“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
-
vekabi
- Kullanıcı

- Posts: 10
- Joined: Fri Jan 12, 2007 10:00 am
- Location: ankara aydın
Post
by vekabi »
benim msn le aram pek ii degilde siz bana pm atın daha çok sevinirim
-
vekabi
- Kullanıcı

- Posts: 10
- Joined: Fri Jan 12, 2007 10:00 am
- Location: ankara aydın
Post
by vekabi »
yok mu bska cevap veren ya toplanında oynayalım su oyunu artık

-
AhmetBilal
- Kullanıcı

- Posts: 12
- Joined: Fri May 18, 2007 10:00 am
Post
by AhmetBilal »
Henüz lisedeyim. Ve hiç oyun oynamadım. İzlemek/öğrenmek için gelebilirim. Yeter ki tarih verin.