Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: ovoxy
    Bugün: 18
    Dün: 23
    Toplam: 90347

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 1246
    Üye: 1
    Toplam: 1247

    Şu An Bağlı:
    01 : ovoxy

    FrpWorld.Com :: View topic - Hazır 4.E karakter kağıtları Paragon seviyesi
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Hazır 4.E karakter kağıtları Paragon seviyesi View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Tue Aug 18, 2009 4:59 pm Reply with quoteBack to top

    Buraya 11-20 seviye hazırladığımız ve beğendiğimiz karakterleri koyarak bir karakter bankası oluşturmak istiyorum. Yeni oyunlarda hem oyuncular hem oynatıcılar için referans kaynağı olur.

    Aşağıya örnek karakter kağıdı ekledim, karakter kağıdının sonuna avantajları dezavantajları ya da ne amaçla yarattığınız ile ilgili not düşerseniz daha bilgilendirici olur.
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Tue Aug 18, 2009 5:04 pm Reply with quoteBack to top

    Karakter bilgileri:
    İsim: Elemdil Silverleaf
    Irk/Sınıf: Eladrin/ Swordmage (Feytouched)- Level-11
    Alig/Deity: CG/Corellon
    Görünüşü, hikâyesi: Gümüş saçlı, siyah deri zırhlı. Boy: 1.77, kilo: 65
    Bildiği diller: Common, Elven
    Background: Society Noble

    Ability Scores
    Str: 14 (+2)
    Con: 16 (+3)
    Dex: 14 (+2)
    Int: 22 (+6)
    Wis: 9 (-1)
    Cha: 14 (+2)

    İnitiative: +7
    Hız: 30, vision: Low-light

    Base Defense:
    AC: 31 [10+5(Level)+6(Int)+5(Armor)+4(Aegis)+1(Feat)]
    Fort: 20 [10+5(Level)+3(Con)+1(Item)+1(Feat)]
    Ref: 24 [10+5(Level)+6(Int)+1(Item)+1(Feat)+1(Armor)]
    Will: 22 [10+5(Level)+2(Cha)+1(Item)+1(Feat)+2(Class)+1(Race)]

    HP: 91
    Surge Value: 22
    Surge/day: 11

    Attack bonusları:
    Longsword +3 (Pact Sword)
    Attack:18 [+5(Level)+6(Int)+3(Prof)+3(Magic)+1(Feat)]
    Damage: 13 [+6(Int)+3(Magic)+2(Feat)+2(Item)]

    Powers:
    Racial Traits:
    Eladrin Education
    Eladrin Weapon Porficiency
    Eladrin Will
    Fey Origin
    Trance
    Fey Step

    Class feature:
    Swordbond
    Swordmage Warding
    Aegis of Assault FRPG sf.26
    Feytouched Action
    Slashing Wake

    At-Will:
    Lightning Lure Att:14 vs Fort, Dmg 1d6+11 FRPG sf.27
    Melee Basic Attack Att:18 vs AC, Dmg 1d8+13
    Sword Burst Att:14 vs Ref, Dmg 1d6+11 FRPG sf.27

    Encounter:
    Fey Step PHB sf.38
    Warlock's Curse** +2d6 PHB sf.131
    Blazing Pursuit Att:18 vs AC, Dmg 1d8+13 AP sf.51
    Dimensional Warp* FRPG sf.28
    Dual Lightning Strike Att:18 vs AC, Dmg 1d8+13 AP sf.53
    Eyebite** Att:10 vs. Will, Dmg 1d6+7 PHB sf.132
    Armathor's Step* FRPG sf.29
    Watchful Strike Att:18 vs AC, Dmg 1d8+13 AP sf.56
    Will of the Feywild Att:10 vs Will, Dmg 2d8+7 PHB sf.141

    Daily:
    Sweeping Frostblade Att:18 vs AC, Dmg 1d8+13 AP sf.52
    Dimensional Bond Att:18 vs AC, Dmg 1d8+13 AP sf.54
    Hellspike Assault Att:18 vs Ref, Dmg 1d8+13 AP sf.56
    Impenetrable Warding* FRPG sf.31

    Ritueller:

    Skills:
    Acrobatics (12): [+5(trained)+5(level)+2(dex)]
    Arcana (18): [+5(trained)+5(level)+6(int)+2(racial)]
    Athletics (12): [+5(trained)+5(level)+2(dex)]
    Diplomacy (12): [+5(trained)+5(level)+2(cha)]
    Insight (11): [+5(trained)+5(level)-1(wis)+2(background)]
    Religion** (16): [+5(trained)+5(level)+6(int)]

    Feats:
    Intelligent Blademaster Use Intelligence instead of Strength on your basic attacks
    Eladrin Soldier +2 damage and proficiency with longswords and spears
    Weapon Expertise (H.Blades) +1 to attacks with weapon group
    Pact Initiate Warlock: Skill training, eldritch blast 1/encounter
    Student of Malediction Warlock's Curse 1/encounter
    Imp. Swordmage Warding Increase AC bonus from Swordmage Warding
    Gr. Swordmage Warding +1 to defenses with Swordmage Warding

    Eşyalar:
    Cloak of Distortion +1 Property: A ranged attack against you from more than 5 squares away takes a –5 penalty to the attack roll. AV sf.151
    Iron Armbrands of Power Gain a +2 item bonus to melee damage rolls.AV sf.117
    Magic Drowmesh +3 +1 Ref. AV sf.7, PHB sf.230
    Pact Sword +3 If you are an eladrin, this longsword functions as a warlock implement for you. Power (Daily): Free Action. Use thispower when you hit a target affected by your Warlock's Curse with this weapon. Teleport the target a number of squares equal to 1 + this weapon's enhancement bonus.AV sf.74

    *Utility
    **Feat

    Açıklama:
    Çç ayrı tip savunmaya saldıran At-will gücü var. Bu da savaşlarda oldukça esnek olmasını sağlıyor.
    Warlock'tan aldığı Paragon sınıfı sayesinde (Feytouched) her teleport yaptığında etrafındaki düşmanlara zarar veriyor. (Slashing Wake +6 dmg)
    Saldırgan tip bir defender oynamak isteyenler için.

    Taktik:
    A düşmanını mimleriz, B düşmanına ise Blazing Pursuit yaparız. Her tur tur sonunda B düşmanının yanına Teleport olup A düşmanının AoA vermesini bekleriz. Bu teleportlar sırasında yanımızdakilere +6 Slashing Wake hasarı verdiğimizi de unutmayalım.


    Last edited by devrimk on Fri Aug 21, 2009 5:34 am; edited 2 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed Aug 19, 2009 5:58 am Reply with quoteBack to top

    Karakter bilgileri:
    İsim: Leonidas
    Irk/Sınıf: Shifter/ Ranger (Frenzied Berserker) Level-11
    Alig/Deity: CG/Corellon
    Görünüşü, hikâyesi: Sarı saçlı, sarı gözlü. Boy: 1.80, kilo: 80
    Bildiği diller: Common, Elven
    Background: Birth Among other Race (Elf)

    Ability Scores
    Str: 22 (+6)
    Con: 16 (+3)
    Dex: 14 (+2)
    Int: 12 (+1)
    Wis: 16 (+3)
    Cha: 9 (-1)

    İnitiative: +2
    Hız: 6, vision: Low-light

    Base Defense:
    AC: 23 [10+5(Level)+2(Dex)+6(Armor)]
    Fort: 25 [10+5(Level)+6(Str)+1(Class)+2(Item)+1(Armor)]
    Ref: 18 [10+5(Level)+2(Dex)+1(Class)+2(Item)]
    Will: 18 [10+5(Level)+3(Wis)2(Item)]

    HP: 88
    Surge Value: 22
    Surge/day: 9

    Attack bonusları:
    Bastard Sword
    Attack:17 [+5(Level)+6(Str)+3(Prof)+2(Magic)+1(Feat)]
    Damage: 12 [+6(Str)+2(Magic)+2(Item)+2(Feat)]

    Powers:
    Racial Traits:
    Skill Bonuses
    Longtooth Shifting

    Class feature:
    Two-Blade Fighting Style
    Hunter's Quarry
    Prime Shot
    Frenzied Blood
    Warpath

    At-Will:
    Hit nd Run Att: 17 vs AC, Dmg 1d10+12 PHB sf.105
    Twin Strike Two Att: 17 vs AC, Dmg 1d10+6 PHB sf.105

    Encounter:
    Longtooth Shifting +2 dmg, if bloodied regeneration 2 PHB2 sf.16
    Two Fanged Strike Two Att: 17 vs AC, Dmg 1d10+6 -->+3 PHB sf.105
    Thundertusk Boar Strike Two Att: 17 vs AC, Dmg 1d10+12 ->push 1 square-->push 4 square PHB sf.105
    Ferret an Opening* Gain combat advantage MP sf.
    Claws of Griffon Two Att: 17 vs AC, Dmg 2d10+12 PHB sf.105
    Serpentine Dodge* Shift 4 square, gain defense bonus MP sf.105

    Daily:
    Jaws of the Wolf Two Att: 17 vs AC, Dmg 2d10+12 -<Half damage PHB sf.106
    Hunter's Privilege* +3 damage to Hunter Quarry PHB sf.106
    Bloodhunt Rage** Att: 17 vs AC, Dmg 3d10+12 -<Half damage (+3 bonus damage) PHB2 sf.106
    Attacks on the Run Two Att: 17 vs AC, Dmg 3d10+12 -<Half damage PHB sf.106



    Ritueller:

    Skills:
    Acrobatics (12): [+5(trained)+5(level)+2(dex)]
    Athletics (16): [+5(trained)+5(level)+6(str)]
    Perception (15): [+5(trained)+5(level)+3(wis)+2(background)]
    Stealth (12): [+5(trained)+5(level)+2(dex)]
    Nature (13): [+5(trained)+5(level)+3(wis)]
    Intimidate**(9): [+5(trained)+5(level)-1(cha)]

    Feats:
    Weapon Expertise (H.Blades) +1 to attacks with weapon group
    Weapon Focus(H.Blades) +2 to damage with weapon group
    Berserker's Fury Skill training, bonus +2 damage 1/day
    Deadly Rage +2 damage while raging
    Weapon Proficiency(Bastard Sword)
    Adept Power Frenzied Skirmish retrained to Bloodhunt Rage
    Power Attack +4 damage for –2 to attack


    Eşyalar:
    Battlecrazed Bastard Sword +2 2 adet AV sf.64
    Property: While you are bloodied, you deal +1d6 damage when you hit with this weapon.
    Power (Daily): Minor Action. Deal damage to yourself equal to half your level, ignoring any resistances. You are
    considered bloodied for all purposes (including beneficial effects, such as Dragonborn Fury and this weapon’s
    property) until the end of your next turn.
    Rageblood Earthhide Armor +3 PHB2 sf. 202
    Property: When you use any barbarian rage power, you regain hit points equal to 10 + your Constitution modifier.
    Power (Daily): Free Action. Trigger: You make a damage roll and dislike the result. Effect: You reroll the damage
    and use either result.
    Amulet of False Life +2 PHB sf. 249
    Power (Daily): Minor Action. Use this power when you are bloodied to gain temporary hit points equal to your healing
    surge value.
    Iron Armbrands of Power Gain a +2 item bonus to melee damage rolls.AV sf.117

    *Utility
    **Feat
    ->Hits
    --> Two Hits
    -<Misses

    Açıklama:
    Savunmayı ikinci planda tutan tam bir yakın dövüşçü.

    Taktik
    Diyelim ki durum kötü ve daily powerları kullanmaya karar verdik:

    1. Tur:
    Kılıcın gücünü kullanıp kendini blodied yapar (Minor)
    Featini kullanır: Berserker's Fury (Free)
    Barbar sınıfından gelen powerla saldırır (Standart)
    Hunter Quarry (Minor)
    Bloodhunt Rage (daily)
    Att: 17 vs. AC
    3d10+16 (+6 str, +2 magic, +2 item, +2 feat+2 racial)
    +2d6 Quarry
    +1d6 Battlecrazed weapon
    Hasar (20-62)

    2. tur
    Irksal gücünü kullanır Longtooth Shifting (Minor)
    Hunter Quarry (Minor)
    Claws of the Griffon: (Encounter)
    2 Att 17 vs. AC
    2d10+23 ve 2d10+23
    +2d6 Quarry
    +2d6 Battlecrazed weapon
    Toplam: 54-110

    Action point!

    Attacks on the run: (daily)
    2 Att 17 vs. AC
    3d10+23 ve 3d10+23
    +2d6 Battlecrazed weapon
    Toplam: 54-118

    Düşmanınız hala ölmediyse ve blodied olmadınızsa ikinci kılıcınızı kullanarak tekrar blodied olabilirsiniz.

    Hasar hesaplaması
    +6 str
    +2 magic (Battlecrazed weapon)
    +2 item (Iron Armbands of Power)
    +2 feat (Weapon Focus)
    +2 damage (Longtooth Shifting)
    +2 damage Warpath
    +2 damage (Deadly Rage)
    +2 damage (Berserker's Fury)
    +3 con damage (Bloodhunt Rage)

    Her darbe için toplam 23 hasar.
    İleride önerilen featler
    Lethal Hunter: Quarry'de +1d6 yerine +1d8 zar atılır.
    Predatory Action: Action point kullanınca H.Quarry hasarını bir daha ekleyebilirsiniz.
    Back to top View user's profileSend private message
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Fri Oct 02, 2009 2:22 pm Reply with quoteBack to top

    Karakter biligileri

    İsim: Harun
    Race: Kalastar (PGE 16)
    Class: Paladin (PHB2 32) / Warpriest(PH 74) LEVEL 16
    Alig/Deity: Good/ ??
    Görünüşü, hikâyesi: Somurtkan, adil, sağlam ve güvenilir.
    Languages: Common, Fey
    Background:

    Ability Scores
    Str 16 (+3)
    Con 11 (-)
    Dex 11 (-)
    Int 9 (-1)
    Wis 20 (+5)
    Cha 22 (+6)
    HP 116 ; Bloodied: 58 ; Healing searc: 26
    Surges: 10
    Initiative: +10; Speed: 5 [6(base) -1(plate armor)]

    Base Defense
    AC: 31/33*/36** [10 base, +8 level, 10 (Specter plate armor), +0 (Dex), +4Enchantment, +1Warpriest] (33 Bloodiron armor)
    Fortitude: 27/32** [10 base, +8 level, +3 (Str), +1 (Paladin),+2 (Cloak of Distortion)+ 2(Specter plate armor)+1 feat]
    Reflex:24/29**[10 base, +8 level, +0 (Dex), +1 (Paladin), +2 (Cloak of Distortion) + 2(Specter plate armor)+1 feat]
    Will: 29/34** [10 base, +8 level, +5 (Wis), +1 (paladin), +2 (Cloak of Distortion) + 2(Specter plate armor)+1 feat]
    *when you an enemy, +2 AC to him until end of your next turn. (Bloodiron armor)
    ** If the attack is being made from 5 squares away (Cloak of distortion)

    Class features:
    Paladin
    Implements: Holy sybols, Holy Avenger
    Ardent Vow (DP 82)Next strike gets: +10 (5+wis.)damage and every tur i attack target will bensubject to divine saction) Wisdom (5) mod times use.
    Channel Divinity: Divine Mettle (encounter; +6 (char.) bonus to save)
    Channel Divinity: Divine Strength (encounter; strike; +3 (str.) damage

    Warpriest (DP101)
    Extra Damage Action (11th level): When you spend an action point to take an extra action, you also add one-half your level to the damage dealt by any of your standard action attacks this turn.
    Warpriest’s Strategy (11th level): Once per encounter, if you or an adjacent ally rolls a 1 when making a melee attack or a close attack, you can call for a reroll.
    Warpriest’s Training (11th level): You receive a +1 bonus to AC when wearing heavy armor.

    Attack modifier: 23/26 8(level)+6(charisma)+4(Weapon)+3(Weapon expertise)+2(Proficiency) /+3 Opportunity attacks
    Damage modifiers: 6(charisma)+2(Weapon focus)+2(Weapon focus)+4(Enchantment)+2 arbands of power / (+12 bloodclaw)

    At-will attack Powers:

    Virtuous Strike
    A t - W i l l • Divine, Radiant, Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Target: One creature
    Attack: Charisma vs. A C
    Hit: 1[W]+Charisma modifier radiant damage, and you gain a +2 bonus to saving throws until the start of your next turn.

    Ardent Strike(DP83)
    At-Will Divine,Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Target: One creature
    Attack: Strength or Charisma vs. AC
    Hit: 1|W]+Strength or Charisma modifier damage, andthe target is subject to your divine sanction until the endof your next turn.

    Feats:
    Weapon focus (Greatspear)
    Weapon Expertise (+2 to hit with Polearms)
    Polearm gamble (PHB 204): When a nonadjacent enemy enters a square adjacent to you, you can make an opportunity attack with a polearm against that enemy, but you grant combat advantage to that enemy until the end of the enemy’s turn.
    *Great spear proficiency: (AV 9) (+3 to hit, 1d10 damage reach)
    Uncanny Dodge (PH 206) : Enemies do not gain the normal +2 bonus to attack rolls against you when they have combat advantage. Any other benefits derived from combat advantage still apply.
    *Combat reflexes(PH 194) : +1 to hit with oppotunity attacks
    Paragon defences
    Honored Foe (DP 139): If the marked foe hits you, gain 5(Wis.) Temporary HP
    Initiate of the Faith(PH 208) training in the Religion skill, Once per day, you can use the cleric’s healing word power.

    Equipments
    Bloodclaw Greatsword +4 (AV 71)
    (-3 HP, +9 Damage)
    Specter Bloodiron fullplate +4 (AV7)
    (İmproved AC: 11; Against the enemy i hit, +2
    Iron Armbands of Power(AV 117)
    Gain a +2 item bonus to melee damage rolls.
    Antipathy Gloves (AV ) : An enemy must spend 1 extra square of movement to enter a square adjacent to you. An enemy that is pulled, pushed, or slid moves through those squares as normal.
    Power (Daily): Standard Action. Make an attack: Ranged 10; +13 vs. Reflex; on a hit, the target is restrained (save ends).
    Cloak of Distortion +2(AV 151 )
    +2 to Fort, Ref and Will & A ranged attack against you from more than 5 squares away takes a –5 penalty to the attack roll.
    Helm of Opportunity (AV 142) Gain a +2 item bonus to opportunity attack rolls.

    Taktik:
    Reach silah ile 1 kare öteden seçtiğimiz rakibimize saldırıyoruz. Ardent strike hem charge sonrası kullnılabildiğincen, hem de At-will olduğundan her tur kullanılabilecek bir saldrı ve vurmamız durumunda divine saction sayesinde rakibimiz marklanıyor.

    Rakibimiz bize saldırırsa "Antipath gloves" sebebiyle etrafımızdaki kareler 2 kare sayıldığından shift ile yaklaşamıyor. Charge ile yaklaşma şansı var ancak. Bu durumda combat advantage sayesinde bir saldırı daha yapabiliyoruz.
    23 Vs. AC; 1d10+26 hasar
    26 Vs. AC; 1d10+26 hasar
    Toplamda: 2d10+52 hasar
    Bize vurması için geçmesi gereken zırh değeri 33. Ayrıca vursa dahi marklanmış ise 5 temporary HP kazanıyoruz. Yani bir nevi seçilen kişiye karşı 5 DR var.

    Eğer bize saldırdığında vurmayacağını, vursa dahi o kadar etkili olamayacağını anlayıp başkasına yönelecek olursa bu sefer 12 radiant hasar daha alacak. Bununla birlikte 16. seviyeye geldiyseniz(karakter o seviyeye gre hazırlandı) bir fazladan hasar daha alacaktır.
    23 Vs. AC; 1d10+26 hasar
    26 Vs. AC; 1d10+26 hasar
    +12 radiant hasar (Divine sanction)
    Toplam: 2d10+64 hasar

    Meleede size saldıran olduğunda "polearm gamble" sayesinde yine +33 AC'ye saldırması gerekecek. "Cloack of distortion" sayesinde ise 5 kare ilerinizden yapıal saldırılar 36 AC'yi geçmeli. 5 kare içinde size saldırı yapanlar da sizin saldırılarınıza maruz kalacaklar.

    Karakter 1. seviyeden itibaren oynanması düşünülerek hazırlanmış durumda. Polearm gamble daha 1. seviyede alınabiliyor.

    Bir striker gibi saldırabilen ama defenderlığını da yerine getirebilecek bir karakter.

    Alternatif:
    Feat:
    *Blade opportunist(PH 194): +2 to opportunity attacks with heavy and light blades
    *Heavy blade opportunity(PH 203): At-will attack can be used instead of basic attack.
    Atwill:
    Enfeebling Strike
    (PHB 92): At-Will Divine,Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Target: One creature
    Attack: Charisma vs. AC
    Hit: 1[W] + Charisma modifier damage. If you marked the target, it takes a –2 penalty to attack rolls until the end of your next turn.

    Burada da taktik aynı. Ancak Basic attack olarak istediğimi atwill'i kullanmamızı sağladığından Enfeebling strike ile daha iyi bir defender olabiliriz. Enfeebling strike vurduğunuz kişinin saldırılarına -2 verdiriyor. Anlamı size yapılan saldırılara bununla karşılık vermeiz durumunda rakip sadece 33 AC'yi geçmeye çalışmayacak, ayrıca saldırılarına -2 penaltı alacak (Bir nevi 35 AC'ye saldırıacak). Ayrıca size saldırmaması durumunda marked olmasından dolayı aldığı -2 saldırı yanında birde bu saldırıdan -2 daha alacak ve yandaşınıza -4 saldırı ile saldırıacak. Karşılık olarak da vurma şansınızdan 1 düşmeniz ve dexterity'i artırmak için wisdomdan kısmanız gerekiyor.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Fri Oct 02, 2009 7:48 pm Reply with quoteBack to top

    Karakter biligileri
    İsim: Harun
    Race: Elf (PHB2 16)
    Class: Avenger (PH2 32) / Polearm master(PH 31)
    Alig/Deity: Good/DM neyi makul görürse.
    Görünüşü, hikâyesi: Boy: 1.82, kilo: 85kg, Siyah saç, ela göz, kaslı atletik vücut.
    Languages: Common, Dwarven
    Background: Impiltur (For HP, wisdom is used instead of constitution)

    Ability Scores
    Str 16 (+3)
    Con 11 (-)
    Dex 18 (+4)
    Int 11 (-)
    Wis 22 (+6)
    Cha 9 (-)

    HP:96 ; Bloodied: 48
    Surges: 7
    Initiative: +6; Speed: 6 plate armor)

    Base Defense
    AC: 26/31* [10 base, +5 level, 2 (Leather armor),+2(enchantment) +4 (Dex),+3(Armor of faith)]
    Fortitude: 20/25* [10 base, +5 level, +3 (Str), +1 (Avenger),+1 (Cloak of Distortion +1)]
    Reflex:21/26* [10 base, +5 level, +4 (Dex), +1 (Avenger), +1 (Cloak of Distortion +1)]
    Will: 23/28*[10 base, +5 level, +6 (Wis), +1 (Avenger), +1 (Cloak of Distortion +1)]
    * If the attack is made more than 5 squares away from me.

    Class features:
    Avenger
    Implements: Holy symbol
    Oath of enmity
    Divine challenge (Abjure undead)
    Encounter Divine, Implement, Radiant
    Standard Action Close burst 5
    Target: One undead creature in burst
    Attack: Wisdom vs. Will
    Hit: 5d10 + Wisdom modifier radiant damage, and you pull the target a number of squares equal to 1 + your Wisdom modifier. The target is also immobilized until the end of your next turn.
    Miss: Half damage, and you pull the target 1 square.
    Divine challenge (Divine Guidence)
    Encounter Divine
    Immediate Interrupt Close burst 10
    Trigger: An ally within 10 squares of you makes an attack roll against your oath of enmity target
    Target: The triggering ally
    Effect: The target makes a second attack roll and uses either result.
    Spear master(DP101)
    Lunging Action (11th level): You can spend an action point to increase the reach of your reach weapons by 1 square until the start of your next turn, instead of taking an extra action.
    Forceful Reach (11th level): If you use a reach weapon to deliver a weapon power that pushes, pulls, or slides a target, you increase the distance of the forced movement by 1 square.

    Racial Features:
    Low light vision
    +2 Athletics, +2 Endurance
    +2 strength, +2 wisdom
    Longtooht shifting(PHB2 16)
    Encounter Healing
    Minor Action Personal
    Requirement: You must be bloodied.
    Effect: Until the end of the encounter, you gain a +2 bonus to damage rolls. In addition, while you are bloodied, you gain regeneration 4.

    Attack modifiers: 5(level)+6(wisdom)+3(Enchantment)+1(Feat)+3(Proficiency) / +1(Item)
    Damage modifiers: 6(wisdom)+3(Enchantment)+2(Feat)+2(Item) / +9 bloodclaw(-3 HP)

    At-will attack Powers:
    Bond of Pursuit Avenger Attack 1
    At-Will Divine, Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Target: One creature
    Attack: Wisdom vs. AC
    Hit: 1[W] + Wisdom modifier damage. If the target doesn’t end its next turn adjacent to you, you can shift a number of squares equal to 1 + your Dexterity modifier as a free action, and you must end that shift closer to the target.
    Overwhelming Strike Avenger Attack 1
    At-Will Divine, Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Target: One creature
    Attack: Wisdom vs. AC
    Hit: 1[W] + Wisdom modifier damage. You shift 1 square and slide the target 1 square into the space you occupied.

    Encounter Powers:
    Pass at Arms (DP 7)
    Encounter • Divine, Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Target: One creature
    Attack: Wisdom vs. AC
    Hit: 2[W] + Wisdom modifier damage. You or an ally adjacent to the target can then shift 1 square as a free action.
    Righteous Pursuit (DP Cool
    Encounter • Divine
    Immediate Reaction Personal
    Trigger: Your oath of enmity target ends its turn in a square not adjacent to you
    Effect: You shift a number of squares equal to your Wisdom modifier and must end this movement as close to your oath of enmity target as possible.
    Fury's Advance (DP 9)
    Encounter • Divine, Weapon
    Minor Action Melee weapon
    Target: One creature
    Attack: Wisdo vs. AC
    Hit: 1[W] damage. You push the target 1 square, and It takes 3 damage for each of your allies adjacent to it after die push. You then shift 1 square to a square adjacent to the target.
    Inexorable Pursuit
    Encounter Divine, Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Effect: Before the attack, you gain phasing until the end of your turn, and you shift 3 squares.
    Censure of Pursuit: The number of squares you shift equals 2 + your Dexterity modifier.
    Target: One creature
    Attack: Wisdom vs. AC
    Hit: 2[W] + Wisdom modifier damage.
    Wings of Vengeance
    Encounter • Divine
    Move A c t i o n Personal
    Effect: Until t he end of your next turn, you gain a fly speed of 7, and you can hover.o 1 + your W i s d om modifier.
    Leveraging Strike
    Encounter Martial, Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Requirement: You must be wielding a two-handed reach weapon.
    Target: One creature
    Attack: Strength vs. AC
    Hit: 2[W] + Strength modifier damage, and you slide the target a number of squares equal to your Wisdom modifier.
    Miss: Half damage, and no slide.

    Daily Powers:
    Aspect of Might (DP Cool
    Daily Divine, Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Target: One creature
    Attack: Wisdom vs. AC
    Hit: 3[W] + Wisdom modifier damage.
    Miss: Half damage.
    Effect: Until the end of the encounter, you gain a +5 power bonus to Athletics checks, a +2 power bonus to speed, and a +2 power bonus to the damage rolls of melee attacks.
    Oath of the Final Duel (PH 36)
    Daily Divine, Teleportation, Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Target: One creature
    Attack: Wisdom vs. AC
    Hit: 2[W] + Wisdom modifier damage.
    Miss: Half damage.
    Effect: Until the end of the encounter, if the target is more than 3 squares away from you at the start of your turn, you can teleport to a space within 3 squares of it as a minor action. This effect ends if you end your turn more than 3 squares away from the target.
    Oath of the Relentless Hunter (PH 37)
    Daily Divine
    Minor Action Melee touch
    Target: One creature
    Effect: Until you use this power on a different target, you can take a standard action to determine the distance and the direction to the target. The distance and the direction are based on a straight line between you and the target, ignoring any barriers. If the target is on a different plane from you, you know which plane but gain no other information.
    Enduring Strike
    Daily Divine, Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Target: One creature
    Attack: Wisdom vs. AC
    Hit: 3[W] + Wisdom modifier damage, and you make a saving throw with a +5 bonus.
    Miss: Half damage, and you make a saving throw.

    Skills:
    Acrobatics (14) (+5 train,+5 level,+4Dex.)
    Stealth (14) (+5 train,+5 level,+4Dex)
    Perseption (16) (+5 train,+5 level,+6Wis.)
    Athletics (15) (+5 train,+5 level,+3Str,+2Race)
    Religion (11) (+5 train,+5 level)
    Endurance (7) (+5 level,+2Race)

    Feats:
    Weapon focus (Spear) (PH 201) : +2 to damage with spears
    Polearm gamble (PH 204) : An enemy entering a square adjacent, treatens an opportunity attack.
    Student of the sword(PH 208) :
    Armor proficiency, Leather (PH 193) : Can wear leather armor
    Polearm momentum (MP 138) : Sliding or pushing a target 2 or more squares will knock him prone)
    Weapon Expertise (PH2 189) : +1 to hit with Spears
    Power of skill (DP 118) : Overwelming strike is basic attack and +1 feat bonus to all trained skills.

    Gear:
    Bloodclaw longspear +3 (AV 71) (13000)
    (-3 HP, +9 Damage, 3d6 Crit)
    Immunizing Armor +2(AV46) (2600)
    (İmproved AC: 11; Against the enemy i hit, +2 AC untill end of the next turn)
    Iron Armbands of Power(AV 117) (1800g)
    Gain a +2 item bonus to melee damage rolls.
    Antipathy Gloves (AV )(5000) :
    Property: An enemy must spend 1 extra square of movement to enter a square adjacent to you. An enemy that is pulled, pushed, or slid moves through those squares as normal.
    Power (Daily): Standard Action. Make an attack: Ranged 10; +13 vs. Reflex; on a hit, the target is restrained (save ends).
    Cloak of Distortion +1(AV 151 ) (840)
    +1 to Fort, Ref and Will & A ranged attack against you from more than 5 squares away takes a –5 penalty to the attack roll.
    Helm of Opportunity (AV 142) (840)
    Property: Gain a +1 item bonus to opportunity attack rolls.
    Boots of Adept Charging (AV 125) (520)
    After a charge attack can shift 1 square.
    Floating Lantern (AV 171) (680)
    Bright(10)/Dim(5)/No light (minor action), floats by itself, moves with a speed 10 squares(Move action).
    Standart adventurers kit
    Climbers kit
    Holy symbol

    Harcanan para: 24680
    Cepteki para: 320 GP


    Saldırı:

    Düşmanını belirle, Oath of enmity kullan (minor), yaklaş(move action), charge attack ile saldır(Standart action), boots of adept charging sayesinde 1 geri shift at(free action). Artık düşmanın tuzağın içinde ve yapabileceği iki şey var.
    1. Uzaklaşmak ki o zaman Pursuitten gelecek +8 hasarı daha ekleyeceğiz. Ki daha başından bunu yapacağını sanmıyorum.
    2. Bize saldıracak ve "polearm gamble" sayesinde bir saldırıya daha maruz kalacak. "Power of skill" sayesinde "Overwelming attack" ile opportunity attack yapacağız ki yaratığın daha bize ulaşamadan hemen yanımıza devrileceği anlamına geliyor. Çünkü "Polearm master overwelming strike'ın slide'ını 1 artırıyor ve "polearm momentum" 2 veya daha fazla slide ile rakibi yere serme özelliğine sahip.
    Attack: 20 Vs. AC (Oath of enmity ile); Damage: 1d10+22
    Attack: 19 Vs. AC; 1d10+22
    Toplam: 2d10+44 hasar.

    İlerideki seviyenizde tavsiye edeceğim marifet
    OATH STRIKE
    Prerequisite: Avenger, oath of enmity power
    Benefit: When you use oath of enmity, you can mark the target until the end of your next turn.

    Ayrıca power attack sizin ihtiyacınız olabilecek o hasar kırıntısına derman olabilir. Gorebrute charge ise charge attaclerde +3 fazladan hasarı size verecektir. Kaçırmamanız gereken 21. seviyede gelen "mobile warrior" marifeti. Bu marifet size her saldırınızdan sonra free action olarak 1 shift atma hakkı veriyor.

    Marifet çok gereksiz gibi ama kullanımı 16. seviyede çok ie yarıyor. Taktik yukarıdaki gibi ama Oath of enmity'i ilk başında değil ikinci saldırımızda kullanıyoruz.
    Attack: 25 Vs. AC; Damage:1d10+26
    Ardından her zaman olacağı gibi ilk olarak kendimize bir saldırı bekliyoruz. Gelmez uzaklaşırsa onun kaybı. Hasar almayız ama fazladan hasar veririz. Bize saldırdığını varsayıyorum.
    Attack: 24 Vs. AC; Damage:1d10+26
    Rakibimiz bize dokunamadan ayaklarımızın dibindeki yerini alıyor. Ardından bir saldırı daha yapıyoruz ama bu sefer önce Oath of emity ve power attack kullanıyoruz. Oath attığımız zaman aynı zamanda rakibimizi marklıyoruz.
    Attack: 21 Vs. AC (Oath of enmity ile); Damage: 1d10+32
    Spear master olduğumuzdan marklı rakibimiz bizden 2 kare uzaktayken bile uzaklaşması halinde hasar alacak. Yani rapip yaklaşsa da uzaklaşsa da bizden bir saldırı yiyecek. Hatta uzaklaşacak olursa +8 fazladan hasar vererek saldırabileceğiz.
    Attack: 24 Vs. AC; Damage:1d10+26
    Son olarak rakibimize bir saldırı daha yaparak onu yere yıkıyoruz. Yıkılmayacak gibiyse bu seferde "student of the sword" ile gelen mark ile saldırımızı yapabiliriz. Bu özelliğimizi kullanmadığımızı farz ederek.
    2 round boyunca yaptığımız saldırılara bakacak olursak.

    Attack: 25 Vs. AC; Damage:1d10+26
    Attack: 24 Vs. AC; Damage:1d10+26
    Attack: 21 Vs. AC (Oath of enmity ile); Damage: 1d10+32
    Attack: 24 Vs. AC; Damage:1d10+26
    (Eğer ikinci saldırıdan sonra uzaklaşmayı seçtiyse +8 hasar daha alacak)

    Toplam: 4d10+110(118)

    Savunma:
    5 kareden daha uzak bir yerden yapılan saldırılar -5 alıyor. Pek tercih edilmeyecektir. Edilse dahi Avenger'a sorun yaratacak gibiyse oyundaki en ışık hızındaki melee sınıfın bu uzaktan saldıranın yanında bitmesi oldukça mümkündür.

    Yakından saldırıldığında ise rakibin sadece sizin AC'nizi geçmesi yetmiyor. Çncelikle sizin fırsat saldırınızı geçmeli. Aksi taktirde daha saldırısını yapamadan kendisini yerde bulacaktır ve ayağa kalkmak için harcayacağı action ile elinde sadece 1 minor action'ı kalır. Yani yakından saldıran birinin mesafeli bir saldırısı yok ise dokunulması en zor karakterlerden birisiniz.

    İleriki seviyede improved armor of faith ile Avengerların dillere destan savunmasına daha da yaklaşabilirsiniz. Ne olursa olsun, herkes saldırmak için yanınızdaki kareye gelecek değil. Buna kaşı iyi bir AC her zaman yardımcı olacaktır.

    NOT: Charge ile yaklaşan bir rakip olduğunda yere yıksanız dahi saldırısını yapamayacağına dair bir kural göremedim. Charge ile yaklaşan ve kişi size 1 kere vurabiliyor ancak ondan sonra yerde kalmak zorununda kalıyor ve size combat advantage veriyor.

    Olabildiğince az hasar almak istiyorsanız, weapon focus ve expertise'i atarak improved armor of faith ve uncanny dodge tavsiyemdir. Bu ikili sayesinde AC 28 olacağı gibi karşınızdaki saldırırken yere yıkmayı başarmanız durumunda size -1 ile saldıracaktır. Ardından combat advantage ile karşılık verebilirsiniz.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Tue Oct 06, 2009 12:17 pm Reply with quoteBack to top

    Karakter biligileri
    İsim: Ahmet
    Race: Elf(PH 40)
    Class: Avenger (PHB2 32) / Shadow Assasin(PHB75)
    Alig/Deity: Good/??
    Görünüşü, hikâyesi: Boy: Languages:
    Background:

    Ability Scores
    Str 14 (-1)
    Con 15 (+1)
    Dex 22 (+6)
    Int 11 (+0)
    Wis 17 (+3)
    Cha 9 (+0)

    HP:88 ; Bloodied: 44
    Surges: 8
    Initiative: +11; Speed: 6

    Base Defense
    AC: 33/35* [10 base, +5 level, 3 (Hide armor), +6 (Dex), +3 Enchantment,+5 Armor of faith,+1 Hide armor optimization]
    Fortitude: 21 [10 base, +5 level, +2 (Con), +1 (Avenger),+1 (Armor), +2 (Amulet of protection +2)]
    Reflex:24 [10 base, +5 level, +6 (dex), +1 (Avenger),+2 (Amulet of protection +2)]
    Will: 22 [10 base, +5 level, +4 (Wis), +1 (Avenger), +2 (Amulet of protection +2)]
    * Against opportunity attack

    Class features:
    Avenger
    Implements: Holy symbol
    Censure of Pursuit: If your oath of enmity target moves away from you willingly, you gain a bonus to damage rolls against the target equal to 4 + your Dexterity modifier until the end of your next turn.
    Oath of enmity: When you make a melee attack against the target and the target is the only enemy adjacent to you, you make two attack rolls and use either result.
    Channel Divinity:
    Shadow Assassin
    Shadow Assassin’s Action (11th level): When you spend an action point to take an extra action, you also gain a +4 bonus to attack rolls until the start of your next turn.
    Shadow Assassin’s Riposte (11th level): Any adjacent enemy that misses you with a melee attack takes damage equal to your Dexterity modifier.

    At-will attack Powers:
    Overwhelming Strike
    At-Will Divine, Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Target: One creature
    Attack: Wisdom vs. AC
    Hit: 1[W] + Wisdom modifier damage. You shift 1 square and slide the target 1 square into the space you
    occupied.
    Bond of Pursuit
    At-Will Divine, Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Target: One creature
    Attack: Wisdom vs. AC
    Hit: 1[W] + Wisdom modifier damage. If the target doesn’t end its next turn adjacent to you, you can shift a number of squares equal to 1 + your Dexterity modifier as a free action, and you must end that shift closer to the target.

    Encounter Powers
    Whirlwind Charge (In place of charge attack)
    Fury's Advance (attack for minor action)
    Inexorable Pursuit (To pass walls)
    Eye of Justice (To see the unseen, retrain later)

    Daily Powers:
    Aspect of Might (+2 damage, +2speed...)
    Silver Shadow (1/day consealment for all the encounter)
    Light of Truth (Against the big boss)
    Wrath of the Divine (If an enemy hits you, most probably its a critical also)
    Temple of Shadow (Stealth for being hidden, concealment when you leave the zone. Lots of places to use)

    Skills:
    Religion(10) (+5 train,+5 level,+0Int.)
    Stealth (16) (+5 train,+5 level,+6Dex.)
    Perception (15) (+5 train,+5 level,+3Wis.+2Race)
    Streetwise (10) (+5 train,+5 level)
    Acrobatics (16)(+5 train,+5 level,+6Dex.)

    Feats:
    Weapon expertise (Blades)
    Armor proficiency, Leather
    Improved armor of faith
    Hide armor optimization
    Armor proficiency, Hide
    Weapon prof(Fullblade) (AV 10)
    Sneak of Shadows

    Gear:
    Boots of the Fencing Master (AV 127)(2600)
    When you shift, gain a +1 item bonus to AC and Reflex defense until the end of your next turn.
    Power (Encounter): Minor Action. Shift 2 squares.
    Bloodclaw Fullblade +3 (AV 71) (13000)
    (1d12 damage;-3 HP, +9 Damage; +3d6 +2d12 on Crit)
    Imposters Earthhide Hide armor +3 (AV7) (9000)
    (+1 to fortitude)AC untill end of the next turn)
    Iron Armbands of Power(AV 117) (1800g)
    Gain a +2 item bonus to melee damage rolls.
    Amulet of protection+2(AV 151 ) (1800)
    +2 to Fort, Ref and Will

    Bir Pursuing Avenger’ın özelliği tek kişiye yönelip onu öldüresiye dövmektir. Bunu yaparken en güçlü silahı yüksek savunması ve pozisyon almadaki başarısıdır. Eğer karşınızdaki sizin kurallarınıza göre oynamaz ve sizden uzaklaşırsa bunun cezasını da çekecektir. Peki kurallarınıza uyupta size saldırırsa bunun cezası olmayacak mı?

    Taktik:
    11. seviyeye kadar normal bir avenger gibi gidiyorsunuz. Daha çok savunmanıza ağırlık veriyor ve bu sayede daha az hasar alıyorunuz. Bloodclaw silahın dezavantajı olan hızla HP kaybetme durumu sizi pek etkilemiyor çünkü siz zaten az darbe aldığınızdan HP’niz çok yavaş iniyor. Hatta yandaşlarınız Healing surge’süz kaldığı zaman sizin tam dolu Healing Serge ile ortada kalmamanıza da yarıyor.

    11. seviyede ise bu yüksek savunmanızın meyvesini alıyorsunuz. Shadow Assasin paragon’unun diğer hiç bir özelliği gerçek anlamda işinize yaramıyor. Ancak 11. Seviyede gelen “Sizi ıskalayan dex modifier’ınız kadar hasar alır” sizi bir anda büyük bir tehdite dönüştürüyor.

    Karşınızdaki sizin 33 AC’nize saldırdı diyelim. (Çncesinde shift attıysanız 34 AC ve Concealment var ise 36 AC). 11. seviyede soldierların bile 18 saldırısı olduğundan büyük ihtimal ıskalandınız ve saldıran 6 hasar aldı. Ardından siz bir saldırı yaptınız ve Avenger olduğunuzdan büyük ihtimalle vurdunuz. Artık son aşama olarak karşınızdaki rakibiniz ile alay etmeye başlarsınız. Mesela etrafında alay edercesine yürüyelim. 1 opportunity attack, hem de sizin 35 AC’nize karşı (Shift atılmışsa 36, Concealment ile 3Cool. Iskaladı ve 6 hasar daha aldı.

    Toplam:
    1 standart saldırı + 12 hasar

    Asıl zevkli kısım burada başlıyor. Artık 1 karelik shift ile hareket etmek zorununda değilsiniz. Koca bir move action ile istediğiniz kadar çok düşmana opportunity attack yaptırabilirsiniz. Her biri sizden 6 hasar alacak. Çnündeki Minion ordusunun arkasına saklanmış bir controller düşünün. Tüm minionların arasından geçerek zevkle saldırılarını kabul ediyorsunuz. Hatta çok uzak ise charge attack ile daha da ileriye koşabilirsiniz. Bir anda Boss’un karşısındasınız ve yolunuza çıkmaya cürret etmiş tüm minionlar yere devriliyor.

    Toplam:
    1 standart saldırı + 12 hasar
    +6 opportunity attack yapan herkes.

    Shift atmak Avenger için çok kolay. En basidi Overvelming strike. 1 shift atıyor ve rakibinizi yanınıza çekiyorsunuz. Bu saldırı sayesinde hem daha iyi bir pozisyona geçebiliyor, hem de 1 AC ve Ref. Savunması kazanıyorsunuz.

    Alternatif
    Savunmanıza saldırınızdan daha çok önem verecekseniz bir double sword alabilirsiniz. Bu silah size +1 AC daha kazandıracak ve Shadow Assassin’in güçlerinide size açacak. Ama hasar verme açısından ciddi anlamda düşüş göreceksiniz. +1 AC yanında bir diğer avantaj da +3 str daha eklerseniz “light blade mastery” (17 str, 21 dex) marifetini 21. Seviyede alabileceğiniz anlamına geliyor. Fullblade ile bu mümkün değil (21 str, 17 dex).

    1 Roundluk saldırı değerleri
    Standart action: Wirling charge ile ilk saldırınızı yaptınız. (2w+17)
    Minor action: Fury’s advance ile rakibinize silahınızla vurdunuz ve 1 kare itip yanına shift attınız. (1w+11)
    Move action: 3 kare ilerideki başka bir rakibin yanına gidip geri döndünüz. +6 / +6
    Rakibiniz size saldırdı, +6
    Toplan: 3[W]+40 / 6

    Rakibiniz ne kadar fazlaysa etkinliğiniz de o oranda artacaktır.

    İleriye yönelik:
    Chanell divinity saibi olduğunuzdan "power of skill" alabileceğiniz bir marifet. Hem 5 becerinize birdn +1 alabilirsiniz, hem de basic attack olarak "Overwelmin strike"'ı kullanabilirsiniz. Ancak bol bol charge attack yaparak olabildiğince çok opportunity attack yemek için "military train"' almanızı öneririm.

    AC dışı defenceleriniz iyi olsa da "paragon defenses" çok işinize yarayabilir.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "

    Last edited by Darkgnome on Wed Oct 07, 2009 11:59 am; edited 1 time in total
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Wed Oct 07, 2009 11:37 am Reply with quoteBack to top

    Buradaki karakter kağıtlarını Bilgi bankasında ayrı ayrı ele alsak daha iyi olur gibi geliyor bana. Burada bir ön tanıtım ve ilgili başlığa yönlendirme verilir. Bu sayede karakter kağıdına eklenebilecek bazı ekler, hatalı kısımların düzenlenmesi ve belki de akla gelen farklı taktikler de tartışılabilir.

    Benimle aynı görüşte olan olursa, kendi karakter kağıtlarımın her birine birer başlık açacağım.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Wed Oct 14, 2009 12:04 pm Reply with quoteBack to top

    Karakter biligileri
    KALLEş SERSERİ
    İsim: Harun
    Race: Half-Orc
    Class: Rogue / Daggermaster
    Alig/Deity: Good/
    Görünüşü, hikâyesi:
    Languages: Common,
    Background:


    Ability Scores
    Str 20 (+5)
    Con 10 (-)
    Dex 20 (+5)
    Int 11 (-)
    Wis 16 (+3)
    Cha 11 (-)

    HP:72 ; Bloodied: 36
    Surges: 6
    Initiative: +10; Speed: 6


    Base Defense
    AC: 24 [10 base, +5 level, 2 (Leather armor), +5 (Dex),+2 Enchantment]
    Fortitude: 22 [10 base, +5 level, +5 Str,+2 (Amulet of protection +2]
    Reflex: 24 [10 base, +5 level, +5 (Dex), +2 (Rogue), +2 (Amulet of protection +2)]
    Will: 20 [10 base, +5 level, +3 (Wis), +2 (Amulet of protection +2)]

    Class features:
    Rogue: First Strike, Brytal scoundrell, Rogue Weapon Talent, Sneak Attack
    Dagger Master:
    Daggermaster’s Action (11th level): You can spend an action point to reroll one attack roll or damage roll you made using a dagger, instead of taking an extra action.
    Dagger Precision (11th level): You can score critical hits with daggers on a roll of 18–20.


    At-will attack Powers:
    Riposte Strike

    At-Will Martial,Weapon
    Standard Action Melee weapon
    Requirement: You must be wielding a light blade.
    Target: One creature
    Attack: Dexterity vs. AC
    Hit: 1[W] + Dexterity modifier damage. If the target attacks you before the start of your next turn, you make your riposte against the target as an immediate interrupt: a Strength vs. AC attack that deals 1[W] + Strength modifier damage.

    Skills:
    Religion(10) (+5 train,+5 level,+0Int.)
    Stealth (15) (+5 train,+5 level,+5Dex.)
    Thievery (15) (+5 train,+5 level,+5Dex.)
    Acrobatics (15) (+5 train,+5 level,+5Dex.)
    Athletics (15) (+5 train,+5 level,+5Str.)
    Insight (13) (+5 train,+5 level,+Wis)
    Perception (13) (+5 train,+5 level,+3Wis.)
    Heal (13) (+5 train,+5 level,+3Wis.)

    Feats:
    Two weapon fighting (Main weapon gains +1 to damage)
    Two weapon opening (when main weapon crits, 1 basic attack with off hand weapon)
    Dissiple of divine wrath(Oath of enmity 2 rounds, Skill: Religion)
    Weapon Expertise (+1 to hit with lightblades)
    Rogue weapon mastery (Dagger gains high critical property)
    Hero of faith (Oath of enmity for encounter, Skill: One avenger)
    Devastating critical (+1d10 when crit)

    Gear:
    Bloodiron dagger +3 (AV 65) (17000)
    Bloodclaw dagger +2 (AV 71) (2600)
    Iron Armbands of Power(AV 117) (1800g)
    Leather armor +2 (AV7) (1800) u
    Amulet of protection+2 (1800)

    Harcanan para: 25000
    Eldeki para: 0 GP

    Taktik:
    Hırsızların en sevdiği yer olan birinin arkasından bıçak sokma asıl taktiği. Olabildiğince bunu başarmanızı sağlayacak becerileri ve güçler üstüne yoğunlaşmanızda fayda var.

    Bir hırsız arkadan saldırırken bilinen en çok hasar veren sınıf. Bunun ötesinde critical vurma bakımından en başarılı paragona'a yani "Dagger master"a sahip. Bu kritik şansını biraz daha artırmanın iki yolu var. Biri iki defa zar atma ki en kolay yolu "Oath of enmity" diğeri ise daha çok saldırarak bir kaç defa şansını deneme ki Riposte strike bunun için. Bu karakter bunların her ikisini birden kullarak kritik şansını oldukça artırıyor.

    Oath of enmity (Minor action)
    Riposte strike (standart action)
    Move(Karşıdaki defender ise) / Anything(Karşıda kimse yok ise) (Move action)

    Saldırı ve hasar (Combar advantage var sayıyorum)

    20 Vs. AC (Oath of enmity); 1d4+11+3d6+5 (%30 critical)
    If critical: +4d4+8d10 damage(Bloodiron*) +1 basic attack** (Off hand)
    ** 19 Vs. AC (Oath of enmity); 1d4+14 , 2 damage to yourself(%30 critical)
    If critical +4d4+2d10+4d6
    Karşı saldırı geldiğinde daha saldırı olmadan bir saldırı daha yapılır. Bunu Move action sayesinde opportunity attack yaptırarak başarabilirsiniz.
    20 Vs. AC (Oath of enmity); 1d4+11 (%30 critical)
    If critical: +4d4+8d10 damage(Bloodiron*) +1 basic attack** (Off hand)
    **19 Vs. AC (Oath of enmity); 1d4+14 , 2 damage to yourself(%30 critical)
    If critical +4d4+2d10+4d6
    * Bloodiron kritik vuruştan gelen artı hasarı bir sonraki tur bir daha vermektedir.

    1 roundda toplam hasar: (Combat advantage var sayıyorum)
    Kritik olmaz ve karşı saldırı gelmez ise: 14-34
    1 kritik olur (%30 ihtimal) ve karşı saldırı gelmez ise: 40-133
    2 kritik oldu (%15 ihtimal) ve karşı saldırı gelmez ise: 53-193
    Kritik olmaz ve karşı saldırı gelirse ise: 29-52
    1 kritik olur (%60 ihtimal) ve karşı saldırı gelir ise: 55-151
    .
    ...
    .
    Ne vurduysanız crtik olursa (Yok artık Very Happy ): 93-218

    1 round ve At-will saldırı ile. Aslında bu atwillden başka vuruş kullanılacağını da sanmıyorum.

    Tavsiyeler:
    Diğer powerları seçerken, size taktiksel üstünlük sağlayacak ve size vurulmasını zorlaştıracak yöntemler seçmeniz iyi olabilir. Ya da karşınızdakini kesin devirip karşı saldırı yemeyeceğiniz çok güçlü vuruşlar seçebilirsiniz. Karşı saldırıyı istemiyorsunuz çünkü çok krılgansınız (72 HP, 24 AC). Ama ölmüş rakipler size saldıramaz.

    Olabildiğince bir defender'ın yakaladığı rakibe yönelin. Bu yaratığı size değil ona saldırmaya yöneltir (Gerçi çok sağlam hasar verdiğinizden buna pek güvenmemek gerekir) ayrıca size saldırması durumunda defenderdan alacağı hasar da hareketini bitirmeden çözüleceğinden size saldıramadan yere devrilebilir.

    Karşı saldırıları da opportunity attack şansı vererek yapabilirsiniz. Bu durumda brutal scoundrel yerine Artfull dodger yanına biraz karizma ile daha az hasar alabilirsiniz.

    Oath of enmity'i 2 kere kullanabiliyorsunuz. Kullandığınız rakiplerinizi iyi seçin. Hero of faith'i asıl başkana saklamanızı ve diğerleri etrafını sardığında kullanmanızı öneririm. Başkanları dahi birkaç round içinde indirecek kadar hasar verebiliyorsunuz. Ancak sizi iyileştirecek olan karaktere her türlü yavşamayı yapmayı da unutmayın. Sizi en sevmeyecek olan bu kişilerdir ama en çok yardımı dokunacaklar da kendileri. Hatta size yardımdan da öte, sizi hayata bağlayacak kişiler kendileridir.

    Defender'lar ise size bayılacak, sizi sevecek, koruyacak ve sizi iyileştirmeyen leader'ları döveceklerdir. Onları da sevin.

    Leaderların gözü hep üstünüzde olsun. Karşınızdaki düşman düştükçe size slide attırmaları, karşı saldırı için istediğiniz o move action'ı harcamamanızı sağlayacaktır. (size sinir olmaları için başka bir sebep daha)

    Siz sadece hasar adamı değil aynı zamanda bir öncüsünüz de. Toplamda 8 (2 avenger+6 rogue) beceriniz ve yüksek bir wisdom değeriniz var. Çok yönlü bir karakter yaratabilirsiniz. Ama wisdom'ı 13'ten düşük tutmayın. Oath of enmity'i bir kere kullanmak için gereken en düşük değer bu. İkinci defası için ise 15 wsidom gerekiyor ki "Divine champion" çok daha değerli bir marifet.

    NOT: % hesapları düz mantıkta yapılmıştır. Büyük ihtimalle %60 dan daha düşük %52 civarı her round 1 kritik yapabilirsiniz. Ancak bunu hesaplamak istemedim.

    NOT2: Karşı saldırı gelmez ise kritik şanısınız %30'a düşüyor. Olabildiğince karşı saldırı alın ki kritik şansınız artsın. (Biraz mazoşistçe gelebilir ama "Acı yoksa zafer de yok" değil mi?)

    EDIT: Kritik vuruş değerlerindeki bazı değerleri hatalı belirtmişim düzelttim.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.63 Saniye