Neverwinterdan baslayan bi oyuna basladık.Su an 4 oyuncumuz war.Oyuncular rol yapma bakımından oldukca tecrubeliler(ben haric).Dm imiz de gercekten iyidir.Oyun anadolu yakasında Ugur Mumcu civarında oynanıcak.Biraz uzak geliyo cogu kisiye o yuzden yol uzun diye ayrılmicak oyuncular arıyoruz.
isteyenler tinithraviel@hotmail.com dan MSN le veya e mail le bana ulasabilirler
