Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: oxetesode
    Bugün: 0
    Dün: 7
    Toplam: 33775

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 398
    Üye: 0
    Toplam: 398

    FrpWorld.Com :: View topic - Çlüler Kulübü (2d6-beta oyun)
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Çlüler Kulübü (2d6-beta oyun) View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    fmc
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Sep 30, 2009
    Posts: 309
    Location: antalya

    PostPosted: Fri Aug 27, 2010 9:09 am Reply with quoteBack to top

    Neden yolladılar? Harbiden neden yollamışlardı? En son vadinin orda at arabasıyla çıkanlar vardı. Tepeden yuvarlanarak zor yetişmişti onlara. Ama nereye gidiyorlardı. Hiç sormamıştı. Bir an önce uzaklaşmak isteyen duyguları bunu sormasını engellemişti.
    "Yüce Peri. Ben arkadaşlarıma yolda katıldım. Onlara gönülden bağlandım. Çlüolsunlar beni aralarına aldılar. Gezdik dolaştık. Ben onlarla birlikteyim. Onlara o kadar güvendim ki nereye gittiklerini ne yaptıklarını sormadım. Sadece bana verilen bilgilerle benden istediklerini yaptım. Bundan sonrada grubumla olacağım. Onlar kötü namevtler değil hepsini seviyorum. Yoluma onlarla devam edeceğim."

    _________________
    Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Fri Aug 27, 2010 1:39 pm Reply with quoteBack to top

    .
    Aegron Linwelin wrote:
    Cübbemin yüzümü görünmeyecek şekilde kapatıyorum ve aşağıya kalabalığın arasına inip. Başrahibe biraz uzaktan içeri gelmesi ve önemli birşey oldugu konusunda sesleniyorum. İçeri gelirse hemençecik indireceğim(tabi arkasından kimse gelmiyorsa)


    Aşağıya indin, üç rahibin yanından geçerken sana dikkat etmediler. Bahçe kapısı yani ana kapıyı aralayıp Baş Rahibe seslendin. Adam sana kapıya doğru yaklaşır. Bu arada Başrahibin (BR) boynunda asılı kolye zincirlerinden birinde (evet birkaç tane var, kutsal semboller, mücevherler, tılsımlar vs) birinde ise klipsli küçük bir anahtar var. (bu anahtar yukarıdaki kilitli sandığın anahtarı olabilir ama türbe anahtarı olmak için çok küçük)

    Adam tam yanına gelmiş ve içeri girmek üzereyken, bahçeden kınından çıkan bir kılıcın şakırtısı duyulur. şövalye (ş) sana düşmanca bakarken bağırır: Â?BaşRahip hazretleri, uzaklaşın, o bir VAMPİR!!Â?


    Image
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Fri Aug 27, 2010 3:57 pm Reply with quoteBack to top

    .

    Kanatlı yaratığın binicisi Theodor, Naomeye seslenir: Â?Naome! Bir namevte hayat vermek için yapılan büyüye on bin altın değerinde bir elmas harcamak gerekmiyor mu! Bu iki geveze için o kadar masraf etmeyi düşündüğüne inanamıyorum!Â?

    Â?Yaşama paha biçmek bize göre değil Theodor!Â? diye cevap verir uçan rahibe. Â?Ancak yalan söylüyorlar; onları yok edelim!Â?

    Â?EVEETT!!Â? diye haykıran Theodor elindeki balyozu HortmalÂ?a doğrultarak bir iki kelime fısıldar. Balyozdan beyaz bir ışın hortmala doğru gelir.
    Hortmal Defans: 2d6+3= 9
    Theodor Atak: 2d6+4-2(uçuş)= 10 başarılı; hasar: 2d6+4+5= 13
    Hortlak Hortmal kendisine değen ışın yüzünden cayır cayır yanmış gibi hisseder. Kutsal bir ışın belli ki!

    Uçan Rahibe ise elindeki kutsal bir sembolü size tutarak, Â?Dönün namevtler! Toprağa dönün, geldiğiniz karanlığa geri döndürüyorum sizi!!Â? diye bağırırken, sembolden çok yoğun ve her yeri kaplayan bir ışık, bir pozitif enerji patlaması olur.
    Hortmal ve KemiketörÂ?e Hasar: 2d6= 8
    Hortmal İrade: 2d6-1= 8 başarılı
    Kemiketör İrade: 2d6+2= 7 başarısız (zarlarına:-2) panik halinde

    Kemiketör kutsal ışığı yiyince birden korku ve panik hisleri ile tanışıyorsun. Koşarak kendini nehre atıyorsun. Karanlıkta görebilmen sana avantaj sağlıyor ve nehrin ortalarına doğru 20 metreye kadar derinleştiğini farkediyorsun. Yosunlar Kasaba yönüne doğru hafifçe dalgalanıyor, yani yavaş da olsa bir akıntı var. Dibe doğru yüzdükçe kendini daha da güvende hissediyorsun, zaten nefes alma gibi bir ihtiyacın olmadığından boğulma vs gibi bir riskin de yok.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Fri Aug 27, 2010 4:52 pm Reply with quoteBack to top

    "Arkadaşım! Boğulacak! Yardım etmem lazım! Gitmem lazım! Görüşürüz bayanlar!"

    Suya atladı arkadaşının peşinden.

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    fmc
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Sep 30, 2009
    Posts: 309
    Location: antalya

    PostPosted: Sat Aug 28, 2010 1:36 pm Reply with quoteBack to top

    Pelor ne verdiyse yüzüyorum DM. En dipten yosunlara tutuna tutuna.
    Ben biliyordum böyle yapacaklarını. Ah aptal Kemik, atlasana önceden suya. Yedin şimdi pozitifi yüzdur bakalım....

    _________________
    Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Mon Aug 30, 2010 11:36 am Reply with quoteBack to top

    Ne yapacağını bilemeyen vampir;
    "Ne kim ben mi?Vampir senin anandır"

    Sonra birden başrahibin boynunda asılı olan anahtarı koparmak için hamle yaptı.
    Koparırsa;
    "Haydi ben kaçtım" deyip sandığa doğru koşacaktı. Aklına daha mantıklı bir yol gelmiyordu şu anda.

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr.Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Tue Aug 31, 2010 10:44 am Reply with quoteBack to top

    .

    Kemiketör ve Hortmal:

    Suyun altında birbirinizi buldunuz. Karanlık sularda akıntının yardımıyla yüzerek ilerlediniz ve kimse peşinizden gelmedi. 10 dakika kadar yüzdükten sonra kasaba rıhtımının ışıklarını farkettiniz yüzeyde. İskele ve bağlı gemiler var. Burası kasabanın rıhtımı belli ki. Birbirinizin yüzüne baktınız ne yapalım der gibi.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Tue Aug 31, 2010 10:58 am Reply with quoteBack to top

    .
    Aegron Linwelin wrote:
    Ne yapacağını bilemeyen vampir;
    "Ne kim ben mi?Vampir senin anandır"
    Sonra birden başrahibin boynunda asılı olan anahtarı koparmak için hamle yaptı.
    Koparırsa;
    "Haydi ben kaçtım" deyip sandığa doğru koşacaktı. Aklına daha mantıklı bir yol gelmiyordu şu anda.

    BaşRahip Çeviklik: 2d6-1= 6
    Aegron Çeviklik: 2d6+4-2= (6.6) düşeş! Kritik başarı
    Aegron anahtarı kaptığın gibi, şişko başrahibi itikliyorsun ve arkadan gelenlerle çarpışıp yere düşüyorlar ve yolu tıkıyorlar. Kapıyı kapatıp, hemen yakındaki demir bir süs eşyasını kapının koluna sıkıştırıyorsun, böylece geçici olsa da kilitlendi. İçerdeki 3 rahip ise henüz şaşkındır. Yukarı çıktın hızlıca ve kilitli sandığı elindeki anahtarla açabildin.

    Sandığın içindekiler:
    Bir sürü giysi ıvır zıvır (zevkine uymadı)
    Birkaç büyük anahtar (bir tel ile birbirine tutturulmuş)
    Bir küçük kristal küre
    Bir güzel görünümlü hançer

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Thu Sep 02, 2010 2:35 pm Reply with quoteBack to top

    Hortmal sessizce suyun üstüne çıkıp kimse var mı diye bakıyor.

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Thu Sep 02, 2010 2:57 pm Reply with quoteBack to top

    Sandıktan giysiler hariç diğerlerini alıyorum ve kaçacak bir yer arıyorum.(yarasa olabilseydim keşke)

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr.Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Fri Sep 03, 2010 9:44 am Reply with quoteBack to top

    Edmond wrote:
    Hortmal sessizce suyun üstüne çıkıp kimse var mı diye bakıyor.

    Hortmal ve Kemiketör:
    Spoiler:
    Rıhtım sakin gibidir. İkiniz de rıhtıma çıktınız. Kasabanın iç kısımlarında sesler geliyor, belli ki bu gece insanlara uyku yok. Ancak şu anda rıhtım bölümü sakin. Gemilerin güvertelerinde sızmış yatan bir iki denizcinin horultusu duyuluyor sadece. Nöbetçi filan yok.


    .
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Fri Sep 03, 2010 9:58 am Reply with quoteBack to top

    Aegron Linwelin wrote:
    Sandıktan giysiler hariç diğerlerini alıyorum ve kaçacak bir yer arıyorum.(yarasa olabilseydim keşke)

    Kapıdan çıkarken 3 kişinin ayak seslerini duyuyorsun; bunlar dua eden rahipler, ilk şaşkınlığı üzerlerinden attıktan sonra seninle savaşmaya geliyorlar. Adamların üzerinde zırh filan yok. (sadece birini köşeyi döner vaziyette gördün ama diğerlerinin de hemen ardında olduğunu ayak seslerinden tahmin edebiliyorsun)

    Çıkacak bir yer yok gibi, pencerelerden başka. Yarasaya dönüşemedin, bünyen henüz hazır değil dönüşmeye. Razz



    Image

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    fmc
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Sep 30, 2009
    Posts: 309
    Location: antalya

    PostPosted: Fri Sep 03, 2010 3:31 pm Reply with quoteBack to top

    "Hadi mezarlığa gidelim, bizim yarasa belki anahtarı bulmuştur."

    _________________
    Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
    Back to top View user's profileSend private message
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Fri Sep 03, 2010 3:35 pm Reply with quoteBack to top

    "Gebermediyse eğer, ikinci kez."

    Mezarlığa doğru yürümeye başladı.

    "Bence gün doğunca ilk bakacakları yer mezarlık, hadi hayırsızı"

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Fri Sep 03, 2010 9:31 pm Reply with quoteBack to top

    fmc wrote:
    "Hadi mezarlığa gidelim, bizim yarasa belki anahtarı bulmuştur."
    Edmond wrote:
    "Gebermediyse eğer, ikinci kez."
    Mezarlığa doğru yürümeye başladı.
    "Bence gün doğunca ilk bakacakları yer mezarlık, hadi hayırsızı"

    Spoiler:
    Rıhtımdan ayrılıp Ana caddeden yürümeye başladınız ve demircinin atölyesini henüz geçtiğinizde ötedeki tapınağın etrafında hareketli bir kalabalık gördünüz. Ellerde meşaleler bağrış çağrışlar, halk ve muhafızlar, askerler vs tapınağın bahçesine girmekte ya da etrafını kuşatmaktalar. (çok kalabalık var savaşmanız intihar olabilir)

    Image
    Back to top View user's profileSend private message
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.58 Saniye