başlarken 1 soru

Site içi rp de kullanılacak kurallara uygun karakterlerin yaratılıp sunulacağı bölüm...

Post Reply
Sufi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 58
Joined: Tue Dec 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

başlarken 1 soru

Post by Sufi »

selam bile demeden... ayıp oldu galiba.

neyse...

gestalt karakterlere izin var mıdır diye merak ettiydim de... varsa ezik büzük bi gestalt karakterle ben de katılayım diyorum maceralara. ve birşey daha diyorum, nuh-nebi devrinde üye olduğum bu siteyi, kayıt olduktan sonra unutup neden hiç takip etmemişim diyorum.
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

http://www.d20srd.org/srd/variant/class ... acters.htm

Yukarıdaki linkte yazan bilgiler çerçevesinde Gestalt karakter hazırlayarak oynayabilirsiniz.

Bu arada hoşgeldin Sufi :)
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
Post Reply