Herşey trailer'da gayet açık hoş olacak gibi;
http://www.gametrailers.com/video/exclu ... rse/702049
DC Universe Online
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
DC Universe Online
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Bu da oyun içi görüntüleri;
http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... rse/700347
http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... rse/700347
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

Böylesine hareketli bir oyun sıradan bir Silkroad tarzı RPG olamaz. Ne bileyim online nasıl olcak? Hangi sistem kaldırcak hangisi bakakalcak. Nasıl bir hareket sistemi?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Oyunu bilmem ama trailer gerçekten çok sağlam olmuş. Film gibi.
Ama süper kahraman konseptinde online oyun garip geliyor bana. Yani herkes süper... Gerçi wowda da mesela sokakta yürüyen herkes kendi çapında kahraman ama. İşte dünya tersine dönmüş gibi süperler daha fazla.
Sanırım City of heroes diye bi oyun vardı. Oyunun neye benzeyeceği konusunda bir reforans olabilir.
Ama süper kahraman konseptinde online oyun garip geliyor bana. Yani herkes süper... Gerçi wowda da mesela sokakta yürüyen herkes kendi çapında kahraman ama. İşte dünya tersine dönmüş gibi süperler daha fazla.
Sanırım City of heroes diye bi oyun vardı. Oyunun neye benzeyeceği konusunda bir reforans olabilir.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
DC Universe aylık ücret (subscription) yanı sıra parayla oyun içi satın alınabilen şeyler olacak (microtrasaction). Sırf bunun için bile oynanmaz bence. Oyunu yapan zaten Sony olduğu için, eğer Star Wars Galaxies'den hatırlayacak olursak bunu da berbat edeceklerdir. Ortalama bir bilgisayar oyuncusu oynayamaz derseniz oyun zaaaaten baştan kaybetmiştir bile. Hem Champions Online da beklenilen ilgiyi görmedi, çünkü:
1- İnsanlar çizgi roman karakteri olmayı pek sevmiyorlar anlaşılan,
2- MMO'ya güzel uyarlanmaması.
Fazla bir şey beklemeyin derim. 2011 sonbaharında Star Wars: The Old Republic ortalığı kasıp kavuracak zaten. WoW da artık forumlarında insanların kendi kimliklerini kullanmasına zorladığı için güvenlik önlemiyle milyonlarca oyuncu WoW'u bırakacak. Yıllardır aradığımız o WoW-killer yine WoW'un kendisi olacak gibi...WoW'u bırakanlar da çok büyük bir ihtimalle SWTOR'a kayacaktır. İsmi bile yeter zaten...
Edit: Saydım dört tane "zaten" kullanmışım. İki tanesini sildim bi de...
Edit 2: Bak şimdi beş oldu.
1- İnsanlar çizgi roman karakteri olmayı pek sevmiyorlar anlaşılan,
2- MMO'ya güzel uyarlanmaması.
Fazla bir şey beklemeyin derim. 2011 sonbaharında Star Wars: The Old Republic ortalığı kasıp kavuracak zaten. WoW da artık forumlarında insanların kendi kimliklerini kullanmasına zorladığı için güvenlik önlemiyle milyonlarca oyuncu WoW'u bırakacak. Yıllardır aradığımız o WoW-killer yine WoW'un kendisi olacak gibi...WoW'u bırakanlar da çok büyük bir ihtimalle SWTOR'a kayacaktır. İsmi bile yeter zaten...
Edit: Saydım dört tane "zaten" kullanmışım. İki tanesini sildim bi de...
Edit 2: Bak şimdi beş oldu.

