Baştan aşağı kendi özgün hikayelerinizi yazmak için…
-
Breezella
- Kullanıcı

- Posts: 19
- Joined: Sat Nov 07, 2009 10:00 am
Post
by Breezella »
Ben yaşlı ve çalışan birisiyim. okumam, anlamam, düşünmem, toparlamam yazmam zaman alıyor. Kusruma bakmayın.
-
CLiCKs
- Kullanıcı

- Posts: 1392
- Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
-
Contact:
Post
by CLiCKs »
Catboy olmadan olmuyor sanırım

Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein