4 th Edition Oyun İsteği
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
4 th Edition Oyun İsteği
Site içinde 4 th yeni bir oyun olsa aslında daha iyi olabileceğinin düşünüyorum. Site içinde bunu yapabilice kişilerde biri de dwaxer belki devrimk biriniz işe el atında yeni bir oyun başlatalım.........
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

-
Dragon_Knight
- Kullanıcı

- Posts: 165
- Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
- Location: Sivas
- Contact:
Bende hic 4th oynamadım bi oyunn olursa bende muhakkak gelirim
ama korktugum bi konuda 5 - 6 aydır ne masaüstü nede internetten frp oynuorum.Eskiden sitede online oldugum dönemlerde arada bi kac oyun oynuyordum.Sora uzun bi süre antalyaya gitmek zorunda kaldım o dönemlerde cok uzak kaldım oyunlardan.Oyun oynarken yardıma ihtiyac duyabilirim
ama korktugum bi konuda 5 - 6 aydır ne masaüstü nede internetten frp oynuorum.Eskiden sitede online oldugum dönemlerde arada bi kac oyun oynuyordum.Sora uzun bi süre antalyaya gitmek zorunda kaldım o dönemlerde cok uzak kaldım oyunlardan.Oyun oynarken yardıma ihtiyac duyabilirim
-
Dragon_Knight
- Kullanıcı

- Posts: 165
- Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
- Location: Sivas
- Contact: