Keşiş
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
Keşiş
Keşiş sınıfını bilirsiniz. Her yerde tanımlamaları yapılırken "kara murat gibi adam" tarzında duyumlar alırız. Normalde ben keşiş sınıfıyla pek oynamamıştım ve bu çok konuşanların bile pek oynadığını görmemiştim. Yakın zamanda arkadaşlarımla elektronik zar hesaplayıcıların verdiği keyfi denemek için bir oyun oynadık zaten uzun süredirde oynamamıştık. 2 DM, 3 farklı grubu içeren ve 12 erkek 9 kızın oynadığı bu oyunda sırf saçmalık olsun diye keşiş seçtim. Millet güldü falan böyle "tokatlarsın artık bizi aman quivering palm var sakata gelmeyelim ama" şeklinde
. Neyse oyunun başlarında keşke seçmeseydim demeye başlamıştım tam oyunun biraz ortalarına gelince (3 saat işkence çektim ama
) keşiş karakterim sapıtmaya başladı yavaştan. Gargoyle Boots gibi bir eşyanın ardından soğuk, ateş ve elektrik direnci sağlayan eşyaların toplanmasıyla keşiş hafiften göz korkutan bir karakter oldu diğer oyunculara. Tabii silah ve zırh gibi eşyalar için savaşmama gibi bir rahatlığın yanı sıra yüksek movement pointler, zihinsel saldırılara yüksek direnç ve neredeyse %100 büyü direnci ile benim keşişim bir yerden sonra kabus gibi bir karakter oldu. Ã?yle ki diğer grubu şehir şehir kovaladığımız oldu, ayrıca lay on hands sayesinde çok fazla iksir taşıma ihtiyacıda duymadım. Ejderhaya 98'lik bir kritik vuruştan sonra diğer oyuncular yavaş yavaş yusuf yusuf olmaya başlayınca ben oyundan maksimum zevki almaya başladım tabii
. Ã?ünkü öyle bir durum ki oyunu oynadığımız ikinci günde büyücü karakterlerden birisi lich olmuştu ve bu adamı yenişim elimde telefonda kız arkadaşımla kavga ederken zar atarak oldu, çok ilginç bir andı. Ã?yle ki büyüleri bitene kadar başında bekleyip hiç bir hasar almayabiliyorsunuz büyü direnci yüzünden. Ayrıca 3 tane illithid gibi saçma sapan derecede güçlü bir yaratık grubunuda kısacık bir sürede darmadağın etmiş olmak falan zevkten dört köşe oldum tabii biraz. Sonra oyuncular falan karakterimden şikayetçi olmaya başlayınca oyunun aktif bölümünden çekilip biraz daha pasif ve dolaşan bir adam haline gelmek durumunda kaldım. Çok etkiledi yani keşiş sınıfı beni, daha öncede oynamıştım ama bu kadar uzun süreli oynamamıştım ve bu kadar hazırlıklı ve deneyimli bir kadroyla birliktede oynamamıştım. Ona rağmen az eşya ihtiyacıyla büyüye karşı neredeyse tam bağışıklık, zihin güçlerine bağışıklık, stunning blow, lan on hands ve quivering palm, inanılmaz miktarlarda AC falan derken mest oldum resmen. Bence kaldırılması bile gerekebilecek bir sınıfmış. Hiçbir destek almadan boots of speed hızında hareket edebilmek müthiş cidden 
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
21. seviye şu an, +3 büyülüymüş gibi yumruk atıyor, büyüsüz silahların hiç biri işlemiyor, lay on hands'in yanı sıra meditasyon ile kendini çok ciddi bir şekilde iyileştirme gücüde var. 5 seviyede bir movement point ve 3 seviyede bir AC bonus kazanıyorAlenthas wrote:Oy, özendim yavFRP'nin en güzel kısmı da karakterinin başardığı şeylerin oyuncuyu da tatmin etmesi. Anlaşılan monk senin egoyu tavana vurdurmuş
Merak ettim şimdi, hep duymuştum monkların güçlü olduğunu falan ama bu kadar pis olabileceklerini tahmin etmemiştim.
Kaç level oldum dediydin?
