Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: Shatargat
    Bugün: 0
    Dün: 0
    Toplam: 33538

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 250
    Üye: 0
    Toplam: 250

    FrpWorld.Com :: View topic - Arena Adası YORUMLAR
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Arena Adası YORUMLAR View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sun Apr 25, 2010 5:16 pm Reply with quoteBack to top

    .
    EDIT!!
    Zarsız sistem artık kullanılmamakta olup, oyunumuz Arena Adası 2d6 basit sistemiyle devam etmektedir. Değişiklikler eklenecektir. Aşağıda 2d6 sistemine ait basit kurallar verilmiştir. Mr.Green


    Image

    2d6 Basit Sistem

    Bunu hemen her oyun konseptine uyabileceğini sandığım bir sistem olarak düşünüyorum. Tabii test etmeden kesin sonuca varamayız.

    2d6 ya da 2z6 diyebileceğimiz, iki adet altı yüzlü zarla, yani bildiğimiz tavla zarıyla oynanıyor. Tecrübeli bir oyun yöneticisinin kontrolünde ve hazırladığı senaryolara uygun olarak oynanacak RP oyunlarının sayısal formülleri için bu sistem kullanılabilir.

    1.Kural:
    Oyun yöneticisi, ortamın koşullarına uygun olarak -5 ile +5 arasında ceza ya da bonus verebilir.

    2.Kural:
    Karakter özellikleri -5 ile +5 arasında olabilir; (bunlar 2d6 zarınıza eklenecek) normalde bu sınırları aşamaz ama koşullara bağlı bonus veya cezalarla geçici olarak bu sınırları aşabilir.

    Karakter Çzellikleri:
    Karakter özellikleri oyunun fantastik mi, bilimkurgu mu, gerçek hayat mı oluşuna ya da ihtiyaca göre oyun yöneticisi tarafından düzenlenebilir. Aşağıda Fantastik konseptli bir oyundaki karakter kağıdı örneği var.
    şimdilik her özellik 0 ile gösterilmiş ama zamanla bunların her biri -5 ile +5 arasında değişik derecelere kayabilir; yani yükselebilir de, alçalabilir de!
    Her özellik kullanılırken, 2d6 zar atılarak, bonus sayı eklenir.

    Karakter: İsim
    Güç: 0
    Dayanıklılık: 0
    Can: 50+Güç+(2*Dayanıklılık)
    Çeviklik: 0
    Zeka: 0
    İrade: 0
    Karizma: 0
    Defans: 0
    Saldırı: 0, hasar: (silah+Güç)
    Nişancılık: 0, hasar: (silah)
    Büyü: 0
    İkna: 0
    Bilgi(X): 0
    .... başka başka özellikler eklenebilir!

    Çrneğin karakter hırsızlık yapıyorsa hemen bu özellik listenin altına ilave edilebilir ya da iz sürme, bir sanat dalı, meslek, simya vs spesifik özellikler eklenebilir listeye.

    Tavsiye edilen oyun biçimi:
    Oyuncu karakter kağıdını hazırlarken Güç:+2, Zeka:-1, Nişancılık:+3, vs gibi belirli miktarda puanları özelliklerine dağıtMAZ. Başlangıçta bütün özellikleri sıfır (0) olarak başlar. Oyun başladıktan sonra oyuncu hangi özelliklerini başarılı olarak kullandıysa o özellikler Oyun YöneticisiÂ?nin kararıyla arttırılır, hangi özelliklerinde başarısız olduysa o özellikleri de eksi mertebelerine doğru geriler. Unutmayın ki her bir özellik en az -5, en fazla da +5 olabilir. (sadece geçici sebeplerle bu sınır aşılabilir)

    Çrneğin karakter ok atarak hedefini birkaç kere vurduysa, Oyun Yöneticisi oyuncuya, Â?senin karakter Nişancılık konusunda tecrübe kazandı, artık Nişancılık:+1 oldu!Â? der. Ya da örneğin birkaç kere yalan söylerken yakalanan karakterin İkna:-1 olur gibi...

    Yani özetle oyuncu oynattığı karakteri oyun içinde şekillendirmiş olacak.

    Tabii bunun yerine karakteri belirli miktarda puan dağıtarak, avantajlı da başlatabilirsiniz. Tercih sizin, takdir oyun yöneticisinindir.

    Çzellikler:
    Çzellikler daima 2d6 zar atılarak ve her özelliğinizin karşısındaki bonus ya da ceza eklenerek sınanır. Bu sınanma tek başınayken Oyun Yöneticisinin belirleyeceği bir zorluk derecesine karşı olur. Başka kişilerle olan etkileşimlerde ise karşıdaki karakterin ilgili özelliği ile 2d6 atılarak sınanır.
    Çrneğin:
    Saldırı zarı hedefin Defansına karşı atılır
    Hasar zarı hedefin Dayanıklılığına karşı atılır (ve farkı hedefin CanÂ?ından düşülür)
    İkna ve Karizma zarları, hedefin İradesine karşı atılır.
    Bunun gibi örnekler çoğaltılabilir; önemli olan karakterin oyun içinde yaptığı eyleme en uygun özelliği çalıştırarak yine karşıdaki en uygun zorluk derecesi ya da karşı-özelliği akla mantığa uygun bir biçimde tespit etmektir.

    Savaş ve Tur usülü hareket:
    -Savaşları tur usülü gerçekleştiriniz! Yapacağınız hareketlerde her turda 12 (tık) aksiyon puanı kullanmanız tavsiye edilir.

    -Oyuncu bu 12 tık hareket puanıyla 12 adım ilerleyebilir ama eğer koşarsa 1 tık ile 2 adım gidebilir, ancak koşmak bütün özellik zarlarına 1 tur boyunca -2 ceza alması demek olur.

    -Saldırılarda da, atılan 2d6Â?ya karakterin Â?SaldırıÂ? özelliği bonusu veya eğer ateş ediyorsa Â?NişancılıkÂ? özelliği bonusu eklenerek hedefin Â?DefansÂ? özelliğini tutturup tutturmadığına bakılır. Tutturursa başarılıdır ve hasar tespit edilir. Saldırırken turda harcanan tık aksiyon puani için de: her silahın kendine has aksiyon puan harcaması göz önüne alınır. Çrneğin yumruk, yani silahsız dövüş 4 tık değerindedir. Mesela hedefin yanındaki biri bir turda 12 tık hakkı olduğuna göre 3 yumruk üst üste atabiliyor demektir. Hangi silahın kaç tık ile atak yaptığı tabloda yazmaktadır, farklı silahlar için oyun yöneticisine danışınız. Çrnekler: kılıç:6tık, tabanca:5tık, çift-el-balta:9tık, vs...

    -Hasarları da silah tablosundan bakarak hesaplıyoruz. 2d6 zar atılarak tabloda yazan değer eklenir. Ayrıca kılıç, balta, yumruk vs gibi yakın mesafe silahlara karakterin Â?GüçÂ? özelliği bonusu da eklenmektedir! Hasar miktarı tespit edilirken verilen hasardan hedefin Â?DayanıklılıkÂ? özellik bonusu çıkarılır! Bu dayanıklılık özelliği savaş hasarlarına karşı giyilen zırhlarla yükselebilmektedir. (bakınız zırh tablosu)

    -Alınan hasarlar Can miktarını düşürür. Can:0 olduğunda baygınlık, -20 olduğunda da ölüm gelir. Karakter canının yarısı değerine düştüğünde, tur başına 12 tık 11Â?e düşer ve alınan her 5 hasar için -1 tık daha eksilir. Bu kural ağır yaralanan karakterin hareket kabiliyetini gittikçe kaybetmesini temsil etmektedir.


    Image


    Image
    Image

    Image

    ...............İksir Tablosu
    Image

    İksirler
    İksirler de 3 tipdedir:
    1-Düşük Seviyeli İksirler: yapımında 2-3 çeşit komponent kullanılanlar
    2-Orta Seviyeli İksirler: yapımında 4-5 çeşit komponent kullanılanlar. Yapan kişinin Simya en az x4 olmalıdır!
    3-Yüksek Seviyeli İksirler: 6 ve daha fazla komponentle yapılan iksirler. Ancak Simya: x5 olan kişilerce yapılabilir ve kişi katacağı büyüyü de bilmek zorundadır!

    Burada her iksirin reçetesini detaylı olarak vermek istemiyorum, çünkü bu zaten kısaltmaya çalıştığımız yazıları arttıracaktır. Simya yapan karakterlerin oyuncuları yapacakları rol için gerekirse oyun yöneticisine danışabilir. Ancak simyacı karakterlerin zaten bildiği gibi, iksir hazırlamak için bir laboratuvara, çeşitli malzemelere ihtiyaç vardır. (en azından içinde kaynatacağı bir kazana)

    İksir tablosunda Simya.min x5 olan yüksek seviye iksirlerde, yapan kişi iksiri, bildiği söz konusu Â?ilgiliÂ? büyü ile büyülemesi şarttır!

    Tabloda her iksire gereken komponentler sadece bir harf ile gösterilmiştir. Bu harfleri aşağıda açıklayacağız. Ayrıca her komponentin karşısına denk gelen sayı ondan kaç ölçü kullanıldığının göstergesidir.

    Komponent Listesi:
    A: Akrep Kuyruğu
    B: Basilisk Kanı
    C: Cemcevhir Yemişi
    E: Elem Çiçeği
    F: Fosfor Tozu
    G: Gorgon Sütü
    H: Hydra Gözü
    I: Ilgaz Otu
    K: Kan (herhangi bir)
    L: Lubai Yaprağı
    M: Mavi Mantar
    O: Ork Kanı
    P: Peri Kanadı Tozu
    S: Sülfür Tozu
    T: Tesla Çiçeği
    U: Uçurum Yosunu
    V: Vampir Yarasa Kanı
    Y: Yarasa Kanadı Tozu



    .


    Last edited by dwaxer on Thu Jul 08, 2010 5:37 pm; edited 17 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sun Apr 25, 2010 5:17 pm Reply with quoteBack to top

    .

    Çlümcül Macera

    Birden dairesel duvarı olan bir odada, tam ortadaki yerde daire içinde bir yıldız ve büyüsel sembollerle doldurulmuş bir resmin üzerine, bir ışık patlaması eşliğinde diz üstü düşerken buldun(uz) kendini(zi)! Bir saniye öncesinde kadim harabelerdeki esrarengiz olayları araştırmaya giderken, belli ki tuzağa düşürüldün(üz).

    Burası bir kuledir. İlk gelinen oda boyut kapısı odasıdır. Bütün odalar gibi dairesel olan bu odada hiç pencere yoktur ve büyüsel semboller çizilmiş odanın dört bir yanında dört tane, belli ki içine yumruk büyüklüğünde bir nesne (elmas gibi) konulması gereken oyuk vardır. Bir de duvarda kocaman pirinç bir levhaya kazınarak yazılmış, belli ki konuklar için bir hoşgeldin açıklaması vardır.

    Â?Hoşgeldiniz. Kendinize maceracı diyorsunuz; işte size hayatınızın macerası! şu anda bir adadasınız ve kurtulmanızın tek yolu dört adet büyülü elması bulup duvarlardaki oyuklara yerleştirerek geldiğiniz yerlere boyut kapısı açmaktır. İçinde bulunduğunuz kule büyüyle korunuyor ve burada emniyettesiniz ama dışarısı kötü süprizlerle dolu olacaktır. (yazının bu kısmında kroki şeklinde, çok basit bir harita çizilmiş) Gördüğünüz gibi adanın tam ortasındasınız. Size bir ipucu: taşların biri kuzeydeki yanardağda, biri batıdaki bataklıkta, biri güneydeki piramitin içinde, biri de doğudaki ormanda. Dört taşı bulun, boyut kapısını açın ve taşıyabildiğiniz kadar hazineyle evinize dönün. Eğer bunu başarabilirseniz, size bu macerayı yaşattığımız için bize dua edeceksiniz, çünkü sizi öldürmeyen şey daha güçlü yapar!Â?

    Kule iyice araştırıldığında bir odada her türlü zırh, silah ve maceracıların ihtiyaç duyabileceği çeşitli eşyalar vardır. Bir odada ise pek çok yatak vardır. Ayrıca bu yatak odasının duvarına işlenmiş çeşitli büyülü semboller içeri biri girdiğinde hafifçe renk değiştirmekte ve giren kişi kendini hızla çok zinde hissetmektedir; büyüsel bir şekilde şifa veren bir odadır burası. Bir odada ise küçük bir kütüphane, masalar ve iksir hazırlamaya yarayan laboratuvar gereçleri doludur. (ancak komponent yoktur hiç) Kulenin pencerelerinden bakıldığında gerçekten de uzakta haritadaki yer şekilleri görülmektedir. Kule oldukça büyük bir ovanın ortasında yalnız dikilmekte ve kuşlar bile bu kulenin yakınlarına gelmemektedir.




    .
    Back to top View user's profileSend private message
    catboy
    Site Yazarı
    Site Yazarı





    Joined: Jan 19, 2007
    Posts: 3268
    Location: Izmir

    PostPosted: Mon Apr 26, 2010 11:42 pm Reply with quoteBack to top

    Kimse yazmadı ama buraya yazabiliyoruz herhalde değil mi? Kimse denemek istemiyor mu? Oysa ki ben de katılmak isterdim, ama tek başıma da olmaz herhalde... Very Happy

    Tık olayını iyi düşünmüşsün, Dwaxer. Çok akılda kalıcı olmuş isim seçimi olarak da demek istiyorum. Daha da geliştireceksindir elbette, ben pek anlayamıyorum ona göre çıkıntılık yapmak istemem. Neyse hadi kimse yok mu yahu? Razz
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's website
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Tue Apr 27, 2010 3:10 pm Reply with quoteBack to top

    catboy wrote:
    Kimse yazmadı ama buraya yazabiliyoruz herhalde değil mi? Kimse denemek istemiyor mu? Oysa ki ben de katılmak isterdim, ama tek başıma da olmaz herhalde... Very Happy

    Tık olayını iyi düşünmüşsün, Dwaxer. Çok akılda kalıcı olmuş isim seçimi olarak da demek istiyorum. Daha da geliştireceksindir elbette, ben pek anlayamıyorum ona göre çıkıntılık yapmak istemem. Neyse hadi kimse yok mu yahu? Razz


    Ben her türlü katılırım ya Very Happy
    Ben varım dwaxer!!
    Ama daha okumadım bu gece okurum

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr.Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Tue Apr 27, 2010 7:44 pm Reply with quoteBack to top

    Karakter tipini de seçelim arkadaşlar.
    Back to top View user's profileSend private message
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Wed Apr 28, 2010 9:10 pm Reply with quoteBack to top

    Bir savaşçı olan Edmond...

    Smile)

    Katılıyorum yani.

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Wed Apr 28, 2010 9:30 pm Reply with quoteBack to top

    Edmond wrote:
    Bir savaşçı olan Edmond...

    Smile)

    Katılıyorum yani.


    Very Happy Helal koç! Bşalamak üzere maceramız. Kuralları okuyan (zaten kısacı, bir iki sayfa) ve zekasına güvenen Razz (evet gazı da verdim) arkadaşlar da istedikleri zaman katılabilir. Zaten konumuz icabı tuzağa düşüp bir başka boyuta gönderilen, bir nevi zoraki gladyatörleri oynayacaksınız. (evet dövüş ağırlıklı)

    Bugünlerde internet bağlantılarında sorun mu oluyor nedir, kesik kesik Rolling Eyes

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    fmc
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Sep 30, 2009
    Posts: 309
    Location: antalya

    PostPosted: Wed Apr 28, 2010 10:13 pm Reply with quoteBack to top

    Bende şansımı "Korucu" olarak denemek istiyorum.

    _________________
    Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Wed Apr 28, 2010 10:31 pm Reply with quoteBack to top

    fmc wrote:
    Bende şansımı "Korucu" olarak denemek istiyorum.

    Tamam fmc, hoşgeldin. Umarım kuralları okudun. şimdi yukarıdaki düşük seviyeli büyü tablosundan 5 adet büyü seçip yaz. Seçtiğin büyülerin kelimelerini yazacaksın. Ancak dikkatini çekerim Büyü çarpanın x1 olduğundan seçtiğin büyülere dikkat et. Çyle elinden alev atma filan gibi büyüler şimdilik olmaz. Karakter korucu olduğundan sadece "Doğa" ve "İyileştirme" tarzı konseptlerle ilgili büyüler seçmeye çalış.

    Ayrıca herkes karakterinin ismini ve kısacık bir özgeçmişini yazarsa memnun olurum.
    Irklar konusuna hiç girmedik, çünkü kurallar kısmını kısa tutmak için her şeyi gözden çıkardım. Fantastik ırklardan da olabilirsiniz ve o ırkla ilgili özel bir bonus isterseniz pazarlık yapabiliriz, ama her bonusun bir de dengeleyici anti-bonusu vardır. Hiç kurcalamadan ben elfim diyerek işin içinden çıkabiliriz de.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Wed Apr 28, 2010 10:40 pm Reply with quoteBack to top

    dwaxer wrote:
    Ayrıca herkes karakterinin ismini ve kısacık bir özgeçmişini yazarsa memnun olurum.
    Irklar konusuna hiç girmedik, çünkü kurallar kısmını kısa tutmak için her şeyi gözden çıkardım. Fantastik ırklardan da olabilirsiniz ve o ırkla ilgili özel bir bonus isterseniz pazarlık yapabiliriz, ama her bonusun bir de dengeleyici anti-bonusu vardır. Hiç kurcalamadan ben elfim diyerek işin içinden çıkabiliriz de. .


    Bir de görünüşü nasıl, vs onu anlatın, huyu suyu nasıldır. (küçük bir resim olursa da güzel olur ama küçük olsun, ancak şart değil tabii) Karakter kağıtlarınızı ben hazırlayacağım siz uğraşmayın, zaten tablolarda var bütün sayısal değerleriniz.



    Back to top View user's profileSend private message
    fmc
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Sep 30, 2009
    Posts: 309
    Location: antalya

    PostPosted: Thu Apr 29, 2010 10:16 am Reply with quoteBack to top

    Etbern, Elf, Male, Korucu
    Düşük Seviye Büyüler: Silem, Borat, Vital, Vekti, Zabum
    Hakkımda Smile Ebeveynleri hayatta, ama babası esir. Etbern bir gün onun izini bulacağına inanmış. Bu yüzden her daim öfkeli ve saldırgan. Ayrıca ailesinin tek çocuğu. En son annesini gördükten tam 5 kış geçirmiş.
    Kuleye Nasıl Geldi Shocked Artık umutsuzluk içinde evine dönmeye karar verdiğinde, tavernanın çıkışında yanına yaşlı bir adam geldi. Elinde buruşturulmuş bir parşömen kağıdı vardı. Etbern onu çekinerekte olsa aldı. Açıp baktığında yakınlardaki bir harabeye giden yolu gösteren harita olduğunu anladı. Asıl kararını vermesini sağlayan yazı ise; "os tharaes shar saesi". Babasının esir olduğunu bilen kimse yoktu. Ve bu yazı kesinlikle onu köleleştirenlerden geliyordu. Hemen yola koyuldu...
    Image

    _________________
    Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Thu Apr 29, 2010 11:42 am Reply with quoteBack to top

    fmc wrote:
    Etbern, Elf, Male, Korucu
    Düşük Seviye Büyüler: Silem, Borat, Vital, Vekti, Zabum
    Hakkımda Smile Ebeveynleri hayatta, ama babası esir. Etbern bir gün onun izini bulacağına inanmış. Bu yüzden her daim öfkeli ve saldırgan. Ayrıca ailesinin tek çocuğu. En son annesini gördükten tam 5 kış geçirmiş.
    Kuleye Nasıl Geldi Shocked Artık umutsuzluk içinde evine dönmeye karar verdiğinde, tavernanın çıkışında yanına yaşlı bir adam geldi. Elinde buruşturulmuş bir parşömen kağıdı vardı. Etbern onu çekinerekte olsa aldı. Açıp baktığında yakınlardaki bir harabeye giden yolu gösteren harita olduğunu anladı. Asıl kararını vermesini sağlayan yazı ise; "os tharaes shar saesi". Babasının esir olduğunu bilen kimse yoktu. Ve bu yazı kesinlikle onu köleleştirenlerden geliyordu. Hemen yola koyuldu...
    Image


    Güzel, çok güzel olmuş. Harabeleri araştırmaya gittiğinde bastığın yerde seni başka boyuta yutarak kuledeki odaya getiren büyülü bir boyut kapısı tuzağı vardı. Etbern Kolay kolay faka basmayacak biri olduğu halde bu tuzağa düştüğüne göre kaçıranlar çok kudretli büyücüler olmalıdır.

    Fmc büyüleri de çok güzel, konseptine çok uygun seçmişsin tebrikler. (yalnız hayvanlarla konuşma büyüsü Vital değil, Jital olacak.
    Bu kelimeleri büyü yaparken kullanman lazım, (yanlış yazarsan büyü yanabilir)
    örnek bir RP:
    "Bu düşmana karşı güçlü olması gerektiğini biliyordu ve büyü gücünü kullanmaya karar verdi. Ruhsal enerjisini yoğunlaştırarak (8 tık) Â?BORAT!Â? diye söyledi büyünün ismini, kadim dili kullanarak. Ruhunun anında doğanın mistik güçleri tarafından güçlendirildiğini, bedeninin de sanki irileştiğini, kaslarına daha fazla kan akışı oluyormuş gibi, güçlendiğini hissetmişti. (9 tur boyunca; Can=37, Atletik=x4)
    Gibi...

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Androner
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 07, 2004
    Posts: 808
    Location: istanbul

    PostPosted: Thu Apr 29, 2010 2:14 pm Reply with quoteBack to top

    ben de katılmak istiyorum
    Thanmarn, Ork şaman (bu ara şamanlardan gidiyorum Smile, ırk için herhangi bir artı ve ya eksi talebim yok.)
    Hikayesi:

    Kabilesinin en değerli şamanı olan Thanmarn, zaman geçtikçe savaşmanın olumsuz yönlerini görmüştür. Bunu tabii ki kabilesine söylemesinin imkanı yoktur. Sadece yıkım ve yok etme üzerine yaşayan ork ırkına savaşmayın demek, kendisinin kabile üzerindeki pozisyonu yok edecek ve mahvına sebep olacaktır.
    Bunun farkındadır. Fakat aynı zamanda da kabilesini savaşın getirdiği vahşilik ve aslında onlara aynı şekilde geri dönen zulmünden kurtarmak istemektedir. Bunu kendisine bir misyon edinir ve doğanın ruhlarından yardım ister. Bir tane ruh (ki bu yolculuğun ruhudur) kendisine görünür ve ona, kabilesini bir yolculuğa çıkarmasını tembihler. Bu yolculuğun sonunda huzura erişeceklerini söyler.
    Kabilesini ikna etmesi biraz zor olsa da neticede başarır. Yolculuğa çıkarlar. Bu yol, onları terk edilmiş bir kalenin içerisinden geçmektedir.. Kale korkunçtur. Cesur ork savaşçıları ilk önce umarsızca kalenin içerisine girerler. Fakat kaledeki kötü ruhlar onlara geçit vermez.
    Bunun üzerine Thanmarn, ahalisine kaleyi kötü ruhlardan kurtaracağını söz vererek kalenin içerisine girer. Neticede hayatı boyunca ruhlarla beraber olmuştur. İçeride ruhlarla olan mücadelesi sırasında eski, kadim bir büyücünün ruhuyla karşılaşır. Büyücünün ruhu, kaledeki diğer ruhları temizlemesi için bodrumdaki bir odaya girip ordaki kuvartz taşını alması gerektiğini söyler. Binbir zorlukla taşa ulaşır. Fakat büyücü onu kandırmıştır. Taşı alır almaz oda değişir (aslında bir portal olur odanın kendisi) ve kendinin bir kulenin içinde bulur.

    Not: Büyüleri vsvs seçmedim çünkü neleri alabileceğim tam bilmiyorum.

    _________________
    [img]http://images.quiz.wegame.com/production/personalities/34/badge.jpg[/img]
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN MessengerICQ Number
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Thu Apr 29, 2010 3:00 pm Reply with quoteBack to top

    Androner wrote:
    ben de katılmak istiyorum
    Not: Büyüleri vsvs seçmedim çünkü neleri alabileceğim tam bilmiyorum.

    Hoş geldin Androner. Very Happy Umarım kuralları okumuşsundur (zaten kısacık)
    Büyü konusunda sana şöyle bir açıklama yapayım:
    Karakterler, Düşük seviye büyülerden, (Büyü*3)+2 adet öğrenebilir; yani senin giriş seviyesinde Büyü:x3 olduğundan (3*3)+2=11 adet büyü biliyor olacaksın. Tablodakiler sadece düşük seviyeli büyülerdir, bunlardan 11 tanesini seç lütfen. Mümkün olduğunca şaman konseptine uygun büyüler seçeceğine inanıyorum. Mr.Green Ama şamanlara herhangi bir kısıtlama yok büyü konusunda. şifa büyülerinde ise +4 bonus alıyor, yani örneğin SILEM büyüsü: [yatırdığın tık + (2*Büyü)] kadar can iyileştirirken şaman bundan +4 can daha fazla iyileştirir. Yine AVADE büyüsü her tur +3 can iyileştirmesi, (Büyü*3)+4 tur sürecektir.

    şimdi senin şaman giriş seviyesinde Büyü:x3 olduğundan sadece düşük seviye büyü öğrenebilmiştir ama ilerde seviye atladığında eğer Büyü yeteneği x4 olursa orta seviye büyü de öğrenebilecek. Orta seviye ve yüksek seviye büyülerin tablosunu hazırlamadım, henüz ihtiyaç olmaz diye; ancak şöyle bir ip ucu vereyim: tabii ki gittikçe güçlenen büyüler olacak. Düşük seviye büyüler hep sadece bir kişiyi etkilerken, orta seviye büyüler benzeri etkileri bütün gruba ya da düşmanın, bölgenin hepsine gibi alan etkisi olan büyüler olacaktır. Yüksek seviye büyüler ise, uçmak, ölüyü canlandırma, vs gibi.

    Bildiğiniz düşük seviyeli büyülerin her birini 1 saat içinde 2Â?şer defa yapabilirsiniz.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Thu Apr 29, 2010 3:51 pm Reply with quoteBack to top

    Ne zaman başlayacak oyun acaba ben yarın okuyup geceye doğru karakterimi atsam yetişrmiyim acep?
    Sınav haftasıydı bu ara pek bakamadım!

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr.Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.40 Saniye