Evet belki çok basit şeyler ama dumura uğratma etkisini kullanarak kurtulabiliyorum
Ve genellikle doğaçlama yapmak zorunda kalıyorum. Ama ilk ikisi, yani "kısmet" ve "tamam" sürekli kullandığım taktikler. Ve çok işe yarıyorlar
a: feanor nerde kaldın saat kaç oldu!!?
f: vapur kaçtı, dolanayım dedim diğeri de kaçtı biniyorum şimdi. (5. bira)
a: atma!
f: valla yaa geliyorum şimdi.
1 saat daha sonra
a: nerdesin!!!?
f: arkadaşla karşılaştım geliyorum şimdi. (smirnoff north)
a: hemen bin gel, çabuk!!
ve 1 saat daha sonra
(bu kez feanor arar)
f: alo?(etiler de oturan arkadaşın evine gidilirken gündüz açacak taksi aranmaktadır)
a: nerdesin sen!?
f: ya anne ben arkadaşta kalıcam bu gece yaa(kullanılan arkadaş acıbadem de, feanor ataşehir de oturmaktadır; yol üzerinde olduğundan yalan açısından hayati önemi vardır )
a: geberticem seni, iyi!
bi de şu var;
a: çöpü çıkar
f: tamam.
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm