P N Elrod un yazdığı I Stahd serisinin ilk kitabı... Strahd Von Zarovich abimizin vampir olmadan önce yaşadıkları, karanlık güçlerle yaptığı anlaşmalar kendi ağzından yazılmış.
Sonra devamı da geldi the War with Azalin diye. Okuyun süperdir hepsi...
Benim ilk okuduğum Ravenloft kitabı Lord of the Necropolis'miydi neydi.. Azalin'e daha sıcak baktım hep sonra tüm kitapları okudum tabii , çok güzel bir seridir, oynamak için çok açık uçlu değil ama okuması çok ama çok zevkli.