Üçkağıt ile hile arasındaki ince çizgi

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Catboy'a katılıyorum. Böyle boş şeyler konuşan adamlara "alim" demiyoruz, alimlerin adını lekelememek için. Kimsenin din adına ahkam kesmeye hakkı yok. Siz de onları dinleyip aa din böyle mi demeyiniz rica ediyorum. Asıl zaman öldüren şey o sahtekarları dinlemek.

Ben de bir keresinde hiç maça çıkmadan basketbol 2'incilik madalyası almıştım :D Ama sen baya şey yapmışsın, artık hepsi de mi şansa? Küçümseme kendini.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Ben sadece bu fikri tartışmak istedim burasının forum olması nedeniyle.Böyle kestirip atılacağını düşünmemiştim, doğru da yanlış da olsa tartışırız sanmıştım, netice itibariyle burada tartışmayacaksak nerede tartışabiliriz ki :S Tabi tartışılmaya değer bulmayışınızı anlayışla karşılarım.

Duyma konusunda da ben de bana söyleyenlerin yalancısıyım, benim için kimin söylediği de pek önemli değil aslında.Asıl olan böyle birşey, iyi-kötü bazı kişiler tarafından biliniyorsa bunun tartışmaya açık bir konu olduğu gerçeğidir bence.Yalnızca mantıklı veyahut mantıksız bulduğunuz yerler konusunda fikir paylaşalım demiştim ama kısmet değilmiş.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

burada ki asıl amaç bu konunun tartışılmamasına çalışılmasıdır çünkü geçmiş deneyimlerden bilenler bilir içinde din geçen her türlü tartışma konusu anında kavgalara hatta hakaretlere varabiliyordu bu nedenle de dine ve siyasete bulaşmıyoruz, kilitleniyordu o konu hatta. :)
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

catboy wrote:burada ki asıl amaç bu konunun tartışılmamasına çalışılmasıdır çünkü geçmiş deneyimlerden bilenler bilir içinde din geçen her türlü tartışma konusu anında kavgalara hatta hakaretlere varabiliyordu bu nedenle de dine ve siyasete bulaşmıyoruz, kilitleniyordu o konu hatta. :)
Hmm işin ucunda böyle birşey olduğunu bilmiyordum, cevabın için teşekkürler :)
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Diğer oyun da berabere bitti. Dedim arkadaşa anlatayım durumu, "bak böyle böyle iş çevirdim sana karşı, sen de işi uyanamadın. Bir dahaki sefere dikkat et!" diyeyim. Sonra vazgeçtim; kendi kendime, ulen kırk yılın başı yaptın bi üçkağıt, şansını zorlama, dürtükleme :-P bu macerayı da sessiz sedasız sonlandırdım.

Ama pek haz vermedi. Herhalde bende "Rogue" karakter yapısı yok. FRP oyunlarında filan da rogue iyi oynayamazdım, fighter, cleric filan daha uygundu bana konsept açısından. :mrgreen:

.
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

dwaxer wrote:.

Diğer oyun da berabere bitti. Dedim arkadaşa anlatayım durumu, "bak böyle böyle iş çevirdim sana karşı, sen de işi uyanamadın. Bir dahaki sefere dikkat et!" diyeyim. Sonra vazgeçtim; kendi kendime, ulen kırk yılın başı yaptın bi üçkağıt, şansını zorlama, dürtükleme :-P bu macerayı da sessiz sedasız sonlandırdım.

Ama pek haz vermedi. Herhalde bende "Rogue" karakter yapısı yok. FRP oyunlarında filan da rogue iyi oynayamazdım, fighter, cleric filan daha uygundu bana konsept açısından. :mrgreen:

.
Sorma ya ben de aynı durumdayım :) Bazen kızıyorum kendime bu yüzden.Hiç rogue lik yok karakterimde.Ultimada da hep paladin kasmışımdır, gidip poisoning kasmadım hiç :D

Dip not: Poisoning saygınlığı düşüren kötü bir davranıştır :D
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Ya bizim oyun vardı D&D; grupta rogue arkadaş bayandı ve çok psikopat bir hırsızı canlandırıyordu (elf) ben de dwarf savaşçı oynuyorum. Mesela bir goblin teslim olur aman dilerse kıçına bir (non-lethal) tekme atıp, "zhissir gözüm görmesin bi daha!" diye kovuyorum ama goblin kaçarken bizim bayan rogue yakalayıp boğazını kesiyor filan. Durmadan da kendi grubundan hazine saklıyor aşırıyor vs. Neyse uzatmayalım bir gün bu arkadaşımız oıyuna geç kaldı, mecburen karakterini biraz ben oynattım. Daha sonra geldiğinde neler oldu bitti özetledik, anlattık filan. Bana, "aa ne güzel oynatmışsın, aynı ben de olsam öyle yapardım, nasıl becerdin?" filan dedi. Ben de dedim ki: "senin karakteri gerçekçi oynatayım diye her adımda kendim gibi düşündüm ama tam tersini uyguladım!" :mrgreen:


Benim FRP camiasında meşhur :-P bir lafım vardır: "Herkes biraz da kendini oynar"

.
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Ahahah çok güldüm gece gece dwaxer :D Hikayeyi de çok güzel bağlamışsın sonda :D :clap:
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Darktimes wrote:Ben sadece bu fikri tartışmak istedim burasının forum olması nedeniyle.Böyle kestirip atılacağını düşünmemiştim, doğru da yanlış da olsa tartışırız sanmıştım, netice itibariyle burada tartışmayacaksak nerede tartışabiliriz ki :S Tabi tartışılmaya değer bulmayışınızı anlayışla karşılarım.

Duyma konusunda da ben de bana söyleyenlerin yalancısıyım, benim için kimin söylediği de pek önemli değil aslında.Asıl olan böyle birşey, iyi-kötü bazı kişiler tarafından biliniyorsa bunun tartışmaya açık bir konu olduğu gerçeğidir bence.Yalnızca mantıklı veyahut mantıksız bulduğunuz yerler konusunda fikir paylaşalım demiştim ama kısmet değilmiş.
A-aa?! Bir dakika bir dakika efendi. şu anda bu iletiyi çok ciddi yazıyorum. :mad:

Ã?ncelikle bu konunun kilitlenip kilitlenmemesi zerre kadar umrumda değil. İstediğiniz sansürü uygulayın. Zaten çok özgür bir ülkede yaşamıyoruz. Ama deli zırvası her şeyi ciddiye almak çok saçma. Yani bir adam çıkıp (mesela) Atatürk'ün yaşamadığını söylerse bunu ciddiye alıp oturup tartışacak mıyız? "Aptal ya yürü git" deyip konuyu kapatacağız. Yani senin dediğin de bunun aynısı. şimdi delinin teki kıçından bir günah uyduracaksa tabii ki terslerim. Bu bir fikir değil, tartışılacak şey hiç değil. Tartışılacak bir noktası yok yani, ne diyeyim, uydurma. Kusura bakmayın.

Ben de biraz dinle ilgilenirim, ama gerçekten tartışılacak şeyi tartışırım. Hurafeler, uydurmalar, sahtekarlıklar tartışılacak şeyler değil. Eğer bir iddianız varsa Kuran'dan gösterin, havadan sallama şeylerle gelmeyin. O zaman tartışırım, forumda kitleniyorsa PM atın, gerçekten tartışırım.

---

Tamam off-topic'ti bu yukarıdaki. Ama gece gece sinirlendim kusura bakmayın. Burada bitti, söylecek şeyim yok başka.
dwaxer wrote: Benim FRP camiasında meşhur :-P bir lafım vardır: "Herkes biraz da kendini oynar"
Müthiş laf, altına imzanı at Dwaxer, kimse kapmasın :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

(edmond bu yazıyı okur okumaz hemen Telif Hakları binasına gider ve Edison'a başvurur, telif haklarını alır hemen. Ertesi gün buraya gelip Dwaxer'a der ki: Sözümü çalmışsın :D

Evet, herkes kendisini oynuyor :evil: :evil: )

Dipnot: Edison denen adama karşı içimde büyüyen nefret, George Bush gelse ona sevgiyle baktığımı düşünmeme sebep olur.

Nicola Tesla'ya hayran kaldım. Dolayısıyla aynı oranda Edison'dan nefret ediyorum :D Yukarıdaki örneğin sebebi budur efenim
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Tesla hakkında biraz araştırma yapan herkes gibi doğru yolu bulmuşsun :D Bir gün tüm dünya Tesla'ya hayran kalırken Edison'dan nefret edecek nihihi :evil:
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Post Reply