Dura çok haklısın, aslında Türk uyarlamalarıyla ilgili ayrı bir başlık açmak lazım. Karaoğlanlar gerçekten iyidir ben Tarkanların da çekildiği yıllara göre içerdiği şiddet ve cinsellik açısından farklı bir yerde olduğunu düşünürüm.
Ayrıca zamanında Zagor, Teks, Kızılmaske gibi filmler çekmişler. Ã?oğunun kopyası kaybolmuş ve yokolmuş. Zagor'u seyretmiştim Zagor'la ilgisi yoktu. Ã?te yandan Kaptan Swing uyarlaması gayet iyidir.
Kaptan Swing rolünde o zamanların jönü Salih Güney, Mister Blöf rolünde komedi filmlerinin vazgeçilmez kötü adamı Ali şen (şener şen'in babası), Gamlı Baykuş rolünde aynı zamanda çizgi roman çizen Süleyman Turan var.
Bir de Ustura Kemal uyarlaması vardı, dizi ya da televizyon filmi olarak. Haldun Sevel kendi oynamıştı yanılmıyorsam. Zaten kendi baş karakterin tipini sanatçı kendinden esinlenmiştir.
Resimleri ararken aynı isimde bir vücutçu buldum sadece isim benzerliği mi yoksa bu sporla uğraşmış mı bilemiyorum.
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
The Dark Knight ile çoğu kişinin neden sevemediğini anlayamasam da Batman Begins bana göre en iyi çizgi roman uyarlamalarıdır. Biri asıl kahramanın nasıl kahramana dönüştüğünü muhteşem bir kurgu eşliğinde anlatırken, biri de esas kötünün nasıl esas kötü olması gerektiğini muhteşem bir kurguyla anlatır...