şubat Ayı İle Yeni FRP: Al-Qadim -İzmir-

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
Oqlanth
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 19
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: Ankara-İzmir

şubat Ayı İle Yeni FRP: Al-Qadim -İzmir-

Post by Oqlanth »

ubat ayı ile birlikte 3 oyun başlatacaktım bunlardan biri Al-Qadim. Hemen teknik bilgilere geçeyim.

Setting: Al-Qadim
Sistem: AD&D 2nd Edition
Oyuncu sayısı: 4~

Sistemden sakın korkmayın cidden AD&D çok tatlı ve rahat bir sistemdir. Al-Qadim'i kabaca açıklamam gerekirse 1001 Gece Masalları diyebilirim. bir AD&D oyunu olduğu için 4 civarı oyuncu ihtiyacı var tabi (AD&D kalabalık gruplar için bir sistemdir çoğunlukla).

Oyunculardan Tek beklentim oyunu satmamak! Oqlanth abiniz hayatta çok ama çok zor durumda fitil olur bunlardan biride gereksiz yere FRPci moduyla oyun satılmasıdır!

Ara notu geçtikten sonra devamında oyunculardan ek tecrübe aranmaz .

Daha fazla sorunuz varsa sorabilirsiniz.

Yeterli sayıda oyuncu şubat başına kadar bulunmazsa oyun iptal olur.

Saygılar
Cihan
Msn / E-posta: oqlanth@hotmail.com
Cep: 0 505 436 32 55

Birşey eklemek istiyorum. Aşağıdaki durumları başvuran/başvuracak oyuncular akıllarında tutarsa sevinirim:

* Haftada bir kez benim şiddetle tavsiye ettiğim bir sıklıktır. Bu görüşüm bu oyun içinde geçerli. Oynama zamanı ise oyuncularla yapacağımız iştişareye göre belirlenecektir.

* Oyun bayağı bir uzun olacak örnek vermek gerekirse en az 3 aydan aşağı olmamasını planlıyorum (yani bu haftada bir oyundan düşünürsek 'en az' 15 oyun civarı birşey yapıyor).

*AD&D oyunları değince 'low-level' başlanır. Yani lambayı bulmadan önceki Alaaddin'den beter olacaksınız (Level 1) O level atlamanın tadına varacaksınız yani.

Teşekkürler.
Alp Er Tunga öldi mi?
Issız acun kaldı mı?
Ã?dlek öcün aldı mı?
İmdi ürek ırtılır

Alp Er Tunga Sagusu Divan-ı Lügant-ı Türk
Post Reply