Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: ahavylupo
    Bugün: 0
    Dün: 4
    Toplam: 33700

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 354
    Üye: 0
    Toplam: 354

    FrpWorld.Com :: View topic - Forum içi Fallout oyunu
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Forum içi Fallout oyunu View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 24, 2009 5:52 am Reply with quoteBack to top

    FALLOUT
    Image


    Bu oyunda kaynak olarak Dwaxer'in Wahşi batı için yarattığı sistemi kullanacağız.

    http://www.frpworld.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7606

    Değişiklikler bu başlık altına yazılacak.


    Last edited by devrimk on Thu Aug 27, 2009 12:01 pm; edited 2 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 24, 2009 5:58 am Reply with quoteBack to top

    Karakter Yaratma:

    Karakterin İsmi, görünüşü, özgeçmişi.

    Kişisel özellikler

    Güç:
    Çeviklik:
    Zeka:
    şans:

    Kişilik (6 adet) özelliklerine: Toplam 55 puanı dağıtıyorsunuz.
    Her biri en az 5, en fazla 20 olabilir.
    Her 5 seviyede 5 puan daha ekleyebiliyorsunuz.

    Image
    İnsan:
    2. seviyeden bir marifet seçebilirler.
    Kişisel özelliklerinden birine 5 puan fazla ekleyebilir.
    +10 yeteneklerden herhangi birine


    Image
    Gulyabani:
    +5 Zeka
    Aldığı hasarlardan -10 çıkartılır.
    Radyasyondan zarar görmez.
    Susuzluğa ve iklim şartlarına karşı dayanıklıdır.


    Image
    S.Mutant:
    +10 Güç, -5 Zeka
    +50 Hp
    Ağır makinelileri tek elleriyle kullanabilirler.
    İyileşmeleri hızlıdır, bağımlılık yapan maddeler bir kademe düşük etki eder.


    Image
    Çlüm Pençesi:
    +10 Güç, +10 Çeviklik, -5 Zeka, -5 şans
    +20 AC
    Pençe hasarları Güç+50'dir.


    Yetenekler
    Savaş Yetenekleri
    Yakın dövüş: (Güç+Çeviklik)
    Fırlatmalı silahlar: (Güç+Çeviklik)
    Yakın Dövüş silahları: (Güç+Çeviklik)
    Hızlı nişan: (Çeviklik)
    Keskin nişan: (Zeka)
    Tabanca: (Çeviklik)
    Tüfek: (Çeviklik)
    Ağır Makinalı: (Güç)
    Patlayıcı, vs: (Zeka)

    Fiziksel Yetenekler
    Atletizm: (Güç+Çeviklik)
    At sürme: (Çeviklik)
    Araç Kullanma: (Çeviklik+Zeka)
    Avcılık, İzcilik: (Güç+Zeka)
    Gizlenme: (Çeviklik+Zeka)

    Zihinsel Yetenekler
    Biyoloji, Kimya: (Zeka)
    Mekanik, Tamir: (Zeka)
    İlkyardım-Tedavi: (Zeka)
    Alış-veriş, Kumar: (Zeka+şans)
    Sosyal ilişkiler: (Zeka+şans)

    Yeteneklere:
    Toplam 45 puan dağıtıyorsunuz.
    Bir yeteneğe ilk seviyede en fazla +15 verebilirsiniz.
    Sonraki seviyelerde yatırılabilecek puan bariyeri (5 x seviye+10)dur.


    Last edited by devrimk on Sat Sep 12, 2009 7:30 am; edited 10 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 24, 2009 6:08 am Reply with quoteBack to top

    Marifetler:

    Marifetler 1. seviyede özgeçmişinizle bağlantılı olup her çift sayılı seviyede alınır.

    Seviye 1:
    Asker: Seri atış yapan tüfeklerde ceza almaz.
    Avcı: Gizlenme zarlarına aydınlık yüzünden ceza almaz.
    Hızlı Metabolizma:
    Gladyatör: Kullandığınız yakın dövüş silahlarının hasarlarına güç puanınız eklenir.
    Mistik Yabancı: Tesadüf mü yoksa kader mi? Başınız dertteyken biri sizi gelip kurtarabilir.
    Mucit: Elinde alet takımı olmasa bile tamir yapabilir. Farklı parçaları toplayarak yeni aletler icat edebilir.
    Karateci çocuk: Aldığınız eğitim sayesinde yürürken ya da koşarken ceza almazsınız.
    Çfke: Size saldırmaları sizi delirtiyor, savunmanıza aldığınız ceza kadar saldırınızı yükseltebilirsiniz (temel savunmanızdan yüksek olamaz).
    Sadık yardımcı:* Yanınıza eğitimli bir yaratık alabilirsiniz. Seçeceğiniz bir zihinsel ya da fiziksel yetenekte size yardım edebilir.
    Yol Savaşçısı: Herhangi bir araç kullanırken ceza almadan silahını doldurup ateşleyebilir.

    Gulyabani:
    Tehlikesiz: Zayıf görünümünüz düşmanların sizi ciddiye almamasını sağlayabilir.(%50+şans oranında)

    S.Mutant
    Dev Mutant: Irkdaşlarınızdan bile irisiniz bu iriliğiniz size +50 hp veriyor.

    Çlüm Pençesi:
    Hayvan: Irkınızın hayvan yanı daha ağır basıyor, ırksal özellikleriniz iki kat daha fazla.(Olumlu ve olumsuz yönde)


    Seviye 2:

    Can yoldaşı: Yardımcınızın savaşma yetenekleri sizinle birlikte seviye atlar.
    Çevik Çocuk:* Durduğunuz yerde adeta dans ediyorsunuz AC: +10
    Çift Tabanca: İki eliyle silah kullanırken ceza almaz!
    Çifte Alışkanlığı: Aynı anda çiftenin iki namlusunu birden ateşleme! (+20 hasar)
    Delirme:* Gözünüz karardığında ölümcül darbeler vuruyorsunuz.(+10 hasar)
    Hızlı Parmak: Silahına şarjörünü zaman kaybetmeksizin doldurabilir.
    İri kıyım:* İriliğiniz göz kamaştırıyor +25 hp.
    Kıdemli Asker: Savaş sırasında ilaçları zaman kaybetmeksizin kullanabilirsiniz.
    Reaver: Vücudunuzun bir parçası mekanik olarak yenilendi, Güç, Çeviklik ya da Zeka özelliklerinizden birine +5 alın.
    Sıhhiye: İlkyardım çantanız yanınızdaysa bir tur içinde kendinizi ya da arkadaşınızı iyileştirmeye çalışabilirsiniz.
    Silahşor: İlk saldırıyı siz yaptıysanız insiyatif atıp ilk turda bir daha oynayabilirsiniz.

    Gulyabani:
    Bitkiyabani:* Yıllar içinde bazı gulların vücudu bitkiler gibi iyice sertleşir. DR:+10

    S.Mutant
    Çifte Makinalı: İki eliyle ağır silah kullanırken ceza almaz!

    Çlüm Pençesi:
    Koca Pençe: Bazı Pençeler büyüktür hasar verirken iki katı hesaplanır.

    Seviye 4:
    Arabam silahtır: Arabanızı silah olarak kullanabilirsiniz, saldırı için ilgili yetenek puanınız kullanılır. Hasara ek olarak sürüş yeteneğiniz de eklenir.
    Cinnet:* Dökülen kanlar, patlayan silahlar kısa süreli çinnet geçirmenize yol açar insanüstü bir dayanıklılığa ulaşırsınız DR:+10
    Hırsız: Tuzaklarda ya da bilgisayar şifrelerinde 2d100 atıp iyisini seçebilirsiniz.
    Komando: Suikast yaptığınızda aynı tur bir kere daha suikast yapabilirsiniz.
    Kılıç ustası: Silahınızı turda iki kere savurabilirsiniz.
    Silah ustası:* Seçtiğiniz silah ellerinizde daha ölümcül +10 saldırı.

    Çlüm Pençesi:
    Kertenkele: Kertenkele yönünüz ağır basıyor, duvarlara rahatça tırmanabilirsiniz.

    Seviye 6:
    Kılıç üstadı: Büyük boy yakın dövüş silahı kullanıyorsanız size yakın üç kişiye aynı anda vurabilirsiniz.
    Hareketli hedef: Tur içinde hareket ettiyseniz düşmanlarınızın sizi hedef alması zorlaşır. +20 AC.
    Ninja: Sessizce koşarken ceza almazsınız.
    Usta Nişancı: Keskin nişan aldığınızda 2d100 atıp yükseğini kullanabilirsiniz.
    şimşek refleksler: Eğer biri sizi Esir almışsa ve silah uzanabileceğiniz mesafedeyse ani bir hareketle silahı kapabilirsiniz. Bu saldırıda "Yakın dövüş" özelliğiniz kullanılır.

    Gulyabani:
    Ağaçyabani: Ağaçla birleşen gul vucudu meyve vermeye başlarsa bu lezzetli meyveler +5 (seçilen bir özelliğe) etki eder.

    S.Mutant
    Super Mutant Çavuş: Efendinin ordusunda verilen özel eğitimi öğrendiniz. Tüm ağır silahlara +20 saldırı avantajı.


    *Tekrar alınabilir.


    Last edited by devrimk on Fri Sep 11, 2009 5:59 pm; edited 21 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 24, 2009 6:31 am Reply with quoteBack to top

    Malzemeler:

    Zırhlar:

    Zırhların bir kısmı savunmanızı arttırırken (AC) bir kısmı yediğiniz darbeleri azaltır (DR). Yüksek teknoloji ürünü zırhların başka avantajları da mevcuttur.

    Image
    Motor Kaskı: DR:+5

    Image
    Asker miğferi: DR:+10

    Image
    Deri Ceket: AC:+20


    Image
    Tabaklanmış Deri Ceket: AC:+30


    Image
    Çelik Yelek: DR:+30


    Image
    Yaşam zırhı: Çevre etkilerine ve radyasyona karşı tam koruma sağlar


    Image
    Reaver Armor: AC:+40, DR:+40, Pipboy, Çevre etkilerine karşı tam koruma sağlar


    Image
    Power Armor: AC:+50, DR:+60, pipboy, telsiz, Çevre etkilerine ve radyasyona karşı tam koruma sağlar

    Silahlar:
    Yakın Dövüş:
    Image
    Yumruk: Güç değeri kadar

    Image
    Muşta: +20


    Image
    Bıçak: +30


    Image
    Bayıltma silahı: Bir round tutulduğunda bayıltır

    Image
    Balta: +40


    Image
    Balyoz: +50


    Image
    Körüklü Balyoz: +60 (Mini pil) (şarjör: 20)


    Image
    Metal Yumruk (Power Fist): +60 (Mini pil) (şarjör: 20)


    Image
    Elektrikli Bıçak (Ripper): +60 (Mini pil) (şarjör: 20)


    Image
    Elektrikli Testere: +70 (Benzin)


    Tabanca:
    Image
    Mauser M96: +30, (9x19 mm) (şarjör: 8)


    Image
    Colt M1911: +40. (45 ACP) (şarjör: 8)


    Image
    .44 Magnum: +50 (.44 Magnum) (şarjör: 6)


    Image
    Beretta 92: +40 (9x19 mm) (şarjör: 10-20)


    Image
    Çöl kartalı (Desert Eagle): +50 (.44 Magnum) (şarjör: 10)


    Image
    .223 FMJ: +60 (7.62mm) (şarjör: 5)


    Image
    Laser Pistol: +70 (Mini Pil) (şarjör: 20)


    Image
    Kesik çifte: +60 (12'lik fişek) (Hazne: 2)


    Tüfek:

    Image
    Winchester rifle 88, +50 (7.62mm) (şarjör: 15)


    Image
    Pompalı tüfek ,+60 (12 gauge) (şarjör: 8)


    Image
    H&K Caws,+60/+90 (12 gauge) (şarjör: 10)
    *5 mermi atar


    Image
    SR-25 Keskin nişancı tüfeği, +75 (7.62mm) (şarjör: 10) (Dürbün; +10 saldırı)


    Image
    Barret 82A1, +90 (.50 Cal.) (şarjör: 10)


    Image
    Laser Rifle, +75 (M.Fusion Cell) (şarjör: 10)


    Image
    Plasma Rifle, +90 (M.Fusion Cell) (şarjör: 10)


    Image
    Havan tüfeği, +100, 40 mm, 1 hazne


    Otomatik silahlar:
    Not: Otomatik silahlar tekli atış yapamaz, her kullanışta 10 mermi atar.

    Image
    Thompson M1928, +60 (.45 ACP) (şarjör: 30)


    Image
    Sterling L2A3, +60 (9x19mm Parabellum) (şarjör: 30)


    Image
    Heckler & Koch MP5, +70 (9x19mm Parabellum) (şarjör: 30)


    Image
    Uzi, +70 (9x19mm Parabellum, .45 ACP) (şarjör: 50)

    Askeri Tüfekler:

    Image
    M1 Garand*, +40/+60 (5.56x45mm) (şarjör: 8)
    *Seri atışta 3 mermi atar


    Image
    H&K G3, +50/+70 (7.62mm) (şarjör: 20)


    Image
    AK 47 Kalashnikov, +50/+80 (7.62mm) (şarjör: 40)


    Image
    FN FAL, +70/+80 (7.62mm) (şarjör: 30)


    Image
    M16, +60/+90 (5.56x45mm) (şarjör: 40)

    Ağır Silahlar:

    Image
    "İntikamcı" CZ53 Minigun, +100 (7.62mm) (şarjör: 240)
    *80 mermi atar

    Image
    M-60, +80 (7.62mm) (şarjör: 50)
    *10 mermi atar

    Image
    Browning M2, +100 (.50 Cal.) (şarjör: 90)
    *30 mermi atar

    Image
    Alev makinası, +120 (Tüp) (Hazne: 5)


    Image
    Roket Atar, +120 (Roket) (Hazne: 1)


    Image
    Gatling Laser, +120 (M.Fusion Cell) (şarjör: 120)
    *40 mermi atar


    Patlayıcılar:

    Image
    Dinamit lokumu, +50


    Image
    Molotof kokteyli, Hasar +50, +10 devam eden hasar


    Image
    El bombası, Hasar +100


    Image
    Gaz bombası, üç tur solunduğunda baygınlık yapar


    Image
    Araç Mayını, Hasar +500

    Ekipmanlar:

    Image
    Dürbün


    Image
    Fener


    Image
    Gayger sayacı


    Image
    Gaz maskesi


    Image
    Gece görüş gözlükleri


    Image
    Halat


    Image
    Işık çubuğu


    Image
    Kanca ve ip


    Image
    Kelepçe


    Image
    Pipboy, (Harita ve koordinatları gösterir)


    Image
    Telsiz

    İlaçlar:

    Bağımlılık oranı düşük maddeler:

    Image
    Adrenalin: %50 şansla ölümden döndürür


    Image
    Alkol: -2 çeviklik, -2 zeka


    Image
    Nük Cola: +2 Çeviklik, -2 zeka


    Image
    Stimpak: +50 hp


    Image
    Rad-X: Radyasyona 6 saat boyunca dayanıklılık sağlar


    Image
    Rad-Away: Radyasyon zehirlenmesinden sonra kullanılır

    Bağımlılık oranı orta maddeler:

    Image
    Pompa (Buffout): +20 AC


    Image
    Sakız (Mentats): +5 Çeviklik, +5 Zeka


    Image
    Super Stimpak: +100 hp

    Bağımlılık oranı yüksek maddeler:

    Image
    Jet +10 Güç, +10 Çeviklik


    Image
    Sikko (Psycho): +30 DR


    Silah Ekipmanlar:


    Image
    Ayak, +10 Keskin nişan


    Image
    Havan fırlatıcı, +100, 40 mm, 1 hazne


    Image
    Dürbün, +10 Keskin nişan



    Image
    Lazer nişanlayıcı, +10 Hızlı Nişan


    Image
    Susturucu, (Suikast için)


    Image
    Süngü, Tüfeğe takıldığında +50 hasar


    Image
    Silah feneri

    Yardımcı aletler:

    Image
    Alet Takımı (Mekanik, Tamir) +10/+20/+30


    Image
    Elektronik şifre kırıcı +50


    Image
    İlk Yardım Çantası (İlkyardım, Tedavi) +10/+20/+30 (5 kullanımlık)


    Image
    Çilingir Takımı (Kilit açma, Tuzak bozma) +10/+20/+30


    Image
    Görünmezlik aleti (Stealth boy) +100 gizlenme


    Image
    Kamuflaj Malzemeleri (Gizlenme) +10/+20/+30 (5 kullanımlık)


    Image
    Labaratuvar takımı (Biyoloji, Kimya) +10/+20/+30


    Mermiler:

    Image
    12 gauge çifte mermisi


    Image
    .223 Kalibre

    Image
    40 mm. Patlayıcı mermi


    Image
    .44 Magnum


    Image
    .45 Kalibre


    Image
    .50 Kalibre


    Image
    5.56 mm.

    Image
    7.62 mm.


    Image
    9 mm.


    Image
    9 mm. Zırh delici (+10 hasar)

    Image
    Mikro Füzyon Pil

    Image
    Mini Pil


    Last edited by devrimk on Sat Sep 05, 2009 7:21 am; edited 34 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 24, 2009 6:39 am Reply with quoteBack to top

    Savaş:

    Çatışma :

    Çatışma başladığında herkes için öncelik zarı atılır.
    Çncelik: 1d100+Çeviklik

    Bir oyuncu ateş ettiğinde isabet zarı atıyor, ateş edilen ise korunma zarı atıyor.
    İsabet zarı: 1d100+İlgili Yetenekler-Mesafe cezası
    Korunma zarı: 1d100+Çeviklik+Zırh+Siper bonusu

    İsabet zarı yüksekse aradaki fark kullanılan silahın hasarına eklenerek verilen hasar hesaplanır.

    Genel olarak iki tip saldırı yapabilirsiniz bunlar "Hızlı nişan" ve "Keskin" nişan yeteneklerine bağlıdır.
    Kullandığınız silahı "Hızlı nişan" ya da "Keskin nişan" ile toplayarak saldırı zarına eklersiniz.
    El bombası gibi fırlatılarak kullanılan silahlar "Fırlatmalı silahlar" yerine "Patlayıcı" özelliği kullanılarak atılır.


    Araç savaşları:

    Yoldan çıkartma Hasar verme:
    Er yada geç yollarda savaşmak zorunda kalınabilir.
    Herkes için öncelik zarı atılır.
    Çncelik: 1d100+Çeviklik+Sürüş yeteneği

    şöför yanındaki düşman araca vurmaya ya da yoldan çıkartmaya çalışırsa:
    İsabet zarı: 1d100+Sürüş yeteneği
    Korunma zarı: 1d100+Sürüş yeteneği

    Aradaki fark + aracın vereceği hasar diğer aracın HPsinden fazlaysa araç yoldan çıkar ve arızalanır.

    Kafa kafaya düello:
    İki araç karşılıklı olarak birbirlerine çarparlarsa araçların verdiği hasar iki katına çıkar ayrıca her iki araçta verdiği hasarın yarısı kadarını kendisine de alır.


    Çzel Hareketler:

    Çömelme:
    Çömeldiğinizde daha iyi nişan alma imkanınız doğar +10 saldırı avantajı alırsınız. Ayrıca hedef küçülttüğünüz için savunmanız +10 artar.

    Esir alma:
    Silahsız ya da silahını bırakmış bir insana nişan almış durumdaysanız en ufak hareketinde (turunuzdan önce) anında ateş edebilirsiniz.

    Keskin nişan:
    Keskin nişan özelliğinizi kullandığınızda o tur hiç bir şey yapmadan nişan alır ertesi tur size geldiği anda ateş edersiniz. Bu süre zarfında yara alırsanız nişanınız bozulur. Atışınız başarılı olursa silahınız iki kat hasar verir.

    Koruma ateşi:
    Silahınızla seri halde ateş edersiniz (Turda üç mermi) saldırı zarınız kadar arkadaşınıza savunma verirsiniz. Koruma ateşinizi önemsemeyen yaratığa ayrıca bir atış yapabilirsiniz.
    Not: Birden fazla yaratığa karşı koruma ateşi yapmak için silahınızın seri atış özelliği olması gerekir.

    Nokta Atışı:
    Ufak bir bölgeyi hedefliyorsanız alacağınız ceza -50 dir. (Kafa, el, silah, dinamit vs.)

    Temkinli Dövüş:
    Savunma ve Saldırı zarlarınızın yerini değiştirebilirsiniz.

    Seri Atış:
    Makineli tüfeklerde bulunan bu özellik sayesinde tur içinde fazladan mermi atabilirsiniz. Bu fazladan atılan mermiler silahtan silaha göre değişmektedir. Genel formül 10 mermi için -10 saldırı, +30 hasar şeklindedir.

    Siper Alma:
    Bulabildiğiniz eşyanın arkasından ateş etmek size +20 savunma kazandırır.

    Suikast:
    Düşmanınız sizi farketmeden yanına sokulabilirseniz ilk darbenizde kullandığınız silahın hasarı iki kat artar. Genelde yakın dövüş silahlarıyla yapılsa da fırlatmalı silahlar ya da susturucu takılmış silahlarla yapılabilir.

    Tam defans:
    Tur içinde zamanınızı tamamiyle savunmaya harcarsanız, çeviklikten aldığınız puan iki kat artar ayrıca 2d100 atılıp iyi olan zar savunmanıza eklenir.

    Topluluğu Tarama:
    Seri atış özelliği bulunan silahlarla yapılır. Toplamda altı kareyi geçmemek üzere üç ayrı hedefe ateş adebilir. Bu gibi durumlarda saldırı zarları ayrı atılır ve her bir hedefe bir mermi saplanıyormuş gibi hesaplanır.

    Yardım:
    Arkadaşınızın daha isabetli vurması için taciz ateşi yapabilirsiniz. Saldırınız başarılı olursa arkadaşınıza +20 saldırı avantajı vermiş olursunuz.

    Yere Yatma:
    Yere yattığınızda daha iyi nişan alma imkanınız doğar +20 saldırı avantajı alırsınız. Ayrıca hedef küçülttüğünüz için savunmanız +20 artar.

    Cezalar:

    Araç kullanma:
    Araç kullanırken ya da binek üzerindeyken yapılan saldırılar -50 saldırı cezası alır.

    Çift Silah:
    İki elle silah kullanmanın seri atış yapabilme gibi bir avantajı da vardır. Fakat isabet ettirmek zordur: -20 saldırı, +30 hasar. Farklı noktalara ateş edilirse sadece ceza uygulanır.

    Hareket etme:
    Koşup, zıplarken ateş etmeniz gerekebilir isabet ettirmeniz oldukça zorlaşacaktır -50 saldırı cezası alır.

    Karanlık:
    Ay ışığı gibi hafif alacakaranlıklarda -50 ceza.
    Tam karanlıkta kullandığınız silah yerine Avcılık, İzcilik zarınız kullanılır.

    Menzil:
    Tabancalar: 30 m.
    Otomatik silahlar: 50 m.
    Eski tip tüfekler ve Çifteler: 100 m.
    Tüfek ve askeri tüfekler: 400 m.
    Keskin nişan tüfekleri, Ağır makinalılar: 1 km.

    -50 ceza alınarak etkili menzilin yarısı kadar uzağa ateş edilebilir.


    Yaralanma:
    50 hp altına düştüğünüz zaman: -20 saldırı, -20 savunma.
    20 hp altına düştüğünüz zaman: -50 saldırı, -50 savunma.
    10 hp altına düştüğünüz zaman: Ayakta duramazsınız, sadece basit hareketler yapabilirsiniz.

    İyileşme:

    Doğal İyileşme:
    Yaranızın durumuna göre iyileşme süreciniz değişir:
    0 HP'den 10 HP'ye kadar her Hp için 1 hafta.
    11 HP'den 20 HP'ye kadar her Hp için 1 gün.
    20 HP'den 50 HP'ye kadar her Hp için 1 saat.
    50 HP'den sonrası için her 10 Hp için 1 saat.

    Tedavi:
    İlkyardım-Tedavi özelliğinizi ilkyardım çantanızla beraber kullanarak kendinizin ya da arkadaşınızın durumunu düzeltebilirsiniz. Bu işlem için gereken süre bir dakikadır. Alınan yara+50 aynı zamanda sizin zorluk derecenizdir. Başarılı olduğunuz zaman yaralının iyileşme sürecini en üst seviyeye çıkartırsınız. (10 Hp için 1 saat.) Yaralı biri tedavi edilmezse her dakikada 5 hp kaybeder.

    Çlüm:
    Hp sıfırın altına düştüğünde ölüm gerçekleşir, eğer üç tur içinde kalbine adrenalin yapılabilir ya da elektroşok verilebilirse kişinin ölümden yüzdesi (50+seviye+şans) kadardır.

    Elinizde bu aletler yoksa ilkyardım yeteneğinizle kalp masajı yapmayı deneyebilirsiniz. Bunun başarı yüzdesi (ilk yardım yeteneğiniz+seviye+şans) kadardır.


    Last edited by devrimk on Fri Sep 04, 2009 11:01 am; edited 21 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 24, 2009 2:28 pm Reply with quoteBack to top

    Diğer Kurallar:

    Bağımlılık:

    Bağımlılık yapan ilaçlar üç gruptadır. Bağımlılık yapmama oranı %50+şansdır.
    Bağımlılık seviyesi ne olursa olsun gün içinde aynı ilaçtan 3 kere kullanırsanız bağımlı olma ihtimaliniz doğar.

    Bağımlılık oranı düşük maddeler
    Bunlar ay içinde hergün kullanıldığı takdirde bağımlılık yapabilir. Yoksunluk durumunda verdiği avantajlar kadar dezavantaj verir. Kullanıldığı zaman yarattığı avantaj süresi on dakikadır.

    Bağımlılık oranı orta maddeler
    Bunlar hafta içinde hergün kullanıldığı takdirde bağımlılık yapabilir. Yoksunluk durumunda verdiği avantajlar kadar dezavantaj verir. Kullanıldığı zaman yarattığı avantaj süresi otuz dakikadır.

    Bağımlılık oranı yüksek maddeler
    Bunlar bir kere kullanılsa bile bağımlılık yapabilir. Yoksunluk durumunda verdiği avantajlar kadar dezavantaj verir. Kullanıldığı zaman yarattığı avantaj süresi altmış dakikadır.


    şans Meleği:
    Her oyuncunun başlangıçta bir şans meleği olur. şans meleği oyuncunun zarı mutlaka tutturması gerektiği durumlarda kullanılır ve 100 atılmış varsayılır.
    şans meleği kazanmanın bir kaç yolu vardır.
    1- Kahramanca davranmak,
    2- Karakterini başarılı bir şekilde yansıtmak,
    3- Hikaye gidişatını korumak için DM tarafından yapılan haksızlıklar.


    Yardım:
    Eğer bir karakter bir yeteneğe puan yatırmışsa başka birine aynı konuda yardım edebilir. Bu yardım atılan zara +20 ekletir.

    Yetenek karşılaşmaları:
    Yetenek karşılaşmalarında zar atılmaz kimin toplam puanı yüksekse kazanmış sayılır. Eşitlik durumunda oyuncu 1d100 atar 50 ve üstünde kazanmış sayılır.

    Zorluk Dereceleri:

    Yeteneklerde baskı altında olmadığınız sürece 50 atmış sayılırsınız.
    Genel zorluk dereceleri:
    DC:50 Basit
    Mevcut eşyaları birleştirmek.
    Mekanik:
    Silahlara Laser pointer, dürbün monte etmek.
    Süre birkaç saat.

    DC:100 Normal
    Basit eşyaları birleştirerek daha faydalı hale getirmek:
    Mekanik:
    Silahlara Laser pointer, dürbün eklemek, şarjör genişletmek, mermilerin hasarını arttırmak.
    Biyoloji:
    İki farklı etkili ilacı tek ilaç haline getirmek.

    Süre 1 gün, tutturulamazsa 1 gün sonra tekrar tekrar zar atılabilir.

    DC:140 Orta

    Mevcut eşyaları daha dayanıklı, daha güçlü hale getirmek:
    Mekanik:
    Silahların hasarını arttırmak, Zırhların AC'sini ya da DR'sini arttırmak. (Mevcudun en fazla yarısı kadar arttırılabilir)
    Biyoloji:
    İlaçların etkisini çoğatmak, bağımlılık oranlarını düşürtmek.

    Süre 1 hafta, tutturulamazsa 1 hafta sonra tekrar tekrar zar atılabilir.

    DC:180 Zor
    İki farklı eşyayı birleştirerek yeni bir eşya yapmak ya da tamamen yeni bir eşya yapmak:
    Mekanik & Biyoloji:
    0 hp'ye düştüğünde otomatik kalp masajı ve adrenalin iğnesi yapan zırh, insanı uçurabilen sırt roketi.

    Süre 1 ay, tutturulamazsa 1 ay sonra tekrar tekrar zar atılabilir.

    DC:250 İmkansız
    Mars'a gidebilecek roket, AI bilgisayar, Zaman makinesi

    Süre 1 yıl, tutturulamazsa 1 yıl sonra tekrar tekrar zar atılabilir.

    Evet bu süreler zarfında başarısız olunduğunda yapmaya çalıştığınız aletin bir kısmı kullanılmaz hale geliyor. Tüfeğinize dürbün takmaya uğraşırken camı çatlatıyorsunuz ve yeni bir dürbün bulmak zorunda kalıyorsunuz.


    Last edited by devrimk on Sat Sep 12, 2009 7:36 am; edited 11 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed Aug 26, 2009 8:05 am Reply with quoteBack to top

    Figüranlar:

    Sıradan Figüran:
    Sıradan NPC'ler oyunda her an karşılaşılabilecek karakterlerdir. Marifetleri yoktur, iki adet yetenekleri vardır.

    1. Seviye Hırsız:
    Savaş Kabiliyeti:
    HP: 100
    AC: 15
    DR: 0
    Saldırı: 40, Hasar +30 ya da Saldırı: 30, Hasar +40 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.
    Mekanik, Tamir: 20 / her seviye için +5 eklenir.
    Sessiz hareket etme: 20/ her seviye için +5 eklenir.

    Uzman Figüran:
    Uzman NPCler belli konularda uzmanlaşmış karakterlerdir. Eğer uzmanlığı savaşla ilgili değilse savaş kabiliyetleri sıradan NPClerden farklı değildir. Uzmanlığıyla ilgili marifetlere sahip olabilirler. Genel olarak seviyeleri 5,10,15 şeklindedir.

    5. seviye Doktor:
    Savaş Kabiliyeti:
    HP: 100
    AC: 15
    DR: 0
    Saldırı: 60, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.
    İlkyardım-Tedavi: 55 / her seviye için +5 eklenir.


    Patron (Boss) Figüran:
    Bunlar aynı oyuncu karakterleri gibi tasarlanır, ekipmanları gelişmiş düzeyde olabilir.

    Hayvanlar:
    Hayvanlar da sıradan NPC'ler gibidir marifet alamazlar. Çeviklikleri fazladır ebatlarına göre HPleri azalır yada artar.
    Küçük hayvanlar -75, +20 AC
    orta boy hayvanlar -50 hp, +10 AC
    normal boy hayvanlar, herhangi bir avantajları yoktur
    büyük hayvanlar +100 hp, +10 DR
    çok büyük hayvanlar +200 hp, +20 DR
    alırlar.

    Köpek:
    Savaş Kabiliyeti:
    HP: 50
    AC: 25
    DR: 0
    Saldırı: 40, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.

    Böcekler ve Eklembacaklılar:
    Radyasyon bazen böcekleri de etkiler bu dünyada normal boyutlarından çok daha fazla büyük böceklerle karşılaşabilirsiniz. Böceklerin doğal zırhı onları darbelere karşı oldukça korur.

    Küçük böcekler, -75, +20 AC, +10 DR
    orta boy böcekler, -50 hp, +10 AC, +20 DR
    normal boy böcekler, +30 DR
    büyük böcekler,+100 hp, +40 DR
    çok büyük böcekler, +200 hp, +50 DR
    alırlar.

    Dev Akrep: (İnsan boyunda)
    Savaş Kabiliyeti:
    HP: 100
    AC: 15
    DR: +30
    Saldırı: 40, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5, hasara +10 eklenir.


    Bitkiler:
    Radyasyon bazen bitkileri de etkiler bu dünyada normalden daha zeki ve hareket kabiliyeti olan bitkilerlede karşılaşabilirsiniz. Bitkilerin bilinen bir anatomik yapısı olmaması onları darbelere karşı oldukça korur.

    Küçük bitkiler, -75, +15 AC, +50 DR
    orta boy bitkiler, -50 hp, +5 AC, +50 DR
    normal boy bitkiler, +50 DR
    büyük bitkiler,+100 hp, +50 DR
    çok büyük bitkiler, +200 hp, +50 DR
    alırlar.

    Dev Sinekkapan: (İnsan boyunda)
    Savaş Kabiliyeti:
    HP: 100
    AC: 15
    DR: +50
    Saldırı: 40, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.


    Robotlar:
    Yapay zekaları olmasa da robotlarda bazen düşmanınız olabilir. Robotlar diğer canlılardan oldukça dayanıklıdır.

    Küçük robotlar, -75, +50 AC, +40 DR
    orta boy robotlar, -50 hp, +25 AC, +50 DR
    normal boy robotlar, +100 hp, +20 AC +60 DR
    büyük robotlar,+300 hp, +70 DR
    çok büyük robotlar, +500 hp, +80 DR
    alırlar.

    Robot: (İnsan boyunda)
    Savaş Kabiliyeti:
    HP: 200
    AC: 35
    DR: +60
    Saldırı: 40, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.


    Last edited by devrimk on Sat Sep 12, 2009 7:41 am; edited 5 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Thu Aug 27, 2009 7:27 am Reply with quoteBack to top

    Araçlar:

    Image
    Motokros, Yağmacı motoru HP: 50, Hasar +50


    Image
    Harley, Uzun yol motoru, HP: 100, Hasar +50


    Image
    Böcük (Çöl aracı) HP: 300, Hasar +50


    Image
    Highwayman, Uzun Yol aracı HP: 500, Hasar +100


    Image
    Hummer, Askeri araç HP: 700, Hasar +100


    Image
    Kamyon, HP: 700, Hasar +100


    Image
    Van, HP: 500, Hasar +100


    Image
    Karavan, Hp: 500, Hasar: 0


    Image
    Tır, HP: 1000, Hasar +100


    Image
    Panzer, HP: 1000, Hasar +100, DR:50


    Image
    Tank, HP: 1500, Hasar +100, DR:50 (Ayrıca +200 hasar tank topuyla)


    Image
    Helikopter


    Image
    Vertibird


    Last edited by devrimk on Fri Sep 11, 2009 6:25 am; edited 1 time in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 31, 2009 11:22 am Reply with quoteBack to top

    Çrnek fiyet listesi:

    New Reno Arms Fiyat listesi:

    Zırhlar:
    Motor Kaskı: 150 $
    Asker miğferi: 300 $
    Deri Ceket: 300 $
    Tabaklanmış Deri Ceket: 500 $
    Çelik Yelek: 800 $
    Yaşam zırhı: 500 $
    Reaver Armor: 2.000 $
    Power Armor: 20.000 $

    Yakın Dövüş silahları
    Muşta: 20 $
    Bıçak: 50 $
    Bayıltma silahı: 100 $
    Balta: 100 $
    Balyoz: 150 $
    Körüklü Balyoz: 1.000 $
    Metal Yumruk (Power Fist): 1.500 $
    Elektrikli Bıçak (Ripper): 1.000 $
    Elektrikli Testere: 1.000 $

    Tabancalar:
    Mauser M96: 300 $
    Colt M1911: 300 $
    .44 Magnum: 400 $
    Beretta 92: 400 $
    Desert Eagle: 500 $
    .223 FMJ: 1.500 $
    Laser Pistol: 3.000 $
    Kesik çifte: 300 $

    Tüfekler:
    Winchester rifle 88: 400 $
    Pompalı tüfek: 400 $
    SR-25 Keskin nişancı tüfeği: 2.000 $
    Barret 82A1: 5.000 $
    Laser Rifle: 10.000 $
    Plasma Rifle: 10.000 $
    Havan tüfeği: 300 $

    Otomatik silahlar:
    Thompson M1928: 400 $
    Sterling L2A3: 400 $
    Heckler & Koch MP5: 500 $
    Uzi, +70: 600 $

    Askeri Tüfekler:
    M1 Garand: 300 $
    AK 47 Kalashnikov: 400 $
    FN FAL: 1.000 $
    M16: 2.000 $

    Ağır Silahlar:
    "İntikamcı" CZ53 Minigun: 1.500 $
    Browning M2: 4.000 $
    Alev makinası: 1.000 $
    Roket Atar: 1.000 $
    Gatling Laser: 5.000 $

    Patlayıcılar:
    Dinamit lokumu: 50$
    Molotof kokteyli: 25$
    El bombası: 50$
    Gaz bombası: 50$
    Araç Mayını: 150$

    Ekipmanlar:
    Dürbün: 100 $
    Fener: 50 $
    Gayger sayacı: 100 $
    Gaz maskesi: 100 $
    Gece görüş gözlükleri: 200 $
    Halat: 10 $
    Işık çubuğu: 10 $
    Kanca ve ip: 50 $
    Kelepçe: 20 $
    Pipboy: 1.000 $
    Telsiz: 100 $

    İlaçlar:
    Adrenalin: 100 $
    Alkol: 1 $
    Nük Cola: 1 $
    Stimpak: 50 $
    Rad-X: 100 $
    Rad-Away: 100 $
    Pompa (Buffout): 150 $
    Sakız (Mentats): 150 $
    Super Stimpak: 500 $
    Jet: 300 $
    Sikko (Psycho): 300 $

    Silah Ekipmanları:

    Ayak: 50 $
    Havan fırlatıcı: 600 $
    Dürbün: 100 $
    Lazer nişanlayıcı: 200 $
    Susturucu: 200 $
    Süngü: 100 $
    Silah feneri: 100 $

    Mermiler:
    Her çeşit mermi ikiye bir değiştirilir.
    Mermilerin fiyatı 1 $'dır.
    Enerji pillerin fiyatı 2 $'dır.

    Yardımcı aletler:
    Alet Takımı (Mekanik, Tamir) 500$/1.000$/1.500$
    Elektronik şifre kırıcı 2.000$
    İlk Yardım Çantası (İlkyardım, Tedavi) 100$/200$/300$
    Çilingir Takımı (Kilit açma, Tuzak bozma) 100$/200$/300$
    Görünmezlik aleti (Stealth boy) 3.000$
    Kamuflaj Malzemeleri (Gizlenme) 100$/200$/300$
    Labaratuvar takımı (Biyoloji, Kimya) 1.000$/2.000$/3.000$




    *Satış fiyatlarıdır alış fiyatları liste fiyatının yarısıdır.
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 31, 2009 11:41 am Reply with quoteBack to top

    Çrnek Karakteri:

    Cabal
    Image
    Al Gibbons

    Kişisel özellikler
    Güç: 15
    Çeviklik: 20
    Zeka: 15
    şans: 10

    Ghoul:
    +5 Zeka
    Aldığı hasarlardan -10 çıkartılır.
    Radyasyondan zarar görmez.

    Yetenekler
    Savaş Yetenekleri
    Yakın dövüş: 35
    Fırlatmalı silahlar: 35
    Yakın Dövüş silahları: 35
    Hızlı nişan:(20)+20= 40
    Keskin nişan: 15
    Tabanca: 20
    Tüfek: (20)+20= 40
    Ağır Makinalı: 15
    Patlayıcı, vs: 15

    Fiziksel Yetenekler
    Atletizm: 35
    At sürme: 20
    Araç Kullanma: 35
    Avcılık, İzcilik: (15+15)+5= 35
    Gizlenme: (20+15)+5= 40

    Zihinsel Yetenekler
    Biyoloji, Kimya: 15
    Mekanik, Tamir: 15
    İlkyardım-Tedavi: (15) +5=20
    Alış-veriş, Kumar: 25
    Sosyal ilişkiler: 25

    Marifetler:
    Asker: Seri atış yapan tüfeklerde ceza almaz.
    Kıdemli Asker: Savaş sırasında ilaçları zaman kaybetmeksizin kullanabilirsiniz.


    Eşyalar:

    Asker miğferi, +5 DR
    Deri Ceket, +20 Savunma
    Bıçak, Hasar +30
    AK 47 Kalashnikov (2 şarjör, 7.62mm. 167 Mermi) Hasar +50
    El Bombası 1 adet

    Kamuflaj Malzemesi: Gizlenmeye +10
    Pipboy

    Stimpak (2): +50 hp
    Pompa (2): +20 AC
    Sakız (2): +5 Çeviklik, +5 Zeka
    Sikko (2): +30 DR

    10 $

    Cabal
    Seviye 2
    Savaş Kabiliyeti:
    HP:100
    AC: 35
    DR: 15

    Kalashnikov , Saldırı: 80(55), Hasar +50
    Seri Atış (10 mermi): Saldırı 80, Hasar +80

    Bıçak Saldırı 75, Hasar +30
    El Bombası Saldırı 50, Hasar +100
    Back to top View user's profileSend private message
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.46 Saniye