Setting nedir bilmeyen arkadaşlar için kısaca ana temaları umut, ikinci şans (veya diriliş) sonrada hatıralar diyebileceğimiz bir kurgu. Klasik oWoD oyunların farklı bir yapısı var bu açıdan yani karanlığa hapsolmuş mahfolmuş aşağı tükürsem bıyık yukarı tükürsem salak falan filan değil. Arka plan olarakta tabi Orta Doğu ve Mısır geçmekte.
Daha detaylı bilgiyi wikipedia'dan falan da bulabilirsiniz ama bir seçenek olarak az şey bilen oyuncuları oynamakta güzeldir
Oyuncu olarak en en en aşağı 2 oyuncu. Benim isteğim 3-4 tane olması ama. Oyunculardan şu tecrübede olsun şu yaştan aşağı veya yukarı olsun erkek veya hatun olsun gibi isteklerim yok.
Sadece ve sadece oyun oynamak istesinler ve oyunlarına zaman ayırsınlar!
Bana
msn/e-mail: oqlanth@hotmail.com
cep: 0 505 436 32 55
veya kulede taklırken sen cihan mısın bir mumya oyunu vardı onun için konuyşacaktım diyerek ulaşabilirsiz.
Teşekkürler.
Cihan
Not:Yeterli sayıda oyuncu şubat başına kadar bulunmazsa oyun iptal olur.
