Ben öyle kaldım bakalım sizin tepkiniz nasıl olacak gerçekten güzel bir fragman olmuş.
Buyrun bakalım;
http://www.gametrailers.com/player/101248.html
Edit (Alenthas): Başlık düzeltildi.
Assassins Creed: Brotherhood
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Assassins Creed: Brotherhood
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

Code: Select all
Ama işin suikastliği kalmamş ki bildiğin patır kütür dalıyorlar sonunda tarz değiştirmişler sanırım :p
Diğer oyunları oynamamıştım o yüzden yorumlarım çok isabetli olmayabilir ama bu tarz oyunlardayakın dövüş aksiyonundan mümkün olduğunca kaçınılırsa o zaman daha güzel geliyor. Mesela thiefte sıradan bir muhafızı kılıç dövüşünde yenmek çok kolay değildi. Ama uzaktan okla avlamak işi bitiriyordu.
Bizim eleman görünüşe göre iyice artiz olmuş. Ben kendi adamları ona ihanet eder diye bekliyodum. Daha bir haşaşi tarzı olurdu.Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:

