Oyuncak Hikayesi(Toy Story) 3

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Post Reply
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Oyuncak Hikayesi(Toy Story) 3

Post by Artemis Entreri »

Evet uzun zamandır bu köşeye yazmayı isteyecek kadar sevdiğim bir film olmamıştı.
Oyuncak Hikayesinin 3. filmi, aradan geçen onca seneden sonra öyle bir vurdu ki bana,
tekrar çocuk olmak, oyuncaklarıma dönmek, ya da hemen evlenip çocuk yapıp ona bir
sürü oyuncak almak istedim.

Image

Paylaştığım diğer filmleri az çok görmüş olanlar film zevkim hakkında bir fikre sahiptir sanıyorum.
Benimle aynı zevkleri paylaşanlar varsa aranızda, bu filmi kesinlikle görmeli!

95 senesinde ilkini yapmıştı Pixar stüdyoları. Epey küçüktüm o zamanlar. Ã?ıktığı gün gitmiştim.
Dünyam değişmişti. Hayal gücüm bir anda patlama yaşamıştı hala hiç unutamam o günü.
şimdiki "oyuncu" kişiliğime bürünmem de bu filmin etkisi çok büyüktür.

Bu son filmde ise çıtayı epey yükseltmişler. Hatta çıta filan kalmamış ortada. Sinemada bir
sürü çocuk vardı ama biz büyüklerin kahkahası çocuklardan çok çıkmıştır. Ben acaip keyifli
2 saat geçirdim. Sakın kaçırmayın!

Ha, bir eleştirim olacak filmle ilgili. İlk 10 dakika sonrasında 3d gözlükleri çıkartıp öyle
izledim. 3 boyut olayını hiç yapamamışlar filmde. Eğer mümkünse 3d olmayanına gitmenizi
öneririm. Bu arada dublajlı versiyonuna gittim. Dublajlar harika olmuş, hiç tereddüt
etmeden gidebilirsiniz. Biz türkler bu dublaj olayını iyi çözmüşüz.
Been there. Seen that. Got the scars.
Post Reply