Bugüne kadar izlediğim en 'güzel' dizi diyebilirim. Üçüncü sezonun çekilmesi için uluslararası fan sitelerine girip destek olmaya davet ediyorum frpworld'ü
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Yok canım öyle şey olur mu Ama devamı var gibi gösterilip finali yapmışlar.Ã?nceden devam ederiz diye düşünülüp sonradan maddi sorunlar nedeniyle devam edememişler.Ama endişelenecek bir durum yok sonunu da gayet güzel ve finale yakışır şekilde bitirmişler, gönül rahatlığıyla izleyebilirsin