Ne olur yardım edin !!!
-
Thundorius
- Kullanıcı

- Posts: 121
- Joined: Tue Sep 27, 2005 10:00 am
Ne olur yardım edin !!!
Karakter yaratırken bize yardımcı olacak bi program yok mu ? Eğer yoksa karakteri nasıl oluşturucaz. Yardımcı olursanız sevinirim.
Karakterlerinizi Redblade 3,5 den yaratabilirsiniz.
E-Tools 3rd ile yapıp üzerine gerekli düzenlemeleri ekleyebilirsiniz. Nasıl olsa biz her iki şekliyle de karakterleri baştan aşağıya inceliyoruz.
E-Tools 3rd ile yapıp üzerine gerekli düzenlemeleri ekleyebilirsiniz. Nasıl olsa biz her iki şekliyle de karakterleri baştan aşağıya inceliyoruz.
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü