Half Life 2

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Half Life 2

Post by Efla »

şu sıralar biraz bilgisayar oyunu oynamaya fırsat buldum. Okul döneminde pek elimi süremiyordum.

D&R da Orange Box 21 TLye gördüm dayanamadım aldım. Orange Box'ın içinde
*Half Life 2
*Half Life 2 Episode 1
*Half Life 2 Episode 2
*Team Fortress 2
*Portal

Geliyor. Half Life zamanında hastası olduğum bir oyun olmuştu Half Life 2 için de çok olumlu yorumlar duymuş/okumuştum oynamaya karar verdim.

Çok başarılı bir oyun yapmışlar bence klasik bir fps olmasının yanında daha farklı öğeleri (Araç kullanma/ bulmaca çözme) gayet başarılı bir şekilde oyunun içerisine sokmuşlar. FPS oyunlarında en büyük derdim nereden gideceğimi bulamamak olurdu. Çok sık o problemi yaşamadım.

Çok orjinal silah seçenekleri de var. Özellikle gravity gun belki de fps tarihinin en eğlenceli silahlarından biri...

Oynayan var mı başka? Siz neler düşünüyorsunuz?
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Re: Half Life 2

Post by lightflarer »

Efla wrote:şu sıralar biraz bilgisayar oyunu oynamaya fırsat buldum. Okul döneminde pek elimi süremiyordum.

D&R da Orange Box 21 TLye gördüm dayanamadım aldım. Orange Box'ın içinde
*Half Life 2
*Half Life 2 Episode 1
*Half Life 2 Episode 2
*Team Fortress 2
*Portal

Geliyor. Half Life zamanında hastası olduğum bir oyun olmuştu Half Life 2 için de çok olumlu yorumlar duymuş/okumuştum oynamaya karar verdim.

Çok başarılı bir oyun yapmışlar bence klasik bir fps olmasının yanında daha farklı öğeleri (Araç kullanma/ bulmaca çözme) gayet başarılı bir şekilde oyunun içerisine sokmuşlar. FPS oyunlarında en büyük derdim nereden gideceğimi bulamamak olurdu. Çok sık o problemi yaşamadım.

Çok orjinal silah seçenekleri de var. Özellikle gravity gun belki de fps tarihinin en eğlenceli silahlarından biri...

Oynayan var mı başka? Siz neler düşünüyorsunuz?
ben oynadım açıkçası call of duty 4 (ve 5 ve 6 :D ) ve Unreal Tournament 3 (ve 2004 o da güzeldi çok :D ) ve half-life serisi favorimdir zaten fpsler arasında. İlk half-life'ta turuncu birşey atan bir silah vardı onunla çok iyi oynardım multiplayer haritalarda :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Buraya yazacaktım unutmuşum ya. Bende de var, Team Fortress 2 falan oynarız hep beraber arada :D
Image
Post Reply