selam bile demeden... ayıp oldu galiba.
neyse...
gestalt karakterlere izin var mıdır diye merak ettiydim de... varsa ezik büzük bi gestalt karakterle ben de katılayım diyorum maceralara. ve birşey daha diyorum, nuh-nebi devrinde üye olduğum bu siteyi, kayıt olduktan sonra unutup neden hiç takip etmemişim diyorum.
başlarken 1 soru
http://www.d20srd.org/srd/variant/class ... acters.htm
Yukarıdaki linkte yazan bilgiler çerçevesinde Gestalt karakter hazırlayarak oynayabilirsiniz.
Bu arada hoşgeldin Sufi
Yukarıdaki linkte yazan bilgiler çerçevesinde Gestalt karakter hazırlayarak oynayabilirsiniz.
Bu arada hoşgeldin Sufi
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
