Daha önce oynamış olan var mı? Ben daha yeni oynama şansını elde ettim. Daha başındayım ama şimdiye kadar hikayesi beni inanılmaz derecede bağladı. Çok şiirsel ve aynı zamanda komik diyaloglar geçiyor. Tek kötü yanı fazla diyalog seçeneği yok, onun dışında Baldur's Gate'ten daha çok sevdim diyebilirim sanırım. Gerçi emin olmak için bir kaç gün daha oynamam gerekiyor.