Diyelim ki ben bir masaüstü strateji oyunu arıyorum

Warhammer 40k, Mordheim, Necromunda, World War II, Magic the Gathering, Starwars:CCG ve daha fazlası burada...
Post Reply
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Diyelim ki ben bir masaüstü strateji oyunu arıyorum

Post by Lydronk »

Başlığı okumadan girmediğinizi varsayıp, devam ediyorum. şimdi, masaüstü strateji türüne yabancı olduğumdan, hangi oyun hangisine göre tercih edilesi, hangisi bana göre, tür bana uygun bir tür mü gibi sorular var kafamda.

Warhammer'ı kaçınılmaz olarak duydum; ama başlangıç için nasıldır, güzel strateji yapılır mı, mekanik nasıl işliyor, falan, filan, bir bilgi verirseniz, ya da Warhammer kötü, Warhammer zor, onla başlanmaz gibi düşünceleriniz varsa, sıkı bir alternatif sunup, sunmayıp fikrinizi söyleyin de, şu masaüstü stratejilere de giriş yapmış olayım diyorum.
Image
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Herhalde mechanic olarak Warhammer'lar en iyileri. Açıkçası çok da bilgim yok, eskiden bir süre ilgilenmiştim warhammerla ama 7-8 sene oldu
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Post Reply