Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: afahaq
    Bugün: 1
    Dün: 2
    Toplam: 33753

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 412
    Üye: 0
    Toplam: 412

    FrpWorld.Com :: View topic - Rand Al'Thor VS Jaime Lannister
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Rand Al'Thor VS Jaime Lannister View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    Alenthas
    Forum Yöneticisi





    Joined: Oct 04, 2007
    Posts: 2670
    Location: Innsmouth

    PostPosted: Wed Apr 07, 2010 4:00 pm Reply with quoteBack to top

    http://www.suvudu.com/2010/04/cage-match-2010-championship-5-rand-althor-versus-15-jaime-lannister.html

    Let the battle begin! Dil Gereksiz ama hoş olmuş, bi bakın derim.

    Rand: Drizzt, Conan ve Roland'ı öldürmüş şimdiye kadar; Jaime ise: Cthulhu'yu öldürmüş, ki Cthulhu tek başına Drizzt, Conan ve Roland'ı zaten döver. Diğerlerini bilmiyorum zaten.

    Edit: Yorumları okumakla uğraşmayın, bir sürü nerd var Very Happy

    _________________
    Image
    Back to top View user's profileSend private message
    Lydronk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 10, 2006
    Posts: 882
    Location: Ankara

    PostPosted: Wed Apr 07, 2010 7:55 pm Reply with quoteBack to top

    Jaime'i tanımıyorum pek, ama Rand alır.

    Rand Cthulhu'yla eşleşseydi Rand alırdı. Eşleşmemesi Cthulhu'nun şansına Dil Yahu Rand bu. Kesin alır Dil

    _________________
    Image
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Alenthas
    Forum Yöneticisi





    Joined: Oct 04, 2007
    Posts: 2670
    Location: Innsmouth

    PostPosted: Thu Apr 08, 2010 3:29 pm Reply with quoteBack to top

    Overpowered karakterleri sevmiyorum. Bizim gibi normal insanlara hitab etmiyor? şunun gibi: Superman'i kimse sevmez çünkü herifin hiç ahlaki, duygusal sorunları olmuyor, hatta genel olarak hiç sorunu olmuyor. Batman o yüzden daha çok sevilir, çünkü o Dark Knight, çünkü o bunu kaldırabilir Dil vs.

    Ne alaka? Rand (ben okumadım oralara kadar ama sayelerinde spoiler oldu -.- )
    Spoiler:
    tek bir hamleyle dünyayı yokedebilecek güçte. Ee? Yani? Ne lan bu, herkesi kes işte anasını satayım? Ne bileyim, sinir oluyorum böyle karakterlere. Mesela Raistlin'i o yüzden severim, çok güçlü falan takılıyordu sonra Thakisis onun havasını bi güzel indirdi Raistlin mal gibi kaldı :P Yenseydi ondan da nefret ederdim, abartı çünkü.


    Ayrıyetten Jaime'e de biraz şans tanı. Herifin lakabı KING SLAYER yahu Very Happy

    _________________
    Image
    Back to top View user's profileSend private message
    Lydronk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 10, 2006
    Posts: 882
    Location: Ankara

    PostPosted: Thu Apr 08, 2010 8:54 pm Reply with quoteBack to top

    Güzel bir noktaya parmak bastın. O noktada sana katılıyorum işte, "Drizzt: vur kır parçala, 1000 ork kes, onu yap bunu yap. hala sapasağlam kal", "Süpermen: gözünden ışın çıkar, bir kaldıraç verilince dünyayı yerinden oynat (ona da gerek yok ya) duvarların ötesinden gör..."

    Amaa, tanrısal güce sahip karakterler arasında iki tanesini tanımadan konuşmak hata olur. Biri Doctor Manhattan, öbürü de Rand.

    Rand 'insan' bir karakterdir; vücutlaşmış bir tanrı gibi bir şey olmasına rağmen hala yapması gereken ahlaki seçimler vardır. Onu körü körüne takip edecek insanlara örnek olması gerekir. Basit bir köy çocuğu olarak büyütüldüğünden, canı olan her şeye değer verir; savaşta ölen, yaralanan herkesle tek tek ilgilenmeye çalışır. Dalavere, politika onu duygusuz bir yaratığa dönüştürür yavaş yavaş, Rand rahatsız olur, öfkelenir...

    Çee... Rand'ı anlatmak zor şimdi böyle, ama tanrıvari karakterler arasında çok farklı bir yeri var. Herhangi bir tanrıvari karakter değil o. Tanrıvari bir insan.

    Doctor Manhattan apayrı bir mesele zaten, ona da 'he bu tanrıvari bir karakter, geç o zaman. işim olmaz' demek hata olur. onu da anlatacaktım da üşendim.

    Neyse, bu Rand ve Doctor Manhattan 'çok güçlü' karakterler, ama her şeyden önce birer 'karakter' (kişilik sahibi) oldukları için, ben o tarz karakterleri sevmiyorum önyargısıyla yaklaşmamak lazım.

    _________________
    Image
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Walter
    Yönetici





    Joined: Oct 22, 2005
    Posts: 528
    Location: Gilead

    PostPosted: Sat Apr 17, 2010 7:50 pm Reply with quoteBack to top

    AlenthasLeasess wrote:
    Overpowered karakterleri sevmiyorum. Bizim gibi normal insanlara hitab etmiyor?
    Ne alaka? Rand tek bir hamleyle dünyayı yokedebilecek güçte. Ee? Yani? Ne lan bu, herkesi kes işte anasını satayım? Ne bileyim, sinir oluyorum böyle karakterlere. Mesela Raistlin'i o yüzden severim, çok güçlü falan takılıyordu sonra Thakisis onun havasını bi güzel indirdi Raistlin mal gibi kaldı Dil Yenseydi ondan da nefret ederdim, abartı çünkü.


    Raistlin, kalmayı seçtiği için kaldı yoksa, takhisis'i yenerdi. Sonuç olaraka kendi isteğiyle yenildi, Ayrıca Takhisis'i yenmiş olsaydı bu abartı olmazdı, çünkü Raistlin zekice hamleler yaparak, tahkisis'in cehennemine gitti onun uşaklarını yenerek,tanrıçayı kızdırdı.

    Onu kendi düzlemine getirerek, kendi yaratıklarıyla tanrıçaya saldıracak, en son darbeyi de kendisi vurarak, tanrıçayı öldürecekti. Bu abartı değil Raistlin'in zekasıdır. Yani drizzt gibi ben kötülükleri yok edeceğim o yüzden bayırlara vurup ork keseyim mantığında değildir.

    O yüzden Raistlin bir karakter, Drizzt ise bir tiptir.

    Konuya dönersek, çok büyük güçlerden söz ediyoruz. Rand vs Manhattan olacaksa, bu aşırı güçlerin çarpışması olur ve ilk hamleyi yapan kazanır. Çünkü birinin saldırısını diğerinin durdurabileceğini sanmıyorum.

    _________________
    BeÅ? dakika süren savaÅ?lar binlerce yıl süren efsaneler yaratır. O yüzden savaÅ?ta korkuyla deÄ?il tatmin hissi duyarak ölmelisin. O zaman arkandan aÄ?layacak insan kalmıÅ? olur.
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.35 Saniye