Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: PilarCharl
    Bugün: 24
    Dün: 23
    Toplam: 90353

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 1235
    Üye: 0
    Toplam: 1235

    FrpWorld.Com :: View topic - Pathfinder RPG
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Pathfinder RPG View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Sat Sep 11, 2010 8:38 am Reply with quoteBack to top

    Image

    Pathfinder 200 yılında piyasaya çıkan D&D 3rd sisteminin günümüzdeki son halidir. Çoğu zaman adı 3.75 olarak kullanılmaktadır. 2007 yılına kadar Wizard of the coastÂ?un dergilerini yayımlayan Paizo tarafından WotcÂ?dan bağımsız olarak birçok oyuncu ve beta testin ardından ortaya çıkarılmış bir sistemdir.

    Bu başlık altında Pathfinder Core Rulebook üzerinden sistemi kısım kısım tanıtacağım.

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr.Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Sat Sep 11, 2010 9:13 am Reply with quoteBack to top

    Bölüm 1- Karakter Çretmek

    Pathfinder sinsi bir düzenbazdan sadık bir şovalyeye kadar birçok karakteri üretebilmemize olanak veriyor.
    Karakter hazırlarken takip edeceğimiz adımlar;

    Adım 1- Yetenek Skorlarına karar verme
    Diğer fantastik oyunlarda olduğu gibi PathfinderÂ?da da 6 tane yetenek skorumuz var(Strength, Dexterity, Intelligent, Wisdom, Charisma, Constitution)

    Yetenek skorlarını belirlerken kullanacağımız yöntemler;

    Standart: 4d6 atılır ve en düşük sonuç çıkarılıp diğer üçü toplanarak elde edilen skordur. Her bir skor için ayrı ayrı 4d6Â?lık atış yapılır.

    Klasik: Her bir skoru belirlemek için 3d6 atılır.

    Kahramanca:
    Her bir skor için 2d6 atılır ve çıkan sonuca 6 eklenir.

    Zar Havuzu: Oyuncu zarları atmadan önce her yetenek skoru için zar sayısı belirler ve 24d6 atılır. Çıkan sonuçlardan önceden belirlenen yetenek skorlarının zar sayılarına göre istediği seçilere belirlenir.

    Satın alma
    : Başlangıçda tüm yetenek skorları 10dur. Daha sonrasında aşağıdaki tabloya göre oynanılan oyuna göre sahip olunan puanlar belirlenir.
    Image
    Sahip olunan puanlar belirlendikten sonra aşağıdaki tabloya göre puanlar dağıtılır.
    Image
    İsteyen oyun bir skorunu en fazla 7ye kadar düşürerek diğer puanlarına daha fazla arttırabilir.
    Çnemli: Bir karakter satın alma yöntemine göre yetenek skorunu en az 7 en fazla da 18 yapabilir.

    Adım 2- Irk Seçmek
    Irklar bölümünden(Bölüm 2 de anlatılacak sırayla) oynamak istediğim ırkı seçip, herhangi bir eklentisi veya ırksal özellikleri varsa bunları not ediyoruz. Seçilebilir 7 ana ırk olup, DM ye danışıp listeye yenilerini eklemekte mümkündür. Ayrıca karakterinizin kendiliğinden bildiği dilleri de yazıyoruz. Bir karakter Intelligent(zeka) eklentisi kadar dil bilebilir.(Zeka Skoru ayrıntılı anlatılırken buna değinilecek)

    Adım 3- Sınıf Seçmek
    Karakterin sınıfını onun ustalığını ve becerisini tanımlar. Çrneğin büyücü veya savaşçı gibi. Yeni bir karakter 1 levelden başlayarak karakterleri yok ettikçe Yetenek Puanı(XP) kazanarak level atlar ve yeni güçler ve yetenekler kazanır.

    Adım 4- Becerileri(skills) ve Ustalıkları(feats) Seçmek

    Karakterin sınıfına ve Zeka(Int) eklentisine(ve diğer bonuslar; Çrn: İnsan fazladan bonus alır) dayanarak kaç tane beceri rütbesi seçeceğine karar verilir. Daha sonra bu rütbeleri istediğimiz beceri için harcıyoruz. Unutmamak gerekir ki başlangıçtaki bir karakter hiçbir rütbe için levelinden fazla rütbe alamaz.
    Beceri seçimleri bittikten sonra karakterin sınıfına ve leveline dayanarak kaç Ustalık seçeceğine karar verilir ve Bölüm 5 den seçilir.

    Adım 5- Donanım Satın Alma

    Karakterler oyuna başlarken sınıflarına dayanarak belli bir para ile başlarlar ve bunları donanım ve alet edevat almak için harcarlar. Bu donanım ve alet edevatlar macera içerisinde karakterlere yardımcı olacak unsurlardır.

    Adım 6- Detayları Bitirmek

    Son olarak da karakterin Can Puanı(HP), Zırh Sınıfı(AC), kurtarma zarları, öncelik eklentileri ve saldırı değerleri hesaplanır. (ilerde bu değerler anlatılacak)
    Ayrıca karakterin ismi, yönelimi, tanrısı, yaşı ve fiziksel görünümüyle birlikte geçmişine de karar verilerek oyuna başlanır.

    Bir sonraki mesajımda Yetenek Skorlarını ayrıntılı olarak anlatacağım.

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr.Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Sun Sep 12, 2010 6:23 pm Reply with quoteBack to top

    Bu mesajda yetenek skorlarını ayrıntılı olarak anlatacağımı söylemiştim fakat onu bir sonra ki mesaj da anlatmayı planlıyorum. Karışıklık olmaması açısından yeni başlayanlar için mutlaka bilinmesi gereken ortak terimleri göreceğiz bu mesajda.

    Ortak Terimler


    Aksiyon: Savaş devam ederken farklı ölçülerde aksiyonlar olur. Büyü yapmak, yeteneklerini kullanmak vs. Bunların hepsi farklı aksiyon türlerine sahiptir.(standard action, move action, swift action, free action, and full-round action) 8.bölümde anlatılacak!

    Armor Class(AC):
    Oyunda tüm varlıklar AC ye sahiptir. Bu değer o karaktere vurmanın ne kadar zor olduğunu tanımlar. AC si yüksek olan bir yaratığa vurmak haliyle daha zordur.

    Base Atack Bonus(BAB): Her bir varlık BABÂ?a sahiptir. Karakterin savaştaki hünerini temsil eder. Karakterin leveli arttığı gibi BABÂ?da artar. Karakterin BAB değeri +6, +11, +16 yı bulduğunda karakter tüm turluk aksiyonlarda ek saldırı bonusu kazanır.(Bölüm 8 de ayrıntılı olarak anlatılacaktır)

    Bonus: Bonuslar rakamsal değerlerdir. Karakterin denemelerine ve istatistiksel skorlarına eklenir. Aynı tip bonuslar üst üste eklenmezler.

    Caster Level(CL): CL değeri varlıkların güçlerini ve büyü yapma yeteneklerini tanımlar. Varlık büyü yaparken birçok değişken vardır. CLÂ?den kaynaklanan uzaklık yada hasar gibi.

    Check: Deneme için d20 atılır ve deneme ile ilgili eklentiler ve diğer değerler eklenir. Saldırı atışlar, kurtarma atışları gibi.

    Combat Maneuver: Bazı aksiyonlar direk zarara yol açmak için değildir. Karşıdakini silahsız bırakmak, düşürmek yada boğuşmak gibi.

    Combat Maneuver Bonus(CMB):
    Bu değer karakterin combat maneuver(savaş hilesi) nasıl ustalıkla yaptığını temsil eder. Karakter savaş hilesi yapmaya kalkıştığında atılan d20 ye eklenir.

    Combat Maneuver Defense(CMD): Bu skor varlığa karşı savaş hilesinin ne kadar zorlukta yapıldığını temsil eder. Varlık savaş hilesine karşı bu skoru kullanır.

    Concentration Check: Karakter büyü yaparken büyüsünü bozmaya çalışan bir etken olduğu durumda kansantrasyon denemesi yapar yada büyü bozulur.

    Creature: Hikayeye aktif olarak katılan varlıklardır. NPC, PCs ve yaratıklar.

    Damage Reduction(DR): Varlıklar farklı hasarlara karşı bazı dirençlere sahiptir. Karakter damage reduction sahibi olduğu tiplerde hasar alırken bu değer toplam hasardan çıkarılır. Çoğu DR bazı tip silahlar tarafından yok edilebilir. Bunlar Â?/Â? ile gösterilir.(ıo/cold iron) Bazı DR tipleri ise tüm fiziksel hasarlarda uygulanır. Bu DR ler Â? Â? Â? ile gösterilir.

    Difficulty Class(DC): Varlıkların yaptığı işlerde başarılı olması garanti değildir. Bunun için önce bazı denemeler yapması gerekir.( Hüner denemesi gibi) Yaptığı deneme sonucunda elde ettiği skor karşıdaki varlığın DC(zorluk sınıfı) eşit veya yüksek olmalıdır.

    Exceptional Abilities(Ex): Exceptional Abilities büyüye çalışmayı gerektirmeyen tuhaf yeteneklerdir.

    Experience Point(XP): Karakter mücadelelerin üstesinden gelir, yaratıkları yok eder veya görevleri tamamlarsa XP kazanır. XP ler toplanır ve belli bir değeri geçtiğinde karakter seviye atlar.

    Feats: Varlıkların ustalaştığı yeteneklerdir. Featler bazı kuralların ve kısıtlamaların kalkmasını sağlar.

    Game Master(GM):
    Oyun yöneticisi. Senaryonun akışını düzenleyen tarafsız kişidir. Kurallara hakim olması gerekir.

    Hit Dice(HD): Karakterin güç seviyesini ve yeteneklerini simgeler. Bu değer karakterin toplam HP sini bulmak içindir. Çrneğin HD 3d8 olan bir karakter için HP 3d8in atılması ve diğer eklentilerin eklenmesiyle elde edilir.

    Hit Points(HP): Karakterin ne kadar dayanıklı ve sağlıklı olduğunu simgeler. Karakter ilk seviyede sınıfında yazan HD değerinin maksimum değerini alır. Çrneğin ClericÂ?in sınıf özelliklerini yazdığı bölümde Hit Dice d8 dir. Bu da demek oluyor ki karakter ilk oyuna başlarken 8 hp ve buna eklenen diğer değerler ile başlayacak. Yaralar Hp nin düşmesine, iyileştirmeler ise düzelmesine yani artmasına sebep olur. Bazı yetenek ve büyüler özel durum geçene kadar geçici Hp verir. Karakterin canı 0Â?ın altına düştüğünde baygın duruma gelir. Canı Constitution değerinin eksisi kadar düşerse ölür. (Constitution skoru 10 olan biri canı -10 olduğunda ölür.)

    Intiative:
    Kimin savaşa önce başlayacağı ve hamlesini ilk yapacağını belirlemek için kullanılan skordur. İnsiyatif!

    Nonplayer Character(NPC): Bu karakterler GM tarafından kontrol edilir.

    Penalty: Cezalar denemelerden ve istatistiksel değerlerden düşülen sayısal değerlerdir. Aynı tip penaltyler üst üste toplanmazlar.

    Player Character(PC): Bu karakterler oyuncu tarafından kontrol edilir.

    Rounds: Savaşı oluşturan turlardır. Her tur 6 saniyedir ve varlıklar tur içerisinde insiyatif belirledikten sonra sırayla rollerini yaparlar.

    Rounding: Tur esnasında verilen hasarlarda vs. tam bir sonuca ulaşmanız gerekir. Eğer belirtilmiş bir şey yoksa virgüllü değerler her zaman aşağıya yuvarlanır. (Çrneğin 7Â?nin yarısı 3.5 fakat 3e yuvarlanır)

    Saving Throw: Herhangi bir varlık karşıdakini tehlikeli bir etki veya büyüde bırakmaya çalışırsa karşıdaki kişi buna karşı Saving Throw kazanır. Saving Throw yapmak için her hangi bir aksiyon yapmanıza gerek yoktur.(Otomatik olarak yapılır) 3 çeşit Saving Throw vardır.
    -Fortitude: Zehirler, hastalıklar ve bedensel rahatsızlıklar
    -Reflex: Bulunduğun alanı hedef almış efektlerden kaçarken(ateştopu gibi)
    -Will: Zihinsel saldırılar ve büyüler.

    Skills: Oyun esnasından yapmak istediğiniz ama bir takım beceriler gerektiren konularda yapılan denemelerdir.

    Spell: Büyüler oyun içerisinde büyük değişiklikler yaratırlar. Zarar veren yaratıklara karşı ölüleri hayata geri getirmek gibi.

    Spell-Like Abilities(Sp): Sp fonksiyon olarak büyülere benzer fakat Sp direk olarak özel ırksal bonus veya özel sınıf yetenekleri kazandırır.

    Spell Resistance(SR): Bazı varlıklar büyülere karşı dirençlidir. Böyle varlıklara büyü yapıldığı zaman büyüyü yapan kişi büyünün etkili olup olmamasını belirlemek için Caster Level Check yapar. Başarılı olabilmesi için karşıdaki varlığın SR değerine eşit veya fazla bir atış yapmış olması gerekir.

    Stacking: Çoğu bonus ve cezalar aynı tiptir. Böyle durumlarda bonus veya cezalar üst üste eklenmez, yüksek olan kabul edilir.

    Supernatural Abilities(Su): Olağanüstü yetenekler büyüsel saldırılar, defanslar ve özelliklerdir. Bu özellikler genelde aktiflerdir yada aktif olmaları için özel bir durumun oluşması gerekir.

    Turn: Oyun tur usulü ile ilerler. Her tur 6 saniyedir. Karakter bir turda birçok değişik aksiyon yapabilir. Bir turda karakter;
    1 standart action
    1 move action
    1 swift action
    Free action
    (Turn ile ilgili geniş bilgi bölüm 8 de verilecektir.)

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr.Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Tue Sep 14, 2010 4:53 am Reply with quoteBack to top

    Ability Scores

    Ability Scores oyundaki zeka, güç, bilgelik gibi değerlerimizi temsil eder. Bölüm 1 de nasıl dağıtım yapacağımızı zaten anlatmıştım. Bu bölümde ise hangi ability ne içindir sorusuna yanıt bulacağız. Konuya geçmeden önce ability scores modifier den bahsetmek istiyorum. Ability Score modifier karaterinizin oyunda yaptığı ilgili denemelerde attığımız deneme ve saldırır zarlarına aldığımız bonustur. Herhangi bir ability scoreÂ?un modifierÂ?ini hesaplamak içinde;

    Ability Scores Modifier= [Ability Score(hangisini hesaplayacaksak)-10] / 2
    Çrneğin Dexterity 15 olan bir karakterin Dexterity modifierÂ?i (15-10)/2=2.5 Burada da her zaman olduğu gibi belirtilen bir şey olmadığı sürece değeri aşağıya yuvarlıyoruz. Yani modifierimiz 2 olmuş oluyor.

    Abilities and Spellcaster
    Spellcasterler hangi tip spellcaster olduklarına bağlı olarak abilitylerine göre bonus spell alırlar. Spellcasterlara göre abilityler;
    Intelligent: Wizards
    Wisdom: Clerics
    Charisma: Bards, Paladins ve Sorcerers.

    Image

    Yetenekleriniz karakterinizi tanımlar ve yaptığı aksiyonları etkiler. Bu yüzden ability scoreÂ?larınızı seçerken dikkatli olun!!

    Strength(Str)
    Strength karakterinizi kas gücü ve fizisel gücünün ölçüsüdür. Bu ability savaş sırasında göğüs göğse dövüşenler içindir. Çrneğin fighters, monks, paladins ve bazı rangerlar. Bu ability niz karakterinizin kas gücü ve fiziksel saldırı gibi durumlarında etkilidir.

    Strength modifierÂ?in kullanıldığı yerler;
    *Melee atack atışlarınıza (Göğüs göğse savaşırken)
    *Kılıç,balta gibi yakın dövüşte kullandığımız silahlar ve fırlatmalı silahlarda verdiğimiz hasar miktarına( iki silah kullanıyorsak diğer elimizdeki silah işin Str değerinin yarısı eklenir)
    *Güç denemelerimize(kapı kırmak gibi)
    *Atlama, zıplama gibi denemelerimize

    Dexterity(Dex)
    Çeviklik, reflex ve denge gibi özelliklerimizi temsil eder. Rogueler için özellikle uygundur. Daha çok light armor yada medium armor ve hiçbir armor giymeyenler için önemlidir. Ok ve nişanlı silahlar kullananlar için önemlidir.

    Dexterity ModifierÂ?in kullanıldığı yerler;
    *Bow, crossbow, throwing axe gibi nişan alarak kullandığımız silahlarda
    *Armor Class(AC), karakterimizin saldırılara karşı koymasını sağlar
    *Refleksif kurtarma atışlarından, ateş topu ve diğer saldırılardan kaçarken. Bir yerden hızlıca kaçarken
    *Acrobatics, Disable Device, Escape Artist, Fly, Ride, Sleight of Hand ve Stealth denemelerinde.

    Constitution(Con)
    Con karakteriniz sağlığını ve yaşam enerjisini temsil eder. Karakterinizin Hp sine eklendiği için çoğu karakter için önemlidir. Undead gibi bazı varlıkların Con skorları yoktur. Con skoru sıfır olan karakter ölü demektir.

    Constitution modifierÂ?in kullanıldığı yerler;
    *HpÂ?ye eklenir.(Karakter her levelde en az bir can artar. Penaltyler önemli değildir)
    *Fortitude(metanet) kurtarma atışlarına, zehirden kurtulmak, hastalıklar ve benzer tehditler için.

    -Karakterinizin Con değeri modifierini değiştirecek kadar değişirse karakterinizin canı da aynı ölçüde artar yada azalır.

    Intelligence(Int)
    Karakterinizin ne kadar akıllı ve bilgili olduğunu temsil eder. Bu ability özellikle wizardlar için önemlidir. Hayvanlar 1 yada 2 IntÂ?e sahiptir. Int değeri 3 den az olan hiçbir varlık konuşanları kavrayamaz. Bazı varlıklar Int skoruna sahip değildir. Bu yüzden Int denemelerine modifierleri 0Â?dır.

    Intelligence modifierÂ?in kullanıldığı yerler;
    *Oyuna başlangıçta öğreneceğiniz bonus dil sayısı. Ek olarak ırksal ve ortak dil bilirsiniz. Karakterinizin IntÂ?i 3den az olmadıkça ırksal dilinizi konuşabilir ve yazabilirsiniz.
    *Her bir levelde kaç skill point kazanacağımızı belirler. (en az 1dir)
    *Fiyat biçme, zanaat, anlama, dil bilimi ve büyü yapımı denemeleri

    -Wizard Int skoruna göre bonus spell alırlar. Büyü yapabilmek için en az gerekli olan Int skoru 10+the spellÂ?s level

    Wisdom(Wis)
    Karakterinizin irade gücünü, ortak anlayışını, farkında olma ve sezgilerini temsil eder. Wisdom skoru Cleric ve Druidler için çok önemlidir. Aynı zamanda paladin ve rangerlar içinde önemlidir. Karakterinizin keskin hisleri olsun istiyorsanız wisdom skorunuzu yüksek yapın. Wisdom skor 0 ise karakter bilinçsizdir.

    Wisdom modifierÂ?in kullanıldığı yerler;
    *Will saving throws(efectlerden kurtulmak için. Cezp etme büyüsü gibi)
    *Heal, Perception, Profession, Sense Motive ve Survival denemelerinde

    -Cleric, druid ve rangerler bonus spellerini wisdom skoruna göre alırlar. Cleric, druid ve rangerların büyü yapabilmesi için gerekli en az wisdom değeri 10+the spellÂ?s level dir.

    Charisma(Cha)

    Karakterinizin kişiliği, cazibesini, liderlik yeteneğini ve dış görünümünü temsil eder. Charisma skoru en çok paladin, sorcerer ve bardlar için önemlidir. Aynı zamanda clericlerin enerji kanalları için önemlidir. Undead varlıkları için Charisma doğaüstü yaşam gücünü simgeler. Her varlık Cha değerine sahiptir. Cha değeri 0 olan varlıklar için kendikendilerine bir şey yapmaları mümkün değildir ve bilinçsizdirler.

    Charisma modifierÂ?in kullanıldığı yerler;
    *Bluff, Diplomacy, Disguise, Handle Animal, Intimidate, Perform ve Use Magic Device denemeleri
    *Başkalarını etkilemeye kalkışmak
    *Cleric ve Paladinlerin Undead düşmanlara zarar verebilmesi için kullanılan Channel Energy DClerinde

    -Bard, paladin ve sorcererlar Cha değerine göre bonus spell alırlar. Bard, paladin ve sorcererların büyü yapması için gerekli en az Cha değeri 10+the spellÂ?s level dir.

    Bir dahaki bölümde "Bölüm 2: Irklar" konusunu anlatacağım

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr.Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Wed Sep 22, 2010 8:12 pm Reply with quoteBack to top

    Bölüm 2- Races

    Image

    DWARVES

    +2 Con
    +2 Wis
    -2 Cha

    Medium: Cücelere boyutlarından dolayı herhangi bir ceza veya bonus almazlar.

    Slow and Steady: Cücelerin ana hızı 20 feet tir. Bu değer giydikleri zırhtan vs değişmez sabittir.

    Darkvision: Karanlıkta 60 feetÂ?e kadar görebilir.

    Defensive Training: Dev tipi yaratıklara karşı +4 dodge bonus(kaçınma) alır.

    Greed: Cüceler metal veya değerli taştan yapılmış büyüsüz eşyalar için Appraise denemelerine +2 alırlar.

    Hatred: Cüceler nefret ettikleri insansı orklara ve goblin tiplerine karşı +1 atack roll alırlar.

    Hardy: Cüceler zehirlenmeler, büyüler ve spell- like yeteneklerine karşı +2 saving throw alırlar.

    Stability: Bull rush(ilerde anlatılacak) direnirken veya trip durumuna düşerse Combat Maneuver Defense larına +4 ırksal bonus alırlar.

    Stonecunning: Cüceler 10 feet yakınından geçtikleri taş işçiliği içeren tuzak veya gizli kapılara karşı +2 Perception alırlar. 10 feet yakınında oldukları zaman otomatik deneme yaparlar.

    Weapon Familiarity:
    Cücelere battleaxe, heavy picks ve warhammerlarda, ayrıca dwarven ismi geçen diğer silahlarda ustadır.

    Languages:
    Başlangıçta Common ve Dwarven bilirler. Yüksek intelligence sahibi dwarflar Giant, Gnome, Goblin, Orc, Terran ve Undercommen dillerini öğrenebilir.

    ELVES

    +2 Dex
    +2 Int
    -2 Con

    Medium: Elfler boyutlarından dolayı herhangi bir bonus veya ceza almazlar.

    Normal Speed:
    Eflerin ana hızları 30 feet dir.

    Low-Light Vision: Elfler karanlıkta insanların iki katı kadar uzağı görebilir.(Bölüm 7 de analtılacak)

    Elven Immunities: Elfler uyutma büyüsüne karşı bağışıklığa sahiptir. Ayrıca büyü ve büyüsel efektlere karşı Saving Throw +2 alırlar.

    Elven Magic: Elfler büyüye direnç gösterirken ırksal olarak +2 caster level check bonusu alırlar. Ek olarak büyülü eşyaları tanımak için +2 Spellcraft alırlar.

    Keen senses: +2 Perception

    Weapon Familiarity:
    Elfler longbow, longsword, rapiers ve shortbow larda ustadırlar. Ayrıca elven ismi geçen diğer silahlarda.

    Languages: Elfler başlangıçta Common ve Elven dillerini bilirler. Yüksek intelligence skoruna sahip elfler şu dilleri seçebilirler; Celestial, Draconic, Gnoll, Gnome, Goblin, Orc ve Sylvan.

    Devamı yakında gelecek...

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr.Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.49 Saniye