İstanbul (Oyuncu ve DM)

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Buluşma 12 Ocak cumartesi günü saat 12:00'de taksim meydanında olacaktır. İzlemek isteyenler gelebilirler..
Image
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Atilla'nın, beni oyunda istememesi için gelmiyorum.
İyi oyunlar.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Of Mert, of...
Image
betonx
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 12
Joined: Mon Jul 25, 2005 10:00 am
Location: ruins of R'Lyeh

Post by betonx »

ne demek ki şimdi bu?!
User avatar
aenimaflammula
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 7
Joined: Sat May 06, 2006 10:00 am

...

Post by aenimaflammula »

Toplanma gününü 5 ocak yapsak herkese uyacak mı?
Ve başka gelmeyecek olan var mı?
Gelecek olanlar ve karakterlerini yollamayanlardan hemen yollamalarını rica ediyorum.
Saygılar...
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Illyra'nın isteği doğrultusunda oyun 6 OCAK SAAT 12:00'A ALINMIşTIR.
Taksim meydanında buluşulup belirlenilen bir kafeye gidilecektir...
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

çok süper oldu bu :angel:
Image
User avatar
aenimaflammula
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 7
Joined: Sat May 06, 2006 10:00 am

...

Post by aenimaflammula »

Cuma ve Cumartesi akşamı Illyra hariç hepiniz, karakterlerinizin backgroundları için, msn'de benimle görüşmelisiniz!!! Görüşmeyenleriniz oyuna gelmesin, ciddiyim! (:
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Evet son kararımız 5 Ocakta kılınmıştır sonunda :D (yani saat gece yarısını geçtiğine göre bugün)
İzleyici olacağını sanmıyorum herhalde? Gelenler 12:00'da taksim meydanında olunması rica olunur..
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Nedir bu tarih sıkıntısı anlayamadım gitti :) Bugün olmayacak oyun kimse gelemiyor haftaya kaldı artık.. Tam olarak kesinleşmesini bekliyoruz...
Image
betonx
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 12
Joined: Mon Jul 25, 2005 10:00 am
Location: ruins of R'Lyeh

Post by betonx »

yahu bütün olaylar ben yokken oluyor :S yarın(6ock) bana pek uymayacak, yani ben 12 ocak diye gazı alınca direk eve geldim haftaya nasılsa gitmem diye bu sefer de tarih değişmiş. hafta içi:perş. öğleden sonra, cuma cumartesi ve pazar tüm gün bana uyuyor..
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Sizler içinde uygun olursa bir sonra ki oyununuza izleyici olarak gelmek isterim.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Betonx zaten bugünkü oyuna başladık biz... Seninle birlikte 2 oyuncumuz eksik olduğu için sizlerin sonra ekleneceğinize dair karar kıldık yani sorun değil

İzleyicilere kapımız her zaman açık tabii ki gelebilirsin Yener :)

13'e alırız diye umuyorum ben, 12'sinde bakırköye gitme olasılığım var bakacağız artık duruma göre
Image
betonx
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 12
Joined: Mon Jul 25, 2005 10:00 am
Location: ruins of R'Lyeh

Post by betonx »

günü tam ve kesin olarak belirleyelim, bi sakatlık çıkmasın.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange æons even death may die
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Valla Betonx yukarda gördüğün gibi günü şimdiden belirlemenin tam olarak bir faydası olmuyor illa ki bi aksilik çıkıyor :)

Ama illa tarih olucak diyorsan 12'si diyelim şimdilik, eğer sorun çıkarsa 13'ü yaparız.. Ama eğer 13'ü deyipte cumartesi akşamı sorun çıkarsa bir hafta beklemek zorunda kalırız...
Image
Post Reply