Selamlar ve karakter kağıtlarıyla ilgili bikaç so

Site içi rp de kullanılacak kurallara uygun karakterlerin yaratılıp sunulacağı bölüm...

Post Reply
LordAriakas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 193
Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Izmir

Selamlar ve karakter kağıtlarıyla ilgili bikaç so

Post by LordAriakas »

Selam beyler ben yaklaşık 2 yıldır siteye girmedim tekrar girince bi garip oldum :-P karakter kağıtları falan. Bana yardım edebiledek durumda olan biri varsa lütfen konuşalım. Sitenin bu hali de çok hoş olmuş o yüzden geri dönmek istiyorum :D . saygılar
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

Geç mesaj için özür dilerim Lord Ariakas.

Karakter kağıdı hazırlama hususunda benimle irtibata geçebilirsin.

Özel mesaj, e-mail, hızlı mesaj, farketmez...
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
Post Reply