy

    Ben eski kafalı biriyim bu sebeple delicesine deliren (!) savaşçıları çok severim. TAktikte hata yapmış olabilirim çünkü oyunu kurallarını unuttum denebilir.

    Taktik adamın üstüne charge ile gitmek allah ne verdiyse elinde yada başka neresinde tuttuğu her neyi varsa ona vurmak ve bunun yanında her neye veurduysak da zarar vererek öldürmek.

    İsim: Çküz Can İnsan
    Sınıf: Savaşçı (Ayu)
    Irk: Minator görünümlü insan

    str:23
    Dex:14
    Con:14
    Int: Kim takar
    Wis: Kim takar
    Char: Beğenmeyen ölsün

    Silah: Spiked chain (BAyılıyorum bu silaha hatta bir featimi buna kıydım)

    Feat
    Exotic weapon (Spiked chain)
    Weapon focus
    Weapon specialisation
    Power attack
    Combat reflexes
    Improved sunder
    Leap attack
    Improved initiative
    Combat brute
    İmproved combat reflexes
    Deadly coclusion
    Greater weapon focus
    Weapon mastery
    Greater combat reflexes

    Taktik:
    Charge ile koşa koşa hedefin üstündeki bir eşyayı sunder'i leap attack ile yapmak suretiyle x2 power attack hasarı vermek suretiyle kırmak ve deadly conclusion sayesinde kırılan silaha verilen hasarı aynen hedefe vermek ve üstüne birde combat brute sayesinde charge sonrası 2 saldırımı da yapabilmek. Hedef ölmez ise reach sebebiyle adamdan uzakta bitireceğim charge adamın bana yaklaşmasını gerektirecek ve greater combat reflexes sayesinde 3 adet Aoo yapabileceğim. Çstüne yine ölmezse bir sonraki round combat brute sayesinde power attacklerim x2 olacak.

    Hasar:
    round 1: Charge:
    2d4 spiked chain
    +7 Str
    +48 -12att (power attack)

    60 dmg silaha (Silah kırıldı) + 60 dmg adama (Deadly conclusion) + 60 dmg adama )Combat brute)
    Sonuc: 120 hasar + silahsız bırakma

    Karşı saldırıya Aoo:
    (2d4 +7 +24)x3 ... 102 hasar adama

    2. round: Saldırı
    2d4 spiked chain
    +7 str
    + 36 (Combat brute)

    Sonuç: 138 hasar

    Dediğim gibi bir yerde yada mantıkta hata varsa kusura bakmayın oyunun kurallarını bayaa unuttum.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed Apr 30, 2008 10:56 am Reply with quoteBack to top

    Evet, güzel fikirler çıkmaya başladı.

    Tersyüz:
    Frenzied Berserker ya da Berserk ikiside önüne gelene vuran tipler, parti içindeki bir oyuncunun alması gerçekten zor, ancak şu an sadece ne olabilir diye düşünüyoruz.
    Berserk prestij sınıfı 3.0 ed için yapılmış, DM kabul ederse gerçekten de anormal bir hasar ortaya çıkıyor.

    Darkgnome:
    Seninkine benzer bir karakter bende düşünmüştüm, gerçekten ölümcül bir karakter.
    Yalnız 12. seviye savaşçıya göre 2 marifet fazlan var. (Str'ye bakarak insan olmadığını farzediyorum.)

    Deadly Concussion Dragon Magazine'de bulunan bir marifet, ama senin yaptığın gibi Combat Brute sayesinde Sunder'dan sonraki ikinci saldırıyı verir gerçektende.
    Leap Attack ile beraber kullanılabilecek bir marifet ise Battle Jump (Unapproachable East)
    Eğer rakibinin üzerine 5 feet yukarıdan düşerek saldırırsan iki kat fazla hasar veriyorsun.
    Gerçi orta boy bir yaratığa bu şekilde vurabilmen için Jump zarını 40 tutturman gerekiyor.
    Weapon Mastery yazdığın Gr.Weapon Specialization olacak herhalde. Toplamda daha fazla hasar veriyorsun.

    Silah+Str*1.5+W.Spec+P.A.-12
    2d4+9+4+48=65
    Eğer Battle jump eklenirse x2 130'a çıkıyor.

    130 dmg silaha (Silah kırıldı) + 130 dmg adama (Deadly Concussion) + 130 dmg adama (Combat brute)
    Sonuc: 260 hasar + silahsız bırakma

    Katılmadığım tek nokta A.o.O. yaratılması, adamın sana 5.ft yaklaşması yeterli olacaktır, bu da A.o.O. yaratmaz.
    Back to top View user's profileSend private message
    SacoKhan
    Forum Yöneticisi





    Joined: Mar 10, 2005
    Posts: 2585
    Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden

    PostPosted: Wed Apr 30, 2008 12:42 pm Reply with quoteBack to top

    Bir de şöyle bir durum var, her aoo için bir kez saldırı yapılabilir, 3 saldırı için 3 aoo lazım gnomcum

    _________________
    And i still wonder if you ever wonder the same!...
    Back to top View user's profileSend private messageICQ Number
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Thu May 01, 2008 4:51 am Reply with quoteBack to top

    Evet bu karakteri önceden düşündüğüm için bazı konularını unutmuşum o zaman hemen çamura yatarak aslında ben şöyle demek istemiştim diyeyim.

    Aslında insan olacaktı ama nedense ben oraya 23 yazmışım aslında 21 olacak. O sırada sular kesildi dikkatim dağılmış.

    Spiked chain için feat alınca domuzlaşmış karakter. Alsın eline mızrağını o zaman insan gibi otursun. (Belki domuzlaştı diye +2 str geldiğini düşünmüştüm.)

    weapon mastery diyerrek aslında melee weapon matery piercing demek istedim. Bu şekilde kalabilir. Bu seviye de ben bunu alarak +2 saldırı +2 hasar veriyorum. Almam greater wepon specialization felan.

    Benim improwed ve greater combat reflexes ı alma sebebim tek kişiye her açık verdiğinde 3 saldırı yapmaktı zati.

    şimdi son bir düzeltme yapayım o zaman. Aslında bu karakteri başka bir ırk için yapmıştım. İnsan olsun dedim yemedi. Yine dragon magazine den bir template katmak suretiyle 1 seviye kaybedip bu sebeple 2 feat kaybediyor ancak artık half ogre oluyorum. Hatta insan ile birleşmesi durumunda +1 feat alarak sadece 1 feat kaybediyorm.

    Arkadaş babası ogrenin 1 insan annesi (Tersinin olabileceğini zannetmiyorum) ile çiftleştirdiğim bu zavallı (!) bahtsız (ama reach alıyor) yarı ogre artık large (yani kocaman) yaratık oluyor. Hızı 10 artıyor ki bu charge sırasında +20 demek ve ayrıyetten orada yazan boyut artışı sayesinde alacağı tüm stat artışlarını alır kelimesinden yola çıkarak ve phb 3.5 ta templateler ile boyut artışı statlerinde aynı bir canovarın boyut artışından etkilenmesi gibi etkiler sözünden de destek alarak ve kocaman bir yüzsüzlük ederek zaten template ile gelen +4 str ye bir +6 akleyerek stry'e +10 alıyorum. crystalkeep'ten aldığım işin gerçekte başka bir şekilde etikelnebileceğini ekleyeyim. Bilen kişi lütfen düzeltsin.

    E şimdi ne oldu. Adamın 20 strsi olacaktı 30 oldu. maşallah oldu. Bir de bu fazladan kuvvetini reach ile kullanabiliyor der isek reach silah sayesinde alcağı +10 reach sayesinde charge sonrası karşısındaki buna 1 greater combat reflexes sayesinde ise 3 saldırı şansı verecektir.

    Ayrıyetten uzun boyu sayesinde hayatımda ilk kez duyduğum battle jump fetini kullanmak için yeterli boya ve +2 jump skiline sahip olacak o muzzam hasarını verebilecektir.

    Featlerden greater weapon focus (O stryle buna pek gerek kalmıyor) ve exotic weapon (spiked chain) olayını çıkartırsak vereceği hasar

    Charge sonrası
    +1d10 (glaive (acaba nasıl bir şekli var Very Happy )) + 44 (11 power attack) +15 (str) + 2 (speacilalization) +2 mastery... 68 dmg

    olağan üstü derecede hoşuma gitmiş ancak kendisini ilk kez gördüğüm ... neydi o... battle jump feati ile 136 hasar silaha + 272 hasar sayesinde karşımızdaki cesedi silahsız bırakıyoruz.

    Çstüne birde 10 feat uzağında inerekten gelde bana Aoo ver diyoruz. Tabee 3 featimi sömüren combat reflex'es heba olacak gibime geliyor. Çünkü hiç kimse 272 hasar alıp silahını kaybetip bir yarı ogreye yumruklarıyla dalmaz herhalde. (Tabee bir half golem monk değilse Very Happy) (bu karakter sankim o celallenip üstüne dellenen karakterleri bile indirecekmiş gibi bir his geldi bana)

    Ya üstüne birde barbar seviyesi mi koysam dedim birden Dil

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Tersyuz
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 20, 2007
    Posts: 1426

    PostPosted: Thu May 01, 2008 5:24 am Reply with quoteBack to top

    Senin yarı-ogre midir nedir artık, fena birşey oldu gerçekten. Very Happy
    Silahları parçalayıp satamadığın için biraz fakir olacak büyük ihtimalle ama olsun.
    Bir tek şu var büyülü silahları sunder etmek için sunder eden silahında en az o değerde olması lazım. Onun haricinde süper. AlkıÅ?

    Tabii bir de silah kullanmayan tekme, tokat giren canavarlar var. Sad

    _________________
    Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
    Str: 31
    Dex:14
    Con:26
    Pençe:
    Saldırı, +16/+16
    Hasar, 1d6+12
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Thu May 01, 2008 7:13 am Reply with quoteBack to top

    Darkgnome güzel düşünmüşsün ama A.o.O'da gine sorun var. Aranızda 10 ft. olduğuna göre bu sefer karakter A.o.O. almadan rahatlıkla Charge edebilir.
    Tabii varsayım olarak, yoksa bende kimsenin o kadar yara aldıktan sonra yumrukla saldıracağını zannetmiyorum.
    Back to top View user's profileSend private message
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.77 Saniye