Bu başlığa biri hakaret getirdiyse, onun kim olduğu aşikar esasen. Konunun dördüncü mesajına bakmak yeterli. Başka bir cevaba gerek duymuyorum. Herşeyi bildiğini zanneden iki günlük çocuklara karşı üslubumun nasıl olacağını da o tarz bir çocuktan öğrenecek değilim. Mevzu üzerine son mesajımdır. Üzerine edeceğiniz lafları sineye çekip oturacağım...Mark wrote:İnce tavrın için teşekkür ederim, Dura. İçimi rahatlattın.
İnsanlar yazdıkları şeylere dikkat etmeliler. Konuyu kişiselleştirip hakaret etmemeliler. Sözcükler, kaba güçten daha keskindir, insanlar asla unutmaz.
Occultsearcher ben senin baban ya da arkadaşın değilim. Ã?slubuna dikkat et.
DM arayışı..
-
occultsearcher
- Kullanıcı

- Posts: 368
- Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
"When you see filth, call it filth"
Mark wrote:Player’s Handbook June 6th, 2008
Forgotten Realms Campaign Guide August 19th, 2008
Forgotten Realms Player’s Guide September 16, 2008
Herhalde zamanda ileri gidebiliyorsun, kafan karışık.
occultsearcher wrote:Okumayı öğren de öyle gel. Hatta yazmayı da öğren. Ya esasen komple Türkçe'yi öğren, öyle konuşalım...
occultsearcher wrote:Sadece akıllının tekinin kendisinin her şeyi bildiğini zannedip saçmalaması sorunu var. Ki onun da hakkından belli şekillerde gelinebiliyor...
Benim nasıl konuştuğum bellidir. Seninle tartışmaya giremem. Eğer girseydim, sana senin gibi karşılık vermem gerekirdi. Kendi üslubunun farkında olman için zamanımı harcadım. Ve yazdıklarını görmen için buraya aktardım.occultsearcher wrote:Herşeyi bildiğini zanneden iki günlük çocuklara karşı üslubumun nasıl olacağını da o tarz bir çocuktan öğrenecek değilim.
Beni yoruyorsun. Siteye zevk almak için giriyorum. Mümkün olduğu kadar benden uzak dur.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Arkadaşlar sanırım forumlarda birbirimize nasıl hitap etmemiz gerektiğini zaman zaman unutuyoruz. Başlığı daha önceden beri takip etmiyordum keşke etseymişim.
Başlığın yarısından beri hoş olmayan şekilde bazı şeyler söylenmiş. Tekrarlanmamasını umuyorum.
Kişisel meselelr varsa lütfen kişisel yollardan hatta mümkünse site dışında hallediniz. Aksi taktirde yöneticiler olarak site içindeki iletişime müdahale etmekle gerektiğinde yaptırım uygulamakla mükellefiz.
Tekrardan tekrar etmemesini diliyorum.
Ve sanıyorum ki başlık amacını çoktan aşmış. Ve tatlıya bağlanabilecek nokta kaçırılmış.
Başlık kitlenmiştir.
Başlığın yarısından beri hoş olmayan şekilde bazı şeyler söylenmiş. Tekrarlanmamasını umuyorum.
Kişisel meselelr varsa lütfen kişisel yollardan hatta mümkünse site dışında hallediniz. Aksi taktirde yöneticiler olarak site içindeki iletişime müdahale etmekle gerektiğinde yaptırım uygulamakla mükellefiz.
Tekrardan tekrar etmemesini diliyorum.
Ve sanıyorum ki başlık amacını çoktan aşmış. Ve tatlıya bağlanabilecek nokta kaçırılmış.
Başlık kitlenmiştir.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
