Ne olur yardım edin !!!

Site içi rp de kullanılacak kurallara uygun karakterlerin yaratılıp sunulacağı bölüm...

Post Reply
Thundorius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 121
Joined: Tue Sep 27, 2005 10:00 am

Ne olur yardım edin !!!

Post by Thundorius »

Karakter yaratırken bize yardımcı olacak bi program yok mu ? Eğer yoksa karakteri nasıl oluşturucaz. Yardımcı olursanız sevinirim.
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

Karakterlerinizi Redblade 3,5 den yaratabilirsiniz.

E-Tools 3rd ile yapıp üzerine gerekli düzenlemeleri ekleyebilirsiniz. Nasıl olsa biz her iki şekliyle de karakterleri baştan aşağıya inceliyoruz.
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
Post Reply